En Yoppie weet dat doordat....quote:Op maandag 6 juli 2009 16:39 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Weten jullie dat t ook gelegen is aan een cruiseplaats?
In het kader van niet-veel-zeggende-nieuwtjes.
BattleStar Gallacticaquote:
...ik in Eemnes ben geboren en getogen. En het wel een algemeen bekend feit is in de omgeving daar.quote:
ik let wel op, popje. Je kan toch reruns kijken. Ik heb Alias ook al 3 keer gekeken. Kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar weer eens bewijs dat je echt nooit oplet.
Dat is maanden geleden al afgelopen
Moet ik alle afleveringen weer van internet plukken veel te vele gedoequote:Op maandag 6 juli 2009 16:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik let wel op, popje. Je kan toch reruns kijken. Ik heb Alias ook al 3 keer gekeken. Kan er geen genoeg van krijgen.
heb je ze niet gebrand?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moet ik alle afleveringen weer van internet plukken veel te vele gedoe
'k heb gisteren de laatste afleveringen gekeken.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar weer eens bewijs dat je echt nooit oplet.
Dat is maanden geleden al afgelopen
o noes hahahahaquote:
ook een SciFi fan?quote:
tekst in het plaatje veranderd steeds. ahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tekst in het plaatje veranderd steeds. ahahahapssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |