* PI leest.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:36 schreef KingGone het volgende:
[..]
Getsie.
Jij denkt dan gelijk weer aan een kut kut kut.
Op dit tijdstip zelfs.
Jakkie.
die had ze daarstraks alquote:
De 34ste deze dag.quote:
Ik vrees het ookquote:
City Streets.quote:
Oké. Bas.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:41 schreef KingGone het volgende:
[..]
Omdat ik 't post natuurlijk inderdaad. Aad.
Je weet hoeveel we van je houdenquote:
Euj Henk.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:42 schreef KingGone het volgende:
[..]
eeee
bassss.
Dat komt niet overeen helaas.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-topic.
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:44 schreef MarkM het volgende:Fijn dat de spoilers bij mij niet werken. Bedankt Mark.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-topic.![]()
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:44 schreef MarkM het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-topic.
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
Sorry Jordy.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:45 schreef KingGone het volgende:
[..]
Fijn dat de spoilers bij mij niet werken. Bedankt Mark.
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:44 schreef MarkM het volgende:
Wasda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-topic.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:47 schreef KingGone het volgende:
[..]
http://hdimage.org/images/ximwbj67v483uibq6dc7.png
Mijne prima hoorquote:
Gewoon FF. Maar met Safari doet hij het ook gewoonquote:
quote:
Slaap zachtquote:
Hoe staat het met onze knuffeljunk?quote:
quote:
Lijkt wel Bong-Ra die gastquote:
Kel doeeeeeeeeeeeees!quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
![]()
Rijk: Animalia (Dieren)
Stam: Chordata (Chordadieren)
Klasse: Mammalia (Zoogdieren)
Orde: Primates (Primaten)
Familie: Hominidae (Grote mensapen en mensachtigen)
Geslacht: Homo (Mensen)
Hoi Homo's
!
Goedemiddag Neaderthalerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:06 schreef Dagoduck het volgende:![]()
Rijk: Animalia (Dieren)
Stam: Chordata (Chordadieren)
Klasse: Mammalia (Zoogdieren)
Orde: Primates (Primaten)
Familie: Hominidae (Grote mensapen en mensachtigen)
Geslacht: Homo (Mensen)
Hoi Homo's
Scherven brengen gelukquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:10 schreef Renesite het volgende:
fuck. Dagoduck kan googlen! Noez! SLUIT ALLE DEUREN EN RAMEN!
Alu hoedjes op!!1!1!1quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:10 schreef Renesite het volgende:
fuck. Dagoduck kan googlen! Noez! SLUIT ALLE DEUREN EN RAMEN!
Doe jij die dan af?quote:
Sorry. M'n fok woordenschat is niet zo groot.quote:
PIB SCquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:16 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Sorry. M'n fok woordenschat is niet zo groot.
PIB?![]()
quote:
Euh. Nou euh, ik wil je wel liefkozen? Alleen ja, nou, ja, dus dat. Ofzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
ja. het is een beetje dood jaEn Smijn vind me niet lief
Uhm.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh. Nou euh, ik wil je wel liefkozen? Alleen ja, nou, ja, dus dat. Ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Uhm.Moeilijk nee zeggen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:
aaah. Je word gepest achter je rug. Das lame.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:36 schreef Smijn. het volgende:
Rukkers die proberen te versieren via Fokze zijn gemene in KLB
quote:
quote:
Slaaplekkerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:57 schreef Mr.DD het volgende:
En nu ga ik slapen. Maar niemand zegt toch dag...
Het had gekunt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja wel, maar ik post blijkbaar nog gewoon.
Issie zo eng dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:38 schreef Plums het volgende:
DusIk keek net The Others, voor de 2e x, en nu ben ik bang.
Jaaquote:
Aww en niemand die je kan beschermen tegen enge filmsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:44 schreef Plums het volgende:
[..]
Jaa![]()
Nee, garpje, eigenlijk niet, want ik wist al hoe de film gaat en deed eindigen enzo, maar toch ben ik nu bang.
Nee, t stomme vriendje heeft weer es zn mobiel niet opgeladen waardoor ik nu niet kan smsen/bellen om even zielig te doen enzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:47 schreef Probinski het volgende:
[..]
Aww en niemand die je kan beschermen tegen enge films?
Das ook lullig jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:49 schreef Plums het volgende:
[..]
Nee, t stomme vriendje heeft weer es zn mobiel niet opgeladen waardoor ik nu niet kan smsen/bellen om even zielig te doen enzostomme *piep*
![]()
17 again kwam net binnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:51 schreef Probinski het volgende:
[..]
Das ook lullig ja
Ga een humor film kijken
Omdatk dan even niks te doen heb dus kom k even hier checken maar meestal ist dan aardig leeg. Overdag druk met vanalles ennogwatquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:54 schreef Plums het volgende:
[..]
17 again kwam net binnen.![]()
Waarom ben jij altijd alleen 's nachts online? Of lijkt dat maar zo?
Jij bent eentje met n leven?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:56 schreef Probinski het volgende:
[..]
Omdatk dan even niks te doen heb dus kom k even hier checken maar meestal ist dan aardig leeg. Overdag druk met vanalles ennogwat
Wauw.quote:
Best wel ehquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:00 schreef Plums het volgende:
[..]
Wauw.Eng.
![]()
Ik moet eigenlijk gaan slapen, morgen belangrijke dingen die ik toch eigenlijk echt wel moet regelen..Maar ik wil niet.
Ja man.. Nu krijg ik geheid nachtmerries.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:02 schreef Probinski het volgende:
[..]
Best wel eh
Nou, computer uitzetten en je bed in
Nounou, zo eng ben k nou ook weer nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:08 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja man.. Nu krijg ik geheid nachtmerries.![]()
Ja maar.. maar.. Ik wil nietttt.
Nee, jij niet. De gedachte aan like, een leven en buitenwereld wel. DAAR ZIJN KINDEREN!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:11 schreef Probinski het volgende:
[..]
Nounou, zo eng ben k nou ook weer niet
Maar anders ben je morgen moe en heb je nog minder zin om dingen te regelen
Oooow zoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:13 schreef Plums het volgende:
[..]
Nee, jij niet. De gedachte aan like, een leven en buitenwereld wel. DAAR ZIJN KINDEREN!Weet je hoe fucking eng die zijn!
En goed punt.Maar ik hoef toch voor 12 niet eens op ofzo.
Mensen.. *rilling* die zijn bijna allemaal net zo kut als die kinderen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:17 schreef Probinski het volgende:
[..]
Oooow zo. Maar er zijn ook leuke dingen daar hoor, echte mensen, zuurstof enz
Ah dat valt weer mee dan, k moet d'r over 5 uur weer uit
Ok!quote:
True.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:26 schreef Plums het volgende:
[..]
Mensen.. *rilling* die zijn bijna allemaal net zo kut als die kinderen.![]()
En germWaarom ga jij niet slapen dan?
21? 22? 23? 24?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ok!
Hoi, ik ben Merel, veel te oud voor hier, nu tijdelijk in Paramaribo en uit pure verveling terug in PUB! Wie ben jij?
Hoi Merel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ok!
Hoi, ik ben Merel, veel te oud voor hier, nu tijdelijk in Paramaribo en uit pure verveling terug in PUB! Wie ben jij?
Je bent dus gewoon nog 19. Valt mee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:33 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bijna 20 nog maar
Maar ik voel me altijd zo oud, ik heb al een heel PUBleven achter de rug
Ik deed stage, maar had er nog een weekje vakantie achteraan geplakt, so here I amquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:33 schreef Plums het volgende:
Truste Probinski.![]()
[..]
Hoi Merel.Ik ben eigenlijk ook te oud voor hier, maar ach. Wat doe je in Paramaribo?
Tof daar?
Noh lekker zeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik deed stage, maar had er nog een weekje vakantie achteraan geplakt, so here I am![]()
Het is hier echt super, maar als meisje alleen over straat is niet zo tof, alle mannen beginnen spontaan obscene dingen te roepen als ze blond voorbij zien lopen
Nah.. Ik liep vanmiddag naar huis, en toen kwam er ineens een man naast me lopen:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:37 schreef Plums het volgende:
[..]
Noh lekker zeg.
En eeh, ja, dat is hier in NL toch ook?
OMG, die moet ik onthouden. Goede openingszin.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nah.. Ik liep vanmiddag naar huis, en toen kwam er ineens een man naast me lopen:
- "Meisje, mag ik je wat zeggen? Waarom kijk je zo chagerijnig?"
* "Ik ben moe, moet u niet toevallig de andere kant op meneer?"
- "Je moet niet zo boos kijken, daar word je niet mooier op, je bent zo'n mooi meisje!"
* "Bedankt hoor, maar moest u niet de andere kant op?"
- "Meisje, kom, we maken een afspraakje, en dan ga ik je beffen hoor! Dat doe ik echt! Lekker je kutje likken van onder naar boven, mmmm!"
Dat heb ik in NL nog nóóit iemand tegen me horen zeggen op straat
Haha, om het nog mooier te maken kun je ook in een lelijke oude auto naast me gaan rijden en me blijven volgen, en ondertussen nog meer van dat soort taal uitslaan, welk meisje zou dan niet voor je vallenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:42 schreef IQM het volgende:
[..]
OMG, die moet ik onthouden. Goede openingszin.
De slimme, ontwikkelde met een groot gevoel van eigenwaarde. Juist diegenen waar ik doorgaans zo in geïnteresseerd ben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Haha, om het nog mooier te maken kun je ook in een lelijke oude auto naast me gaan rijden en me blijven volgen, en ondertussen nog meer van dat soort taal uitslaan, welk meisje zou dan niet voor je vallen
Ik heb maar gezegd dat ik snel terug moest naar mn vriendje die in mn hostel op me aan het wachten wasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:43 schreef IQM het volgende:
Maar hoe was 'ie uiteindelijk in bed?
En hij heeft niet eens een threesome aangeboden? Frigide luilak!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb maar gezegd dat ik snel terug moest naar mn vriendje die in mn hostel op me aan het wachten was
Vond ik ook een behoorlijke tegenvaller, maarjaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:47 schreef IQM het volgende:
[..]
En hij heeft niet eens een threesome aangeboden? Frigide luilak!
Chill toch, ik zit nu te fokken op mijn werk, van 8:00 tot 16:25, dan werken van 17:00 tot 20:15quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:15 schreef Renesite het volgende:
Niet echt. Straks werken 12-20:15. Collega is ziek.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:24 schreef mstr het volgende:
Dat is kut, wakker worden en er achter komen dat je geen wakker hebt gezet.
En dus geluk hebt dat je wakker wordt op dat moment.
ahaquote:
die wát?quote:
maar jij gaat ook rustig mee in discussiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:34 schreef kanovinnie het volgende:
gezeik op modjes in de FB, zeiken zeiken zeiken en verder niets
Vind je het heel gek, jij loopt de boel te vertyfen daar. Ik probeer er nog iets van te makenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar jij gaat ook rustig mee in discussie![]()
Ik heb 1 note![]()
krentje toch
daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:40 schreef kanovinnie het volgende:
En daar komt bij dat ik geen kritiek lopp te uiten, dan pm/msn ik ze wel
De FB is er ook voor kritiek popjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 10:34 schreef kanovinnie het volgende:gezeik op modjes in de FB, zeiken zeiken zeiken en verder niets
Oh lekker danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 10:45 schreef Renesite het volgende:
Regen!!! Teringbende op het werk dus straks
Iedereen met natte poten en blubberpoten door mijn winkeltje heen
!!!
moet je dat zelf allemaal schoonmaken danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:45 schreef Renesite het volgende:
!!!
Voor eeuwig, en bij 3 wordt je 2 dagen gebanned. Bij 4 4 dagen etcquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:44 schreef naatje_1 het volgende:
Zijn die notes eiglijk voor eeuwig geldig of houden die na een tijd op*dus staat er dan weer 0*
Ze worden alleen verwijderd als je notes hebt zoals.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 10:44 schreef naatje_1 het volgende:
Zijn die notes eiglijk voor eeuwig geldig of houden die na een tijd op*dus staat er dan weer 0*
Die blijven in principe gewoon staan. Maar who gives a fuck? Het zijn maar notes...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:44 schreef naatje_1 het volgende:
knallen met die schrobmachinequote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:45 schreef Renesite het volgende:
!!!
Neehoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 10:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor eeuwig, en bij 3 wordt je 2 dagen gebanned. Bij 4 4 dagen etc
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor eeuwig, en bij 3 wordt je 2 dagen gebanned. Bij 4 4 dagen etc
okquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze worden alleen verwijderd als je notes hebt zoals.
"Grotere tieten dan."
Dit is niet helemaal een supermarkt, maar zo'n klein winkeltjequote:
Jep... om 20:15 moet alles kei schoon zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
moet je dat zelf allemaal schoonmaken dan
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
NeehoorVolgensm ij word je er pas bij 20 gebanned, als het bijvoorbeeld 20 notes zijn over je gebagger.
Want ik heb 3 notes, ben nog nooit gebanned.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
NeehoorVolgensm ij word je er pas bij 20 gebanned, als het bijvoorbeeld 20 notes zijn over je gebagger.
Want ik heb 3 notes, ben nog nooit gebanned.
dit geloof ik idd meerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:47 schreef IQM het volgende:
Je kan in principe 1000 notes krijgen en nog steeds niet geband worden.
Het gaat allemaal om de context en hoe snel je al die notes achter elkaar krijgt.
Waaaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je eerste note een tubgirl bent is het BAN
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:49 schreef kanovinnie het volgende:
trouwens IQM, waar blijft je irl foto? Ben je bang om als emmich uitgemaakt te worden?
Ja precies.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 10:47 schreef IQM het volgende:
Je kan in principe 1000 notes krijgen en nog steeds niet geband worden.
Het gaat allemaal om de context en hoe snel je al die notes achter elkaar krijgt.
AH to go, rite?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 10:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal een supermarkt, maar zo'n klein winkeltje!
[..]
Jep... om 20:15 moet alles kei schoon zijn.
Que?quote:
Ik heb er 9quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dit geloof ik idd meerals je 1 note krijgt, en dan een jaar verder weer, word je niet 2 dagen geband
Don't even get started AGAIN!quote:
kleine kolere etter, ga je moeder wassenquote:
Je hebt ze ook nooit gelezen of zoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 10:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb er 9!
Althans, dat heb ik van horen zeggen.
Kijk. Een schoolvoorbeeld van hoe het níet moet...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
kleine kolere etter, ga je moeder wassen
Gisteren was ik hier volgens mij niet eensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Don't even get started AGAIN!
Gisteren was het juicyhill dag. Vandaag moeten we nog iemand uitkiezen!
wie heb jij in je hoofdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Don't even get started AGAIN!
Gisteren was het juicyhill dag. Vandaag moeten we nog iemand uitkiezen!
Kun je nagaan hoeveel we over je gepraat hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gisteren was ik hier volgens mij niet eens
DAT WAS IK VERGETEN!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
kleine kolere etter, ga je moeder wassen
Ik ben beschaafd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kijk. Een schoolvoorbeeld van hoe het níet moet...
Populair.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel we over je gepraat hebben.
Ja, kan jij je notes lezen? Ik bedoel, dat kan een user toch heulemoal niet!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je hebt ze ook nooit gelezen of zo
Ik heb er 3. Eerst had ik er 5. En toen werden er 3 verwijderden toen kreeg ik er nog 1.
eenmalig betalenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, kan jij je notes lezen? Ik bedoel, dat kan een user toch heulemoal niet!
Een dikke hardequote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar krijg je wel een hard piemeltje van hè?
Zien?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar krijg je wel een hard piemeltje van hè?
Natuuuurlijk heb ik mijn notes niet gelezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 10:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, kan jij je notes lezen? Ik bedoel, dat kan een user toch heulemoal niet!
Lau.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jewaits, nee gister was het lau tegen desu
Jawel. Je hebt er voor betaald, zeg je net.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Natuuuurlijk heb ik mijn notes niet gelezen.
22!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:53 schreef IQM het volgende:
Ik heb totaal 47 notes. En ik ben twee keer geband. Voor zover ik me kan herinneren.
Dan gaat mijn 20 notes-regel wel opquote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 10:53 schreef IQM het volgende:
Ik heb totaal 47 notes. En ik ben twee keer geband. Voor zover ik me kan herinneren.
Ik heb er 48.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:53 schreef IQM het volgende:
Ohja. Ik heb er voor betaald.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 10:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel. Je hebt er voor betaald, zeg je net.
[..]
22!
Ik heb er 47. IQM heeft er 22...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel. Je hebt er voor betaald, zeg je net.
[..]
22!
quote:
wat doen jullie allemaalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:53 schreef IQM het volgende:
Hihi, ik 82 notes en 13 keer gebanned.quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij kent mij duidelijk niet. Maakt verder ook niet uit, hoor.
Doodsverwensingen, plaatjes, klonen etc. Neem gewoon een kijkje in het banmeldtopic en je ziet waarom mensen geband worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, maar... wat doen ze dan allemaalhet is niet allemaal bagger neem ik aan
quote:
Remlof haat je, wisten we alquote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 11:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hihi, ik 82 notes en 13 keer gebanned.
Waarvan 11 keer door remlof
D'r zitten een paar onnodige notes tussen. Notes omdat ik offtopic ging, notes omdat ik naar verluidt te ver doorging in het Emimich-gebeuren...quote:
Duhquote:
Natuurlijk deed je dat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 11:02 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r zitten een paar onnodige notes tussen. Notes omdat ik offtopic ging, notes omdat ik naar verluidt te ver doorging in het Emimich-gebeuren...
men, dat was mooi met Emimich, jammer dat het de kop in werdt gedruktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:02 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r zitten een paar onnodige notes tussen. Notes omdat ik offtopic ging, notes omdat ik naar verluidt te ver doorging in het Emimich-gebeuren...
Ik heb vaak genoeg met m'n lekkere bakkes op FOK! gestaan. Dus om nou te zeggen dat ik 'bang ben om als emmich uitgemaakt te worden'?quote:
Ik noem het liever Bitchslappenquote:
Ik heb IQM's hoofd geloof ik ook al een keer gezien. Geloof ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 11:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg met m'n lekkere bakkes op FOK! gestaan. Dus om nou te zeggen dat ik 'bang ben om als emmich uitgemaakt te worden'?
Post je foto dan? Of post niet meer in dat topicquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg met m'n lekkere bakkes op FOK! gestaan. Dus om nou te zeggen dat ik 'bang ben om als emmich uitgemaakt te worden'?
Het was ook te mooi om te laten schietenquote:
Of een ban, want ohnee, je zegt sterf.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 11:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat is hier al genoeg om een note te krijgen, of 3.
Tegen iemand waarvan iedereen weet dat ik het niet meen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het was ook te mooi om te laten schieten
[..]
Of een ban, want ohnee, je zegt sterf.
Gast, stfu. Leer beredeneren voordat je met mij in discussie gaat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Post je foto dan? Of post niet meer in dat topic
Omdat ik zelf niet de behoefte heb om mijn hoofd te delen met hitsige pubers, is het rechtvaardig om me monddood te laten maken in dat topic?
STERFquote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 11:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Tegen iemand waarvan iedereen weet dat ik het niet meen.
Alleen krentenbollie niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben hitsig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 11:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, stfu. Leer beredeneren voordat je met mij in discussie gaat. [afbeelding] Omdat ik zelf niet de behoefte heb om mijn hoofd te delen met hitsige pubers, is het rechtvaardig om me monddood te laten maken in dat topic?
Hou jij voortaan dan ook even je bakkes als je naar voetbal kijkt. Kritiek leveren mag namelijk niet, want je kan het niet beter. En of je alsjeblieft ook geen mening meer wil hebben over muziek, anders moet je maar zelf in een studio staan en singletjes opnemen.![]()
Ik heb geen foto van mijzelf gepost. dus ik ga ook geen andere belachelijk maken dat ze lelijk zijn...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, stfu. Leer beredeneren voordat je met mij in discussie gaat. [ afbeelding ] Omdat ik zelf niet de behoefte heb om mijn hoofd te delen met hitsige pubers, is het rechtvaardig om me monddood te laten maken in dat topic?
Hou jij voortaan dan ook even je bakkes als je naar voetbal kijkt. Kritiek leveren mag namelijk niet, want je kan het niet beter. En of je alsjeblieft ook geen mening meer wil hebben over muziek, anders moet je maar zelf in een studio staan en singletjes opnemen. En stop met klagen over het eten, anders ga je zelf maar in de keuken staan.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
STERFKijk maar uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ben hitsig.
Deed ik dat wel dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb geen foto van mijzelf gepost. dus ik ga ook geen andere belachelijk maken dat ze lelijk zijn...
Het feit of ik wel of niet een mening over iets heb maakt helemaal niet uit. Je voorbeelden slaan ook nergens op.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, stfu. Leer beredeneren voordat je met mij in discussie gaat. [ afbeelding ] Omdat ik zelf niet de behoefte heb om mijn hoofd te delen met hitsige pubers, is het rechtvaardig om me monddood te laten maken in dat topic?
Hou jij voortaan dan ook even je bakkes als je naar voetbal kijkt. Kritiek leveren mag namelijk niet, want je kan het niet beter. En of je alsjeblieft ook geen mening meer wil hebben over muziek, anders moet je maar zelf in een studio staan en singletjes opnemen. En stop met klagen over het eten, anders ga je zelf maar in de keuken staan.
Goh, verrassend. En nee, dat heb ik niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb de discussie niet helemaal gevolgd. Maar zo te lezen van wel.
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |