Ohja. Ik heb er voor betaald.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 10:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel. Je hebt er voor betaald, zeg je net.
[..]
22!
Ik heb er 47. IQM heeft er 22...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel. Je hebt er voor betaald, zeg je net.
[..]
22!
quote:
wat doen jullie allemaalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:53 schreef IQM het volgende:
Ik heb totaal 47 notes. En ik ben twee keer geband. Voor zover ik me kan herinneren.
Hihi, ik 82 notes en 13 keer gebanned.quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij kent mij duidelijk niet. Maakt verder ook niet uit, hoor.
Doodsverwensingen, plaatjes, klonen etc. Neem gewoon een kijkje in het banmeldtopic en je ziet waarom mensen geband worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, maar... wat doen ze dan allemaalhet is niet allemaal bagger neem ik aan
quote:
Remlof haat je, wisten we alquote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 11:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hihi, ik 82 notes en 13 keer gebanned.
Waarvan 11 keer door remlof
D'r zitten een paar onnodige notes tussen. Notes omdat ik offtopic ging, notes omdat ik naar verluidt te ver doorging in het Emimich-gebeuren...quote:
Duhquote:
Natuurlijk deed je dat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 11:02 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r zitten een paar onnodige notes tussen. Notes omdat ik offtopic ging, notes omdat ik naar verluidt te ver doorging in het Emimich-gebeuren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |