ben nog nooit in roze kroeg geweestquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:27 schreef Qebbel het volgende:
Nieuwe ZaZ?? Ben benieuwd, zie niks op de site! Gaan er nog mensen naar het Vive la Vie straatfeest vrijdag/zaterdag?? Ik wel! Met girfriend. Ben nu nog ff lekker aan het uitwaaien op Vlieland
niet voor half 7, en ik heb 's avonds nog een afspraakquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:37 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Jammer....
Hoe laat ben je klaar?
Moet je die afspraak afzeggen, Gaypride is maar 1 keer per jaar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
niet voor half 7, en ik heb 's avonds nog een afspraak
dus.... volgend jaar weer een kansquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:53 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Moet je die afspraak afzeggen, Gaypride is maar 1 keer per jaar.
wtfquote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:04 schreef wonderer het volgende:
Vraagjes aan lesbiennes
Nou dames, leef je uit
Ik heb nog maar 3 zinnen van de openingspost gelezen, en ik heb er nú al zin inquote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:04 schreef wonderer het volgende:
Vraagjes aan lesbiennes
Nou dames, leef je uit
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 3 zinnen van de openingspost gelezen, en ik heb er nú al zin in![]()
Volgend jaar gaan we samen, ok?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dus.... volgend jaar weer een kans
ik ben dus nog nooit geweest... altijd werken om een 1 of andere reden of niemand om mee t gaan
dit jaar: werk
Echt heel lief van je!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:41 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik ben serieus en geduldig aan het antwoorden.
Gaan we weer...quote:Nu.nl schrijft:
Circa tachtig boten met veelal schaars geklede deelnemers varen door de stad. Naar verwachting komen vele duizenden mensen ernaar kijken.
Oh leuk! Zijn die ook allemaal homo?quote:Uit hetzelfde artikel:
Sporters
Ook is er een boot met ruim dertig bekende sporters. Onder hen zijn Pieter van den Hoogenband, ex-hockeyster Minke Booij en oud-voetballers Pierre van Hooijdonk en Aron Winter.
Minister Ronald Plasterk en staatssecretaris Sharon Dijksma (beiden OCW) zijn eveneens van de partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |