quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:43 schreef DonVincenzo het volgende:
Hoe vaak pak je een schone handdoek? Elke dag? Elke keer als je gedoucht hebt? Elke week? Elk jaar met Pasen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:49 schreef The_stranger het volgende:
Elke keer douchen is een schone handdoek.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:49 schreef The_stranger het volgende:
Elke keer douchen is een schone handdoek.
Geen idee of dat normaal is. Ik vroeg het me af.quote:
dat dusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:56 schreef Robin__ het volgende:
Doorschuif systeem2 dagen gebruiken, daarna gaat ie op de vloer, en wat er op de vloer lag gaat de was in..
Iedere dag..ten eerste hoe vies zijn jullie nog na het douchen?? Heb wel wat beters te doen als iedere week mn hele stapel handdoeken te wassen
Je maakt je badkamer nooit schoon?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:02 schreef BreakSpear het volgende:
Elke keer na het douchen, en de handdoek komt nooit op de grond want dat vind ik smerig!
Dat dus, om de dag een schone handdoek.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:56 schreef Robin__ het volgende:
Doorschuif systeem2 dagen gebruiken, daarna gaat ie op de vloer, en wat er op de vloer lag gaat de was in..
Iedere dag..ten eerste hoe vies zijn jullie nog na het douchen?? Heb wel wat beters te doen als iedere week mn hele stapel handdoeken te wassen
Jij vindt het prettig dat andere gezinsleden met hun zweetpoten op je handdoek staan te springen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:02 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Je maakt je badkamer nooit schoon?
Ik laat 'm niet op de grond liggen of zo. Die haakjes zitten niet voor de sier aan de wand. Maar ik krijg geen smetvreesaanval als de handdoek tijdens het afdrogen per ongeluk even op de vloer valt of zo. Dan raap ik 'm op en ga verder met afdrogen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:06 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Jij vindt het prettig dat andere gezinsleden met hun zweetpoten op je handdoek staan te springen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |