Kijk. Een schoolvoorbeeld van hoe het níet moet...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
kleine kolere etter, ga je moeder wassen
Gisteren was ik hier volgens mij niet eensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Don't even get started AGAIN!
Gisteren was het juicyhill dag. Vandaag moeten we nog iemand uitkiezen!
wie heb jij in je hoofdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Don't even get started AGAIN!
Gisteren was het juicyhill dag. Vandaag moeten we nog iemand uitkiezen!
Kun je nagaan hoeveel we over je gepraat hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gisteren was ik hier volgens mij niet eens
DAT WAS IK VERGETEN!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
kleine kolere etter, ga je moeder wassen
Ik ben beschaafd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kijk. Een schoolvoorbeeld van hoe het níet moet...
Populair.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel we over je gepraat hebben.
Ja, kan jij je notes lezen? Ik bedoel, dat kan een user toch heulemoal niet!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je hebt ze ook nooit gelezen of zo
Ik heb er 3. Eerst had ik er 5. En toen werden er 3 verwijderden toen kreeg ik er nog 1.
eenmalig betalenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, kan jij je notes lezen? Ik bedoel, dat kan een user toch heulemoal niet!
Een dikke hardequote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar krijg je wel een hard piemeltje van hè?
Zien?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar krijg je wel een hard piemeltje van hè?
Natuuuurlijk heb ik mijn notes niet gelezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 10:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, kan jij je notes lezen? Ik bedoel, dat kan een user toch heulemoal niet!
Lau.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jewaits, nee gister was het lau tegen desu
Jawel. Je hebt er voor betaald, zeg je net.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Natuuuurlijk heb ik mijn notes niet gelezen.
22!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:53 schreef IQM het volgende:
Ik heb totaal 47 notes. En ik ben twee keer geband. Voor zover ik me kan herinneren.
Dan gaat mijn 20 notes-regel wel opquote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 10:53 schreef IQM het volgende:
Ik heb totaal 47 notes. En ik ben twee keer geband. Voor zover ik me kan herinneren.
Ik heb er 48.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:53 schreef IQM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |