Ja zo kun je in het Nederlands ook wel dingen verzinnen... "Ik ben Ben"quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:41 schreef Felixa het volgende:
Leuk, als ze hem later naar bed gaat brengen: "Good night, Knight."
Was niet bekend dat het een tweeling werd geloof ik, of zou het voor hun ook een verrassing zijn geweestquote:GENEVE - Tennisser Roger Federer is vader geworden van een tweeling. De twee meisjes, Charlene Riva en Myla Rose, zijn donderdag in een ziekenhuis in Zwitserland geboren.
''Dit is de mooiste dag van ons leven'', schrijft de Zwitser op zijn website. ''Mirka, Myla en Charlene zijn gezond en maken het goed.''
Mirka is de echtgenote van de vijftienvoudige grandslamwinnaar.
Dat laatste zal toch wel niet? Da's wel duidelijk op de foto's, neem ik aanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:57 schreef rena het volgende:
Rodger Federer is vader geworden van twee dochtertjes.
[..]
Was niet bekend dat het een tweeling werd geloof ik, of zou het voor hun ook een verrassing zijn geweest?
leuke namen!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:57 schreef rena het volgende:
[..]
Was niet bekend dat het een tweeling werd geloof ik, of zou het voor hun ook een verrassing zijn geweest?
Lijkt me eerlijk gezegd niet, tijdens een echo kun je dat echt wel zien. Nu weten we wel waarom ze zo enorm was haha.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:57 schreef rena het volgende:
[..]
quote:'Mega Mindy' opnieuw zwanger
Uitgegeven: 24 juli 2009 09:50
Laatst gewijzigd: 24 juli 2009 09:50
HILVERSUM - Tv-heldin Mega Mindy kan voorlopig geen nieuwe opnamen meer maken van dit populaire kinderprogramma (TROS). Actrice Free Souffriau, die de rol van heldin vertolkt, is namelijk voor de tweede keer zwanger.
Ze is ruim drie maanden onderweg, maar het pakje van Mega Mindy is zo strak dat ze er met haar bollende buikje nu al niet meer in past. Dat heeft een woordvoerster van producent Studio 100 (Kabouter Plop, Samson & Gert, K3, Het Huis Anubis) vrijdag laten weten.
Voor het tv-schema van Mega Mindy zorgt de zwangerschap niet voor problemen, want de makers hadden net een nieuwe reeks opgenomen. Ze kunnen nog wel even vooruit.
Souffriau is eind januari uitgerekend. Een maand later staat een theatertournee van Mega Mindy gepland. Aangezien ze dan net weer moeder is, zoekt Studio 100 nog naar een oplossing voor die tournee.
Het kind zit er iig warmpjes bij. Kelis ook trouwens:quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:09 schreef rena het volgende:
Dat kind komt wel gelijk in een gezellig sfeertje terecht met twee ouders die elkaar wel wat aan kunnen doen
quote:Nas moet zijn vrouw en kind maandelijks ruim 28 duizend euro alimentatie betalen. Dat bepaalde een rechter donderdag, nog geen twee dagen nadat zangeres Kelis beviel van het eerste kind van het koppel.
© WENN
Nas en Kelis liggen sinds mei in scheiding en vooral de hoogte van de alimentatie was een twistpunt.
Kelis krijgt maandelijks bijna 22 duizend euro, voor zijn pasgeboren zoon Knight moet Nas per maand ruim zesduizend euro ophoesten.
Iddquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:08 schreef June. het volgende:
Nu weten we wel waarom ze zo enorm was haha.
Ik moet zowel bij haar hoofd als haar naam aan een paard denkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Kendra Wilkinson heeft het maar mooi voor elkaar.
[ afbeelding ]
quote:Model turned mom! Angie Everhart became a first-time mom on Friday, July 24th when she welcomed her son, her rep confirms to Life & Style. Baby boy Kayden Bobby Everhart made his entrance into the world via c-section at 11:28 p.m., weighing 8 lbs., 4.9 oz and measuring 21 inches in length.
“Both mom and baby are doing very well,” reads the statement. “Kayden is so handsome.”
Angie announced the pregnancy in February, sharing that she would be raising baby-on-the-way as a single parent. Just last weekend, the excited expectant mama — who is the new face for Palmer’s Cocoa Butter Formula anti-stretch mark products – celebrated baby’s upcoming arrival with a sprinkle and dished to CBB on her favorite pregnancy moment. “The best part is when the baby moves,” she said. “He lets me know he’s there.”
Ik vind Nicole juist erg cute hoor, dit vind ik erg tuttig...quote:Op zondag 26 juli 2009 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sarah Michelle Gellar ziet er prachtig uitDaar kan Nicole Richie nog wat van leren, maar haar hippie-gewaden
![]()
quote:Op zondag 26 juli 2009 13:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind Nicole juist erg cute hoor, dit vind ik erg tuttig...
Ik had het nog niet eens gezienquote:Op zondag 26 juli 2009 14:05 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind het toch altijd zo stom dat ze met zo'n korte spijkerbroek die zakken er altijd inlatenHet is toch geen porem?
Ja zo ver was ik ook wel hoorquote:Op zondag 26 juli 2009 20:53 schreef Franneh het volgende:
Misschien vind Nicole het gewoon superlekker zitten al die wijde gewaden?
Truequote:Op zondag 26 juli 2009 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zo ver was ik ook wel hoorMaar ja, we moeten toch wat te miepen hebben hier
![]()
Wat een aparte naam.quote:AMSTERDAM - Ex Di-Rect-zanger Tim Akkerman en zijn vrouw Stephanie zijn de trotse ouders geworden van een zoon.
Denne Tony werd maandagochtend om 06.00 uur in het ziekenhuis geboren. Moeder en kind maken het goed, zo meldt RTL Boulevard. "Alles is goed gegaan, ik mag straks naar huis. Hij heeft een flinke bos haar", vertelt de trotse mama.
Denne is het tweede kind voor Tim en Stephanie. Dochtertje Lila is inmiddels twee jaar oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |