Tenzij het anaal was.quote:
Mja, dat is kutquote:
Als ik klaar kom in haar mond ga ik haar ook niet meer tongzoenen.quote:
Qua muziek indeed. Qua clip iets minder.quote:
Ik had het ook over de muziek.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:30 schreef KingGone het volgende:
[..]
Qua muziek indeed. Qua clip iets minder.
Snowballenquote:Op maandag 6 juli 2009 23:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ik klaar kom in haar mond ga ik haar ook niet meer tongzoenen.
And I love my sex!quote:
Waarom niet? Slikt ze niet?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ik klaar kom in haar mond ga ik haar ook niet meer tongzoenen.
jaquote:
PI's lezen doe je inderdaad niet.quote:
bespaar me details van het tegenovergesteldequote:
Buh, anaal is op zich gewoon ranzig.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
ja![]()
Maar het is je eigen lichaam. So who cares I guess? Niet dat ik een meid ben maar toch
Err, ik vind dat er niet zo'n bepaalde smaak aan zit ofzo. Dat ligt er natuurlijk ook aan hoe goed het meisje in kwestie het schoonhoudt, maar dat is logisch dat je dat doet lijkt me.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:30 schreef mstr het volgende:
[..]
En sowieso, het smaakt toch niet vies?
*uitgaande van een 'schone' kut.
Darude.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze vele toffere muziek dan nu.
Ik weet het ook niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:31 schreef KingGone het volgende:
[..]
PI's lezen doe je inderdaad niet.
Tevens dat weet jij heul niet. Of je moet eens iemand hebben gepijpt maar dat hoef ik eigenlijk niet te weten.
Zoent zij wel als jij haar gebeft heb?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Weet ik niet. zelfs al doet ze het. vind ik het nogsteeds ranzig.
Ik heb geen ervaring met 't tegenovergestelde.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
bespaar me details van het tegenovergestelde
Ja precies.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Buh, anaal is op zich gewoon ranzig.
[..]
Err, ik vind dat er niet zo'n bepaalde smaak aan zit ofzo. Dat ligt er natuurlijk ook aan hoe goed het meisje in kwestie het schoonhoudt, maar dat is logisch dat je dat doet lijkt me.
Drop is echt een kut smaak.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:35 schreef KingGone het volgende:
Oké. Laten we even kutsmaken gaan vergelijken. Hoezee!
*Liga reclame* Aardbei?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:35 schreef KingGone het volgende:
Dat gaat me te ver.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:35 schreef KingGone het volgende:
anaal is ranzig, maar daarvoor heb je condoomsquote:Op maandag 6 juli 2009 23:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja precies.
Er zit niet echt een smaakje aan, maar je proeft het wel lichtelijk.
Maar dat is niet vies.
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:35 schreef Tijgertje. het volgende:
Serieus HJ.
Ik hoef echt niet al je details te horen.
Kut voor je dan.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:35 schreef Tijgertje. het volgende:
Serieus HJ.
Ik hoef echt niet al je details te horen.
Ja. als het nou een minuut later was geweestquote:Op maandag 6 juli 2009 23:36 schreef KingGone het volgende:
[..]
Getsie.
Jij denkt dan gelijk weer aan een kut kut kut.
Op dit tijdstip zelfs.
Jakkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |