Ja volgens mij is die lijst nog niet zo up to datequote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:26 schreef Troel het volgende:
Anouk Smulders is toch al wel een keer bevallen neem ik aan?
tsja...da's het nadeel van de vrouw van 1 van de machtigste mannen van de wereld.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:06 schreef ColdFeet het volgende:
Met Michelle Obama heb ik wel een beetje medelijden; elke keer als haar eten niet lekker valt, staan er foto's van in de krant
Geeft niet hoor!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:44 schreef Starlie het volgende:
Oww... zie net dat ik het vorige topic met behulp van Static gesloten heb en dus geen nieuwe heb aangemaakt
Hij is volgens mij wel up to date, alleen is Gisele Bundchen zwanger van man Tom Brady (honkbalspeler) en niet van Leonardo DiCaprio, das haar ex die een knipperlichtrelatie heeft met model Bar Rafaeli. Volgens wiki zou ze in januari/februari 2010 uitgerekend zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Geeft niet hoor!
De OP is weer up-to-date, voorzover ik heb kunnen nagaan.
Kan me dat nou écht niet voorstellen, dat zij en Obama nog een zwangerschap zouden aangaan (op dit moment).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:09 schreef kvd het volgende:
FF een tvp met een baby bump watch: Michelle Obama
strak in de jurk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een dikker buikje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, je kunt niet alles plannen natuurlijk. En een abortus lijkt me voor de president van de VS al helemaal uit de boze!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan me dat nou écht niet voorstellen, dat zij en Obama nog een zwangerschap zouden aangaan (op dit moment).![]()
Maar goed, wie zal het zeggen.
En waarom niet? Laat die mensen die keuzes lekker zelf maken. Al willen ze er nog 12.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan me dat nou écht niet voorstellen, dat zij en Obama nog een zwangerschap zouden aangaan (op dit moment).![]()
Ik vind die vrouw zo leuk he! Hoogzwanger en dan nog 4u op een stoeltje zitten je man aanmoedigen met al die stress en allesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Roger Federer en zijn very pregnant vrouw:
[ afbeelding ]
Er gaan ook geruchten dat zij zwanger zou zijn/zal proberen te worden om de geruchten dat Obama homo zou zijn de kop in te drukken...De cover van 10 juni 2009quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
O ja! Damn, ik heb ze door mekaar gehaaldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:38 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij is volgens mij wel up to date, alleen is Gisele Bundchen zwanger van man Tom Brady (honkbalspeler) en niet van Leonardo DiCaprio, das haar ex die een knipperlichtrelatie heeft met model Bar Rafaeli. Volgens wiki zou ze in januari/februari 2010 uitgerekend zijn
Ehhh, staat er ergens dat ik er op tegen ben?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:50 schreef Troel het volgende:
[..]
En waarom niet? Laat die mensen die keuzes lekker zelf maken. Al willen ze er nog 12.
Ik ben zo benieuwd naar het meisje, straks krijgt ze ook zulk mooi pluizebollenhaar als haar broertjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |