SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:08 schreef lezzer het volgende:
Ik heb stiekem al gesnoept van allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ijs_beer fan!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:35 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Me too!![]()
En verder heb ik mijn haren dan vandaag maar definitief laten kortwieken. A la Rihanna maar ietsje korter aan de voorkant. En ik ben er meer dan blij mee, eindelijk weer een kapsel dat bij me past.
Voor mij geldt dat wel jaquote:Op maandag 20 juli 2009 08:42 schreef Qebbel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft opeens een nieuwe coupe![]()
! Zou het echt zo zijn dat je steeds korter gaat als je eenmaal begint??
Oh, en alsnog gefeliciteerd Pien! [ afbeelding ]
Ik vind het tof, zou het zo doen.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:42 schreef Qebbel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft opeens een nieuwe coupe![]()
! Zou het echt zo zijn dat je steeds korter gaat als je eenmaal begint??
Oh, en alsnog gefeliciteerd Pien! [ afbeelding ]
Ah gezellig, stigmatisering.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:05 schreef lezzer het volgende:
En wat plaatst de berichtgeving over de roze maandag weer?
Juist, travestieten
Er is veel meer! Programmaquote:Op woensdag 22 juli 2009 07:18 schreef lezzer het volgende:
Ik ben voor het eerst sinds jaren weer een keer vrij dat weekend.
Is er wat aan tegenwoordig? Ik moet zeggen dat ik van die boten niet zo veel moet hebben eigenlijk...
Mij stoort het wel.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:56 schreef liefie_ het volgende:
ach dat was met roze maandag ook zo dat stoort me niet
Yep. Ze zouden juist het voortouw moeten nemen in plaats van te geven wat het publiek wil.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:29 schreef liefie_ het volgende:
Maar dat is altijd het dillema met de media in meerdere zaken zeg maar
Dus ja
In Den Haag was dus geen extravagantie, en zo kwam het ook niet op tvquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:25 schreef wonderer het volgende:
De media laat de dingen zien die de mensen WILLEN zien en dat is dus het extravagante.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |