quote:Op maandag 27 juli 2009 12:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
"in het land er blinden is wilders koning" Dat vind ik wel een sterke
@pien: arme kind *hug*
Kz heeft ook een knuffel nodig... denk niet dat het wat gaat worden met dat geweldige vrouwke waar ik het over had.....quote:
Niet?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Kz heeft ook een knuffel nodig... denk niet dat het wat gaat worden met dat geweldige vrouwke waar ik het over had.....daarintegen heb ik woensdag wel weer een date met een ander chickie
Van de foto's van de vorige pagina.quote:
Ja, nee, laat maar.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:39 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik heb er ook 1 waarbij hij zijn kilt helemaal optilt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig! Partyanimals zijn ze toch.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:39 schreef lezzer het volgende:
Het cda vaart ook mee op de gaypride
Met gristenhomo's.
Oh, ik dacht onder een kiltquote:Op maandag 27 juli 2009 16:42 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik zal later deze week foto maken van mijn piercing trouwens, hij zit nu nog onder een pleister.
Ja, nou heb ik dus een associatie van een piercing door een klit onder een kilt.quote:
Ja, ik niet dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:49 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ja, nou heb ik dus een associatie van een piercing door een klit onder een kilt.
Altijd hetzelfde met die pottenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:57 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Ik weet ook even geen andere associatie.
geen idee.... wanneer hebben wij weer een date pien?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet?Zonde man
Wanneer hebben wij weer een date dan?
wanneer kan je?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geen idee.... wanneer hebben wij weer een date pien?
das een goeiequote:
Nouja, ik heb deze week sowieso geen tijd, kan pas na 3 augustus weerquote:Op maandag 27 juli 2009 17:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das een goeie
ff denken... morgen niet... overmorgen heul misschien maar denk het niet, dan moet ik t/m zaterdag werken en dan misschien door naar Venco's verjaardag dus de zondag niet, maandag al half beloofd en voor de rest zou ik het nog niet weten
ik dus ook zo ongeveerquote:Op maandag 27 juli 2009 18:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, ik heb deze week sowieso geen tijd, kan pas na 3 augustus weer
Zo'n zelfde soort post kwam er in [HOMO] voorbij, maar dan met 'slecht nieuws'quote:Op maandag 27 juli 2009 18:52 schreef Totziens het volgende:
Goed nieuws: http://www.nu.nl/lifestyl(...)ier-mannen-niet.html
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo'n zelfde soort post kwam er in [HOMO] voorbij, maar dan met 'slecht nieuws'.
Maar ik ben geen hetero.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]tja het is maar uit wiens positie het word bekeken... als jij hetero bent vind jij het vast wel goed nieuws
*gniffel*quote:Op maandag 27 juli 2009 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo'n zelfde soort post kwam er in [HOMO] voorbij, maar dan met 'slecht nieuws'.
Misschien, als ik tijd hebquote:Op maandag 27 juli 2009 20:04 schreef Totziens het volgende:
[..]
*gniffel*![]()
Gaan er nog mensen naar Amsterdam zaterdag?
niet als ik wel 3 posts van je heb gelezenquote:Op maandag 27 juli 2009 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik ben geen hetero.
Was dat niet duidelijk?
Pink doorhaar ben ik over mijn geaardheid gaan twijfelen... wat een vrouw zeg!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:37 schreef lezzer het volgende:
Ik luister voor het eerst een beetje serieus naar Pink.
Wat een toffe plaat zeg
Pink is walgelijk goed. Goede teksten, goede muziek, goede stem, goed uiterlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:37 schreef lezzer het volgende:
Wat een toffe plaat zeg
Nu pas?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:37 schreef lezzer het volgende:
Wat een toffe plaat zeg
Ik realiseerde me pas dat ik vrouwen ook leuk vond na de eerste keer dat ik haar live zagquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nu pas?
Heb je het dan over Funhouse?
Ik ben sinds de eerste keer dat ik haar live zag een beetje verliefd op Pink.
ben nog nooit in roze kroeg geweestquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:27 schreef Qebbel het volgende:
Nieuwe ZaZ?? Ben benieuwd, zie niks op de site! Gaan er nog mensen naar het Vive la Vie straatfeest vrijdag/zaterdag?? Ik wel! Met girfriend. Ben nu nog ff lekker aan het uitwaaien op Vlieland
niet voor half 7, en ik heb 's avonds nog een afspraakquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:37 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Jammer....
Hoe laat ben je klaar?
Moet je die afspraak afzeggen, Gaypride is maar 1 keer per jaar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
niet voor half 7, en ik heb 's avonds nog een afspraak
dus.... volgend jaar weer een kansquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:53 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Moet je die afspraak afzeggen, Gaypride is maar 1 keer per jaar.
wtfquote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:04 schreef wonderer het volgende:
Vraagjes aan lesbiennes
Nou dames, leef je uit
Ik heb nog maar 3 zinnen van de openingspost gelezen, en ik heb er nś al zin inquote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:04 schreef wonderer het volgende:
Vraagjes aan lesbiennes
Nou dames, leef je uit
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 3 zinnen van de openingspost gelezen, en ik heb er nś al zin in![]()
Volgend jaar gaan we samen, ok?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dus.... volgend jaar weer een kans
ik ben dus nog nooit geweest... altijd werken om een 1 of andere reden of niemand om mee t gaan
dit jaar: werk
Echt heel lief van je!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:41 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik ben serieus en geduldig aan het antwoorden.
Gaan we weer...quote:Nu.nl schrijft:
Circa tachtig boten met veelal schaars geklede deelnemers varen door de stad. Naar verwachting komen vele duizenden mensen ernaar kijken.
Oh leuk! Zijn die ook allemaal homo?quote:Uit hetzelfde artikel:
Sporters
Ook is er een boot met ruim dertig bekende sporters. Onder hen zijn Pieter van den Hoogenband, ex-hockeyster Minke Booij en oud-voetballers Pierre van Hooijdonk en Aron Winter.
Minister Ronald Plasterk en staatssecretaris Sharon Dijksma (beiden OCW) zijn eveneens van de partij.
quote:
Seven en ik vallen op de zelfde vrouwenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:36 schreef Vanyel het volgende:
Seven vindt Bette niet mooi?!![]()
En wel Papi en Jenny en Alice?
Wij begrijpen elkaar geloof ik niet.
OMG Bette is gewoon de lekkerstequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:56 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik vind Bette niet lelijk hoor, dat zeker niet. Maar ik zou er niet op vallen omdat ik haar een beetje een travestiet vind.. Tina bijvoorbeeld is ook helemaal niet lelijk maar trekt altijd zo'n vreselijke bek.
Dramatisch idd dat topic, maar je hebt je netjes gehoudenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:21 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Oeh, dat topic:![]()
Ik zal lief blijven.
ditoquote:
Arnhemquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:17 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Hai Brittie.
Ik ben ook nog beetje brak. Vive la Vie feestje was nederlandstalige muziek. Gaypride was leuk, van de parade niks gezien wegens drukte, nog wel ander tof feestje geweest, Reguliers Dwarsstraat was TE druk en om 11 uur terug gegaan om in Arnhem te gaan stappen.
.
Echt? Ik heb zo ongeveer de hele avond in die steeg gehangen maar volgens mij maar iets van 2quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:17 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik ben ook nog beetje brak. Vive la Vie feestje was nederlandstalige muziek.
Geweldige film inderdaadquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
The curious case of Benjamin Button is echt een hele grote aanrader. Heb 'm net voor de tweede keer gezien (donderdag eerste keer) en hij is echt zo mooi en huilen
![]()
. En Cate Blanchett is natuurlijk altijd mooi, en hier ook nog eens heel sterk (zoals altijd).
[ afbeelding ]
We zijn overal even binnen geweest, Havana, Emperium, JuicyLucyquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Arnhem. Waar in Arnhem ga je altijd stappen?
[spam] [Reportage] Gay Pride 2009! [/spam]
Rond kwart over 10, half 11?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Echt? Ik heb zo ongeveer de hele avond in die steeg gehangen maar volgens mij maar iets van 2
NLnummers gehoord.
Ik hem 'm afgezet wegens gruwelijke saaiheid. Het einde zal wel heel goed zijn dan!quote:
Saai?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
We zijn overal even binnen geweest, Havana, Emperium, JuicyLucy, Bloopers, Bumpers
. Ik had geen zin om entree te betalen
.
[..]
Rond kwart over 10, half 11?
[..]
Ik hem 'm afgezet wegens gruwelijke saaiheid. Het einde zal wel heel goed zijn dan!
Doe maar jaquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:35 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Kijk 'm nog wel een keer overnieuw dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |