abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71258605
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:41 schreef Felixa het volgende:
Leuk, als ze hem later naar bed gaat brengen: "Good night, Knight."
Ja zo kun je in het Nederlands ook wel dingen verzinnen... "Ik ben Ben"
"Kijk Merel, een merel"

Of is Knight zo uitzonderlijk in het Engels qua naam?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_71275795
Rodger Federer is vader geworden van twee dochtertjes.
quote:
GENEVE - Tennisser Roger Federer is vader geworden van een tweeling. De twee meisjes, Charlene Riva en Myla Rose, zijn donderdag in een ziekenhuis in Zwitserland geboren.

''Dit is de mooiste dag van ons leven'', schrijft de Zwitser op zijn website. ''Mirka, Myla en Charlene zijn gezond en maken het goed.''

Mirka is de echtgenote van de vijftienvoudige grandslamwinnaar.
Was niet bekend dat het een tweeling werd geloof ik, of zou het voor hun ook een verrassing zijn geweest ?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:00:37 #128
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_71275853
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 08:57 schreef rena het volgende:
[..]

Was niet bekend dat het een tweeling werd geloof ik, of zou het voor hun ook een verrassing zijn geweest ?
Dat laatste zal toch wel niet? Da's wel duidelijk op de foto's, neem ik aan .
pi_71276031
quote:
[..]

leuke namen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:08:27 #130
208890 June.
Seriously?
pi_71277186
quote:
[..]

Lijkt me eerlijk gezegd niet, tijdens een echo kun je dat echt wel zien. Nu weten we wel waarom ze zo enorm was haha.
Shine bright like a diamond.
pi_71277289
Van Nu.nl
quote:
'Mega Mindy' opnieuw zwanger
Uitgegeven: 24 juli 2009 09:50
Laatst gewijzigd: 24 juli 2009 09:50

HILVERSUM - Tv-heldin Mega Mindy kan voorlopig geen nieuwe opnamen meer maken van dit populaire kinderprogramma (TROS). Actrice Free Souffriau, die de rol van heldin vertolkt, is namelijk voor de tweede keer zwanger.
Ze is ruim drie maanden onderweg, maar het pakje van Mega Mindy is zo strak dat ze er met haar bollende buikje nu al niet meer in past. Dat heeft een woordvoerster van producent Studio 100 (Kabouter Plop, Samson & Gert, K3, Het Huis Anubis) vrijdag laten weten.

Voor het tv-schema van Mega Mindy zorgt de zwangerschap niet voor problemen, want de makers hadden net een nieuwe reeks opgenomen. Ze kunnen nog wel even vooruit.

Souffriau is eind januari uitgerekend. Een maand later staat een theatertournee van Mega Mindy gepland. Aangezien ze dan net weer moeder is, zoekt Studio 100 nog naar een oplossing voor die tournee.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:38:15 #132
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_71279905
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:09 schreef rena het volgende:
Dat kind komt wel gelijk in een gezellig sfeertje terecht met twee ouders die elkaar wel wat aan kunnen doen
Het kind zit er iig warmpjes bij. Kelis ook trouwens:

http://www.nu.nl/achterkl(...)entatie-betalen.html
quote:
Nas moet zijn vrouw en kind maandelijks ruim 28 duizend euro alimentatie betalen. Dat bepaalde een rechter donderdag, nog geen twee dagen nadat zangeres Kelis beviel van het eerste kind van het koppel.

© WENN
Nas en Kelis liggen sinds mei in scheiding en vooral de hoogte van de alimentatie was een twistpunt.
Kelis krijgt maandelijks bijna 22 duizend euro, voor zijn pasgeboren zoon Knight moet Nas per maand ruim zesduizend euro ophoesten.
pi_71291716
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:08 schreef June. het volgende:

Nu weten we wel waarom ze zo enorm was haha.
Idd
pi_71296170
Kendra Wilkinson heeft het maar mooi voor elkaar.

vrijdag 24 juli 2009 @ 22:00:55 #135
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_71300375
... en toch vind ik haar leuk

Eerst kon ik haar niet uitstaan maar ik begin haar wel te waarderen die lach van haar
  † In Memoriam † vrijdag 24 juli 2009 @ 22:15:02 #136
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_71300830
Kendra is tof, d'r show is ook lekker leuk van simpelheid
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_71336767
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Kendra Wilkinson heeft het maar mooi voor elkaar.

[ afbeelding ]
Ik moet zowel bij haar hoofd als haar naam aan een paard denken
pi_71336808

Sarah Michelle Gellar ziet er prachtig uit Daar kan Nicole Richie nog wat van leren, maar haar hippie-gewaden

[ Bericht 15% gewijzigd door Pisces op 26-07-2009 13:12:13 ]
pi_71337006
Angie Everhart heeft een zoontje gekregen.
quote:
Model turned mom! Angie Everhart became a first-time mom on Friday, July 24th when she welcomed her son, her rep confirms to Life & Style. Baby boy Kayden Bobby Everhart made his entrance into the world via c-section at 11:28 p.m., weighing 8 lbs., 4.9 oz and measuring 21 inches in length.

“Both mom and baby are doing very well,” reads the statement. “Kayden is so handsome.”

Angie announced the pregnancy in February, sharing that she would be raising baby-on-the-way as a single parent. Just last weekend, the excited expectant mama — who is the new face for Palmer’s Cocoa Butter Formula anti-stretch mark products – celebrated baby’s upcoming arrival with a sprinkle and dished to CBB on her favorite pregnancy moment. “The best part is when the baby moves,” she said. “He lets me know he’s there.”
And you know I might
  zondag 26 juli 2009 @ 13:41:08 #140
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71337601
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Sarah Michelle Gellar ziet er prachtig uit Daar kan Nicole Richie nog wat van leren, maar haar hippie-gewaden
Ik vind Nicole juist erg cute hoor, dit vind ik erg tuttig...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_71338213
Ik vind het toch altijd zo stom dat ze met zo'n korte spijkerbroek die zakken er altijd inlaten Het is toch geen porem?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71340985
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:41 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik vind Nicole juist erg cute hoor, dit vind ik erg tuttig...

Ik vind dit soort dingen toch echt geen gezicht , compleet weer haar oude trailertrash-look.
En ze liep met 3 maanden zwangerschap al in gewaden waar je u tegen zegt

Maar smaken verschillen uiteraard

Ik snap alleen niet dat zij met amper 3 maanden zich al kleedt of ze hoogzwanger is. Maar ja als je zo mager (annorexia) bent geweest is elke gram van de zwangerschap ws al een drama
Als ze niet zwanger is kleedt ze zich, voor zover ik me kan herinneren, wel best leuk
pi_71341083
quote:
Op zondag 26 juli 2009 14:05 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind het toch altijd zo stom dat ze met zo'n korte spijkerbroek die zakken er altijd inlaten Het is toch geen porem?
Ik had het nog niet eens gezien Ik kijk ook veel te vlug-vlug die foto's denk ik
pi_71348324
Misschien vind Nicole het gewoon superlekker zitten al die wijde gewaden? Soms heeft ze best leuke jurken aan, ik vind d'r eigenlijk niet echt trailertrash achtig meer.

Sarah Michelle Gellar ziet er idd top uit! Ben zo benieuwd.
  zondag 26 juli 2009 @ 21:19:42 #145
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_71349014
Ik vind het tweelinggeheim van Roger Federer en vrouw echt gewèldig. Dat is weer eens wat anders dan met 20 weken geslacht en naam al bekend maken. Way to go, Roger!
pi_71350803
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:53 schreef Franneh het volgende:
Misschien vind Nicole het gewoon superlekker zitten al die wijde gewaden?
Ja zo ver was ik ook wel hoor Maar ja, we moeten toch wat te miepen hebben hier
pi_71356350
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja zo ver was ik ook wel hoor Maar ja, we moeten toch wat te miepen hebben hier
True
  maandag 27 juli 2009 @ 09:15:21 #148
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71357290
Nou ik vind dat er toch wel heel veel verschil is tussen echt trailer trash ( a la Brittney en Jordan ) en sjiek ordie zoals Paris en Nicole vroeger waren.
En waarom moeten vrouwen altijd strak en kort en sexy dragen?
Laat dr toch lekker pronken met dr kind ipv met dr lijf.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_71359601
Tim Akkerman heeft een zoon gekregen.
quote:
AMSTERDAM - Ex Di-Rect-zanger Tim Akkerman en zijn vrouw Stephanie zijn de trotse ouders geworden van een zoon.

Denne Tony werd maandagochtend om 06.00 uur in het ziekenhuis geboren. Moeder en kind maken het goed, zo meldt RTL Boulevard. "Alles is goed gegaan, ik mag straks naar huis. Hij heeft een flinke bos haar", vertelt de trotse mama.

Denne is het tweede kind voor Tim en Stephanie. Dochtertje Lila is inmiddels twee jaar oud.
Wat een aparte naam.
And you know I might
pi_71359609
Zoontje voor Tim Akkerman
Uitgegeven: 27 juli 2009 10:53
Laatst gewijzigd: 27 juli 2009 11:01

DEN HAAG - Zanger Tim Akkerman is maandag voor de tweede keer vader geworden. Zijn vrouw Stephanie beviel van een zoontje, Denne Tony Wil.
Dat heeft het management van Akkerman maandag meegedeeld.

De voormalig Di-rect-zanger en zijn vrouw hadden al een dochtertje, Lila. Akkerman laat weten ''supertrots' te zijn op zijn vrouw en zoon.
© NU.nl

leuk stel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')