Beter dan die idioten die 3x op een dag douchen (en daar dan ook nog iedere keer een schone handdoek bij pakkenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:32 schreef Hukkie het volgende:
Alsjeblieft zeg, is dit weer de nieuwste bangmakerij?
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
Gelukkig kan je ook best douchen zonder shampoo ed.
Tis s'ochtends een prima ritueel om even lekker onder de douche wakker te worden, bovendien wordt je er schoner van.quote:
Niets lekkerder dan een frisse douche wanneer je met je duffe kop uit bed komt. Mensen die zich druk maken over dit soort mogelijk marginale oorzaakjes van kanker kunnen over het algemeen nog wel wat nuttigere preventieve verbeteringen in hun levenstijl aanbrengen.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:56 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Tis s'ochtends een prima ritueel om even lekker onder de douche wakker te worden, bovendien wordt je er schoner van.
Ongezond, het droogt je huid uit.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
En wat als je je meerdere malen per dag wast (met ALLEEN water) ?
Ten eerste vind ik het apart dat je gebiedende wijs als stam + t schrijft, daarnaast is dagelijks douchen niet nodig. Ligt eraan wat je doet natuurlijk, met zwaar werk als bouwvakker of na het sporten heb je weinig keus. Maar als je heel de dag op school/kantoor zit voegt het niets toe.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:56 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Tis s'ochtends een prima ritueel om even lekker onder de douche wakker te worden, bovendien wordt je er schoner van.
Ik heb daar geen last van en ik denk niet dat je de natuurlijke bescherming van je huid weghaalt met alleen water, daar heb je denk ik agressievere producten voor nodig (badschuim..)quote:Op maandag 6 juli 2009 20:04 schreef Bowlingbal het volgende:
Dagelijks douchen, zelfs zonder zeep of met gezonde zeep, is zeer ongezond.
Toch doet iedereen het. Want 'je zal maar een geurtje krijgen'.
Dat vervolgens half Nederland schimmeltyfus heeft omdat het bang is een 'geurtje' te krijgen, is dan wat anders.
[..]
Ongezond, het droogt je huid uit.
Dat ligt er dan ook maar weer net aan hoe goed de airco functioneert. Overigens was in de quote geen sprake van de gebiedende wijs ook al hoorde die t daar inderdaad niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:07 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik het apart dat je gebiedende wijs als stam + t schrijft, daarnaast is dagelijks douchen niet nodig. Ligt eraan wat je doet natuurlijk, met zwaar werk als bouwvakker of na het sporten heb je weinig keus. Maar als je heel de dag op school/kantoor zit voegt het niets toe.
Dank voor de correctiequote:Op maandag 6 juli 2009 20:07 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik het apart dat je gebiedende wijs als stam + t schrijft, daarnaast is dagelijks douchen niet nodig. Ligt eraan wat je doet natuurlijk, met zwaar werk als bouwvakker of na het sporten heb je weinig keus. Maar als je heel de dag op school/kantoor zit voegt het niets toe.
Het is heul geen gebiedende wijs iddquote:Op maandag 6 juli 2009 20:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ligt er dan ook maar weer net aan hoe goed de airco functioneert. Overigens was in de quote geen sprake van de gebiedende wijs ook al hoorde die t daar inderdaad niet.
twee keer.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:33 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ik blijf gewoon lekker iedere dag douchen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |