Nee gekkie, dat leek maar zoquote:
Thanks.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:05 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Nee gekkie, dat leek maar zo.
[..]
Thanks.![]()
En vandaag dag 2 bij mijn ouders, geen oog dichtgedaan want er zit hier een uil die de halve nacht hele hoge gilletjes uitkrijst.
Ik was het aan het kijken maar toen besloot ik dat Ali G leuker was. Toen dat ook tegenviel ging ik op fok.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:16 schreef soapie het volgende:
Hellow, hier nog mensen MJ-herdenking aan het kijken???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, je hebt wel de PANN feestjes maar daar ben ik nog nooit geweest. Ik heb begrepen dat er gewoon bovengemiddeld veel lesbo's zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:40 schreef lezzer het volgende:
Wij gaan nooit naar lesbofuifjesDie zijn hier ook helemaal niet.
GLU magazine? Dat ken ik eigenlijk helemaal niet.
De "provincie" (Noord-Limburg).quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
De "provincie" (Noord-Limburg).
Atm op Tenerife trouwens, maar daar heb ik ook nog geen lesbofuifjes ontdekt
Wanneer/waar?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:40 schreef Vanyel het volgende:
Dan zijn de zomerfeesten (roze woensdag in de vierdaagse) missschien nog een haalbare optie, maar dan zit je vast nog steeds fijn op Tenerife.
Super veel lef! Kan wel heel erg sexy staan hoor. Zeker zoals bij rihannaquote:Op maandag 13 juli 2009 11:11 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Oeh tof Qebbel! Ik heb dat 3 maanden geleden gedaan, mijn haar kwam tot voorbij mijn BH-bandje maar het was mij een te standaard lekkere wijvenkapsel. Dus toen heb ik het 20cm korter laten knippen in een lange boblijn. Maar nu wil ik eigenlijk nog korter. Zoiets:
[ afbeelding ]
En die lesboparties, post ze hier maar, ik wil deze zomer ook nog een keer naar een feestje.
Sappho en Vive la Viequote:Op maandag 13 juli 2009 13:24 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Sugar factory is een toffe tent!
Saarein en Sappho heb ik veel over gehoord, welke is ook alweer voor de lipsticklesbo's?
Ik ook. Kortwieken en blij dan, mijn kapsel is meer dat van David Beckhamquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:35 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Me too!![]()
En verder heb ik mijn haren dan vandaag maar definitief laten kortwieken. A la Rihanna maar ietsje korter aan de voorkant. En ik ben er meer dan blij mee, eindelijk weer een kapsel dat bij me past.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:08 schreef lezzer het volgende:
Ik heb stiekem al gesnoept van allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ijs_beer fan!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:35 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Me too!![]()
En verder heb ik mijn haren dan vandaag maar definitief laten kortwieken. A la Rihanna maar ietsje korter aan de voorkant. En ik ben er meer dan blij mee, eindelijk weer een kapsel dat bij me past.
Voor mij geldt dat wel jaquote:Op maandag 20 juli 2009 08:42 schreef Qebbel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft opeens een nieuwe coupe![]()
! Zou het echt zo zijn dat je steeds korter gaat als je eenmaal begint??
Oh, en alsnog gefeliciteerd Pien! [ afbeelding ]
Ik vind het tof, zou het zo doen.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:42 schreef Qebbel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft opeens een nieuwe coupe![]()
! Zou het echt zo zijn dat je steeds korter gaat als je eenmaal begint??
Oh, en alsnog gefeliciteerd Pien! [ afbeelding ]
Ah gezellig, stigmatisering.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:05 schreef lezzer het volgende:
En wat plaatst de berichtgeving over de roze maandag weer?
Juist, travestieten
Er is veel meer! Programmaquote:Op woensdag 22 juli 2009 07:18 schreef lezzer het volgende:
Ik ben voor het eerst sinds jaren weer een keer vrij dat weekend.
Is er wat aan tegenwoordig? Ik moet zeggen dat ik van die boten niet zo veel moet hebben eigenlijk...
Mij stoort het wel.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:56 schreef liefie_ het volgende:
ach dat was met roze maandag ook zo dat stoort me niet
Yep. Ze zouden juist het voortouw moeten nemen in plaats van te geven wat het publiek wil.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:29 schreef liefie_ het volgende:
Maar dat is altijd het dillema met de media in meerdere zaken zeg maar
Dus ja
In Den Haag was dus geen extravagantie, en zo kwam het ook niet op tvquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:25 schreef wonderer het volgende:
De media laat de dingen zien die de mensen WILLEN zien en dat is dus het extravagante.
Denk het niet.quote:
Wat heeft travestie met homosexualiteit te maken? Helemaal niks dus.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:15 schreef liefie_ het volgende:
Dat is toch ook geen oplossing?
Dat bepaalde mensen zich niet mogen uiten op hun manier of zo?
roze mandag is juist voor niet heterosquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat heeft travestie met homosexualiteit te maken? Helemaal niks dus.
Het is simpelweg gewoon ook niet-hetero.
Volgens mij is mijn punt niet helemaal duidelijk, maar goed.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:16 schreef liefie_ het volgende:
Sorry hoor maar van een avond stappen per jaar (nou oke 3 of 4 hooguit) met dat thema krijg ik niet het gevoel dat alles op een hoop word gegooit maar oke
En hetero's zijn ook van harte welkom op roze maandag
Dus dan is het een op een gooien van mensen? Ja dat is kut daar heb je gelijk in...
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:21 schreef liefie_ het volgende:
En trouwens ik ben niet hetero maar ook niet lesbisch mag ik dan niet naar de gaypride?
Sorry hoor maar het leuke aan dingen als roze maandag vind ik dat er zo veel mensen zijn
Mensen zoals ik, (en nu ga ik ff in stereotypes praten voor het gemak) overduidelijke lesbiennes, ontzettende homo's travestieten, hetero's en de gewone mens
Wie begint er nou met die hokjes?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:30 schreef liefie_ het volgende:
Maar ik heb geen zin in deze discussie en dat hokjes denken van hetero, lesbisch, niet hetero maar niet homo etc etc dus ik verdwijn wel weer voor een maand of 6 uit dit topic
Mindquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:51 schreef liefie_ het volgende:
er staat toch (en nu ga ik ff in stereotypes praten voor het gemak)
Ooit een goede discussie gevoert? dan weet je ook dat je af en toe moet vervallen in stereotypen om een punt te maken
Maar zoals ik al zei never mind ik ben al weg hier
Ik denk dat iedereen die de middelbare school afgemaakt heeft, ook wel weet dat niet alle homo's dragqueen zijn. Maar het klopt wel, met name homo's worden door de media gestigmatiseerd en dat draagt wel bij tot het beeld dat er relatief veel dragqueens zouden zijn. Terwijl je ze in het straatbeeld dus alleen maar in en rond bepaalde cafe's en evenementen tegenkomt. Hoeveel travo's zijn er wel niet die zich maar 1 dag per jaar in vrouwenkleding steken? In mijn ogen zijn dat gewone homo's. Doe je het echt op regelmatige basis en treed je er mee op, dan ben je wel een travo. Maar goed, mensen beseffen dus niet dat dragqueens in de meeste gevallen simpelweg artiesten zijn die ofwel voor een paar biertjes of voor een klein bedrag Whitney en Tina nadoen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn punt niet helemaal duidelijk, maar goed.
Mensen (gewoon "het volk") denkt dat alle homo's ook travestiet zijn.
En dat komt door dat soort berichtgeving.
Het gaat helemaal niet over "welkom zijn" en ik vraag me af waar je dat vandaan haalt.
Het gaat er om, dat de gaypride echt helemaal niks meer met homosexualiteit te maken heeft.
Interessanter zijn ze zeker omdat ze hun seksualiteit duidelijker uitdragen maar het beeld is achterhaald. De jongere generatie (zeg maar de meiden van 15-25) zijn bijna allemaal niet zo. Daarboven kom je ze regelmatiger tegen maar ook niet zo gek vaak eigenlijk. Potten worden gestigmatiseerd als lelijke manwijven, maar er zou heel wat meer positieve aandacht zijn voor potten als er her en der ook vrouwen naar voren stappen die bewijzen dat we niet allemaal meer voldoen aan dat beeld. Dan zou ik niet iedere keer te horen krijgen dat ik 'te lekker ben' (lees: er te straight uitzie) om lesbisch te zijn. Hoewel, nu ik kort haar heb, is het voor de meeste mensen wel aannemelijk en twijfelen ze er niet meer aan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:11 schreef Vanyel het volgende:
Die Portia vind ik dus echt helemaal niks. Ik word er niet warm of koud van. Ik snap eerlijk gezegd ook de relevantie van de aantrekkelijkheid van de potten voor t nieuws niet echt. Als er toevallig 10 meisjemeisjes in een groepje staan vind ik dat niet echt meerwaarde bieden voor het nieuws. 10 extreme manwijven of anderszins opvallende types zijn wat dat betreft interessanter.
Ik niet. Maar goed, dat is de gewone mensen en dat is geen ver van mijn bed show. Voor veel hetero's is het maar moeilijk te bevatten hoe de homowereld eruit ziet en daarom hebben ze wel een beeld dat niet echt strookt met de realiteit.quote:Ik snap dat best. Bij bijv. koninginnedag worden ook niet de gewone mensen gefilmd die enkel een oranje hoedje dragen (of maximaal 1x om even een straatbeeld te vangen). De mensen die uitgebreider in het nieuws komen zijn altijd de raar uitgedoste of debiel doende mensen. Denken we daardoor allemaal dat op koninginnedag iedereen compleet verkleed volledig uit zijn dak gaat?
Travel en Living. Krijg je bij digi tvquote:
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:12 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik vind haar een levend kunstwerk.
eensquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:02 schreef lezzer het volgende:
Op T&L wordt het eindeloos herhaald.
Ik ben zelf geen tatoo-fan, dus ik zap het altijd weg. Ik herken haar van de spotjes
Overigens, wel een leuke meid om te zien![]()
Met lange mouwen dan....
Ik denk het ook. Ik kijk even of ik filmpjes kan vinden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:09 schreef lezzer het volgende:
Naakte vrouwen op een brommertje?![]()
Volgens mij is dat een genant gezicht.
okquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:44 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik zou jou denk ik ook wel zoenen. Moet je alleen niet vertellen dat het slechts een experimentje is, dat vinden de meeste lesbeau's niet zo leuk. Experimentjes werk ik niet aan mee, maar gezellig zoenen met een meisje die ik wel zie zitten: no problem.
We kunnen ook allemaal met elkaar gaan zoenen.quote:
jammerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:11 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Nee, want jouw intenties zijn anders dan de mijne.
Waarom wil je met een meisje zoenen dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:27 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik ook wel met jou Pien
ik ben best serieus about this![]()
KZquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
PIENLEANNE
DE REST DIE IK NIET KEN
Dacht dat jij dat wel zou willen doenquote:
Ja, het is goed hier eikquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:32 schreef Pien85 het volgende:
Hoe ist Nan? Tijdje nie gesprokenwe moeten nog steeds boeken ruilen
Ah tuulk doet ik dat.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dacht dat jij dat wel zou willen doen
HALLO!!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
PIENLEANNE
DE REST DIE IK NIET KEN
Mja, hier wel redelijk ok hoor...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, het is goed hier eik. En daar nu?
En idd, wanneer gaan we boeken ruilen.
Laten we eerst eens beginnen met een locatiequote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, hier wel redelijk ok hoor...
Boeken ruilen... ehm... wanneer kan je? Liefst op een dag dat ik ook kan
Das ook een goeie jaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Laten we eerst eens beginnen met een locatie
Eensquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
zal ff zelf promo doen
Kz
28
Den Haag
Single
BI maar vrouwen zijn veul leuker
en ik ben in het echt leuker dan op me foto (ask Pien85 for more info)
zelfs zij wil met mij zoenen en zij is bent beetje kieskeurig hahaquote:
Wil ik met je zoenen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zelfs zij wil met mij zoenen en zij is bent beetje kieskeurig haha
ik hou nu al van jequote:
Ik heb niet de pretentie dat ik me aan haar kan meten, maar ik heb wel supersmalle taille.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben jij net zo leuk als de 7 of 9 uit de star trek serie?
oh wacht je wilde met me neuken.. sorry das heul andersquote:
Ik film!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
oh wacht je wilde met me neuken.. sorry das heul anders
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:39 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ik heb niet de pretentie dat ik me aan haar kan meten, maar ik heb wel supersmalle taille.![]()
Met de tieten is het dan weer wat treuriger gesteld en als ik me in zulke pakjes zou wurmen, zou ik eruit zien als een volgevreten rups met mijn dikke reet.
Ik regisseer!quote:
Nee, even serieus. Die van mij is nog NET binnen proporties maar opvallend groot wel. Grote negers vinden het prachtig.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dikke reet
kont mag wel beetje vorm hebben
me likes kontjes
me wacht rustig op nanking
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
oh wacht je wilde met me neuken.. sorry das heul anders
Tof!quote:
Dus je wil me niet om mn kontquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dikke reet
kont mag wel beetje vorm hebben
me likes kontjes
me wacht rustig op nanking
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:43 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ik regisseer!
[..]
Nee, even serieus. Die van mij is nog NET binnen proporties maar opvallend groot wel. Grote negers vinden het prachtig.![]()
Maar OK, ik stop met klagen want ik ben dik tevreden.
Tofquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
@pien ik maak voor jou graag een uitzondering
net binnen proporties settle ik voorquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:43 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ik regisseer!
[..]
Nee, even serieus. Die van mij is nog NET binnen proporties maar opvallend groot wel. Grote negers vinden het prachtig.![]()
Maar OK, ik stop met klagen want ik ben dik tevreden.
Kz is in da housequote:
KZ postquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
net binnen proporties settle ik voor
enne pakkies hebben geen nut, die gaan toch uit
Blijkbaar jaquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Blijkbaar jaHey we moeten weer 's afspreken trouwens
Alsof jij niet genoeg scoortquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kunnen we niet een keer een lesbau met doen? misschien scoor ik dan ook nog es wat
mag ik dan ook komen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kunnen we niet een keer een lesbau met doen? misschien scoor ik dan ook nog es wat
van mij welquote:
daar moet ik maar es verandering in brengenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alsof jij niet genoeg scoort![]()
Lesbau meets zijn volgens mij vrij zeldzaam
Van mij welquote:
sowieso meer hier komen is goedquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
van mij wel
[..]
daar moet ik maar es verandering in brengen
moet misschien maar es vaker rondhangen hiero... als die gekke hetero's op [singles]
Als jij komt is het toch wel gezelligquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:55 schreef NanKing het volgende:
Ja loik een meetDe gemiddelde meets komen maximaal 3 á 4 man
.
Singles is leukquote:
ben je dan blij?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Van mij wel
[..]
sowieso meer hier komen is goed
precies genoeg voor Kz om een leuke avond te hebbenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:55 schreef NanKing het volgende:
.
Ik word altijd blij als ik jou ziequote:
quote:[..]
precies genoeg voor Kz om een leuke avond te hebben
rupsen zijn schattigquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:39 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ik heb niet de pretentie dat ik me aan haar kan meten, maar ik heb wel supersmalle taille.![]()
Met de tieten is het dan weer wat treuriger gesteld en als ik me in zulke pakjes zou wurmen, zou ik eruit zien als een volgevreten rups met mijn dikke reet.
hoe durf je mij te verlaten!quote:
*hug*quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:24 schreef liefie_ het volgende:
Ik ook, ik heb laatst per ongeluk een rups vermoord
Toen ik net rups zei (naja typte) voel ik me weer schuldig
Ja, hoiquote:
Psies, 3 á 4 mannen en met een beetje mazzel 1 lesbeauquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:55 schreef NanKing het volgende:
.
Truequote:Op zondag 26 juli 2009 10:06 schreef lezzer het volgende:
Psies, 3 á 4 mannen en met een beetje mazzel 1 lesbeau![]()
Wel erg waarquote:
Ook heel erg de waarheidquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als jij komt is het toch wel gezellig
quote:Op maandag 27 juli 2009 08:16 schreef Pien85 het volgende:
Waarom beginnen ze om half 8 onder mijn raam met een fucking kettingzaag?
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
"in het land er blinden is wilders koning" Dat vind ik wel een sterke
@pien: arme kind *hug*
Kz heeft ook een knuffel nodig... denk niet dat het wat gaat worden met dat geweldige vrouwke waar ik het over had.....quote:
Niet?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Kz heeft ook een knuffel nodig... denk niet dat het wat gaat worden met dat geweldige vrouwke waar ik het over had.....daarintegen heb ik woensdag wel weer een date met een ander chickie
Van de foto's van de vorige pagina.quote:
Ja, nee, laat maar.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:39 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik heb er ook 1 waarbij hij zijn kilt helemaal optilt.
Gezellig! Partyanimals zijn ze toch.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:39 schreef lezzer het volgende:
Het cda vaart ook mee op de gaypride
Met gristenhomo's.
Oh, ik dacht onder een kiltquote:Op maandag 27 juli 2009 16:42 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik zal later deze week foto maken van mijn piercing trouwens, hij zit nu nog onder een pleister.
Ja, nou heb ik dus een associatie van een piercing door een klit onder een kilt.quote:
Ja, ik niet dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:49 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ja, nou heb ik dus een associatie van een piercing door een klit onder een kilt.
Altijd hetzelfde met die pottenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:57 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Ik weet ook even geen andere associatie.
geen idee.... wanneer hebben wij weer een date pien?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet?Zonde man
Wanneer hebben wij weer een date dan?
wanneer kan je?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geen idee.... wanneer hebben wij weer een date pien?
das een goeiequote:
Nouja, ik heb deze week sowieso geen tijd, kan pas na 3 augustus weerquote:Op maandag 27 juli 2009 17:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das een goeie
ff denken... morgen niet... overmorgen heul misschien maar denk het niet, dan moet ik t/m zaterdag werken en dan misschien door naar Venco's verjaardag dus de zondag niet, maandag al half beloofd en voor de rest zou ik het nog niet weten
ik dus ook zo ongeveerquote:Op maandag 27 juli 2009 18:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, ik heb deze week sowieso geen tijd, kan pas na 3 augustus weer
Zo'n zelfde soort post kwam er in [HOMO] voorbij, maar dan met 'slecht nieuws'quote:Op maandag 27 juli 2009 18:52 schreef Totziens het volgende:
Goed nieuws: http://www.nu.nl/lifestyl(...)ier-mannen-niet.html
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo'n zelfde soort post kwam er in [HOMO] voorbij, maar dan met 'slecht nieuws'.
Maar ik ben geen hetero.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]tja het is maar uit wiens positie het word bekeken... als jij hetero bent vind jij het vast wel goed nieuws
*gniffel*quote:Op maandag 27 juli 2009 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo'n zelfde soort post kwam er in [HOMO] voorbij, maar dan met 'slecht nieuws'.
Misschien, als ik tijd hebquote:Op maandag 27 juli 2009 20:04 schreef Totziens het volgende:
[..]
*gniffel*![]()
Gaan er nog mensen naar Amsterdam zaterdag?
niet als ik wel 3 posts van je heb gelezenquote:Op maandag 27 juli 2009 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik ben geen hetero.
Was dat niet duidelijk?
Pink doorhaar ben ik over mijn geaardheid gaan twijfelen... wat een vrouw zeg!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:37 schreef lezzer het volgende:
Ik luister voor het eerst een beetje serieus naar Pink.
Wat een toffe plaat zeg
Pink is walgelijk goed. Goede teksten, goede muziek, goede stem, goed uiterlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:37 schreef lezzer het volgende:
Wat een toffe plaat zeg
Nu pas?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:37 schreef lezzer het volgende:
Wat een toffe plaat zeg
Ik realiseerde me pas dat ik vrouwen ook leuk vond na de eerste keer dat ik haar live zagquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nu pas?
Heb je het dan over Funhouse?
Ik ben sinds de eerste keer dat ik haar live zag een beetje verliefd op Pink.
ben nog nooit in roze kroeg geweestquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:27 schreef Qebbel het volgende:
Nieuwe ZaZ?? Ben benieuwd, zie niks op de site! Gaan er nog mensen naar het Vive la Vie straatfeest vrijdag/zaterdag?? Ik wel! Met girfriend. Ben nu nog ff lekker aan het uitwaaien op Vlieland
niet voor half 7, en ik heb 's avonds nog een afspraakquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:37 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Jammer....
Hoe laat ben je klaar?
Moet je die afspraak afzeggen, Gaypride is maar 1 keer per jaar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
niet voor half 7, en ik heb 's avonds nog een afspraak
dus.... volgend jaar weer een kansquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:53 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Moet je die afspraak afzeggen, Gaypride is maar 1 keer per jaar.
wtfquote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:04 schreef wonderer het volgende:
Vraagjes aan lesbiennes
Nou dames, leef je uit
Ik heb nog maar 3 zinnen van de openingspost gelezen, en ik heb er nú al zin inquote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:04 schreef wonderer het volgende:
Vraagjes aan lesbiennes
Nou dames, leef je uit
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 3 zinnen van de openingspost gelezen, en ik heb er nú al zin in![]()
Volgend jaar gaan we samen, ok?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dus.... volgend jaar weer een kans
ik ben dus nog nooit geweest... altijd werken om een 1 of andere reden of niemand om mee t gaan
dit jaar: werk
Echt heel lief van je!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:41 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik ben serieus en geduldig aan het antwoorden.
Gaan we weer...quote:Nu.nl schrijft:
Circa tachtig boten met veelal schaars geklede deelnemers varen door de stad. Naar verwachting komen vele duizenden mensen ernaar kijken.
Oh leuk! Zijn die ook allemaal homo?quote:Uit hetzelfde artikel:
Sporters
Ook is er een boot met ruim dertig bekende sporters. Onder hen zijn Pieter van den Hoogenband, ex-hockeyster Minke Booij en oud-voetballers Pierre van Hooijdonk en Aron Winter.
Minister Ronald Plasterk en staatssecretaris Sharon Dijksma (beiden OCW) zijn eveneens van de partij.
quote:
Seven en ik vallen op de zelfde vrouwenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:36 schreef Vanyel het volgende:
Seven vindt Bette niet mooi?!![]()
En wel Papi en Jenny en Alice?
Wij begrijpen elkaar geloof ik niet.
OMG Bette is gewoon de lekkerstequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:56 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik vind Bette niet lelijk hoor, dat zeker niet. Maar ik zou er niet op vallen omdat ik haar een beetje een travestiet vind.. Tina bijvoorbeeld is ook helemaal niet lelijk maar trekt altijd zo'n vreselijke bek.
Dramatisch idd dat topic, maar je hebt je netjes gehoudenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:21 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Oeh, dat topic:![]()
Ik zal lief blijven.
ditoquote:
Arnhemquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:17 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Hai Brittie.
Ik ben ook nog beetje brak. Vive la Vie feestje was nederlandstalige muziek. Gaypride was leuk, van de parade niks gezien wegens drukte, nog wel ander tof feestje geweest, Reguliers Dwarsstraat was TE druk en om 11 uur terug gegaan om in Arnhem te gaan stappen.
.
Echt? Ik heb zo ongeveer de hele avond in die steeg gehangen maar volgens mij maar iets van 2quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:17 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik ben ook nog beetje brak. Vive la Vie feestje was nederlandstalige muziek.
Geweldige film inderdaadquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
The curious case of Benjamin Button is echt een hele grote aanrader. Heb 'm net voor de tweede keer gezien (donderdag eerste keer) en hij is echt zo mooi en huilen
![]()
. En Cate Blanchett is natuurlijk altijd mooi, en hier ook nog eens heel sterk (zoals altijd).
[ afbeelding ]
We zijn overal even binnen geweest, Havana, Emperium, JuicyLucyquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Arnhem. Waar in Arnhem ga je altijd stappen?
[spam] [Reportage] Gay Pride 2009! [/spam]
Rond kwart over 10, half 11?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Echt? Ik heb zo ongeveer de hele avond in die steeg gehangen maar volgens mij maar iets van 2
NLnummers gehoord.
Ik hem 'm afgezet wegens gruwelijke saaiheid. Het einde zal wel heel goed zijn dan!quote:
Saai?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
We zijn overal even binnen geweest, Havana, Emperium, JuicyLucy, Bloopers, Bumpers
. Ik had geen zin om entree te betalen
.
[..]
Rond kwart over 10, half 11?
[..]
Ik hem 'm afgezet wegens gruwelijke saaiheid. Het einde zal wel heel goed zijn dan!
Doe maar jaquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:35 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Kijk 'm nog wel een keer overnieuw dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |