dat kan niet. Je bent aan het werk. Dus no laying around.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:50 schreef keizerpinguin het volgende:
Die daar ligt ben ik de andere de patient hahaha
maar jij bent donkerblond,quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:50 schreef keizerpinguin het volgende:
Die daar ligt ben ik de andere de patient hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
wat? moet ik die regelen?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
maar jij bent donkerblond,donkerblond?! ik heb vrij donker haar hoor donkerbruin tot zwart schat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born this way
oelalaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:54 schreef mike_hunt het volgende:
Maar als je vaak in Amsterdam bent. We can hook up.
ligt er maar net aan wie er langskomt.....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat kan niet. Je bent aan het werk. Dus no laying around.
donkerbruin danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
donkerblond?! ik heb vrij donker haar hoor donkerbruin tot zwart schat!
ik dacht zwart.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
donkerblond?! ik heb vrij donker haar hoor donkerbruin tot zwart schat!
ga je mond spoelen.quote:
Was er een paar week geleden een meeting? Dat heb ik niet meegekregen neequote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat? moet ik die regelen?![]()
Nou, ik weet niet of je het hebt meegekregen maar die van een paar weken geleden went sour. Dus ik geloof dat iedereen er klaar mee is.![]()
Maar als je vaak in Amsterdam bent. We can hook up.
nee, die hook up bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Anders doe je ook geen hookup he?
de onofficiele friso meetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Was er een paar week geleden een meeting? Dat heb ik niet meegekregen nee![]()
It went sour because we werent there![]()
Wat hebben ze gedaan?
Als ik tijd heb, kunnen we wel ff wat drinken, ill let you know
nou is het weer mijn schuldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, die hook up bedoel ik niet.dirty man
ángel de la muertequote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:58 schreef keizerpinguin het volgende:
ff de medicijnen uit zetten......
Laterrrrrrrrrrrrrrrr
quote:
Omdat je dom doet mag je niet komenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nou is het weer mijn schuldjij hebt het over hookup en plezier
nee ik zeg niet dat het jouw schuld is. It boggles the mind.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nou is het weer mijn schuldjij hebt het over hookup en plezier
waarop mag ik niet komen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Omdat je dom doet mag je niet komen
on mike's hook upquote:
o die tent van Ang#l. Ja das in Eindhoven o.i.d.Nee dat geloof ik wel. Nee ik bedoel Amsterdam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |