mag ik dan ook komen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kunnen we niet een keer een lesbau met doen? misschien scoor ik dan ook nog es wat
van mij welquote:
daar moet ik maar es verandering in brengenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alsof jij niet genoeg scoort![]()
Lesbau meets zijn volgens mij vrij zeldzaam
Van mij welquote:
sowieso meer hier komen is goedquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
van mij wel
[..]
daar moet ik maar es verandering in brengen
moet misschien maar es vaker rondhangen hiero... als die gekke hetero's op [singles]
Als jij komt is het toch wel gezelligquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:55 schreef NanKing het volgende:
Ja loik een meetDe gemiddelde meets komen maximaal 3 á 4 man
.
Singles is leukquote:
ben je dan blij?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Van mij wel
[..]
sowieso meer hier komen is goed
precies genoeg voor Kz om een leuke avond te hebbenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:55 schreef NanKing het volgende:
.
Ik word altijd blij als ik jou ziequote:
quote:[..]
precies genoeg voor Kz om een leuke avond te hebben
rupsen zijn schattigquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:39 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ik heb niet de pretentie dat ik me aan haar kan meten, maar ik heb wel supersmalle taille.![]()
Met de tieten is het dan weer wat treuriger gesteld en als ik me in zulke pakjes zou wurmen, zou ik eruit zien als een volgevreten rups met mijn dikke reet.
hoe durf je mij te verlaten!quote:
*hug*quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:24 schreef liefie_ het volgende:
Ik ook, ik heb laatst per ongeluk een rups vermoord
Toen ik net rups zei (naja typte) voel ik me weer schuldig
Ja, hoiquote:
Psies, 3 á 4 mannen en met een beetje mazzel 1 lesbeauquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:55 schreef NanKing het volgende:
.
Truequote:Op zondag 26 juli 2009 10:06 schreef lezzer het volgende:
Psies, 3 á 4 mannen en met een beetje mazzel 1 lesbeau![]()
Wel erg waarquote:
Ook heel erg de waarheidquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als jij komt is het toch wel gezellig
quote:Op maandag 27 juli 2009 08:16 schreef Pien85 het volgende:
Waarom beginnen ze om half 8 onder mijn raam met een fucking kettingzaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |