Misschien. Maar de Koude Oorlog tussen Arnhem en Nijmegen is net voorbij, niet meteen overstrekken die handelquote:
euh.....wat heb je gevonden op internet dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:24 schreef Baltar het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over oordelen, ken je alleen van foto's met attributen in de buurt
ja en daarna wil ik de serie. kan die even langsgebracht worden?quote:
bitchquote:
Jij kan het toch ophalen als je in de buurt loopt daarquote:Op maandag 6 juli 2009 17:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja en daarna wil ik de serie. kan die even langsgebracht worden?
Weer een tegen, dat ie niet de 4-daagse gaat lopenquote:Op maandag 6 juli 2009 17:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij kan het toch ophalen als je in de buurt loopt daar
Is goed, betaal jij ticketquote:Op maandag 6 juli 2009 17:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij wil ook altijd alles.. hebbert!quote:Op maandag 6 juli 2009 17:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
op neutraal terrein (ressen b.v.) dan een viewing houden ?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Misschien. Maar de Koude Oorlog tussen Arnhem en Nijmegen is net voorbij, niet meteen overstrekken die handel
yeah about that.......quote:Op maandag 6 juli 2009 17:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij kan het toch ophalen als je in de buurt loopt daar
quote:
quote:
je weet toch.. mijn schoonheid overwint alles...quote:Op maandag 6 juli 2009 17:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op neutraal terrein (ressen b.v.) dan een viewing houden ?
Ik wacht nog tot einde van de week met beslissen. Ik heb al twee weken geen reet gedaan. 2 keer 40 red ik niet. blessure doet pijn (zeurderig). Tevens moet ik de laatste dag meteen naar Spanje vliegen om bij Madonna te zijn. Ik heb het allemaal kut geregeld.quote:
zie bovenquote:
Google ist deine freundquote:Op maandag 6 juli 2009 18:01 schreef mike_hunt het volgende:
Waar kan ik torrents vinden van Madonna concert van eergisteren? Ja, ik ben digibeet en David en Anthony zijn weer eens niet thuis.
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik wacht nog tot einde van de week met beslissen. Ik heb al twee weken geen reet gedaan. 2 keer 40 red ik niet. blessure doet pijn (zeurderig). Tevens moet ik de laatste dag meteen naar Spanje vliegen om bij Madonna te zijn. Ik heb het allemaal kut geregeld.
Ik had het al voorzichtig laten vallen aan Maud. Die ging natuurlijk zeiken. Maar goed, zij heeft mensen ontmoet met de wandelclub dus ze is niet alleen. Maar goed, ik houd nog een slag om de arm.
Welke mensen? O je bedoelt Ang3l? That fucking cunt gaat me straks zoooooooooooooo hard uitlachen en zeggen: i told u soquote:Op maandag 6 juli 2009 18:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
De mensen in dit topic krijgen dus gewoon gelijk, he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er ook vrij weinig aan gedaan.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Zul je zien dat straks niemand van jou die gladiolen in ontvangst wil nemen op vrijdag middagquote:Op maandag 6 juli 2009 17:47 schreef Baltar het volgende:
[..]
Weer een tegen, dat ie niet de 4-daagse gaat lopen
hoezo? was dat een hot bitch?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:08 schreef Xiance het volgende:
OMG OMG OMG OMG ZOMG ZOMG ZOMG ik heb gewoon mijn long lost buurmeisje gevonden op hyves
nu kan ik gelukkig sterven!!
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Welke mensen? O je bedoelt Ang3l? That fucking cunt gaat me straks zoooooooooooooo hard uitlachen en zeggen: i told u so![]()
maar goed, de kogel is nog niet door de kerk.je hebt nog ruim 2 wkeen om te oefenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er ook vrij weinig aan gedaan.
maar volgens mij begin jij de zomerfeesten nu leuker te vinden dan de 4 daagse zelf![]()
ben jij wellicht gewoon de surprise act van de roze woensdag ? bij Villa Lila ?
[..]
Welke mensen? O je bedoelt Ang3l? That fucking cunt gaat me straks zoooooooooooooo hard uitlachen en zeggen: i told u so![]()
maar goed, de kogel is nog niet door de kerk.LoserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er ook vrij weinig aan gedaan.
Volgende keer niet zo hoog van de toren blazen, he? Het is ook wel logisch, als je niet eens een boek voor de beloofde datum kunt uitlezen, is een vierdaagse wel erg hoog gegrepen
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
welke zomerfeesten?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt nog ruim 2 wkeen om te oefenen
maar volgens mij begin jij de zomerfeesten nu leuker te vinden dan de 4 daagse zelf![]()
ben jij wellicht gewoon de surprise act van de roze woensdag ? bij Villa Lila ?
i know!quote:Op maandag 6 juli 2009 18:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Loser
Volgende keer niet zo hoog van de toren blazen, he? Het is ook wel logisch, als je niet eens een boek voor de beloofde datum kunt uitlezen, is een vierdaagse wel erg hoog gegrepen
op die fiets met die assquote:
als je 8 bent ben je niet echt een hot bitch he..quote:
Ik weet wel waarom ik niet afvalquote:
euh...bitch....je gaf niet aan hoe oud ze was.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:17 schreef Xiance het volgende:
[..]
als je 8 bent ben je niet echt een hot bitch he..
![]()
soms ben je echt ZOOOOOOOOOOOOOOOOO enorm dom he..
Ok van andere foto's herken ik 'r inmiddels wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Holy Crap! Op dit meisje ging ik altijd babysitten vroeger, toen ze nog ene jaar of 6 was of zo.
Ik zou d;r eeeeecht niet meer terug herkend hebben, tis dat ze me aansprak op Hyves
[..]
maar goed, de kogel is nog niet door de kerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er ook vrij weinig aan gedaan.
I knew it, I knew it
Het komt goed. Zo niet, dan toch
ja toch maar wel dan.quote:
ja tis allemaal een beetje kut geregeld.quote:
Nou dan hoeven we vridjag dus geen snipperdag op te nemenquote:
dan is dit ook niet het juiste topicquote:Op maandag 6 juli 2009 18:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja tis allemaal een beetje kut geregeld.
maar het is niet zo dat ik niet naar Nederland kom. Dus zet de CAVA dan maar koud.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan hoeven we vridjag dus geen snipperdag op te nemen
wanneer moest ik nu komen loungen in het park bij Matrix, dat was toch op woensdag ?
er staat toch echt "long lost buurmeisje"quote:Op maandag 6 juli 2009 18:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh...bitch....je gaf niet aan hoe oud ze was.![]()
Lees eerst je eigen shit terug voordat je van de toren blaast.
Jepquote:Op maandag 6 juli 2009 18:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
De mensen in dit topic krijgen dus gewoon gelijk, he?
Al die spandoeken voor niks gemaaktquote:Op maandag 6 juli 2009 18:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan hoeven we vridjag dus geen snipperdag op te nemen
wanneer moest ik nu komen loungen in het park bij Matrix, dat was toch op woensdag ?
Inmiddels ook d;r broertje gevonden waar ik de luiers nog van verschoond hebquote:Op maandag 6 juli 2009 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok van andere foto's herken ik 'r inmiddels wel.
Freaky... ze is inmiddels net zo oud als mensen waar ik af en toe mee op stap ga
Werelden vermengen
echt jammer!quote:Op maandag 6 juli 2009 18:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Al die spandoeken voor niks gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
Behold, I am coming soon
misschien ben je dan toch wel oudquote:Op maandag 6 juli 2009 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inmiddels ook d;r broertje gevonden waar ik de luiers nog van verschoond heb
Weehehhee, grappig! Ohh, dit is ff een age-check zeg![]()
Stroekie zou z'n potten roze verf meenemen, blij dat het nog een goede bestemming had gekregenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Al die spandoeken voor niks gemaakt
we worden oudquote:Op maandag 6 juli 2009 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inmiddels ook d;r broertje gevonden waar ik de luiers nog van verschoond heb
Weehehhee, grappig! Ohh, dit is ff een age-check zeg![]()
ja maar als ze twee jaar jonger is dan zeg je toch ook buurmeisje?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
er staat toch echt "long lost buurmeisje"
dan kan je toch zelf ook wel nadenken dat dat geen 2 jaar betekend![]()
op je knieeen en je excuus pij.. ehhh aanbieden!!
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt jammer!Yeah, rightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het komt goed. Zo niet, dan toch
ik wist het.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
Stroekie zou z'n potten roze verf meenemen, blij dat het nog een goede bestemming had gekregen
Duhquote:Op maandag 6 juli 2009 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien ben je dan toch wel oud
And people grow up.quote:
laten we dan samen maar in bed kruipen, EN SLAPEN!!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond. Ik heb een beetje een vreemd ombestemd rotgevoel.
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Altijd als het onweert dan denk ik "arme Ang3l".
Ik ook! ZElfs als het hier onweertquote:Op maandag 6 juli 2009 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Altijd als het onweert dan denk ik "arme Ang3l".
Wiesdawasda?quote:
Waarom hebben mensen toch altijd zo'n afschuwelijk ding in hun orenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Jeez die vriendin van mij heeft een mooi broertje
Van een zweedse illustrator die een zweeds sprookjesboek (oa) heeft geillustreerd. John Bauer (en die afbeelding is uit het sprookjesboek Bland tomtar och troll (among elves and trolls))quote:
Mwa, kleine tunnels vind ik nog niet zo eng.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen toch altijd zo'n afschuwelijk ding in hun oren![]()
Skon!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van een zweedse illustrator die een zweeds sprookjesboek (oa) heeft geillustreerd. John Bauer (en die afbeelding is uit het sprookjesboek Bland tomtar och troll (among elves and trolls))
[ afbeelding ]
Wel een kamper zegquote:Op maandag 6 juli 2009 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Jeez die vriendin van mij heeft een mooi broertje
En dat zie je aan 1 tunnel?quote:
Ik vind beide er gewoon niet uitzienquote:Op maandag 6 juli 2009 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa, kleine tunnels vind ik nog niet zo eng.
Grote wel
En bedoelt ze met "zo'n oorbel" dan zo'n blingknopje of een tunnel?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals mijn moeder ooit zei: "Erik, moet jij nou ook niet zo'n oorbel? Dat hoort er toch bij?"
Geen idee, ik denk een ringetje of een knopje ofzoquote:Op maandag 6 juli 2009 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En bedoelt ze met "zo'n oorbel" dan zo'n blingknopje of een tunnel?
quote:
Ik vind ze alle 3 best wel voor een ander stereotype staanquote:Op maandag 6 juli 2009 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk een ringetje of een knopje ofzo.
Gewoon zijn hele voorkomen. Zonder oorbel had ik hem ook een kamper gevonden.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat zie je aan 1 tunnel?
Knap.
Haren zijn nl vrij standaard. Witte longsleeve ook.
Nah sorry hoor. Je ziet een normale jongen met een doodnormaal standaard kapsel en een doodnormaal standaard wit shirt ... en jij ziet een kamper?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon zijn hele voorkomen. Zonder oorbel had ik hem ook een kamper gevonden.
Niks specifiek, dus, de combinatie van kapsel, wenkbrauwen, kledingkeuze, oorbel, uitdrukking. Wind je er niet zo over op, man. Alleen omdat je hem geil vindt, zit je nou zo te zeiken?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah sorry hoor. Je ziet een normale jongen met een doodnormaal standaard kapsel en een doodnormaal standaard wit shirt ... en jij ziet een kamper?
Waar baseer je dat dan op? "Zijn voorkomen" is bullshit. Wat specifiek dan?
Kledingkeuze? Je ziet een wit shirt mens!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks specifiek, dus, de combinatie van kapsel, wenkbrauwen, kledingkeuze, oorbel, uitdrukking.
Daar heeft het niets mee te makenquote:Wind je er niet zo over op, man. Alleen omdat je hem geil vindt, zit je nou zo te zeiken?
Nou, fijn voor je. Dan vind je dat lekker.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kledingkeuze? Je ziet een wit shirt mens!![]()
[..]
Daar heeft het niets mee te maken
Ik vind het gewoon wel een hele erge kromme conclusie
Nou nou nouquote:Op maandag 6 juli 2009 20:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, fijn voor je. Dan vind je dat lekker.
Men.
Het enige dat er in mijn ogen nog aan ontbrak was een gouden schakelketting. Het was gewoon een eerste vluchtige impressie, maak er niet zo'n heisa om. Misschien heb ik wel een verkeerd beeld van wat een "kamper" is waardoor jij het niet begrijpt, dat kan ook.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nou nou
Het verbaast me gewoon nogal. Zeker omdat ie 't absoluut niet isEn je ook zeker in de foto nergens aan kan afleiden waardoor ie 't wel zou zijn.... een wit shirt
Ik snap dan graag de beweegreden van die opmerking, en dan komt er zoiets vaags als "ene wit shirt en zijn kapsel, de combi"
Dus je kunt wel jouw mening klaarhebben over iemand meteen, maar ik mag daar dan niet op reageren met een vraag waarom je zoiets vind? Ik maak geen heisa, ik zit heel rustig achter de pc. Heb net gedoucht. Mijn bloeddruk is normaal en er staan geen 16 uitroeptekens achter mijn zinnen!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het enige dat er in mijn ogen nog aan ontbrak was een gouden schakelketting. Het was gewoon een eerste vluchtige impressie, maak er niet zo'n heisa om. Misschien heb ik wel een verkeerd beeld van wat een "kamper" is waardoor jij het niet begrijpt, dat kan ook.
Hij had 1 concert in Nederland hequote:
Ik heb helemaal geen mening klaar over iemand.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus je kunt wel jouw mening klaarhebben over iemand meteen, maar ik mag daar dan niet op reageren met een vraag waarom je zoiets vind? Ik maak geen heisa, ik zit heel rustig achter de pc. Heb net gedoucht. Mijn bloeddruk is normaal en er staan geen 16 uitroeptekens achter mijn zinnen!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vraag het me gewoon af.
Jij bent hier degene die meteen kortaf gata reageren met "Nou, fijn voor je. Dan vind je dat lekker. Men."
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen mening klaar over iemand.
quote:
ZO heel erg vind ik onweer niet meer, niet zoals vroeger.quote:Het is weer rustig. Kom maar weer achter je kussen vandaan
Nee. Dat is een losse opmerking op een foto, zoals hier met de regelmaat van de klok door vrijwel iedereen wordt gepost. Het is een directe associatie.quote:
Never mind.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. Dat is een losse opmerking op een foto, zoals hier met de regelmaat van de klok door vrijwel iedereen wordt gepost. Het is een directe associatie.
Ja tis weer rustig hier!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier is het onweer weer voorbij. En ik heb het heet.
Ik vroeg alleen WAAR ze dat op baseerde en waaom?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:46 schreef Peter het volgende:
Waarom worden hier eigenlijk foto's gepost? Toch om een reactie uit te lokken? Ookal zit het onderwerp op de foto 9 vd 10 keer helemaal niet op zo'n publicatie te wachten?
Krijg je een reactie, is het weer niet goed.
wat verwacht je dan in een homo topic? een foto zonder ellendig lange klaagzangen?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:46 schreef Peter het volgende:
Waarom worden hier eigenlijk foto's gepost? Toch om een reactie uit te lokken? Ookal zit het onderwerp op de foto 9 vd 10 keer helemaal niet op zo'n publicatie te wachten?
Krijg je een reactie, is het weer niet goed.
Voel je je aangesproken?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen WAAR ze dat op baseerde en waaom?
Jezus focking christ je moet hier ook echt op eierschalen lopen de laatste tijd he
Meeeeeen, no fun here anymore.
Ofwel:
Gewoon wat hunks en wat "quote:Op maandag 6 juli 2009 20:51 schreef Xiance het volgende:
[..]
wat verwacht je dan in een homo topic? een foto zonder ellendig lange klaagzangen?
Nou, Tibo is hier niet en het is ook overgegaan.quote:
Uh aangezien ik net de laatste was die een foto poste waarop ee reactie kwam: Ja.quote:
Hier is ie ook niet maar ik vroeg hem 't onweer wge te doen en dat gebeurdequote:Op maandag 6 juli 2009 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, Tibo is hier niet en het is ook overgegaan.
Ik had het over dit topic en foto's in het algemeen, maar jah, je gedroeg je wel als een bezitterige bitch net jahquote:Op maandag 6 juli 2009 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh aangezien ik net de laatste was die een foto poste waarop ee reactie kwam: Ja.
Ga me nou niet vertellen dat je het hypothetisch bedoelde
zou wel heel vroeg zijn als je dat nu deedquote:Op maandag 6 juli 2009 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is naar bed gaan wel het beste idee om van die verdomde melancholische en onbehaaglijke bui af te komen.
Ik ga wel een boek lezen ofzo.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zou wel heel vroeg zijn als je dat nu deed
Die kans heb ik ook als ik over een paar uur ga slapenquote:lig je straks wakker
hehe okay...lastigquote:Op maandag 6 juli 2009 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga wel een boek lezen ofzo.
[..]
Die kans heb ik ook als ik over een paar uur ga slapen.
is toch maar 1 seizoen van gemaakt?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:46 schreef HuubTuub het volgende:
Zo zonde dat Pushibg Daisies gecanceled is...
ow okay, vond het wel leuk, maar net niet, er zat iets te traag in de eerste minuten vond ik altijdquote:
Bijna alle leuke series wordne gecancledquote:Op maandag 6 juli 2009 21:46 schreef HuubTuub het volgende:
Zo zonde dat Pushibg Daisies gecanceled is...
dat blonde kleine serveerstertequote:Op maandag 6 juli 2009 22:06 schreef HuubTuub het volgende:
tja, die flashbacks naar vroeger zijn iets minder, maar daarna was het toch eigenlijk wel altijd even vermakelijk.
Hier ookquote:Op maandag 6 juli 2009 21:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Kings E10 is klaar met downloaden.
Komt omdat de site waar ik hem vandaan haal eruit lag.quote:
Dat ook jaquote:Op maandag 6 juli 2009 22:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb ook nog andere dingen te doen.
voetbalporno plaatjes sparen bijvoorbeeldquote:Op maandag 6 juli 2009 22:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
op zondag?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Olive. Ik vind de tantes geweldig.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat blonde kleine serveersterte
Olive ja! kon niet op dr naam komen. en die tantes ja Swoosie kurtz, vind haar leuke actrice ze zou meer grappige/donkere humor rollen moeten krijgenquote:Op maandag 6 juli 2009 22:57 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Olive. Ik vind de tantes geweldig.
Heb net wel even Golden Girls gekeken, stiekem erg leuk.
- Het is geen porno.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
voetbalporno plaatjes sparen bijvoorbeeld
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
- Het is geen porno..
- Het is afkomstig van één site, plaatsjes met dezelfde tag..
- Als we het hier niet meer over mooie mannen mogen hebben, wat voor nut heeft deze reeks dan nog?. Of wat doe ik hier dan eigenlijk nog.
.
Swoosie heeft wel vaker aparte rollen. Ik vind haar erg leuk in de films "But I am a cheerleader" en "Bubble Boy" (met een erg jonge Jake Gyllenhaal)quote:Op maandag 6 juli 2009 22:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Olive ja! kon niet op dr naam komen. en die tantes ja Swoosie kurtz, vind haar leuke actrice ze zou meer grappige/donkere humor rollen moeten krijgen
heb je firefox? Kheb 'downloadhelper' plug in die doet dat, ook mp3's die spelen op paginasquote:Op maandag 6 juli 2009 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Iemand heeft onze cursistendans erop gezet
Ff kijken en ff zoeken hoe ik dat ook alwere save als filmpje
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:12 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Swoosie heeft wel vaker aparte rollen. Ik vind haar erg leuk in de films "But I am a cheerleader" en "Bubble Boy" (met een erg jonge Jake Gyllenhaal)
Ja heb FF.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:12 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
heb je firefox? Kheb 'downloadhelper' plug in die doet dat, ook mp3's die spelen op paginas
dat was het toch alquote:Op maandag 6 juli 2009 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja heb FF.
Probeerde net 1 ripper maar hij's nu kutkwaliteit en zonder geluid
De dans ja, de film nietquote:Op maandag 6 juli 2009 23:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat was het toch aljejeje nee joke
Ff zoekenquote:probeer die downloadhelper plugin
Heb de plug-in, maar dan is het formaat niet te openen in Media Player (hier niet tenminstequote:
follow the leader leader leader follow the leaderquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
follow the leader leader leader follow the leader
Ik doe niet aan stokslobberenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
Behold, I am coming soon
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik doe niet aan stokslobberen
Je weet niet wat je mist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
todavia bueno y tuquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw![]()
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
Behold, I am coming soon
soy un poco mal de cuerpoquote:
jejejje y de que? y de que? ase na en tu dia solo juego con su cojonesquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
o.k. i love cock.
Die had je niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw![]()
![]()
weet niet, zie welquote:Op maandag 6 juli 2009 23:43 schreef mike_hunt het volgende:
Gaat iedereen de memorial kijken morgen?
bitchquote:
que? lay of the booze, sweetiequote:
word nog druk met cadeautjesquote:Op maandag 6 juli 2009 23:56 schreef Ang3l het volgende:
Weehehe, Dizer is 1 dag voor mij jarig en Tibo 1 week.
Ow en de poes valt me weer aan zie ik
Inddquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
o.k. i love cock.
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw![]()
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Dat je hier je hetero status niet hebt.quote:
Septquote:Op maandag 6 juli 2009 23:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
word nog druk met cadeautjes![]()
en wanneer is dat dan?
onze federerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Indden nee, dat is niet leuk als je een tenniswedstrijd moet spelen
In dit topic heeft niemand je ooit als hetero gezien, wees maar niet bang.quote:
Hey, dan zijn Dizer en ik op dezelfde dag jarigquote:Op maandag 6 juli 2009 23:56 schreef Ang3l het volgende:
Weehehe, Dizer is 1 dag voor mij jarig en Tibo 1 week.
Ow en de poes valt me weer aan zie ik
nee hier niet, maar buiten wel. sorta, kinda anyhoe.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je hier je hetero status niet hebt.
Wat is daar boozy aan?
7equote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hey, dan zijn Dizer en ik op dezelfde dag jarig
o, dan ben je ook een maagd zoals ik. (No pun intended)quote:
Drukke maand sowieso ........ vooral die eerste weekquote:
maar die cunt heeft wel gewonnenquote:
nee, anders had ik de verhalen wel vertaald naar 'hetero sex'.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
In dit topic heeft niemand je ooit als hetero gezien, wees maar niet bang.
Dan was je hier waarschijnlijk nooit gaan posten, lijkt me.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, anders had ik de verhalen wel vertaald naar 'hetero sex'.
nee das waar. anders was ik hier ook niet gaan posten, zoals W. zei.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ken je hier en hier had je die niet
Speel je tennis op hoog niveau?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Drukke maand sowieso ........ vooral die eerste week
1 Sept Tibo
4 Sept Mama Angel
5 Sept Oma Angel
7 Sept Wondy, Dizy, Neefje Angel
8 Sept Angel zelf!
Blijkt dat hij gewoon precies dezelfde tekst op zn eigen gayprofiel heeft staan en deze aan iedereen kopie/pastequote:ik ben opzoek naar nieuwe vrienden en als het klikt misschien naar meer. Ben zelf singel. Ben dol op lekker eten en tafelen vind ik super.
Verder vind ik vertrouwen erg belangrijk. Wat zijn je hobby;s? ik hou erg van sporten, hardlopen daar ben ik weer mee begonnen, ik ben fan van muziek, hou van salsa dansen, naar een goede film kijken doe ik veel te weinig dus als je me wilt verrassen met een goede film zit je altijd goed.
reizen naar nieuwe landen is een grote hobby en passie van me. Hier heb ik wel een reispartner voor nodig.
Je ziet er leuk uit
Groetjes. Sam
Er zijn 64 deelnemers in mijn categorie en nee het is geen superhoog Federer niveau, maar het is wel fanatiek genoeg om mij te laten zweten op de baan..quote:
hahahah what a bitch. maar als ie er een foto bij heeft staan en hij isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:17 schreef MisterO het volgende:
Krijg ik een berichtje van een jongen op gay.nl:
[..]
Blijkt dat hij gewoon precies dezelfde tekst op zn eigen gayprofiel heeft staan en deze aan iedereen kopie/paste
Nee maar het klinkt ook zo iets van 'vermaak me or else'quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
dus als je me wilt verrassen met een goede film zit je altijd goed.
echt brutaal, maak ik godverdomme zelf wel uit.
triest zeg, zo een smeekbede
Hij is niet lelijk ofzo, maar ik kom momenteel geen aandachttekort ofzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahah what a bitch. maar als ie er een foto bij heeft staan en hij is. Gewoon proberen
dus dat, word er eng van hahahquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee maar het klinkt ook zo iets van 'vermaak me or else'![]()
maar ik hoor het hier ook om mij heen. Degene die op al die sites zitten. De meest rare request.Zo werd er gevraagd om een tutu.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij is niet lelijk ofzo, maar ik kom momenteel geen aandachttekort ofzo
hij komt behoorlijk sneu over.
Yooo, wat is jouw tik dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dus dat, word er eng van hahah
mah ja, echt veel hebben een tík man
really do wonder why
Het is in eeuwen dat ik echt een 'date' online heb geregeld. Het is bijna altijd dat ik iemand ontmoet 'in het echt'.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ach, je bent nog jong dus om nu al vast te zitten.
date je alleen via het internet of scharrel je ook wel eens al je uit bent?
Ja aangezien ik nu pas van het daten ben. niet echt veel, maar goed. Doe ik dat nog steeds via de clubs of kroeg, Dan zie je meteen wat het voor iemand is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dus dat, word er eng van hahah
mah ja, echt veel hebben een tík man
really do wonder why
ehr.....................quote:
Het windt je op als mensen ehrrrrr zeggen?quote:
síp over het algemeen wel inderdaad, al kan je nog soms vergissen 2 weken later als het wéér een zeikerd blijkt te zijn ofzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja aangezien ik nu pas van het daten ben. niet echt veel, maar goed. Doe ik dat nog steeds via de clubs of kroeg, Dan zie je meteen wat het voor iemand is.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
síp over het algemeen wel inderdaad, al kan je nog soms vergissen 2 weken later als het wéér een zeikerd blijkt te zijn ofzo
Lol. Ik meende Tik als 'gestoord' niet als fetish...ishquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het windt je op als mensen ehrrrrr zeggen?
u crazy bitchquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Lol. Ik meende Tik als 'gestoord' niet als fetish...ish
maar kheb geen psychotische tikken geloof ik
iedereen die zei van wel i ran over with my car
Whaha oke, nou, ik ben volgens mij vrij gewoon hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Lol. Ik meende Tik als 'gestoord' niet als fetish...ish
maar kheb geen psychotische tikken geloof ik
iedereen die zei van wel i ran over with my car
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u crazy bitch![]()
maar je had toch een 2girls1cup fantasy?![]()
LMAO excuse meh? brrrrrquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u crazy bitch![]()
maar je had toch een 2girls1cup fantasy?![]()
jejejej gelukkig loopt dat ouders hier niet zo een vaartquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja als het dan klikt dan willen ze meer. Ouders and shit....aaaaaaaaaaaand: i'm out!
u crack me upquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
LMAO excuse meh? brrrrr
[..]
jejejej gelukkig loopt dat ouders hier niet zo een vaart
buiten dat het is zo selfish dat te demanden hahah pleur op gast denk ik dan 'weakling'![]()
zodra ze al tekenen vertonen met ' waarom nam je niet op?' dan ben ik al klaar
eigenlijk was ik al klaar ermee want daarom nam ik niet op denk ik nu.
okay. jejejje
dat degene die waagden te zeggen dat ik een psycho ben, het niet meer na kunnen vertellen daar ik vol gas op ze in ben geredenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whaha oke, nou, ik ben volgens mij vrij gewoon hoor![]()
Maar wat bedoel je met je laatste zin i ran over with my car...
Ik ben 25 juli in Zaragoza voor Madonna concert en daarna ga ik naar Nederland.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:44 schreef MisterO het volgende:
Mike wanneer ben jij weer in Nederland dan?
die gastquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:45 schreef keizerpinguin het volgende:
Goede nacht allemaal.
Hier is the night nurse weer!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:45 schreef keizerpinguin het volgende:
Goede nacht allemaal.
Hier is the night nurse weer!
[ afbeelding ]
Die schiet je toch gewoon neer, straks beschadig je je autoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat degene die waagden te zeggen dat ik een psycho ben, het niet meer na kunnen vertellen daar ik vol gas op ze in ben gereden
something like that
but guns are illegalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die schiet je toch gewoon neer, straks beschadig je je auto
You really talk like shit, maybe that's your tickquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat degene die waagden te zeggen dat ik een psycho ben, het niet meer na kunnen vertellen daar ik vol gas op ze in ben gereden
something like that
En wanneer regel je de fokmeeting?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ben 25 juli in Zaragoza voor Madonna concert en daarna ga ik naar Nederland.
Eigenlijk ben ik een week eerder in nederland voor de Nijmeegse vierdaagse, maar dat staat wankel.
dat kan niet. Je bent aan het werk. Dus no laying around.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:50 schreef keizerpinguin het volgende:
Die daar ligt ben ik de andere de patient hahaha
maar jij bent donkerblond,quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:50 schreef keizerpinguin het volgende:
Die daar ligt ben ik de andere de patient hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
wat? moet ik die regelen?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
maar jij bent donkerblond,donkerblond?! ik heb vrij donker haar hoor donkerbruin tot zwart schat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born this way
oelalaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:54 schreef mike_hunt het volgende:
Maar als je vaak in Amsterdam bent. We can hook up.
ligt er maar net aan wie er langskomt.....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat kan niet. Je bent aan het werk. Dus no laying around.
donkerbruin danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
donkerblond?! ik heb vrij donker haar hoor donkerbruin tot zwart schat!
ik dacht zwart.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
donkerblond?! ik heb vrij donker haar hoor donkerbruin tot zwart schat!
ga je mond spoelen.quote:
Was er een paar week geleden een meeting? Dat heb ik niet meegekregen neequote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat? moet ik die regelen?![]()
Nou, ik weet niet of je het hebt meegekregen maar die van een paar weken geleden went sour. Dus ik geloof dat iedereen er klaar mee is.![]()
Maar als je vaak in Amsterdam bent. We can hook up.
nee, die hook up bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Anders doe je ook geen hookup he?
de onofficiele friso meetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Was er een paar week geleden een meeting? Dat heb ik niet meegekregen nee![]()
It went sour because we werent there![]()
Wat hebben ze gedaan?
Als ik tijd heb, kunnen we wel ff wat drinken, ill let you know
nou is het weer mijn schuldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, die hook up bedoel ik niet.dirty man
ángel de la muertequote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:58 schreef keizerpinguin het volgende:
ff de medicijnen uit zetten......
Laterrrrrrrrrrrrrrrr
quote:
Omdat je dom doet mag je niet komenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nou is het weer mijn schuldjij hebt het over hookup en plezier
nee ik zeg niet dat het jouw schuld is. It boggles the mind.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nou is het weer mijn schuldjij hebt het over hookup en plezier
waarop mag ik niet komen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Omdat je dom doet mag je niet komen
on mike's hook upquote:
o die tent van Ang#l. Ja das in Eindhoven o.i.d.Nee dat geloof ik wel. Nee ik bedoel Amsterdam.quote:
tuurlijk mag ie meekomen. Tis toch alleen wat drinken en blabla. Kan ie daarna meteen door naar zijn latino bitch in Amsterdam. twee vliegen in 1 klap.quote:
Ben je aan het webcammen, u crazy bitch.quote:
hij heeft een latino putazo? hoebagquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk mag ie meekomen. Tis toch alleen wat drinken en blabla. Kan ie daarna meteen door naar zijn latino bitch in Amsterdam. twee vliegen in 1 klap.
dime, heb jij een latino scharrelquote:
quote:
jajaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als ik aan het webcamme ben, zit ik niet stil![]()
nee grapje, zoiets doe ik niet
nee, geen hook up. Das zo Ad v.d. Berg.quote:
dime?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:09 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dime, heb jij een latino scharrel
pardon?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, geen hook up. Das zo Ad v.d. Berg.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ain't that just like sex with the lights on
quote:
in plaats van dat je gewoon antwoord geeft neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
zeg dat dan gewoonquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
in plaats van dat je gewoon antwoord geeft neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
dime = tell me
dat zei ik tochquote:
Pijpen in het donkerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ain't that just like sex with the lights on
yepquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:20 schreef mike_hunt het volgende:
o, voor de whizkidds onder ons. Is er een programmaatje waarmee je youtubefilmpjes kan downloaden?
jejejej rat, geef jij nou maar gewoon antwoordquote:
op of je een latino scharrel hebtquote:op dinsdag 7 juli 01:25 schreef yuri
waarop?
http://lmgtfy.com/?q=download+youtubequote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:20 schreef mike_hunt het volgende:
o, voor de whizkidds onder ons. Is er een programmaatje waarmee je youtubefilmpjes kan downloaden?
Dus dan maar dezelfde reactie sturen naar iedereen die je leuk vindt? Sorry, maar ik snap dat nietquote:ja maar dat is niet zo erg want ik heb het idee dat niemand je profiel leest.
ik heb dit gedaan omdat ik anders rare berichten van mensen krijg die alleen maar op een zo ranzige manier sex willen en dat wil ik niet
ik snap nu echt niet meer hoe mensen ooit op 800x600 kunnen werken, ben veelste veel gewend ana mn 1680x1050quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pijpen in het donker
Maar ik zit weer gewoon op 1650x... whatever.
Oh ja, dat was hetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik snap nu echt niet meer hoe mensen ooit op 800x600 kunnen werken, ben veelste veel gewend ana mn 1680x1050
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |