Ik heb niet de pretentie dat ik me aan haar kan meten, maar ik heb wel supersmalle taille.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben jij net zo leuk als de 7 of 9 uit de star trek serie?
oh wacht je wilde met me neuken.. sorry das heul andersquote:
Ik film!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
oh wacht je wilde met me neuken.. sorry das heul anders
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:39 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ik heb niet de pretentie dat ik me aan haar kan meten, maar ik heb wel supersmalle taille.![]()
Met de tieten is het dan weer wat treuriger gesteld en als ik me in zulke pakjes zou wurmen, zou ik eruit zien als een volgevreten rups met mijn dikke reet.
Ik regisseer!quote:
Nee, even serieus. Die van mij is nog NET binnen proporties maar opvallend groot wel. Grote negers vinden het prachtig.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dikke reet
kont mag wel beetje vorm hebben
me likes kontjes
me wacht rustig op nanking
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
oh wacht je wilde met me neuken.. sorry das heul anders
Tof!quote:
Dus je wil me niet om mn kontquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dikke reet
kont mag wel beetje vorm hebben
me likes kontjes
me wacht rustig op nanking
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:43 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ik regisseer!
[..]
Nee, even serieus. Die van mij is nog NET binnen proporties maar opvallend groot wel. Grote negers vinden het prachtig.![]()
Maar OK, ik stop met klagen want ik ben dik tevreden.
Tofquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
@pien ik maak voor jou graag een uitzondering
net binnen proporties settle ik voorquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:43 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ik regisseer!
[..]
Nee, even serieus. Die van mij is nog NET binnen proporties maar opvallend groot wel. Grote negers vinden het prachtig.![]()
Maar OK, ik stop met klagen want ik ben dik tevreden.
Kz is in da housequote:
KZ postquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
net binnen proporties settle ik voor
enne pakkies hebben geen nut, die gaan toch uit
Blijkbaar jaquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Blijkbaar jaHey we moeten weer 's afspreken trouwens
Alsof jij niet genoeg scoortquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kunnen we niet een keer een lesbau met doen? misschien scoor ik dan ook nog es wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |