Nee gekkie, dat leek maar zoquote:
Thanks.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:05 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Nee gekkie, dat leek maar zo.
[..]
Thanks.![]()
En vandaag dag 2 bij mijn ouders, geen oog dichtgedaan want er zit hier een uil die de halve nacht hele hoge gilletjes uitkrijst.
Ik was het aan het kijken maar toen besloot ik dat Ali G leuker was. Toen dat ook tegenviel ging ik op fok.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:16 schreef soapie het volgende:
Hellow, hier nog mensen MJ-herdenking aan het kijken???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, je hebt wel de PANN feestjes maar daar ben ik nog nooit geweest. Ik heb begrepen dat er gewoon bovengemiddeld veel lesbo's zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:40 schreef lezzer het volgende:
Wij gaan nooit naar lesbofuifjesDie zijn hier ook helemaal niet.
GLU magazine? Dat ken ik eigenlijk helemaal niet.
De "provincie" (Noord-Limburg).quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
De "provincie" (Noord-Limburg).
Atm op Tenerife trouwens, maar daar heb ik ook nog geen lesbofuifjes ontdekt
Wanneer/waar?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:40 schreef Vanyel het volgende:
Dan zijn de zomerfeesten (roze woensdag in de vierdaagse) missschien nog een haalbare optie, maar dan zit je vast nog steeds fijn op Tenerife.
Super veel lef! Kan wel heel erg sexy staan hoor. Zeker zoals bij rihannaquote:Op maandag 13 juli 2009 11:11 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Oeh tof Qebbel! Ik heb dat 3 maanden geleden gedaan, mijn haar kwam tot voorbij mijn BH-bandje maar het was mij een te standaard lekkere wijvenkapsel. Dus toen heb ik het 20cm korter laten knippen in een lange boblijn. Maar nu wil ik eigenlijk nog korter. Zoiets:
[ afbeelding ]
En die lesboparties, post ze hier maar, ik wil deze zomer ook nog een keer naar een feestje.
Sappho en Vive la Viequote:Op maandag 13 juli 2009 13:24 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Sugar factory is een toffe tent!
Saarein en Sappho heb ik veel over gehoord, welke is ook alweer voor de lipsticklesbo's?
Ik ook. Kortwieken en blij dan, mijn kapsel is meer dat van David Beckhamquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:35 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Me too!![]()
En verder heb ik mijn haren dan vandaag maar definitief laten kortwieken. A la Rihanna maar ietsje korter aan de voorkant. En ik ben er meer dan blij mee, eindelijk weer een kapsel dat bij me past.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:08 schreef lezzer het volgende:
Ik heb stiekem al gesnoept van allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ijs_beer fan!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:35 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Me too!![]()
En verder heb ik mijn haren dan vandaag maar definitief laten kortwieken. A la Rihanna maar ietsje korter aan de voorkant. En ik ben er meer dan blij mee, eindelijk weer een kapsel dat bij me past.
Voor mij geldt dat wel jaquote:Op maandag 20 juli 2009 08:42 schreef Qebbel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft opeens een nieuwe coupe![]()
! Zou het echt zo zijn dat je steeds korter gaat als je eenmaal begint??
Oh, en alsnog gefeliciteerd Pien! [ afbeelding ]
Ik vind het tof, zou het zo doen.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:42 schreef Qebbel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft opeens een nieuwe coupe![]()
! Zou het echt zo zijn dat je steeds korter gaat als je eenmaal begint??
Oh, en alsnog gefeliciteerd Pien! [ afbeelding ]
Ah gezellig, stigmatisering.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:05 schreef lezzer het volgende:
En wat plaatst de berichtgeving over de roze maandag weer?
Juist, travestieten
Er is veel meer! Programmaquote:Op woensdag 22 juli 2009 07:18 schreef lezzer het volgende:
Ik ben voor het eerst sinds jaren weer een keer vrij dat weekend.
Is er wat aan tegenwoordig? Ik moet zeggen dat ik van die boten niet zo veel moet hebben eigenlijk...
Mij stoort het wel.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:56 schreef liefie_ het volgende:
ach dat was met roze maandag ook zo dat stoort me niet
Yep. Ze zouden juist het voortouw moeten nemen in plaats van te geven wat het publiek wil.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:29 schreef liefie_ het volgende:
Maar dat is altijd het dillema met de media in meerdere zaken zeg maar
Dus ja
In Den Haag was dus geen extravagantie, en zo kwam het ook niet op tvquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:25 schreef wonderer het volgende:
De media laat de dingen zien die de mensen WILLEN zien en dat is dus het extravagante.
Denk het niet.quote:
Wat heeft travestie met homosexualiteit te maken? Helemaal niks dus.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:15 schreef liefie_ het volgende:
Dat is toch ook geen oplossing?
Dat bepaalde mensen zich niet mogen uiten op hun manier of zo?
roze mandag is juist voor niet heterosquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat heeft travestie met homosexualiteit te maken? Helemaal niks dus.
Het is simpelweg gewoon ook niet-hetero.
Volgens mij is mijn punt niet helemaal duidelijk, maar goed.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:16 schreef liefie_ het volgende:
Sorry hoor maar van een avond stappen per jaar (nou oke 3 of 4 hooguit) met dat thema krijg ik niet het gevoel dat alles op een hoop word gegooit maar oke
En hetero's zijn ook van harte welkom op roze maandag
Dus dan is het een op een gooien van mensen? Ja dat is kut daar heb je gelijk in...
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:21 schreef liefie_ het volgende:
En trouwens ik ben niet hetero maar ook niet lesbisch mag ik dan niet naar de gaypride?
Sorry hoor maar het leuke aan dingen als roze maandag vind ik dat er zo veel mensen zijn
Mensen zoals ik, (en nu ga ik ff in stereotypes praten voor het gemak) overduidelijke lesbiennes, ontzettende homo's travestieten, hetero's en de gewone mens
Wie begint er nou met die hokjes?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:30 schreef liefie_ het volgende:
Maar ik heb geen zin in deze discussie en dat hokjes denken van hetero, lesbisch, niet hetero maar niet homo etc etc dus ik verdwijn wel weer voor een maand of 6 uit dit topic
Mindquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:51 schreef liefie_ het volgende:
er staat toch (en nu ga ik ff in stereotypes praten voor het gemak)
Ooit een goede discussie gevoert? dan weet je ook dat je af en toe moet vervallen in stereotypen om een punt te maken
Maar zoals ik al zei never mind ik ben al weg hier
Ik denk dat iedereen die de middelbare school afgemaakt heeft, ook wel weet dat niet alle homo's dragqueen zijn. Maar het klopt wel, met name homo's worden door de media gestigmatiseerd en dat draagt wel bij tot het beeld dat er relatief veel dragqueens zouden zijn. Terwijl je ze in het straatbeeld dus alleen maar in en rond bepaalde cafe's en evenementen tegenkomt. Hoeveel travo's zijn er wel niet die zich maar 1 dag per jaar in vrouwenkleding steken? In mijn ogen zijn dat gewone homo's. Doe je het echt op regelmatige basis en treed je er mee op, dan ben je wel een travo. Maar goed, mensen beseffen dus niet dat dragqueens in de meeste gevallen simpelweg artiesten zijn die ofwel voor een paar biertjes of voor een klein bedrag Whitney en Tina nadoen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn punt niet helemaal duidelijk, maar goed.
Mensen (gewoon "het volk") denkt dat alle homo's ook travestiet zijn.
En dat komt door dat soort berichtgeving.
Het gaat helemaal niet over "welkom zijn" en ik vraag me af waar je dat vandaan haalt.
Het gaat er om, dat de gaypride echt helemaal niks meer met homosexualiteit te maken heeft.
Interessanter zijn ze zeker omdat ze hun seksualiteit duidelijker uitdragen maar het beeld is achterhaald. De jongere generatie (zeg maar de meiden van 15-25) zijn bijna allemaal niet zo. Daarboven kom je ze regelmatiger tegen maar ook niet zo gek vaak eigenlijk. Potten worden gestigmatiseerd als lelijke manwijven, maar er zou heel wat meer positieve aandacht zijn voor potten als er her en der ook vrouwen naar voren stappen die bewijzen dat we niet allemaal meer voldoen aan dat beeld. Dan zou ik niet iedere keer te horen krijgen dat ik 'te lekker ben' (lees: er te straight uitzie) om lesbisch te zijn. Hoewel, nu ik kort haar heb, is het voor de meeste mensen wel aannemelijk en twijfelen ze er niet meer aan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:11 schreef Vanyel het volgende:
Die Portia vind ik dus echt helemaal niks. Ik word er niet warm of koud van. Ik snap eerlijk gezegd ook de relevantie van de aantrekkelijkheid van de potten voor t nieuws niet echt. Als er toevallig 10 meisjemeisjes in een groepje staan vind ik dat niet echt meerwaarde bieden voor het nieuws. 10 extreme manwijven of anderszins opvallende types zijn wat dat betreft interessanter.
Ik niet. Maar goed, dat is de gewone mensen en dat is geen ver van mijn bed show. Voor veel hetero's is het maar moeilijk te bevatten hoe de homowereld eruit ziet en daarom hebben ze wel een beeld dat niet echt strookt met de realiteit.quote:Ik snap dat best. Bij bijv. koninginnedag worden ook niet de gewone mensen gefilmd die enkel een oranje hoedje dragen (of maximaal 1x om even een straatbeeld te vangen). De mensen die uitgebreider in het nieuws komen zijn altijd de raar uitgedoste of debiel doende mensen. Denken we daardoor allemaal dat op koninginnedag iedereen compleet verkleed volledig uit zijn dak gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |