tuurlijk mag ie meekomen. Tis toch alleen wat drinken en blabla. Kan ie daarna meteen door naar zijn latino bitch in Amsterdam. twee vliegen in 1 klap.quote:
Ben je aan het webcammen, u crazy bitch.quote:
hij heeft een latino putazo? hoebagquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk mag ie meekomen. Tis toch alleen wat drinken en blabla. Kan ie daarna meteen door naar zijn latino bitch in Amsterdam. twee vliegen in 1 klap.
dime, heb jij een latino scharrelquote:
quote:
jajaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als ik aan het webcamme ben, zit ik niet stil![]()
nee grapje, zoiets doe ik niet
nee, geen hook up. Das zo Ad v.d. Berg.quote:
dime?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:09 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dime, heb jij een latino scharrel
pardon?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, geen hook up. Das zo Ad v.d. Berg.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ain't that just like sex with the lights on
quote:
in plaats van dat je gewoon antwoord geeft neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
zeg dat dan gewoonquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
in plaats van dat je gewoon antwoord geeft neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
dime = tell me
dat zei ik tochquote:
Pijpen in het donkerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ain't that just like sex with the lights on
yepquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:20 schreef mike_hunt het volgende:
o, voor de whizkidds onder ons. Is er een programmaatje waarmee je youtubefilmpjes kan downloaden?
jejejej rat, geef jij nou maar gewoon antwoordquote:
op of je een latino scharrel hebtquote:op dinsdag 7 juli 01:25 schreef yuri
waarop?
http://lmgtfy.com/?q=download+youtubequote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:20 schreef mike_hunt het volgende:
o, voor de whizkidds onder ons. Is er een programmaatje waarmee je youtubefilmpjes kan downloaden?
Dus dan maar dezelfde reactie sturen naar iedereen die je leuk vindt? Sorry, maar ik snap dat nietquote:ja maar dat is niet zo erg want ik heb het idee dat niemand je profiel leest.
ik heb dit gedaan omdat ik anders rare berichten van mensen krijg die alleen maar op een zo ranzige manier sex willen en dat wil ik niet
ik snap nu echt niet meer hoe mensen ooit op 800x600 kunnen werken, ben veelste veel gewend ana mn 1680x1050quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pijpen in het donker
Maar ik zit weer gewoon op 1650x... whatever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |