Niks specifiek, dus, de combinatie van kapsel, wenkbrauwen, kledingkeuze, oorbel, uitdrukking. Wind je er niet zo over op, man. Alleen omdat je hem geil vindt, zit je nou zo te zeiken?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah sorry hoor. Je ziet een normale jongen met een doodnormaal standaard kapsel en een doodnormaal standaard wit shirt ... en jij ziet een kamper?
Waar baseer je dat dan op? "Zijn voorkomen" is bullshit. Wat specifiek dan?
Kledingkeuze? Je ziet een wit shirt mens!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks specifiek, dus, de combinatie van kapsel, wenkbrauwen, kledingkeuze, oorbel, uitdrukking.
Daar heeft het niets mee te makenquote:Wind je er niet zo over op, man. Alleen omdat je hem geil vindt, zit je nou zo te zeiken?
Nou, fijn voor je. Dan vind je dat lekker.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kledingkeuze? Je ziet een wit shirt mens!![]()
[..]
Daar heeft het niets mee te maken
Ik vind het gewoon wel een hele erge kromme conclusie
Nou nou nouquote:Op maandag 6 juli 2009 20:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, fijn voor je. Dan vind je dat lekker.
Men.
Het enige dat er in mijn ogen nog aan ontbrak was een gouden schakelketting. Het was gewoon een eerste vluchtige impressie, maak er niet zo'n heisa om. Misschien heb ik wel een verkeerd beeld van wat een "kamper" is waardoor jij het niet begrijpt, dat kan ook.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nou nou
Het verbaast me gewoon nogal. Zeker omdat ie 't absoluut niet isEn je ook zeker in de foto nergens aan kan afleiden waardoor ie 't wel zou zijn.... een wit shirt
Ik snap dan graag de beweegreden van die opmerking, en dan komt er zoiets vaags als "ene wit shirt en zijn kapsel, de combi"
Dus je kunt wel jouw mening klaarhebben over iemand meteen, maar ik mag daar dan niet op reageren met een vraag waarom je zoiets vind? Ik maak geen heisa, ik zit heel rustig achter de pc. Heb net gedoucht. Mijn bloeddruk is normaal en er staan geen 16 uitroeptekens achter mijn zinnen!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het enige dat er in mijn ogen nog aan ontbrak was een gouden schakelketting. Het was gewoon een eerste vluchtige impressie, maak er niet zo'n heisa om. Misschien heb ik wel een verkeerd beeld van wat een "kamper" is waardoor jij het niet begrijpt, dat kan ook.
Hij had 1 concert in Nederland hequote:
Ik heb helemaal geen mening klaar over iemand.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus je kunt wel jouw mening klaarhebben over iemand meteen, maar ik mag daar dan niet op reageren met een vraag waarom je zoiets vind? Ik maak geen heisa, ik zit heel rustig achter de pc. Heb net gedoucht. Mijn bloeddruk is normaal en er staan geen 16 uitroeptekens achter mijn zinnen!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vraag het me gewoon af.
Jij bent hier degene die meteen kortaf gata reageren met "Nou, fijn voor je. Dan vind je dat lekker. Men."
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen mening klaar over iemand.
quote:
ZO heel erg vind ik onweer niet meer, niet zoals vroeger.quote:Het is weer rustig. Kom maar weer achter je kussen vandaan
Nee. Dat is een losse opmerking op een foto, zoals hier met de regelmaat van de klok door vrijwel iedereen wordt gepost. Het is een directe associatie.quote:
Never mind.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. Dat is een losse opmerking op een foto, zoals hier met de regelmaat van de klok door vrijwel iedereen wordt gepost. Het is een directe associatie.
Ja tis weer rustig hier!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier is het onweer weer voorbij. En ik heb het heet.
Ik vroeg alleen WAAR ze dat op baseerde en waaom?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:46 schreef Peter het volgende:
Waarom worden hier eigenlijk foto's gepost? Toch om een reactie uit te lokken? Ookal zit het onderwerp op de foto 9 vd 10 keer helemaal niet op zo'n publicatie te wachten?
Krijg je een reactie, is het weer niet goed.
wat verwacht je dan in een homo topic? een foto zonder ellendig lange klaagzangen?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:46 schreef Peter het volgende:
Waarom worden hier eigenlijk foto's gepost? Toch om een reactie uit te lokken? Ookal zit het onderwerp op de foto 9 vd 10 keer helemaal niet op zo'n publicatie te wachten?
Krijg je een reactie, is het weer niet goed.
Voel je je aangesproken?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen WAAR ze dat op baseerde en waaom?
Jezus focking christ je moet hier ook echt op eierschalen lopen de laatste tijd he
Meeeeeen, no fun here anymore.
Ofwel:
Gewoon wat hunks en wat "quote:Op maandag 6 juli 2009 20:51 schreef Xiance het volgende:
[..]
wat verwacht je dan in een homo topic? een foto zonder ellendig lange klaagzangen?
Nou, Tibo is hier niet en het is ook overgegaan.quote:
Uh aangezien ik net de laatste was die een foto poste waarop ee reactie kwam: Ja.quote:
Hier is ie ook niet maar ik vroeg hem 't onweer wge te doen en dat gebeurdequote:Op maandag 6 juli 2009 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, Tibo is hier niet en het is ook overgegaan.
Ik had het over dit topic en foto's in het algemeen, maar jah, je gedroeg je wel als een bezitterige bitch net jahquote:Op maandag 6 juli 2009 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh aangezien ik net de laatste was die een foto poste waarop ee reactie kwam: Ja.
Ga me nou niet vertellen dat je het hypothetisch bedoelde
zou wel heel vroeg zijn als je dat nu deedquote:Op maandag 6 juli 2009 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is naar bed gaan wel het beste idee om van die verdomde melancholische en onbehaaglijke bui af te komen.
Ik ga wel een boek lezen ofzo.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zou wel heel vroeg zijn als je dat nu deed
Die kans heb ik ook als ik over een paar uur ga slapenquote:lig je straks wakker
hehe okay...lastigquote:Op maandag 6 juli 2009 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga wel een boek lezen ofzo.
[..]
Die kans heb ik ook als ik over een paar uur ga slapen.
is toch maar 1 seizoen van gemaakt?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:46 schreef HuubTuub het volgende:
Zo zonde dat Pushibg Daisies gecanceled is...
ow okay, vond het wel leuk, maar net niet, er zat iets te traag in de eerste minuten vond ik altijdquote:
Bijna alle leuke series wordne gecancledquote:Op maandag 6 juli 2009 21:46 schreef HuubTuub het volgende:
Zo zonde dat Pushibg Daisies gecanceled is...
dat blonde kleine serveerstertequote:Op maandag 6 juli 2009 22:06 schreef HuubTuub het volgende:
tja, die flashbacks naar vroeger zijn iets minder, maar daarna was het toch eigenlijk wel altijd even vermakelijk.
Hier ookquote:Op maandag 6 juli 2009 21:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Kings E10 is klaar met downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |