nee hier niet, maar buiten wel. sorta, kinda anyhoe.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je hier je hetero status niet hebt.
Wat is daar boozy aan?
7equote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hey, dan zijn Dizer en ik op dezelfde dag jarig
o, dan ben je ook een maagd zoals ik. (No pun intended)quote:
Drukke maand sowieso ........ vooral die eerste weekquote:
maar die cunt heeft wel gewonnenquote:
nee, anders had ik de verhalen wel vertaald naar 'hetero sex'.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
In dit topic heeft niemand je ooit als hetero gezien, wees maar niet bang.
Dan was je hier waarschijnlijk nooit gaan posten, lijkt me.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, anders had ik de verhalen wel vertaald naar 'hetero sex'.
nee das waar. anders was ik hier ook niet gaan posten, zoals W. zei.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ken je hier en hier had je die niet
Speel je tennis op hoog niveau?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Drukke maand sowieso ........ vooral die eerste week
1 Sept Tibo
4 Sept Mama Angel
5 Sept Oma Angel
7 Sept Wondy, Dizy, Neefje Angel
8 Sept Angel zelf!
Blijkt dat hij gewoon precies dezelfde tekst op zn eigen gayprofiel heeft staan en deze aan iedereen kopie/pastequote:ik ben opzoek naar nieuwe vrienden en als het klikt misschien naar meer. Ben zelf singel. Ben dol op lekker eten en tafelen vind ik super.
Verder vind ik vertrouwen erg belangrijk. Wat zijn je hobby;s? ik hou erg van sporten, hardlopen daar ben ik weer mee begonnen, ik ben fan van muziek, hou van salsa dansen, naar een goede film kijken doe ik veel te weinig dus als je me wilt verrassen met een goede film zit je altijd goed.
reizen naar nieuwe landen is een grote hobby en passie van me. Hier heb ik wel een reispartner voor nodig.
Je ziet er leuk uit
Groetjes. Sam
Er zijn 64 deelnemers in mijn categorie en nee het is geen superhoog Federer niveau, maar het is wel fanatiek genoeg om mij te laten zweten op de baan..quote:
hahahah what a bitch. maar als ie er een foto bij heeft staan en hij isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:17 schreef MisterO het volgende:
Krijg ik een berichtje van een jongen op gay.nl:
[..]
Blijkt dat hij gewoon precies dezelfde tekst op zn eigen gayprofiel heeft staan en deze aan iedereen kopie/paste
Nee maar het klinkt ook zo iets van 'vermaak me or else'quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
dus als je me wilt verrassen met een goede film zit je altijd goed.
echt brutaal, maak ik godverdomme zelf wel uit.
triest zeg, zo een smeekbede
Hij is niet lelijk ofzo, maar ik kom momenteel geen aandachttekort ofzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahah what a bitch. maar als ie er een foto bij heeft staan en hij is. Gewoon proberen
dus dat, word er eng van hahahquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee maar het klinkt ook zo iets van 'vermaak me or else'![]()
maar ik hoor het hier ook om mij heen. Degene die op al die sites zitten. De meest rare request.Zo werd er gevraagd om een tutu.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij is niet lelijk ofzo, maar ik kom momenteel geen aandachttekort ofzo
hij komt behoorlijk sneu over.
Yooo, wat is jouw tik dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dus dat, word er eng van hahah
mah ja, echt veel hebben een tík man
really do wonder why
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |