quote:Op maandag 27 juli 2009 12:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
"in het land er blinden is wilders koning" Dat vind ik wel een sterke
@pien: arme kind *hug*
Kz heeft ook een knuffel nodig... denk niet dat het wat gaat worden met dat geweldige vrouwke waar ik het over had.....quote:
Niet?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Kz heeft ook een knuffel nodig... denk niet dat het wat gaat worden met dat geweldige vrouwke waar ik het over had.....daarintegen heb ik woensdag wel weer een date met een ander chickie
Van de foto's van de vorige pagina.quote:
Ja, nee, laat maar.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:39 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik heb er ook 1 waarbij hij zijn kilt helemaal optilt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig! Partyanimals zijn ze toch.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:39 schreef lezzer het volgende:
Het cda vaart ook mee op de gaypride
Met gristenhomo's.
Oh, ik dacht onder een kiltquote:Op maandag 27 juli 2009 16:42 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik zal later deze week foto maken van mijn piercing trouwens, hij zit nu nog onder een pleister.
Ja, nou heb ik dus een associatie van een piercing door een klit onder een kilt.quote:
Ja, ik niet dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:49 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ja, nou heb ik dus een associatie van een piercing door een klit onder een kilt.
Altijd hetzelfde met die pottenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:57 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Ik weet ook even geen andere associatie.
geen idee.... wanneer hebben wij weer een date pien?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet?Zonde man
Wanneer hebben wij weer een date dan?
wanneer kan je?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geen idee.... wanneer hebben wij weer een date pien?
das een goeiequote:
Nouja, ik heb deze week sowieso geen tijd, kan pas na 3 augustus weerquote:Op maandag 27 juli 2009 17:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das een goeie
ff denken... morgen niet... overmorgen heul misschien maar denk het niet, dan moet ik t/m zaterdag werken en dan misschien door naar Venco's verjaardag dus de zondag niet, maandag al half beloofd en voor de rest zou ik het nog niet weten
ik dus ook zo ongeveerquote:Op maandag 27 juli 2009 18:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, ik heb deze week sowieso geen tijd, kan pas na 3 augustus weer
Zo'n zelfde soort post kwam er in [HOMO] voorbij, maar dan met 'slecht nieuws'quote:Op maandag 27 juli 2009 18:52 schreef Totziens het volgende:
Goed nieuws: http://www.nu.nl/lifestyl(...)ier-mannen-niet.html
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo'n zelfde soort post kwam er in [HOMO] voorbij, maar dan met 'slecht nieuws'.
Maar ik ben geen hetero.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]tja het is maar uit wiens positie het word bekeken... als jij hetero bent vind jij het vast wel goed nieuws
*gniffel*quote:Op maandag 27 juli 2009 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo'n zelfde soort post kwam er in [HOMO] voorbij, maar dan met 'slecht nieuws'.
Misschien, als ik tijd hebquote:Op maandag 27 juli 2009 20:04 schreef Totziens het volgende:
[..]
*gniffel*![]()
Gaan er nog mensen naar Amsterdam zaterdag?
niet als ik wel 3 posts van je heb gelezenquote:Op maandag 27 juli 2009 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik ben geen hetero.
Was dat niet duidelijk?
Pink doorhaar ben ik over mijn geaardheid gaan twijfelen... wat een vrouw zeg!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:37 schreef lezzer het volgende:
Ik luister voor het eerst een beetje serieus naar Pink.
Wat een toffe plaat zeg
Pink is walgelijk goed. Goede teksten, goede muziek, goede stem, goed uiterlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:37 schreef lezzer het volgende:
Wat een toffe plaat zeg
Nu pas?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:37 schreef lezzer het volgende:
Wat een toffe plaat zeg
Ik realiseerde me pas dat ik vrouwen ook leuk vond na de eerste keer dat ik haar live zagquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nu pas?
Heb je het dan over Funhouse?
Ik ben sinds de eerste keer dat ik haar live zag een beetje verliefd op Pink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |