euh...bitch....je gaf niet aan hoe oud ze was.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:17 schreef Xiance het volgende:
[..]
als je 8 bent ben je niet echt een hot bitch he..
![]()
soms ben je echt ZOOOOOOOOOOOOOOOOO enorm dom he..
Ok van andere foto's herken ik 'r inmiddels wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Holy Crap! Op dit meisje ging ik altijd babysitten vroeger, toen ze nog ene jaar of 6 was of zo.
Ik zou d;r eeeeecht niet meer terug herkend hebben, tis dat ze me aansprak op Hyves
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Welke mensen? O je bedoelt Ang3l? That fucking cunt gaat me straks zoooooooooooooo hard uitlachen en zeggen: i told u so![]()
maar goed, de kogel is nog niet door de kerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er ook vrij weinig aan gedaan.
I knew it, I knew it
Het komt goed. Zo niet, dan toch
ja toch maar wel dan.quote:
ja tis allemaal een beetje kut geregeld.quote:
Nou dan hoeven we vridjag dus geen snipperdag op te nemenquote:
dan is dit ook niet het juiste topicquote:Op maandag 6 juli 2009 18:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja tis allemaal een beetje kut geregeld.
maar het is niet zo dat ik niet naar Nederland kom. Dus zet de CAVA dan maar koud.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan hoeven we vridjag dus geen snipperdag op te nemen
wanneer moest ik nu komen loungen in het park bij Matrix, dat was toch op woensdag ?
er staat toch echt "long lost buurmeisje"quote:Op maandag 6 juli 2009 18:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh...bitch....je gaf niet aan hoe oud ze was.![]()
Lees eerst je eigen shit terug voordat je van de toren blaast.
Jepquote:Op maandag 6 juli 2009 18:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
De mensen in dit topic krijgen dus gewoon gelijk, he?
Al die spandoeken voor niks gemaaktquote:Op maandag 6 juli 2009 18:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan hoeven we vridjag dus geen snipperdag op te nemen
wanneer moest ik nu komen loungen in het park bij Matrix, dat was toch op woensdag ?
Inmiddels ook d;r broertje gevonden waar ik de luiers nog van verschoond hebquote:Op maandag 6 juli 2009 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok van andere foto's herken ik 'r inmiddels wel.
Freaky... ze is inmiddels net zo oud als mensen waar ik af en toe mee op stap ga
Werelden vermengen
echt jammer!quote:Op maandag 6 juli 2009 18:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Al die spandoeken voor niks gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
misschien ben je dan toch wel oudquote:Op maandag 6 juli 2009 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inmiddels ook d;r broertje gevonden waar ik de luiers nog van verschoond heb
Weehehhee, grappig! Ohh, dit is ff een age-check zeg![]()
Stroekie zou z'n potten roze verf meenemen, blij dat het nog een goede bestemming had gekregenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Al die spandoeken voor niks gemaakt
we worden oudquote:Op maandag 6 juli 2009 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inmiddels ook d;r broertje gevonden waar ik de luiers nog van verschoond heb
Weehehhee, grappig! Ohh, dit is ff een age-check zeg![]()
ja maar als ze twee jaar jonger is dan zeg je toch ook buurmeisje?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
er staat toch echt "long lost buurmeisje"
dan kan je toch zelf ook wel nadenken dat dat geen 2 jaar betekend![]()
op je knieeen en je excuus pij.. ehhh aanbieden!!
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt jammer!Yeah, rightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het komt goed. Zo niet, dan toch
ik wist het.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
Stroekie zou z'n potten roze verf meenemen, blij dat het nog een goede bestemming had gekregen
Duhquote:Op maandag 6 juli 2009 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien ben je dan toch wel oud
And people grow up.quote:
laten we dan samen maar in bed kruipen, EN SLAPEN!!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond. Ik heb een beetje een vreemd ombestemd rotgevoel.
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Altijd als het onweert dan denk ik "arme Ang3l".
Ik ook! ZElfs als het hier onweertquote:Op maandag 6 juli 2009 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Altijd als het onweert dan denk ik "arme Ang3l".
Wiesdawasda?quote:
Waarom hebben mensen toch altijd zo'n afschuwelijk ding in hun orenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Jeez die vriendin van mij heeft een mooi broertje
Van een zweedse illustrator die een zweeds sprookjesboek (oa) heeft geillustreerd. John Bauer (en die afbeelding is uit het sprookjesboek Bland tomtar och troll (among elves and trolls))quote:
Mwa, kleine tunnels vind ik nog niet zo eng.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen toch altijd zo'n afschuwelijk ding in hun oren![]()
Skon!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van een zweedse illustrator die een zweeds sprookjesboek (oa) heeft geillustreerd. John Bauer (en die afbeelding is uit het sprookjesboek Bland tomtar och troll (among elves and trolls))
[ afbeelding ]
Wel een kamper zegquote:Op maandag 6 juli 2009 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Jeez die vriendin van mij heeft een mooi broertje
En dat zie je aan 1 tunnel?quote:
Ik vind beide er gewoon niet uitzienquote:Op maandag 6 juli 2009 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa, kleine tunnels vind ik nog niet zo eng.
Grote wel
En bedoelt ze met "zo'n oorbel" dan zo'n blingknopje of een tunnel?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals mijn moeder ooit zei: "Erik, moet jij nou ook niet zo'n oorbel? Dat hoort er toch bij?"
Geen idee, ik denk een ringetje of een knopje ofzoquote:Op maandag 6 juli 2009 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En bedoelt ze met "zo'n oorbel" dan zo'n blingknopje of een tunnel?
quote:
Ik vind ze alle 3 best wel voor een ander stereotype staanquote:Op maandag 6 juli 2009 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk een ringetje of een knopje ofzo.
Gewoon zijn hele voorkomen. Zonder oorbel had ik hem ook een kamper gevonden.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat zie je aan 1 tunnel?
Knap.
Haren zijn nl vrij standaard. Witte longsleeve ook.
Nah sorry hoor. Je ziet een normale jongen met een doodnormaal standaard kapsel en een doodnormaal standaard wit shirt ... en jij ziet een kamper?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon zijn hele voorkomen. Zonder oorbel had ik hem ook een kamper gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |