yeah about that.......quote:Op maandag 6 juli 2009 17:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij kan het toch ophalen als je in de buurt loopt daar
quote:
quote:
je weet toch.. mijn schoonheid overwint alles...quote:Op maandag 6 juli 2009 17:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op neutraal terrein (ressen b.v.) dan een viewing houden ?
Ik wacht nog tot einde van de week met beslissen. Ik heb al twee weken geen reet gedaan. 2 keer 40 red ik niet. blessure doet pijn (zeurderig). Tevens moet ik de laatste dag meteen naar Spanje vliegen om bij Madonna te zijn. Ik heb het allemaal kut geregeld.quote:
zie bovenquote:
Google ist deine freundquote:Op maandag 6 juli 2009 18:01 schreef mike_hunt het volgende:
Waar kan ik torrents vinden van Madonna concert van eergisteren? Ja, ik ben digibeet en David en Anthony zijn weer eens niet thuis.
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik wacht nog tot einde van de week met beslissen. Ik heb al twee weken geen reet gedaan. 2 keer 40 red ik niet. blessure doet pijn (zeurderig). Tevens moet ik de laatste dag meteen naar Spanje vliegen om bij Madonna te zijn. Ik heb het allemaal kut geregeld.
Ik had het al voorzichtig laten vallen aan Maud. Die ging natuurlijk zeiken. Maar goed, zij heeft mensen ontmoet met de wandelclub dus ze is niet alleen. Maar goed, ik houd nog een slag om de arm.
Welke mensen? O je bedoelt Ang3l? That fucking cunt gaat me straks zoooooooooooooo hard uitlachen en zeggen: i told u soquote:Op maandag 6 juli 2009 18:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
De mensen in dit topic krijgen dus gewoon gelijk, he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er ook vrij weinig aan gedaan.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Zul je zien dat straks niemand van jou die gladiolen in ontvangst wil nemen op vrijdag middagquote:Op maandag 6 juli 2009 17:47 schreef Baltar het volgende:
[..]
Weer een tegen, dat ie niet de 4-daagse gaat lopen
hoezo? was dat een hot bitch?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:08 schreef Xiance het volgende:
OMG OMG OMG OMG ZOMG ZOMG ZOMG ik heb gewoon mijn long lost buurmeisje gevonden op hyves
nu kan ik gelukkig sterven!!
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Welke mensen? O je bedoelt Ang3l? That fucking cunt gaat me straks zoooooooooooooo hard uitlachen en zeggen: i told u so![]()
maar goed, de kogel is nog niet door de kerk.je hebt nog ruim 2 wkeen om te oefenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er ook vrij weinig aan gedaan.
maar volgens mij begin jij de zomerfeesten nu leuker te vinden dan de 4 daagse zelf![]()
ben jij wellicht gewoon de surprise act van de roze woensdag ? bij Villa Lila ?
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Welke mensen? O je bedoelt Ang3l? That fucking cunt gaat me straks zoooooooooooooo hard uitlachen en zeggen: i told u so![]()
maar goed, de kogel is nog niet door de kerk.LoserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er ook vrij weinig aan gedaan.
Volgende keer niet zo hoog van de toren blazen, he? Het is ook wel logisch, als je niet eens een boek voor de beloofde datum kunt uitlezen, is een vierdaagse wel erg hoog gegrepen
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
welke zomerfeesten?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt nog ruim 2 wkeen om te oefenen
maar volgens mij begin jij de zomerfeesten nu leuker te vinden dan de 4 daagse zelf![]()
ben jij wellicht gewoon de surprise act van de roze woensdag ? bij Villa Lila ?
i know!quote:Op maandag 6 juli 2009 18:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Loser
Volgende keer niet zo hoog van de toren blazen, he? Het is ook wel logisch, als je niet eens een boek voor de beloofde datum kunt uitlezen, is een vierdaagse wel erg hoog gegrepen
op die fiets met die assquote:
als je 8 bent ben je niet echt een hot bitch he..quote:
Ik weet wel waarom ik niet afvalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |