Beter dan die idioten die 3x op een dag douchen (en daar dan ook nog iedere keer een schone handdoek bij pakkenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:32 schreef Hukkie het volgende:
Alsjeblieft zeg, is dit weer de nieuwste bangmakerij?
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
Gelukkig kan je ook best douchen zonder shampoo ed.
Tis s'ochtends een prima ritueel om even lekker onder de douche wakker te worden, bovendien wordt je er schoner van.quote:
Niets lekkerder dan een frisse douche wanneer je met je duffe kop uit bed komt. Mensen die zich druk maken over dit soort mogelijk marginale oorzaakjes van kanker kunnen over het algemeen nog wel wat nuttigere preventieve verbeteringen in hun levenstijl aanbrengen.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:56 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Tis s'ochtends een prima ritueel om even lekker onder de douche wakker te worden, bovendien wordt je er schoner van.
Ongezond, het droogt je huid uit.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
En wat als je je meerdere malen per dag wast (met ALLEEN water) ?
Ten eerste vind ik het apart dat je gebiedende wijs als stam + t schrijft, daarnaast is dagelijks douchen niet nodig. Ligt eraan wat je doet natuurlijk, met zwaar werk als bouwvakker of na het sporten heb je weinig keus. Maar als je heel de dag op school/kantoor zit voegt het niets toe.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:56 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Tis s'ochtends een prima ritueel om even lekker onder de douche wakker te worden, bovendien wordt je er schoner van.
Ik heb daar geen last van en ik denk niet dat je de natuurlijke bescherming van je huid weghaalt met alleen water, daar heb je denk ik agressievere producten voor nodig (badschuim..)quote:Op maandag 6 juli 2009 20:04 schreef Bowlingbal het volgende:
Dagelijks douchen, zelfs zonder zeep of met gezonde zeep, is zeer ongezond.
Toch doet iedereen het. Want 'je zal maar een geurtje krijgen'.
Dat vervolgens half Nederland schimmeltyfus heeft omdat het bang is een 'geurtje' te krijgen, is dan wat anders.
[..]
Ongezond, het droogt je huid uit.
Dat ligt er dan ook maar weer net aan hoe goed de airco functioneert. Overigens was in de quote geen sprake van de gebiedende wijs ook al hoorde die t daar inderdaad niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:07 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik het apart dat je gebiedende wijs als stam + t schrijft, daarnaast is dagelijks douchen niet nodig. Ligt eraan wat je doet natuurlijk, met zwaar werk als bouwvakker of na het sporten heb je weinig keus. Maar als je heel de dag op school/kantoor zit voegt het niets toe.
Dank voor de correctiequote:Op maandag 6 juli 2009 20:07 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik het apart dat je gebiedende wijs als stam + t schrijft, daarnaast is dagelijks douchen niet nodig. Ligt eraan wat je doet natuurlijk, met zwaar werk als bouwvakker of na het sporten heb je weinig keus. Maar als je heel de dag op school/kantoor zit voegt het niets toe.
Het is heul geen gebiedende wijs iddquote:Op maandag 6 juli 2009 20:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ligt er dan ook maar weer net aan hoe goed de airco functioneert. Overigens was in de quote geen sprake van de gebiedende wijs ook al hoorde die t daar inderdaad niet.
twee keer.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:33 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ik blijf gewoon lekker iedere dag douchen.![]()
Idd, ik douche als ik vies ben danwel stink, en dat is echt niet na een dagje niet douchen.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:40 schreef Uro het volgende:
Ik heb dat nooit begrepen. Elke dag douchen is nergens goed voor. Gewoon douchen als het nodig is en niet zeiken.
Precies. Als je staalarbeider of bodybuilder bent kan ik me er in vinden. Maar als je gewoon kantoorpik bent dan is elke dag douchen nergens goed voor. Dan ben je eerder een smetvreeslijder dan een fris iemand.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:48 schreef waht het volgende:
[..]
Idd, ik douche als ik vies ben danwel stink, en dat is echt niet na een dagje niet douchen.
Als ik heb hardgelopen en 's ochtends. Dat is 1,8x per dag.quote:
Ken zo iemand. En het lulligste is nog dat die van nature gewoon meuren. Dan kan een douche weinig uithalen. Gelukkig heb ik zelf juist het tegenovergestelde. Kan een week niet douchen en nog betrekkelijk fris ruiken.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:51 schreef Ada. het volgende:
Voor sommige mensen zou een zoutzuurbadje verplicht moeten zijn. Tjezus was een stank kunnen mensen produceren!![]()
![]()
![]()
Dat jij jezelf niet ruikt betekent niet dat anderen jou niet ruiken.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:56 schreef Uro het volgende:
[..]
Ken zo iemand. En het lulligste is nog dat die van nature gewoon meuren. Dan kan een douche weinig uithalen. Gelukkig heb ik zelf juist het tegenovergestelde. Kan een week niet douchen en nog betrekkelijk fris ruiken.
Van een zoutzuurbadje ga je doodquote:Op maandag 6 juli 2009 20:51 schreef Ada. het volgende:
Voor sommige mensen zou een zoutzuurbadje verplicht moeten zijn. Tjezus was een stank kunnen mensen produceren!![]()
![]()
![]()
Waarom niet zeiken? Dat is juist weer wel gezond. Daarom moet je ook goed drinken.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:40 schreef Uro het volgende:
Ik heb dat nooit begrepen. Elke dag douchen is nergens goed voor. Gewoon douchen als het nodig is en niet zeiken.
Als het goed is is die handdoek gewoon schoon natuurlijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:33 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Beter dan die idioten die 3x op een dag douchen (en daar dan ook nog iedere keer een schone handdoek bij pakkenwant anders is het viess)
ik neem aan de laatste weken toch wel dagelijks toch?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:57 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Van een zoutzuurbadje ga je doodVerder vind ik dat het nog wel eens wordt overdreven met die stinkende mensen. Ik douche alleen wanneer noodzakelijk (meestal 1 maal per 2 dagen)
Vanwege de griep zeker? Nee.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:02 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
ik neem aan de laatste weken toch wel dagelijks toch?
Jank niet zo joh, d'r zijn ook mensen die wel kunnen ruiken als ze stinken, en die dan vervolgens een douche nemen.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:57 schreef Ada. het volgende:
[..]
Dat jij jezelf niet ruikt betekent niet dat anderen jou niet ruiken.
Stinkerd.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:05 schreef waht het volgende:
[..]
Jank niet zo joh, d'r zijn ook mensen die wel kunnen ruiken als ze stinken, en die dan vervolgens een douche nemen.
Zoals al eerder gezegd: niet iedereen ruikt naar rotte vis na een dag niet douchen.
Pah. Iets wat nodig onder de douche moet is mijn straat. Die is zó slecht geasfalteerd dat het aan mijn fietsband blijft plakkenquote:
Wow, een echte bodybuilder op fok!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:07 schreef Mr.J het volgende:
Kut, ik douche 's ochtends en 's avonds na trainen. Ga ik nu dood?
Mooi gezegd!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:10 schreef Monolith het volgende:
Als er één ding erger is dan dat overdreven paniekerige gezeik over triviale zaken die een marginaal schadelijk effect zouden hebben, dan zijn het wel die geobsedeerde zeiksnorren met smetvrees.
Ah weer zo iemand wiens meisje er ooit eens met een ander vandoor is gegaan die wel een fatsoenlijke fysiek had.quote:
Vooral een typo maken als je een ander voor 'retard' uitmaakt.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef SanJuanDePasto het volgende:
ja, en een stereotype retard bobybuilder ook nog eens.![]()
![]()
O wacht, dat bedoelde je natuurlijk zo.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:32 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Vooral een typo maken als je een ander voor 'retard' uitmaakt.
Leg eens uit dan? Iemand die veel in een sportschool te vinden is, zijn kennis in een mooie startpost voor een topicreeks heeft verwerkt en moderator op een bb forum is is gelijk een 'retard'?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:42 schreef IntercityAPT het volgende:
Jouw signature geeft anders wel een grote bijdrage aan de algemene indruk die we van jouw krijgen
Ik denk dat jij zo iemand bent die wanhopig op zoek is naar een meisje...quote:Op maandag 6 juli 2009 21:44 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Leg eens uit dan? Iemand die veel in een sportschool te vinden is, zijn kennis in een mooie startpost voor een topicreeks heeft verwerkt en moderator op een bb forum is is gelijk een 'retard'?
Ben benieuwd naar je argumenten. Succes.
Nee hoor, dat ben ik niet, don't worry.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:46 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Ik denk dat jij zo iemand bent die wanhopig op zoek is naar een meisje...
Ik doe geen moeite. Jij bent duidelijk iemand die geobsedeerd is door fitness.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ben ik niet, don't worry.
Maareh... "Ik denk" is niet echt een argument he. Probeer 't nog eens zou ik zeggen.
Dus meteen ook een reden om je tegen die ziektes resistent te maken en niet tastbaar erdoor te blijven.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:51 schreef Butterfly91 het volgende:
Je wordt tegenwoordig overal ziek van. Ik blijf gewoon iedere dag douchen.
Een antwoord op welke vraag dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:49 schreef IntercityAPT het volgende:
Ik groei nog eens een baard, wachtend op jouw antwoord.
Geobsedeerd nog wel? Iemand die elke avond een filmpje kijkt is dan ook geobsedeerd door films?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:50 schreef IntercityAPT het volgende:
Ik doe geen moeite. Jij bent duidelijk iemand die geobsedeerd is door fitness.
Want? Een stukje doorzettingsvermogen is mentaal nooit weg lijkt me?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:51 schreef IntercityAPT het volgende:
Dat is misschien fysiek wel gezond maar niet mentaal.
hij noemde je geloof ik geen retard. dat was ik. gebaseerd op de vele spelfouten die je maakte in een post die ik van je las.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:54 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Een antwoord op welke vraag dan?
[..]
Geobsedeerd nog wel? Iemand die elke avond een filmpje kijkt is dan ook geobsedeerd door films?
[..]
Want? Een stukje doorzettingsvermogen is mentaal nooit weg lijkt me?
Maar goed, je bent er nog steeds niet in geslaagd aan te tonen waarom ik de indruk achterlaat een 'retard' te zijn. Wil je nog een herkansing of geloof je 't wel?
Haha schitterend!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:59 schreef IntercityAPT het volgende:
Herkansing.Wat een sporttaal. Nee, ik doe geen moeite om met een fitnessventje te argumenteren, aangezien je met belachelijke redeneringen komt 'als je elke avond een filmpje kijkt ben je toch ook niet geobsedeerd door films'. Als je wilt bewijzen dat je geen retard bent moet je daar vooral mee komen.
Oei, vele spelfouten nog wel!quote:Op maandag 6 juli 2009 22:00 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
hij noemde je geloof ik geen retard. dat was ik. gebaseerd op de vele spelfouten die je maakte in een post die ik van je las.
Ik heb even een aantal posts van je gelezen in dat topic aangezien ik moest zoeken naar de betreffende posts, en over het algemeen valt het wel mee, maar hier komen er een paar:quote:Op maandag 6 juli 2009 22:05 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Oei, vele spelfouten nog wel!
Lijkt me sterk aangezien ik daar over 't algemeen wel goed op let. Maar misschien kan je mij die post ook even laten zien zodat ik er misschien nog wat van kan leren ook?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:34 schreef Mr.J het volgende:
Als ik er zelfs al een beetje moeite mee heb zoals ze zich kleedt en profileerd, hoe moeten onze kans/prachtjongeren zich dan wel voelen?
Toevallig 2 posts die ik van je las, maar ik neem aan dat ik er zo nog tientallen van kan vinden, denk je niet?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:37 schreef Mr.J het volgende:
En dan vind ik 't gelijk ook een stuk minder leuk hoe zo iemand zich opsteld.
Zoals ik zei, het viel wel mee. Als ik jouw kunde in het vervoegen van werkwoorden vergelijk met dat van een groot aantal users hier op dit forum is het behoorlijk acceptabel, hoewel je blijkbaar de (simpele) regeltjes niet (helemaal) snapt.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:21 schreef Mr.J het volgende:
Ah ok thanks. Zeer beschamende typo's.
Maar goed, maakt dat iemand een retard? Want er is meer dan alle posts foutloos typen toch?
En waarom is die triest dan? Leg mij dat eens uit. Ik word een retard genoemd en als ik dan verhaal haal is eea triest?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:27 schreef SanJuanDePasto het volgende:
Maar goed, als we het over dat topic hebben wil ik je best alsnog een retard noemen vanwege de trieste inhoud van je posts, maar dat terzijde.
Ik noemde je eerst een retard om een andere reden, hè? Op die posts ga ik verder niet in want dat is teveel offtopic.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:28 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En waarom is die triest dan? Leg mij dat eens uit. Ik word een retard genoemd en als ik dan verhaal haal is eea triest?
Irrelevant. Wat wel relevant is is het vochtgehalte in jullie schaamgedeelte. Dat zal heel wat verklaren over die stompzinnige opmerking van jou.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Anders zwiepen jullie de piemeltjes even op tafel. Kunnen we meten, zijn we van dat gezeik af.
Jij ging TV kijken!quote:Op maandag 6 juli 2009 23:01 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Irrelevant. Wat wel relevant is is het vochtgehalte in jullie schaamgedeelte. Dat zal heel wat verklaren over die stompzinnige opmerking van jou.
Het grappige is dat ik dat dus niet altijd doe, en dan nog stink ik niet direct een uur in de wind.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:06 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En dan douche je er zeker ook daarna?! Retard...
Het ging alleen maar over fitness en dat soort rommel, dus ik dacht laat ik maar eens een MrJ-check doen. Met mooie resultaten dus! En, wil je nog argumenteren? Doe dat maar met dat kreng waarop ik had geantwoord. Kan ik me weer een nachtje vermaken.quote:
Hmmmm, een halve retard dus.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:16 schreef waht het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik dat dus niet altijd doe, en dan nog stink ik niet direct een uur in de wind.![]()
Graag, heb nog niets van je gezien nl.quote:
Kreng? Welk kreng? Joh, dat je geen argumentatie had was tot daar aan toe, maar nu begin je toch echt allemaal wartaal uit te slaan.quote:Doe dat maar met dat kreng waarop ik had geantwoord. Kan ik me weer een nachtje vermaken.
Ze vergeten parfum en deo. Veroorzaakt o.a onvruchtbaarheid en borstkanker.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:27 schreef devuser_250 het volgende:
Kanker
Parabenen zijn de meest gebruikte conserveringsmiddelen in de hele wereld. Ze zijn terug te vinden in shampoo's, styling gels, body lotions, zonnecrème, scheerschuim en make-up. Onderzoekers zijn nu bezorgd over sommige parabenen. Volgens hen zouden deze borstkanker en voortplantingsproblemen kunnen veroorzaken.
quote:In 2005 sloeg de milieuorganisatie Greenpeace alarm toen uit onderzoek bleek dat in veel parfums chemicaliën worden gebruikt die niet alleen schadelijk zijn voor het milieu maar ook voor onze gezondheid (zie www.greenpeace.org/international/press/reports/perfume-an-investigation-of). Toen er 36 merken eau de toilette en parfum werden getest, bleken in vrijwel ieder merk ftalaten en synthetische muskus voor te komen. De ftalaat die het meest werd aangetroffen, was diëthylftalaat (DEP). Dit wordt in cosmetica en toiletartikelen gebruikt als oplosmiddel en om de geur toe te voegen, maar ook om de alcohol ongeschikt te maken voor consumptie. Hoewel de SCCP (EU's Scientific Committee on Consumer Products, de Europese wetenschappelijke commissie voor consumentenproducten) DEP als veilig bestempelde, ziet men in klinisch onderzoek een verband tussen DEP, en andere ftalaten, en schadelijke effecten aan het voortplantingssysteem. Dit kunnen veranderingen van hormoonspiegels zijn, genetische veranderingen in sperma en afwijkingen aan geslachtsorganen.
Hoewel DEP zich niet in weefsel lijkt op te hopen, stelt Greenpeace '.....dat wel bewezen is dat het snel de huidbarrière passeert en zich door het lichaam verspreidt als het op de huid wordt aangebracht'. De metabolieten (stofwisselingsproducten) van DEP zijn aangetroffen in menselijke urine in concentraties die 32 maal zo hoog zijn als die van andere metabolieten. De hoogste concentraties werden gevonden bij vrouwen, waarschijnlijk omdat zij meer producten zoals make-up, schoonheidscrème en parfum gebruiken. Hoewel sommige ftalaten vanwege de giftigheid in de EU inmiddels verboden zijn voor gebruik in make-up, wordt DEP nog steeds op grote schaal toegepast.
Een andere gevaarlijke stof, die Greenpeace ontdekte, was synthetische muskus. Deze industrieel vervaardigde stof wordt gebruikt in parfums, aftershaves, cosmetica, huidverzorgingsproducten en zelfs in schoonmaak- en wasmiddelen. Deze stof hoopt zich wel degelijk in vetweefsel op en wordt aangetroffen in menselijk bloed en zelfs in moedermelk. Sommige soorten muskus - waaronder ook die welke gewoonlijk in parfum wordt gebruikt - blijken invloed te hebben op het hormoongestuurd communicatiesysteem van waterdieren. In laboratoriumproeven blijkt dat borstkankercellen door deze soorten significant sneller groeien1. Daarnaast kunnen ze het effect van de blootstelling aan andere gifstoffen versterken.
Andere giftige effecten
Parfums bevatten ook andere ingrediënten (zie kader). Meestal zijn dit stoffen op basis van petroleum, zoals benzeenderivaten, aldehyden en andere bekende gifstoffen en allergiebevorderende stoffen (sensibilisatoren). Deze kunnen de oorzaak zijn van kanker, geboorteafwijkingen, aandoeningen van het centraal zenuwstelsel en allergische en astmatische reacties. Er zijn bewijzen te over dat blootstelling aan parfum tot acute en chronische gezondheidseffecten kan leiden.
Zo blijken synthetische geurstoffen de luchtwegen te irriteren en een belangrijke uitlokker van astma-aanvallen te zijn. In een onderzoek onder astmapatiënten bleek dat 72 procent slecht op parfum reageerde en bij meer dan 20 procent verergerden de symptomen nadat ze aan parfumstrips uit tijdschriften hadden geroken.
Een andere studie, waarin werd onderzocht of het de geur was of de chemische stoffen die een astma-achtige reactie uitlokten, wees uit dat de vluchtige chemicaliën de boosdoener waren. Parfum kan zelfs de oorzaak zijn van astma. Zo blijken arbeiders in de parfumindustrie significant vaker aan (beroeps)astma te leiden dan een vergelijkbare groep.
Ook huiduitslag en eczeem zijn gangbare reacties op parfum. In 2007 werden geurstoffen door het Amerikaanse Contactdermatitis Genootschap zelfs uitgeroepen tot 'allergeen van het jaar'. En dat is nog niet het enige. Als we deze stoffen - die vaak neurotoxisch (schadelijk voor het zenuwstelsel) zijn - inademen, kunnen ze invloed hebben op de hersenen en de bloedcirculatie. Dit kan leiden tot hoofdpijn, verwardheid, lusteloosheid, concentratieverlies, depressie en slapeloosheid.
Uit dieronderzoeken blijkt dat parfums giftig zijn voor longen, lever en nieren. Bedrijfsgeneeskundige onderzoeken laten verder een verband met kanker zien
Inderdaad de overlast van goedkope nepgeuren is stuk groter dan die van wat zweetlucht.quote:
Onjuist.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Van niet douchen ga je nog sneller dood door al die bacteries die overal in gaan zitten
Ja en ik ook, kom zelfs nog wel eens op dat board waar je modereert. Ach zijn altijd dezelfde mensen die mensen met een goede fysiek voor retard uitmaken. Moet je je gewoon niet teveel van aantrekken.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:06 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En dan douche je er zeker ook daarna?! Retard...
Wat ben jij voor kneus zeg?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:59 schreef IntercityAPT het volgende:
Herkansing.Wat een sporttaal. Nee, ik doe geen moeite om met een fitnessventje te argumenteren, aangezien je met belachelijke redeneringen komt 'als je elke avond een filmpje kijkt ben je toch ook niet geobsedeerd door films'. Als je wilt bewijzen dat je geen retard bent moet je daar vooral mee komen.
Nou nee, van te schoon raak je sneller besmet voor ziektes omdat je lichaam geen afweersysteem meer kan opbouwen. Je hebt ook zoiets als te smerig wat weer een ander uiterste is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Van niet douchen ga je nog sneller dood door al die bacteries die overal in gaan zitten
De ene weerstand is de andere niet. Ik heb nagenoeg nooit problemen met eten en drinken. Maar als ik niet douche heb ik binnen de kortste keren allerlei uitslagen. Een dagje naar het strand met goed insmeren en douchen aan het begin van de avond = geen probleem. Wachten met douchen tot het einde van de avond = bijna altijd wel huidproblemen en uitslag.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou nee, van te schoon raak je sneller besmet voor ziektes omdat je lichaam geen afweersysteem meer kan opbouwen. Je hebt ook zoiets als te smerig wat weer een ander uiterste is.
Zou je dan niet eens moeten kijken of je het product waar je je mee insmeert kan vervangen voor een wat natuurlijker alternatief? Ik bedoel maar, leuk dat je geen uitslag krijgt als je dat spul maar beperkte tijd op je huid hebt, maar dat het niet goed is voor je huid lijkt me duidelijk, feitelijk beschadig je je huid iedere keer als je je insmeert met whatever het is dat je gebruikt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:17 schreef HiZ het volgende:
[..]
De ene weerstand is de andere niet. Ik heb nagenoeg nooit problemen met eten en drinken. Maar als ik niet douche heb ik binnen de kortste keren allerlei uitslagen. Een dagje naar het strand met goed insmeren en douchen aan het begin van de avond = geen probleem. Wachten met douchen tot het einde van de avond = bijna altijd wel huidproblemen en uitslag.
Doe jij lekker 1x in de week douchen. Je zou eens schoon worden he.. Vetje!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:33 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Beter dan die idioten die 3x op een dag douchen (en daar dan ook nog iedere keer een schone handdoek bij pakkenwant anders is het viess)
Neuh. Je bent in verwarring met de hygiene hypothesis denk ik, een theorie die er vanuit gaat dat je in je vroege kindertijd in ervaring moet komen met pathogenen. De gangbare ideeën daaromtrent zijn dat dit tijdens je vroege ontwikkeling nodig is voor het "primen" van je immuunsysteem, je hebt geen dagelijkse dosis nodig als je ouder bent.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou nee, van te schoon raak je sneller besmet voor ziektes omdat je lichaam geen afweersysteem meer kan opbouwen. Je hebt ook zoiets als te smerig wat weer een ander uiterste is.
Volgens mij bedoeld die toch echt dat buitenste beschermlaagje dat niet alleen zorgt dat je huid niet uitdroogt maar ook je 'first line of defence' is tegen allerhande ziektekiemenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:03 schreef eleusis het volgende:
[..]
Neuh. Je bent in verwarring met de hygiene hypothesis denk ik, een theorie die er vanuit gaat dat je in je vroege kindertijd in ervaring moet komen met pathogenen. De gangbare ideeën daaromtrent zijn dat dit tijdens je vroege ontwikkeling nodig is voor het "primen" van je immuunsysteem, je hebt geen dagelijkse dosis nodig als je ouder bent.
Dacht je dat ik daar niet uitgebreid mee heb geexpirementeerd? Er zijn producten die ik nog niet eens in de buurt van mijn huid wil laten (vette producten). Maar het gaat ook op als ik gewoon 2 dagen achterelkaar niet douche, ik krijg dan serieus uitslag (rode opgezwollen plekken als bij een allergie).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:59 schreef moussie het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens moeten kijken of je het product waar je je mee insmeert kan vervangen voor een wat natuurlijker alternatief? Ik bedoel maar, leuk dat je geen uitslag krijgt als je dat spul maar beperkte tijd op je huid hebt, maar dat het niet goed is voor je huid lijkt me duidelijk, feitelijk beschadig je je huid iedere keer als je je insmeert met whatever het is dat je gebruikt.
Ben je gek?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:56 schreef aychelle het volgende:
shitik srik hier ekt van, morge mar een dagie over slaan dan. Vroega douchste ik ook niet altijt gewoon 4 x in de week. Smorges gewoon een zakdoekje met spug onder mijn oksels, een beetje parfum en je merkt er nix van. En oja, wat maakt het nou uit als je een beetje stinkt, or harig bent.
De natuurlijke schoonheit word erg geaprecieert
Na SARS, mobiel bellen, magnetronmaaltijden, de millenniumbug, mond en klauwzeer, varkensgriep, varkenspest, gekke koeienziekte, zogenaamd door mensen geinduceerde klimaatverandering, kredietcrisis en andere massahysterie verspreid door geldbeluste overheden die weten dat angst scoort...quote:Op maandag 6 juli 2009 19:32 schreef Hukkie het volgende:
Alsjeblieft zeg, is dit weer de nieuwste bangmakerij?
Wat raar, dus jij produceert eigenlijk teveel talg cq je poriën verstoppen heel snel? Heb je al eens producten op karnemelk-basis geprobeerd? Die melkzuren blijken toch erg te helpen bij het reguleren van de PH-waarde van de huidquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:51 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dacht je dat ik daar niet uitgebreid mee heb geexpirementeerd? Er zijn producten die ik nog niet eens in de buurt van mijn huid wil laten (vette producten). Maar het gaat ook op als ik gewoon 2 dagen achterelkaar niet douche, ik krijg dan serieus uitslag (rode opgezwollen plekken als bij een allergie).
Wat verdient de overheid dan als je minder vaak onder de douche stapt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Na SARS, mobiel bellen, magnetronmaaltijden, de millenniumbug, mond en klauwzeer, varkensgriep, varkenspest, gekke koeienziekte, zogenaamd door mensen geinduceerde klimaatverandering, kredietcrisis en andere massahysterie verspreid door geldbeluste overheden die weten dat angst scoort...![]()
In dit geval doet FOK er lekker aan mij.
Dat scheelt natuurlik enorm in de waterzuiveringskosten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:17 schreef moussie het volgende:
[..]
Wat verdient de overheid dan als je minder vaak onder de douche stapt?
Euhm, zover mij bekent betaal ik dat zelf .. niet alleen via de prijs van me litertjes die ik verbruik maar daarnaast betaal ik ook nog eens aan het Hoogheemraadschap voor het zuiveren en onderhouden van de voorraad ..quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat scheelt natuurlik enorm in de waterzuiveringskosten.
All natural baby, was een grote hit in de prehistorie?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:56 schreef aychelle het volgende:
shitik srik hier ekt van, morge mar een dagie over slaan dan. Vroega douchste ik ook niet altijt gewoon 4 x in de week. Smorges gewoon een zakdoekje met spug onder mijn oksels, een beetje parfum en je merkt er nix van. En oja, wat maakt het nou uit als je een beetje stinkt, or harig bent.
De natuurlijke schoonheit word erg geaprecieert
Het was ook meer sarcastisch bedoeld, ik geloof niet dat 'de overheid' er een significant bedrag aan zou overhouden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:58 schreef moussie het volgende:
[..]
Euhm, zover mij bekent betaal ik dat zelf .. niet alleen via de prijs van me litertjes die ik verbruik maar daarnaast betaal ik ook nog eens aan het Hoogheemraadschap voor het zuiveren en onderhouden van de voorraad ..
maar okay, ik zie je punt
Net of mensen die zich insmeren voor ze de zon ingaan hun hele leven bangeschijters zijn, dag in dag uit.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:42 schreef Brummetje_ het volgende:
En ik smeer me nooit in en verbrand elke zomer. Doodgaan op mijn 60e aan huidkanker? Nou ja, beter dat, dan elke dag bang zijn, bij alles wat ik (niet) doe / eet om kanker te krijgen.
Idd, je kan beter kanker krijgen dan voorkomenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:42 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik voel mezelf de hele dag niet lekker als ik 's morgens niet lekker gedoucht heb. Dus ik douche iedere morgen ja. Met zeep. En shampoo.
En ik smeer me nooit in en verbrand elke zomer. Doodgaan op mijn 60e aan huidkanker? Nou ja, beter dat, dan elke dag bang zijn, bij alles wat ik (niet) doe / eet om kanker te krijgen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:46 schreef Sander het volgende:
[..]
Idd, je kan beter kanker krijgen dan voorkomen.
Wat een kutopmerking zeg . Lekker voorbeeld ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:46 schreef Sander het volgende:
[..]
Ehm, heb je ook de post gelezen waar hij op reageert?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:49 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Wat een kutopmerking zeg . Lekker voorbeeld ook
pilletje nodig?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:49 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Wat een kutopmerking zeg . Lekker voorbeeld ook
Het ironische is nu juist dat mensen zich vaak bijvoorbeeld niet insmeren of juist roken, maar wel volkomen panisch zijn wat dit soort 'risico's' betreft, die vaak indien ze al statistisch significant blijken te zijn slechts zeer marginaal zijn. Of bijvoorbeeld allerlei specifieke dieetjes gaan volgen, maar niet gewoon het aantal calorieën dat ze dagelijks innemen beperken en zorgen voor voldoende lichaamsbeweging.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:42 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik voel mezelf de hele dag niet lekker als ik 's morgens niet lekker gedoucht heb. Dus ik douche iedere morgen ja. Met zeep. En shampoo.
Het is niet echt één probleem. In mijn gezicht werkt het anders dan op mijn lijf. De uitslagen zijn ook verschillend. Mijn oogleden moet ik trouwens elke ochtend schoonmaken met een wattenstaafje met gekookt water, anders branden m'n ogen als een gek.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:15 schreef moussie het volgende:
[..]
Wat raar, dus jij produceert eigenlijk teveel talg cq je poriën verstoppen heel snel? Heb je al eens producten op karnemelk-basis geprobeerd? Die melkzuren blijken toch erg te helpen bij het reguleren van de PH-waarde van de huid
Zou ik niet doen met een wattenstaafje. Die pluisjes komen in je ogen en dan juist gaan ze branden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is niet echt één probleem. In mijn gezicht werkt het anders dan op mijn lijf. De uitslagen zijn ook verschillend. Mijn oogleden moet ik trouwens elke ochtend schoonmaken met een wattenstaafje met gekookt water, anders branden m'n ogen als een gek.
Voorgeschreven door mijn oogarts, vind je het goed als ik haar voorschrift boven jouw mening stel ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zou ik niet doen met een wattenstaafje. Die pluisjes komen in je ogen en dan juist gaan ze branden.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:10 schreef Monolith het volgende:
Als er één ding erger is dan dat overdreven paniekerige gezeik over triviale zaken die een marginaal schadelijk effect zouden hebben, dan zijn het wel die geobsedeerde zeiksnorren met smetvrees.
Een beetje kanker is nog nooit iemand aan dood gegaan. Beetje weerstand opbouwen...quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:46 schreef Sander het volgende:
[..]
En wat is er mis aan om met je leuter over de rand van de wasbak te hangen? Moet je persé onder de douche stappen om dat kleine aanhangsel schoon te krijgen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:00 schreef woid het volgende:
ik beloof elke stinkert hier, dat meisjes liever op hun knieen gaan als er elke dag een douche genomen wordt![]()
zoveel kaas liefhebbers zijn er tegenwoordig niet meer bij
Je moet ongeveer 0.7 keer per dag douchen...quote:Olf
One Olf is the sensory pollution strength from a standard person defined as an average adult working in an office or similar non–industrial workplace, sedentary and in thermal comfort, with a hygienic standard equivalent of 0.7 baths per day and whose skin has a total area of 1.8 square metres. It was defined to quantify the strength of pollution sources which can be perceived by humans.
lekker smegma geplakt aan de wasbakrand.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:19 schreef moussie het volgende:
[..]
En wat is er mis aan om met je leuter over de rand van de wasbak te hangen? Moet je persé onder de douche stappen om dat kleine aanhangsel schoon te krijgen?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:41 schreef Lambiekje het volgende:
Hoe zit het dan met : Himalayazout Kristal
Net alsof je met zeep niet gaat stinkenquote:
Tyler Durden says "Use Soap". Is liposuctie toch nog ergens goed voor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:07 schreef -jos- het volgende:
[..]
Net alsof je met zeep niet gaat stinken
Dat spul is zo ontworpen dat je ´t steeds opnieuw nodig hebt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:07 schreef -jos- het volgende:
[..]
Net alsof je met zeep niet gaat stinken
alsof alle luie stinkerts hier wel de moeite nemen dat te doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:19 schreef moussie het volgende:
[..]
En wat is er mis aan om met je leuter over de rand van de wasbak te hangen? Moet je persé onder de douche stappen om dat kleine aanhangsel schoon te krijgen?
Beetje weinig ervaring? Zo een klein fonteinitje is al genoeg.quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:36 schreef woid het volgende:
[..]
alsof alle luie stinkerts hier wel de moeite nemen dat te doen![]()
ennuh.. kijk eens goed naar de wasbakken en je leuter... je moet wel erg veel moeite doen om de waterstraal te halen (of hang je m in een kopje water)
dus jij bouwt in je badkamer een extra piemelfonteintje?quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Beetje weinig ervaring? Zo een klein fonteinitje is al genoeg.
hoe houd je je doos eigenlijk schoon? dat lukt zeker niet over de rand vd waskbak...quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:19 schreef moussie het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een intiem douche ? Die gebruik je in principe gewoon als je op de pot zit, lauw water en spoelen maar .. zo schoon wordt je als vrouw zijnde niet onder de douche (of je moet zo'n vrij kleine douchekop hebben)quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:56 schreef woid het volgende:
[..]
hoe houd je je doos eigenlijk schoon? dat lukt zeker niet over de rand vd waskbak...
begin een beetje een beeld te krijgen hoe dat er uit ziet (en ruikt) na een paar broeiere dagen
Andere mensen ruiken je wel, smerige ransaap. En een vriendin kun je ook onmogelijk hebben, of dat moet ook zo'n ongewassen alto zijn. Woon je in een kraakpand ofzo? Dat je je een week niet doucht? Of ben je gewoon fucking lui en smerig?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:56 schreef Uro het volgende:
[..]
Ken zo iemand. En het lulligste is nog dat die van nature gewoon meuren. Dan kan een douche weinig uithalen. Gelukkig heb ik zelf juist het tegenovergestelde. Kan een week niet douchen en nog betrekkelijk fris ruiken.
oh... dus dat mag weer wel, maar ik elke dag onder de douche mag nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:38 schreef moussie het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een intiem douche ? Die gebruik je in principe gewoon als je op de pot zit, lauw water en spoelen maar .. zo schoon wordt je als vrouw zijnde niet onder de douche (of je moet zo'n vrij kleine douchekop hebben)
amenquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Andere mensen ruiken je wel, smerige ransaap. En een vriendin kun je ook onmogelijk hebben, of dat moet ook zo'n ongewassen alto zijn. Woon je in een kraakpand ofzo? Dat je je een week niet doucht? Of ben je gewoon fucking lui en smerig?
Ik douche me 2x per dag, wanneer ik opsta en voor het slapen gaan. Ik weet dat t veel is, verwacht het ook niet van anderen dat ze dat doen.
Maar dagelijks even douchen is toch wel het minste... 'het is slecht voor je' is gewoon een kut excuus van luie vieze stinkerds.
Nou nee, dat is absoluut niet gezegd, Ten eerste bestaan ze echt, mensen die amper zweten en derhalve vrijwel nooit naar zweet stinken, en ten tweede kan zweet zelfs aangenaam ruiken, veel suiker en rood vlees en je stinkt als een beer, veel fruit en verse groente en je ruikt zoetig ..quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Andere mensen ruiken je wel, smerige ransaap. En een vriendin kun je ook onmogelijk hebben, of dat moet ook zo'n ongewassen alto zijn. Woon je in een kraakpand ofzo? Dat je je een week niet doucht? Of ben je gewoon fucking lui en smerig?
Tja, als je van jezelf een vette huid hebt kan je dat doen, maar voor iemand met een droge huid zou dat een nachtmerrie zijn, weer een half pond smeersel om het trekken van je uitgedroogde huid een beetje te compenseren ..quote:Ik douche me 2x per dag, wanneer ik opsta en voor het slapen gaan. Ik weet dat t veel is, verwacht het ook niet van anderen dat ze dat doen.
Te vaak douchen is slecht voor je huid, dat is geen kut excuus van luie stinkerds, dat is door onderzoek gestaafd feit.quote:Maar dagelijks even douchen is toch wel het minste... 'het is slecht voor je' is gewoon een kut excuus van luie vieze stinkerds.
Het is gewoon lauw water hoor, op lichaamstemperatuur, Ik hoef nou echt niet de hele beschermende zuurmantel van mijn huid aan te tasten om mijn doos schoon te houden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:17 schreef woid het volgende:
[..]
oh... dus dat mag weer wel, maar ik elke dag onder de douche mag niet![]()
of is het soms dat je van die zweet en kaas luchten houdt? dat mag hoor..! iedereen heeft zo z'n fetish, daar is niets mis mee.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:26 schreef moussie het volgende:
[..]
Nou nee, dat is absoluut niet gezegd, Ten eerste bestaan ze echt, mensen die amper zweten en derhalve vrijwel nooit naar zweet stinken, en ten tweede kan zweet zelfs aangenaam ruiken, veel suiker en rood vlees en je stinkt als een beer, veel fruit en verse groente en je ruikt zoetig ..
er zijn mensen die stinkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:36 schreef moussie het volgende:
[..]
Het is gewoon lauw water hoor, op lichaamstemperatuur, Ik hoef nou echt niet de hele beschermende zuurmantel van mijn huid aan te tasten om mijn doos schoon te houden.
Daarnaast, kaas? Zoals ik al zei, hoe je zweet ruikt hangt heel erg af van je dieet, als je veel vlees en suikers eet stink je idd naar kaas of een oude kattenbak
Zweet uit je apocriene klieren is gewoon een broedplaats voor bacterieen, waardoor je gaat stinken. Lijkt me sterk dat je dat kan vermijden door veel fruit te eten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:36 schreef moussie het volgende:
Daarnaast, kaas? Zoals ik al zei, hoe je zweet ruikt hangt heel erg af van je dieet, als je veel vlees en suikers eet stink je idd naar kaas of een oude kattenbak
Jij weet beter hoe mijn lijf werkt dan ik zelf? Kan ik het helpen dat jij veel zweet en dat jouw zweet stinkt? Ik zweet amper, zelfs als ik me inspan, en als ik al zweet blijkt die meestal lekker te ruiken, iets zoetig, het is in de loop van mijn leven vaker dan eens aangenomen dat ik een apart fruitig parfum had gebruikt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zweet dat een paar dagen oud is stinkt gewoon. Lul er niet zo achterlijk omheen.
nee het meisje ging er vandoor omdat ie stinkt.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:31 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ah weer zo iemand wiens meisje er ooit eens met een ander vandoor is gegaan die wel een fatsoenlijke fysiek had.
Aandoenlijk maar voorspelbaar.
hij heeft het over zweet van een paar dagen oud.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:30 schreef moussie het volgende:
[..]
Jij weet beter hoe mijn lijf werkt dan ik zelf? Kan ik het helpen dat jij veel zweet en dat jouw zweet stinkt? Ik zweet amper, zelfs als ik me inspan, en als ik al zweet blijkt die meestal lekker te ruiken, iets zoetig, het is in de loop van mijn leven vaker dan eens aangenomen dat ik een apart fruitig parfum had gebruikt.
Dus hou eens op je eigen lijf als uitgangspunt voor 'de norm' te nemen
Klopt, maar hoe dat gaat ruiken hangt dus af van de basis, als je veel suikers hebt gegeten krijg je een andere geur als wanneer je veel fruit hebt gegeten ..quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:18 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zweet uit je apocriene klieren is gewoon een broedplaats voor bacterieen, waardoor je gaat stinken. Lijkt me sterk dat je dat kan vermijden door veel fruit te eten.
Ooit gehoord van een washandje en zeep?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:36 schreef woid het volgende:
[..]
hij heeft het over zweet van een paar dagen oud.
dat is gewoonweg ranzig
ook dat van jou!
en als je dat nogsteeds niet vind, ben je een superwoman of je hebt een verstopte neus.
waar blijft dan het verschil met douchen? ga je me nou vertellen dat je toch wel elke dag je wast? en probeer je nu niet als een viezerik voor de dag te komen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:48 schreef moussie het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een washandje en zeep?
Klopt ja. Het is zelfs zo dat als we angstzweet ruiken, ons eigen hersengedeelte dat verantwoordelijk is voor angst geactiveerd wordt. Vrouwen die worden geconfronteerd met angstzweet beoordelen een gezichtsuitdrukking ook minder snel als positief dan vrouwen die 'normaal' zweet ruiken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:46 schreef isogram het volgende:
Even een zijspoor: ik hoorde deze week dat er verschillende soorten zweet bestaan. Zweet van fysieke inspanning schijnt anders te ruiken dan angstzweet.
Dat dusquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:32 schreef isogram het volgende:
Ik douche wanneer ik dat nodig vind; en dat is niet dagelijks. Ik heb geen smerig werk of hobby's waar ik enorm van ga zweten. Een beetje deo en een washandje zijn op sommige dagen meer dan voldoende. Te veel douchen zorgt voor uitdroging van de huid.
Niks triest aan hoor. 's Ochtends is het een heerlijke manier om wakker te worden en er is niks lekkerder om na een warme klamme dag even onder een koude douche te springen voordat je je bed in duikt...quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:14 schreef RedFever007 het volgende:
Mensen die iedere dag onder de douche stappen, of zelfs meerdere keren per dagHoe triest ben je dan
![]()
[..]
Dat dusAl gebruik ik het washandje en deo dagelijks
ik sta echt wel langer dan een minuut onder de douche hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:17 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Niks triest aan hoor. 's Ochtends is het een heerlijke manier om wakker te worden en er is niks lekkerder om na een warme klamme dag even onder een koude douche te springen voordat je je bed in duikt...
Echt, waarom zou je gaan klooien met een washandje als je ook gewoon een minuutje onder de douche kan springen?
Waar het verschil blijft .. nou, je wast alleen het plekje waar het wel ruikt ipv de hele beschermende zuurmantel van je huid door het putje te spoelen .. en nee, dat hoef ik, zoals ik al zei, niet iedere dag te doen, ik zweet nu eenmaal amper, en ja, ik weet dat dat vrij uitzonderlijk is, ik voel me wat dat aangaat dan ook gezegend.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:03 schreef woid het volgende:
[..]
waar blijft dan het verschil met douchen? ga je me nou vertellen dat je toch wel elke dag je wast? en probeer je nu niet als een viezerik voor de dag te komen?![]()
Een plens koud water in je gezicht heeft hetzelfde effect .. en hoeveel warme klamme dagen hebben we in Nederland per jaar ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:17 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Niks triest aan hoor. 's Ochtends is het een heerlijke manier om wakker te worden en er is niks lekkerder om na een warme klamme dag even onder een koude douche te springen voordat je je bed in duikt...
Omdat je huid ervan uitdroogt, je je natuurlijke bescherming door het putje spoelt ?quote:Echt, waarom zou je gaan klooien met een washandje als je ook gewoon een minuutje onder de douche kan springen?
(ander zijspoor)quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Klopt ja. Het is zelfs zo dat als we angstzweet ruiken, ons eigen hersengedeelte dat verantwoordelijk is voor angst geactiveerd wordt. Vrouwen die worden geconfronteerd met angstzweet beoordelen een gezichtsuitdrukking ook minder snel als positief dan vrouwen die 'normaal' zweet ruiken.
Dat valt wel mee hoor. Eigenlijk beschadig je je hydrolipide-film alleen bij lang en heet douchen en het gebruik van (verkeerde) zeepproducten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:25 schreef moussie het volgende:
Omdat je huid ervan uitdroogt, je je natuurlijke bescherming door het putje spoelt ?
goh, dat noemen ze dan natuur en die stoffen heten feromonen, parfum en deo zijn niets anders dan een imitatie daarvan, vooral die met muskus erinquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:26 schreef woid het volgende:
[..]
(ander zijspoor)
en dan zijn er ook vrouwen die het lekker vinden om vers zweet te ruiken, dat zorgt bij die vrouwen voor een vloeistofstroom dat op gang komt in een anderdeel van hun lichaam.
gut gut .. dus jou breekt het angstzweet uit als jij kan ruiken dat een vrouw seks heeft gehad ..quote:als die vrouwen vervolgens niet tenminste de volgende dag onder de douche staan en geroken worden door hun mede mens.., dan ontstaat bij die mede mens een angstzweet waardoor die meer stinken dan nodig, zelfs als die net onder de douche vandaan komen.
dus.., aangezien mijn verse zweet naar bloemetjes ruikt (want ik eet veel fruit en weinig rood vlees) weten we hoe het komt als ik begin te stinken.
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:33 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Tja, maar als je last hebt van stinkende zweet helpt een koude douche niet, die spoelt die bacteriën die voor die geur zorgen niet wegquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Eigenlijk beschadig je je hydrolipide-film alleen bij lang en heet douchen en het gebruik van (verkeerde) zeepproducten.
Het is echt niet zo dat je huid uitdroogt als je een paar minuten per dag onder de douche staat.
jawel hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:22 schreef moussie het volgende:
[..]
Waar het verschil blijft .. nou, je wast alleen het plekje waar het wel ruikt ipv de hele beschermende zuurmantel van je huid door het putje te spoelen .. en nee, dat hoef ik, zoals ik al zei, niet iedere dag te doen, ik zweet nu eenmaal amper, en ja, ik weet dat dat vrij uitzonderlijk is, ik voel me wat dat aangaat dan ook gezegend.
Ik maak er alleen maar bezwaar tegen dat mensen met een andere fysiologie voor viezerik worden uitgemaakt .. je hebt bvb geen idee wat voor een ramp een dagelijkse douche is voor iemand met een dunne droge huid, die moet een fortuin aan smeersels uitgeven om de jeuk en het trekken van de door het douchen uitgedroogde huid een beetje binnen de perken te houden .. maar over zoiets heb je vast nog niet nagedacht, jij hebt (nog) geen problemen dus iedereen die niet dagelijks onder de douche stapt is vies
nö... maar wel als ik het na een paar dagen nog kan ruikenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:47 schreef moussie het volgende:
[..]
goh, dat noemen ze dan natuur en die stoffen heten feromonen, parfum en deo zijn niets anders dan een imitatie daarvan, vooral die met muskus erin
[..]
gut gut .. dus jou breekt het angstzweet uit als jij kan ruiken dat een vrouw seks heeft gehad ..
dat je überhaubt hier op ingaatquote:en fyi, als je beiden een gezond dieet volgt, weinig suikers, weinig vlees, veel fruit en verse groente stinkt het de volgende dag niet naar rotte vis, het ruikt amper .. het voelt uiteraard vies en plakkerig, maar stinken, nee ..
Dus je sarcasme slaat nergens op, laat alleen maar zien hoe weinig je weet over het functioneren van je eigen lichaam en dat van je partner
Laat me raden .. een fortuin aan smeersels ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:51 schreef woid het volgende:
[..]
jawel hoormijn meisje heeft zo'n droge huid waar jij het nu over hebt. maar ze moet er niet aan denken om niet lekker fris te zijn voordat ze de deur uit gaat.
Wat is daar raar aan .. ben jij zo klein dat je niet bij de rand kan?quote:ennuh, nee hoor, als je een keertje niet onder de douche staat hoor je me niet zeggen dat je een viespeuk bent.
maar er zijn hier mensen die in mijn ogen vieze gedachten er op na houden. (of rare: piemel over het randje v.d. wasbak)
nopquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:56 schreef moussie het volgende:
[..]
Laat me raden .. een fortuin aan smeersels ?
[..]
jaquote:Wat is daar raar aan .. ben jij zo klein dat je niet bij de rand kan?
En wat probeer je hiermee te zeggen, dat ik omdat ik nu alleenstaand ben het aan mezelf te danken heb omdat ik een 'viespeuk' ben? Fyi, ik kijk terug op dik 35 jaar en meerdere relaties, en weet je wat die zeggen, allemaal .. dat ze daarvoor en sindsdien geen vrouw tegen zijn gekomen die van nature zo lekker rook en zo goed 'smaakte', bij mij deden ze 'dat' met plezier!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:09 schreef kikoooooo het volgende:
Moussie heb jij een vriend?
!!!!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:43 schreef moussie het volgende:
[..]
En wat probeer je hiermee te zeggen, dat ik omdat ik nu alleenstaand ben het aan mezelf te danken heb omdat ik een 'viespeuk' ben? Fyi, ik kijk terug op dik 35 jaar en meerdere relaties, en weet je wat die zeggen, allemaal .. dat ze daarvoor en sindsdien geen vrouw tegen zijn gekomen die van nature zo lekker rook en zo goed 'smaakte', bij mij deden ze 'dat' met plezier!!
ieder zijn fetishquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:43 schreef moussie het volgende:
[..]
En wat probeer je hiermee te zeggen, dat ik omdat ik nu alleenstaand ben het aan mezelf te danken heb omdat ik een 'viespeuk' ben? Fyi, ik kijk terug op dik 35 jaar en meerdere relaties, en weet je wat die zeggen, allemaal .. dat ze daarvoor en sindsdien geen vrouw tegen zijn gekomen die van nature zo lekker rook en zo goed 'smaakte', bij mij deden ze 'dat' met plezier!!
Als je je niet in moet smeren na elke douche omdat je anders gek wordt van dat trekken en de jeuk kan je mi niet spreken van een droge huid.quote:
Je vindt het raar .. tja .. ik vind het raar als je onder de douche stapt om een beetje kopkaas te verwijderenquote:ja![]()
(lees ff een paar posts terug)
Tja, ik zou ook niet aan tenen willen knabbelen die in geen dagen gewassen zijn hoorquote:
da's iets anders dan een fortuin aan smeerselsquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:48 schreef moussie het volgende:
[..]
Als je je niet in moet smeren na elke douche omdat je anders gek wordt van dat trekken en de jeuk kan je mi niet spreken van een droge huid.
quote:... ik vind het raar als je onder de douche stapt om een beetje kopkaas te verwijderen
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:56 schreef kikoooooo het volgende:
Echt wat ben jij een goor wijf.
Seks met iemand die zich dagen niet gedouched heeft is één van de ranzigste dingen die ik in tijden op fok gelezen heb. Gadverdamme
nee over de rand van de wastafel... wie haalt de waterstraal...quote:Op maandag 6 juli 2009 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Anders zwiepen jullie de piemeltjes even op tafel. Kunnen we meten, zijn we van dat gezeik af.
Daar gaat het topic niet overquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:13 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die bij elke douchebeurt een schone handdoek pakken. Je lijf is al schoon als je het afdroogt en anders spoel je je edele delen niet goed schoon.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:56 schreef kikoooooo het volgende:
Echt wat ben jij een goor wijf.
Seks met iemand die zich dagen niet gedouched heeft is één van de ranzigste dingen die ik in tijden op fok gelezen heb. Gadverdamme
Echt wel dat het kan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Eigenlijk beschadig je je hydrolipide-film alleen bij lang en heet douchen en het gebruik van (verkeerde) zeepproducten.
Het is echt niet zo dat je huid uitdroogt als je een paar minuten per dag onder de douche staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |