Voel je je aangesproken?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen WAAR ze dat op baseerde en waaom?
Jezus focking christ je moet hier ook echt op eierschalen lopen de laatste tijd he
Meeeeeen, no fun here anymore.
Ofwel:
Gewoon wat hunks en wat "quote:Op maandag 6 juli 2009 20:51 schreef Xiance het volgende:
[..]
wat verwacht je dan in een homo topic? een foto zonder ellendig lange klaagzangen?
Nou, Tibo is hier niet en het is ook overgegaan.quote:
Uh aangezien ik net de laatste was die een foto poste waarop ee reactie kwam: Ja.quote:
Hier is ie ook niet maar ik vroeg hem 't onweer wge te doen en dat gebeurdequote:Op maandag 6 juli 2009 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, Tibo is hier niet en het is ook overgegaan.
Ik had het over dit topic en foto's in het algemeen, maar jah, je gedroeg je wel als een bezitterige bitch net jahquote:Op maandag 6 juli 2009 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh aangezien ik net de laatste was die een foto poste waarop ee reactie kwam: Ja.
Ga me nou niet vertellen dat je het hypothetisch bedoelde
zou wel heel vroeg zijn als je dat nu deedquote:Op maandag 6 juli 2009 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is naar bed gaan wel het beste idee om van die verdomde melancholische en onbehaaglijke bui af te komen.
Ik ga wel een boek lezen ofzo.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zou wel heel vroeg zijn als je dat nu deed
Die kans heb ik ook als ik over een paar uur ga slapenquote:lig je straks wakker
hehe okay...lastigquote:Op maandag 6 juli 2009 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga wel een boek lezen ofzo.
[..]
Die kans heb ik ook als ik over een paar uur ga slapen.
is toch maar 1 seizoen van gemaakt?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:46 schreef HuubTuub het volgende:
Zo zonde dat Pushibg Daisies gecanceled is...
ow okay, vond het wel leuk, maar net niet, er zat iets te traag in de eerste minuten vond ik altijdquote:
Bijna alle leuke series wordne gecancledquote:Op maandag 6 juli 2009 21:46 schreef HuubTuub het volgende:
Zo zonde dat Pushibg Daisies gecanceled is...
dat blonde kleine serveerstertequote:Op maandag 6 juli 2009 22:06 schreef HuubTuub het volgende:
tja, die flashbacks naar vroeger zijn iets minder, maar daarna was het toch eigenlijk wel altijd even vermakelijk.
Hier ookquote:Op maandag 6 juli 2009 21:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Kings E10 is klaar met downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |