Beter dan die idioten die 3x op een dag douchen (en daar dan ook nog iedere keer een schone handdoek bij pakkenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:32 schreef Hukkie het volgende:
Alsjeblieft zeg, is dit weer de nieuwste bangmakerij?
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
Gelukkig kan je ook best douchen zonder shampoo ed.
Tis s'ochtends een prima ritueel om even lekker onder de douche wakker te worden, bovendien wordt je er schoner van.quote:
Niets lekkerder dan een frisse douche wanneer je met je duffe kop uit bed komt. Mensen die zich druk maken over dit soort mogelijk marginale oorzaakjes van kanker kunnen over het algemeen nog wel wat nuttigere preventieve verbeteringen in hun levenstijl aanbrengen.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:56 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Tis s'ochtends een prima ritueel om even lekker onder de douche wakker te worden, bovendien wordt je er schoner van.
Ongezond, het droogt je huid uit.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
En wat als je je meerdere malen per dag wast (met ALLEEN water) ?
Ten eerste vind ik het apart dat je gebiedende wijs als stam + t schrijft, daarnaast is dagelijks douchen niet nodig. Ligt eraan wat je doet natuurlijk, met zwaar werk als bouwvakker of na het sporten heb je weinig keus. Maar als je heel de dag op school/kantoor zit voegt het niets toe.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:56 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Tis s'ochtends een prima ritueel om even lekker onder de douche wakker te worden, bovendien wordt je er schoner van.
Ik heb daar geen last van en ik denk niet dat je de natuurlijke bescherming van je huid weghaalt met alleen water, daar heb je denk ik agressievere producten voor nodig (badschuim..)quote:Op maandag 6 juli 2009 20:04 schreef Bowlingbal het volgende:
Dagelijks douchen, zelfs zonder zeep of met gezonde zeep, is zeer ongezond.
Toch doet iedereen het. Want 'je zal maar een geurtje krijgen'.
Dat vervolgens half Nederland schimmeltyfus heeft omdat het bang is een 'geurtje' te krijgen, is dan wat anders.
[..]
Ongezond, het droogt je huid uit.
Dat ligt er dan ook maar weer net aan hoe goed de airco functioneert. Overigens was in de quote geen sprake van de gebiedende wijs ook al hoorde die t daar inderdaad niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:07 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik het apart dat je gebiedende wijs als stam + t schrijft, daarnaast is dagelijks douchen niet nodig. Ligt eraan wat je doet natuurlijk, met zwaar werk als bouwvakker of na het sporten heb je weinig keus. Maar als je heel de dag op school/kantoor zit voegt het niets toe.
Dank voor de correctiequote:Op maandag 6 juli 2009 20:07 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik het apart dat je gebiedende wijs als stam + t schrijft, daarnaast is dagelijks douchen niet nodig. Ligt eraan wat je doet natuurlijk, met zwaar werk als bouwvakker of na het sporten heb je weinig keus. Maar als je heel de dag op school/kantoor zit voegt het niets toe.
Het is heul geen gebiedende wijs iddquote:Op maandag 6 juli 2009 20:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ligt er dan ook maar weer net aan hoe goed de airco functioneert. Overigens was in de quote geen sprake van de gebiedende wijs ook al hoorde die t daar inderdaad niet.
twee keer.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:33 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ik blijf gewoon lekker iedere dag douchen.![]()
Idd, ik douche als ik vies ben danwel stink, en dat is echt niet na een dagje niet douchen.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:40 schreef Uro het volgende:
Ik heb dat nooit begrepen. Elke dag douchen is nergens goed voor. Gewoon douchen als het nodig is en niet zeiken.
Precies. Als je staalarbeider of bodybuilder bent kan ik me er in vinden. Maar als je gewoon kantoorpik bent dan is elke dag douchen nergens goed voor. Dan ben je eerder een smetvreeslijder dan een fris iemand.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:48 schreef waht het volgende:
[..]
Idd, ik douche als ik vies ben danwel stink, en dat is echt niet na een dagje niet douchen.
Als ik heb hardgelopen en 's ochtends. Dat is 1,8x per dag.quote:
Ken zo iemand. En het lulligste is nog dat die van nature gewoon meuren. Dan kan een douche weinig uithalen. Gelukkig heb ik zelf juist het tegenovergestelde. Kan een week niet douchen en nog betrekkelijk fris ruiken.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:51 schreef Ada. het volgende:
Voor sommige mensen zou een zoutzuurbadje verplicht moeten zijn. Tjezus was een stank kunnen mensen produceren!![]()
![]()
![]()
Dat jij jezelf niet ruikt betekent niet dat anderen jou niet ruiken.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:56 schreef Uro het volgende:
[..]
Ken zo iemand. En het lulligste is nog dat die van nature gewoon meuren. Dan kan een douche weinig uithalen. Gelukkig heb ik zelf juist het tegenovergestelde. Kan een week niet douchen en nog betrekkelijk fris ruiken.
Van een zoutzuurbadje ga je doodquote:Op maandag 6 juli 2009 20:51 schreef Ada. het volgende:
Voor sommige mensen zou een zoutzuurbadje verplicht moeten zijn. Tjezus was een stank kunnen mensen produceren!![]()
![]()
![]()
Waarom niet zeiken? Dat is juist weer wel gezond. Daarom moet je ook goed drinken.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:40 schreef Uro het volgende:
Ik heb dat nooit begrepen. Elke dag douchen is nergens goed voor. Gewoon douchen als het nodig is en niet zeiken.
Als het goed is is die handdoek gewoon schoon natuurlijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:33 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Beter dan die idioten die 3x op een dag douchen (en daar dan ook nog iedere keer een schone handdoek bij pakkenwant anders is het viess)
ik neem aan de laatste weken toch wel dagelijks toch?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:57 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Van een zoutzuurbadje ga je doodVerder vind ik dat het nog wel eens wordt overdreven met die stinkende mensen. Ik douche alleen wanneer noodzakelijk (meestal 1 maal per 2 dagen)
Vanwege de griep zeker? Nee.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:02 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
ik neem aan de laatste weken toch wel dagelijks toch?
Jank niet zo joh, d'r zijn ook mensen die wel kunnen ruiken als ze stinken, en die dan vervolgens een douche nemen.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:57 schreef Ada. het volgende:
[..]
Dat jij jezelf niet ruikt betekent niet dat anderen jou niet ruiken.
Stinkerd.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:05 schreef waht het volgende:
[..]
Jank niet zo joh, d'r zijn ook mensen die wel kunnen ruiken als ze stinken, en die dan vervolgens een douche nemen.
Zoals al eerder gezegd: niet iedereen ruikt naar rotte vis na een dag niet douchen.
Pah. Iets wat nodig onder de douche moet is mijn straat. Die is zó slecht geasfalteerd dat het aan mijn fietsband blijft plakkenquote:
Wow, een echte bodybuilder op fok!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:07 schreef Mr.J het volgende:
Kut, ik douche 's ochtends en 's avonds na trainen. Ga ik nu dood?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |