http://www.telegraaf.nl/b(...)en_mishandeld__.htmlquote:[quote]Weer vrouw mishandeld na stapavond
AMSTERDAM - Opnieuw is een vrouw in het uitgaansleven van Amsterdam het ziekenhuis ingeslagen. De 22-jarige Noëlle liep onder andere een gebroken voet en diverse blauwe plekken en kneuzingen op toen zij op haar fiets wilde stappen en werd afgetuigd.
Noëlle liep onder andere een gebroken voet en diverse blauwe plekken en kneuzingen op Foto: Cris
"Het gebeurde na het uitgaan in de Jimmy Woo. Ik had met twee vriendinnen daarna nog een snack gehaald bij de snackbar tegenover de Paradiso toen we naar huis wilden gaan. Een Marokkaanse jongen van een jaar of 25 viel ons buiten lastig. Ik probeerde hem op afstand te houden en zei tegen mijn vriendinnen dat we maar snel op de fiets weg moesten gaan om ruzie te vermijden", vertelt de nog altijd aangeslagen Noëlle.
"De jongen hield ons vervolgens tegen. Toen wij er langs wilden fietsen, kreeg ik ineens een klap in mijn gezicht en viel bijna van mijn fiets af. Ik werd hier zo kwaad om dat ik van mijn fiets stapte en schreeuwde dat hij een mietje was omdat hij een meisje sloeg. Het was duidelijk dat hij ruzie aan het zoeken was. Dat bleek ook wel toen ik weer een klap in mijn gezicht kreeg."
Glas
Om zich niet weerloos in elkaar te laten slaan, pakte Noëlle haar tas. "Ik haalde daar iets van glas uit en liet dat in een reflex op de grond kapot vallen in de hoop dat het hem zou afschrikken en hij zou afdruipen. Maar het tegendeel gebeurde. Hij pakte me vast en duwde me op de grond en schopte op me in. Het was vreselijk en het meest verbaasd was ik nog dat niemand ingreep. Niemand die een hand uitstak en me hielp. Ook niet de taxichauffeurs op de standplaats Leidseplein die het allemaal hebben gezien", zegt Noëlle geschokt.
De dader is dan ook ontkomen en was al gevlogen toen de politie arriveerde. "Ik raakte helemaal in shock toen een Marokkaanse taxichauffeur tegen een agent zei dat ik het had uitgelokt. Dat is toch niet te geloven? Dus het feit dat ik daar ben met een jurkje aan en blond haar geeft die jongen vrijspel om ruzie te zoeken? Vreselijk..."
"Daarna hebben zich een paar jongens zich over me ontfermd en me naar het ziekenhuis gebracht. Daar werd geconstateerd dat ik een gebroken voet had en diverse blauwe plekken en schaafwonden. Gelukkig ben ik er nog redelijk vanaf gekomen, want hij had me ook op heel andere plekken hard kunnen schoppen met fatale gevolgen", meent de Amsterdamse.
Eerder deze week werd ook al een mishandeling bekend. Afgelopen zaterdagnacht werd een groepje vrouwen door twee Marokkaanse mannen aangepakt.
De politie bevestigt het verhaal van Noëlle en zegt alles in het werk te stellen "om de dader op te sporen en aan justitie over te dragen. Want dit gedrag tolereren wij absoluut niet in de stad", aldus een woordvoerder.
We? Zit je met je moeder achter je internet ofzo?quote:Op zondag 5 juli 2009 10:41 schreef Halcon het volgende:
Hier vrolijk verder.
We wachten nog op een inhoudelijke reactie van "Vanhal".
perfecte reactie het was.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:42 schreef vanhal het volgende:
[..]
We? Zit je met je moeder achter je internet ofzo?
Zie mijn reactie in het vorige deel. Laatste reactie.
Nee, dat weet je in dit specifieke geval niet. Je weet niet wat de reden voor de marokkaan was om noelle aan te spreken, je weet niet precies wat noelle aan had (hoe ze erbij liep) etc. Die zaken worden nu ingevuld, ten nadele van noelle.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:36 schreef kriele het volgende:
Je kan moeilijk ontkennen dat het iets met elkaar te maken heeft, hoe verderfelijk het gedrag van de daders ook is....
Er staan foto's op internet en ik kom ook weleens op het Leideplein. Kan er prima over oordelen dus. Ga nu eens inhoudelijk in op mijn vorige post.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:44 schreef vanhal het volgende:
Mijn laatste reactie uit het vorige deel:
[..]
Nee, dat weet je in dit specifieke geval niet. Je weet niet wat de reden voor de marokkaan was om noelle aan te spreken, je weet niet precies wat noelle aan had (hoe ze erbij liep) etc. Die zaken worden nu ingevuld, ten nadele van noelle.
OMDAT noelle klappen heeft gehad MOET ze er wel als een hoer bij hebben gelopen. Waarom zou ze anders klappen hebben gehad?
Op zo'n manier wordt nu gedacht. Ik vind dat een gevaarlijke ontwikkeling. Er wordt daarmee gesteld dat het meisje zelf oorzaak is aan het voorval. Ik vind dat echt link. Het is in ieder geval niet mijn manier van denken.
dat heeft ie net gedaan. je verschilt fundamenteel van mening met hem. je kan niet verwachten dat ie zijn mening zo opschrijft dat het overeenkomt met die van jou.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er staan foto's op internet en ik kom ook weleens op het Leideplein. Kan er prima over oordelen dus. Ga nu eens inhoudelijk in op mijn vorige post.
Wel dat iemand in een discussie komt met argumenten in plaats van aanstellerij.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat heeft ie net gedaan. je verschilt fundamenteel van mening met hem. je kan niet verwachten dat ie zijn mening zo opschrijft dat het overeenkomt met die van jou.
dat terwijl surinamers juist vaak erg hoffelijk zijn en de kunst van het versieren wel verstaan. net als autochtonen.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:51 schreef Mylene het volgende:
Ik heb het ook een keer meegemaakt in de Utrechtse tram dat Marokkaanse jongeren aan m'n lichaam zaten. Op de een of andere manier denken ze een vrijbrief te hebben om scheerlings met die handen een vrouw te mogen betasten. Antillianen hebben daar een handje van. Je voelt je behoorlijk machteloos omdat je toch bang bent dat je in elkaar wordt getikt.
quote:Op zondag 5 juli 2009 10:51 schreef Mylene het volgende:
Ik heb het ook een keer meegemaakt in de Utrechtse tram dat Marokkaanse jongeren aan m'n lichaam zaten. Op de een of andere manier denken ze een vrijbrief te hebben om scheerlings met die handen een vrouw te mogen betasten. Antillianen hebben daar een handje van. Je voelt je behoorlijk machteloos omdat je toch bang bent dat je in elkaar wordt getikt.
Ik ben al inhoudelijk ingegaan op je reactie.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:47 schreef Halcon het volgende:
Er staan foto's op internet en ik kom ook weleens op het Leideplein. Kan er prima over oordelen dus. Ga nu eens inhoudelijk in op mijn vorige post.
In Rotterdam hebben ze een keer op kosten van de belastingbetaler een versiercursus gegeven aan Marokkenen. Misschien dat Cohen daar ook wel mee voor de dag komt. Keer wat anders dan een kopje thee.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:51 schreef Mylene het volgende:
Ik heb daar weinig vertrouwen in.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:54 schreef kriele het volgende:
[..]
Denk jij dat je zou zijn geholpen als het echt mis was gegaan?
Thx.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:51 schreef Hukkie het volgende:
Vanhal is een vrouw, vandaar ook dat ze misschien wat heftig reageert.
Misschien moet je de post eens gewoon gelezen. Waar het mij omgaat is dat sommige dames geen enkel benul hebben van de onbedoelde signalen die ze uitzenden met hun gedrag en kleding. Dat wil niet zeggen dat het dan gerechtvaardigd is om ze op hun gezicht te tikken, maar men onderschat wel menselijk gedrag.... Dat zijn geen meningen, maar gewoon constateringen en feiten.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:55 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ik ben al inhoudelijk ingegaan op je reactie.
Je zegt dat je wel eens op het leidseplein bent geweest. Ik ook. Ik zie daar vanalles lopen, meisjes in rokjes, meisjes met spijkerbroeken, blauwe spijkerbroeken, witte spijkerbroeken, katoene broeken etc etc. Je ziet van-alles lopen. Dus wat? Wat zegt het dat je wel eens op het leidseplein komt? Helemaal niks.
En foto's, van wie?
Je lult in je eigen straatje. Je probeert op een slappe doorzichtige manier je eigen gelijk aan te tonen.
Je weigert gewoon om te lezen. Je blijft maar doorratelen zonder enigzins rationeel na te denken. Ik heb al eerder gezegd dat er heel wat zit tussen een burka en hoerenkledij.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:57 schreef vanhal het volgende:
[..]
Thx.
Ik vraag me echt af waar de grens voor mijn kleding dracht ligt als ik rekening moet gaan houden met gekken. Of makeup, wat kan ik wel en wat kan ik niet? Als dit zo doorgaat, dan loop ik straks in het extreemste geval met een hoofddoek, of erger nog, met een burka. Mijn punt: denkwijzes zoals die van halcon zorgen voor extreme religies waarbij vrouwen geen vrouwen meer mogen zijn.
Sterker nog het gaat erom dat je een mens bent en je mag kleden zoals je wil...punt uit.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:57 schreef vanhal het volgende:
[..]
Thx.
Ik vraag me echt af waar de grens voor mijn kleding dracht ligt als ik rekening moet gaan houden met gekken. Of makeup, wat kan ik wel en wat kan ik niet? Als dit zo doorgaat, dan loop ik straks in het extreemste geval met een hoofddoek, of erger nog, met een burka. Mijn punt: denkwijzes zoals die van halcon zorgen voor extreme religies waarbij vrouwen geen vrouwen meer mogen zijn.
Meisjes in elkaar slaan omdat ze er voor jou te prikkelend uitzien is iets voor primitivo's.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:55 schreef vanhal het volgende:
Je zegt dat je wel eens op het leidseplein bent geweest. Ik ook. Ik zie daar vanalles lopen, meisjes in rokjes, meisjes met spijkerbroeken, blauwe spijkerbroeken, witte spijkerbroeken, katoene broeken etc etc. Je ziet van-alles lopen. Dus wat? Wat zegt het dat je wel eens op het leidseplein komt? Helemaal niks.
En foto's, van wie?
Voorop gesteld, jij weet in het specifieke geval van noelle helemaal niet wat haar kledingdracht (op het rokje na) en haar gedrag was. Waarom je veralgemeend, het is mijn een raadsel, maar goed, ik wil wel op je reactie in gaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:57 schreef Halcon het volgende:
Misschien moet je de post eens gewoon gelezen. Waar het mij omgaat is dat sommige dames geen enkel benul hebben van de onbedoelde signalen die ze uitzenden met hun gedrag en kleding. Dat wil niet zeggen dat het dan gerechtvaardigd is om ze op hun gezicht te tikken, maar men onderschat wel menselijk gedrag.... Dat zijn geen meningen, maar gewoon constateringen en feiten.
nee man, er is geen verschil!quote:Op zondag 5 juli 2009 10:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je weigert gewoon om te lezen. Je blijft maar doorratelen zonder enigzins rationeel na te denken. Ik heb al eerder gezegd dat er heel wat zit tussen een burka en hoerenkledij.
hangt er van af wat het straatschoffie heeft gedaan. maar ze worden zelden of nooit in elkaar getrapt als ze normaal over straat lopen.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:02 schreef plank_ het volgende:
Zou er verschil in zitten, als een Marokkaans straatschoffie vanwege z'n uiterlijk in elkaar getrapt zou worden, of een meisje wat naar 'primitieve' denkbeelden er als een hoer bijloopt?
Zodra je dit zegt bevindt je je al op een hellend vlak. Hoe een meid er ook bij loopt, je hebt er met je tengels vanaf te blijven, dierlijke instincten of niet. Daar is geen enkele discussie over mogelijk en er is ook niets te relativeren.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je weigert gewoon om te lezen. Je blijft maar doorratelen zonder enigzins rationeel na te denken. Ik heb al eerder gezegd dat er heel wat zit tussen een burka en hoerenkledij.
Zo is dat. Al liep die meid poedelnaakt door de stad, je blijft met je poten van haar af.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:20 schreef vanhal het volgende:
Wacht even hoor, HOE liep Neolle erbij dan? Wat had ze aan?
Ik haal het niet uit het nieuwsbericht, ik ken haar verder niet, ik was er niet bij, dus IK weet niet 'hoe' ze erbij liep. Ik neem aan dat jullie er ook niet bij waren. Dus waarom nu opeens gesuggereerd wordt dat ze verkeerd gekleed was.
En ikhelemaal op types als halcon die roepen dat vrouwen die een rokje aan hebben, een topje aan hebben etc vragen om moeilijkheden. Alsof kleding roept om klappen te krijgen. Te zot voor woorden, werkelijk.
Ik heb meegemaakt wat Mylene typt maar dan met een Turkse kerel. Bij mij liep het anders af omdat ik hem een klap gaf toen het te erg werd en ik wel door had dat ik moest maken dat ik weg kwam. Ik was alleen en probeerde met een smoes weg te komen. Het volgende wat ik me herinner was dat ik bewusteloos onder het bloed op de grond lag. En toevallig passerende Turke jongen heeft me toen geredquote:Op zondag 5 juli 2009 10:54 schreef kriele het volgende:
[..]
Denk jij dat je zou zijn geholpen als het echt mis was gegaan?
Inderdaad, pepperspray moet maar gelegaliseerd worden. En wat mij betreft mag het wel wat blijvende schade aanrichten ook nog als het om dit soort figuren gaat.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Vrouwen, koop traangas en neem dat altijd met je mee.
Gewoon, als ze kleding dragen die je niet aanstaat, net zoals in het geval van deze dame. Dat mag, blijkbaar.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hangt er van af wat het straatschoffie heeft gedaan. maar ze worden zelden of nooit in elkaar getrapt als ze normaal over straat lopen. zou wel eens leuk zijn misschien. om door die botte inteeltkoppies door te dringen dat mishandelen niet zo tof is.
Nee, ze wilde de aandacht afleiden en probeerde dat te doen door glas op de grond te gooien.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:08 schreef eleusis het volgende:
Ze "werd kwaad" en gooide een glas kapot om een punt te maken? Ik vind het een beetje een raar verhaal. Klinkt als een ordinaire ruzie en dan kan ik mij best voorstellen dat voorbijgangers denken: laat die twee maar lekker doen.
Pics van het jurkje trouwens?
quote:Weer vrouw mishandeld na stapavond
AMSTERDAM - Opnieuw is een vrouw in het uitgaansleven van Amsterdam het ziekenhuis ingeslagen. De 22-jarige Noëlle liep onder andere een gebroken voet en diverse blauwe plekken en kneuzingen op toen zij op haar fiets wilde stappen en werd afgetuigd.
Noëlle liep onder andere een gebroken voet en diverse blauwe plekken en kneuzingen op Foto: Cris
"Het gebeurde na het uitgaan in de Jimmy Woo. Ik had met twee vriendinnen daarna nog een snack gehaald bij de snackbar tegenover de Paradiso toen we naar huis wilden gaan. Een Marokkaanse jongen van een jaar of 25 viel ons buiten lastig. Ik probeerde hem op afstand te houden en zei tegen mijn vriendinnen dat we maar snel op de fiets weg moesten gaan om ruzie te vermijden", vertelt de nog altijd aangeslagen Noëlle.
"De jongen hield ons vervolgens tegen. Toen wij er langs wilden fietsen, kreeg ik ineens een klap in mijn gezicht en viel bijna van mijn fiets af. Ik werd hier zo kwaad om dat ik van mijn fiets stapte en schreeuwde dat hij een mietje was omdat hij een meisje sloeg. Het was duidelijk dat hij ruzie aan het zoeken was. Dat bleek ook wel toen ik weer een klap in mijn gezicht kreeg."
Glas
Om zich niet weerloos in elkaar te laten slaan, pakte Noëlle haar tas. "Ik haalde daar iets van glas uit en liet dat in een reflex op de grond kapot vallen in de hoop dat het hem zou afschrikken en hij zou afdruipen. Maar het tegendeel gebeurde. Hij pakte me vast en duwde me op de grond en schopte op me in. Het was vreselijk en het meest verbaasd was ik nog dat niemand ingreep. Niemand die een hand uitstak en me hielp. Ook niet de taxichauffeurs op de standplaats Leidseplein die het allemaal hebben gezien", zegt Noëlle geschokt.
De dader is dan ook ontkomen en was al gevlogen toen de politie arriveerde. "Ik raakte helemaal in shock toen een Marokkaanse taxichauffeur tegen een agent zei dat ik het had uitgelokt. Dat is toch niet te geloven? Dus het feit dat ik daar ben met een jurkje aan en blond haar geeft die jongen vrijspel om ruzie te zoeken? Vreselijk..."
"Daarna hebben zich een paar jongens zich over me ontfermd en me naar het ziekenhuis gebracht. Daar werd geconstateerd dat ik een gebroken voet had en diverse blauwe plekken en schaafwonden. Gelukkig ben ik er nog redelijk vanaf gekomen, want hij had me ook op heel andere plekken hard kunnen schoppen met fatale gevolgen", meent de Amsterdamse.
Eerder deze week werd ook al een mishandeling bekend. Afgelopen zaterdagnacht werd een groepje vrouwen door twee Marokkaanse mannen aangepakt.
De politie bevestigt het verhaal van Noëlle en zegt alles in het werk te stellen "om de dader op te sporen en aan justitie over te dragen. Want dit gedrag tolereren wij absoluut niet in de stad", aldus een woordvoerder.
Nogmaals: kijk eens rond op het Leidseplein.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:04 schreef vanhal het volgende:
[..]
Voorop gesteld, jij weet in het specifieke geval van noelle helemaal niet wat haar kledingdracht (op het rokje na) en haar gedrag was. Waarom je veralgemeend, het is mijn een raadsel, maar goed, ik wil wel op je reactie in gaan.
Okay, stel ik heb geen benul van de onbedoelde signalen die ik met mijn kleding en gedrag uitzend, wat raad je me aan?
Het verschil zit 'm in de reactie's denk ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:02 schreef plank_ het volgende:
Zou er verschil in zitten, als een Marokkaans straatschoffie vanwege z'n uiterlijk in elkaar getrapt zou worden, of een meisje wat naar 'primitieve' denkbeelden er als een hoer bijloopt?
Maar een jurkje op een zomeravond met 25 graden is toch normaal?quote:Op zondag 5 juli 2009 11:11 schreef Halcon het volgende:
Nogmaals: kijk eens rond op het Leidseplein.
Ik zou me dan, als ik jou was, gewoon normaal kleden en gedragen. Dat wil niet zeggen een burka of een hoofddoek, maar je hoeft ook niet als een stomdronken vleesverwerkende eenmanszaak over straat te gaan.
Gewoon, zoals zeg maar 75% van de vrouwen stijlvol gekleed gaat. Of heb je net zoals die overige 25% een dusdanig minderwaardigheidscomplex dat je zo nodig als een eenvoudig benaderdaad niet-vegetarisch hapje over straat moet gaan, geschoold op de leest van rapbitches uit een TMF-clip?
Dat je er vanaf hebt te blijven is helemaal waar en dat ontken ik ook nergens. Ik geef slechts aan dat sommige dames er niet bepaald zedig bijlopen en op die wijze een meer dan gemiddelde kans lopen om problemen tegen het lijf te lopen. Daar is niets mis mee en het is zelfs een feit. Ik snap niet dat sommige mensen daar zo panisch over moeten doen.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:06 schreef Jalu het volgende:
[..]
Zodra je dit zegt bevindt je je al op een hellend vlak. Hoe een meid er ook bij loopt, je hebt er met je tengels vanaf te blijven, dierlijke instincten of niet. Daar is geen enkele discussie over mogelijk en er is ook niets te relativeren.
Daar hebben we al een oorzaak.quote:Ik raakte helemaal in shock toen een Marokkaanse taxichauffeur tegen een agent zei dat ik het had uitgelokt.
Doe ik. Ik zie meisjes met vanalles aan kleding, broeken, rokjes, leggings etc etc. Dus wat moet ik zien? Of beter gezegd, wat wil jij dat ik per se zie? Enkel rokjes?quote:Op zondag 5 juli 2009 11:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nogmaals: kijk eens rond op het Leidseplein.
Wat is normaal kleden? Een spijkerbroek? Een rokje?quote:Ik zou me dan, als ik jou was, gewoon normaal kleden en gedragen. Dat wil niet zeggen een burka of een hoofddoek, maar je hoeft ook niet als een stomdronken vleesverwerkende eenmanszaak over straat te gaan.
Verzonnen percentagesquote:Gewoon, zoals zeg maar 75% van de vrouwen stijlvol gekleed gaat. Of heb je net zoals die overige 25% een dusdanig minderwaardigheidscomplex dat je zo nodig als een eenvoudig benaderdaad niet-vegetarisch hapje over straat moet gaan, geschoold op de leest van rapbitches uit een TMF-clip?
-edit-quote:Op zondag 5 juli 2009 10:58 schreef yyentle het volgende:
[..]
Meisjes in elkaar slaan omdat ze er voor jou te prikkelend uitzien is iets voor primitivo's.
Een normaal jurkje wel. Echter bijvoorbeeld die foto in de Telegraaf. Snap niet dat iemand zo in een landelijke krant gezien wil worden. Hetzelfde geldt voor een deel van het vrouwelijke uitgaanspubliek op zaterdagavond.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:12 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Maar een jurkje op een zomeravond met 25 graden is toch normaal?
dat dusquote:Op zondag 5 juli 2009 11:11 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Het verschil zit 'm in de reactie's denk ik.
Straatschoffie in elkaar trappen = racisme, gevolg relletjes en/of vragen in de 2e kamer.
Wulpse dame in elkaar trappen = volgens sommige eigen schuld, incidentje, gevolg, trap na krijgen
als slachtoffer.
Die zaken hoeven niet eens ingevuld te worden aangezien het totaal niet relevant is.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:44 schreef vanhal het volgende:
OMDAT noelle klappen heeft gehad MOET ze er wel als een hoer bij hebben gelopen. Waarom zou ze anders klappen hebben gehad?
Dat het een rol speelde hoe ze erbij liep staat anders nergens vermeld, dus om die zelfverzonnen beredenering nou een oorzaak te noemen?quote:Op zondag 5 juli 2009 11:13 schreef plank_ het volgende:
[..]
Daar hebben we al een oorzaak.
Een gedeelte van de Marokkaanse gemeenschap die niet begrijpt, dat het in Nederland vrij is om erbij te lopen als je zelf wil.
Wat begrijp je niet aan "een deel van" ? Zo'n moeilijke uitdrukking is dat toch niet, dunkt me.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:13 schreef vanhal het volgende:
[..]
Doe ik. Ik zie meisjes met vanalles aan kleding, broeken, rokjes, leggings etc etc. Dus wat moet ik zien? Of beter gezegd, wat wil jij dat ik per se zie? Enkel rokjes?
[..]
Wat is normaal kleden? Een spijkerbroek? Een rokje?
Wie zegt dat noelle er als een stomdronken vleesverwe.... etc bij liep? Dat weet jij niet!
[..]
Verzonnen percentagesEnkel om je eigen gelijk aan te tonen. Slap discusseren dit zeg
Ik wil niet naar doen, maar hetzelfde geldt (er zitten namelijk heel veel hypocrieten in NL) voor de Nederlandse gemeenschap. Denk aan de hele hoofddoekjes en burqa discussie.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:13 schreef plank_ het volgende:
[..]
Een gedeelte van de Marokkaanse gemeenschap die niet begrijpt, dat het in Nederland vrij is om erbij te lopen als je zelf wil.
Komt omdat je niet kan lezen, in beide topics heb ik het nog niet goedgepraat zien worden. En dat je "je poten thuis hebt te houden" is ook nogal een inkoppertje waar je niet echt een opleiding voor nodig hebt om het te bedenken.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:16 schreef fratsman het volgende:
Echt, wat een reacties weer hier.Je hebt als man zijnde gewoon je poten thuis te houden. Ik snap niet dat mensen dit nog goed proberen te praten.
Maar daardoor probeer je de essentie van het topic te verschuiven, van 'een vrouw wordt in elkaar geslagen' naar 'misschien heeft ze het wel uitgelokt omdat ze uitdagende kleding droeg'.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een normaal jurkje wel. Echter bijvoorbeeld die foto in de Telegraaf. Snap niet dat iemand zo in een landelijke krant gezien wil worden. Hetzelfde geldt voor een deel van het vrouwelijke uitgaanspubliek op zaterdagavond.
Wijs jij eens even aan waar ik het goed praat, dan krijg je een fles wijn van me.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:16 schreef fratsman het volgende:
Echt, wat een reacties weer hier.Je hebt als man zijnde gewoon je poten thuis te houden. Ik snap niet dat mensen dit nog goed proberen te praten.
Precies!quote:Op zondag 5 juli 2009 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wil niet naar doen, maar hetzelfde geldt (er zitten namelijk heel veel hypocrieten in NL) voor de Nederlandse gemeenschap. Denk aan de hele hoofddoekjes en burqa discussie.
Ik probeer niet de essentie van het topic te verschuiven. Een discussie is bedoeld om alle aspecten te bediscussieren of gaat het er alleen om wie de origineelste wijze weet te verzinnen om deze zandhappers uit de samenleving te laten verwijderen.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:17 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Maar daardoor probeer je de essentie van het topic te verschuiven, van 'een vrouw wordt in elkaar geslagen' naar 'misschien heeft ze het wel uitgelokt omdat ze uitdagende kleding droeg'.
Terwijl daar helemaal niets over bekend is. En die foto zegt ook niet zoveel, kijk eens naar de gemiddelde billboard, daar staan ze veel uitdagender op.
Ja, een korte broek als het hoogzomer is is inderdaad extreem uitdagend hoerig.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een normaal jurkje wel. Echter bijvoorbeeld die foto in de Telegraaf. Snap niet dat iemand zo in een landelijke krant gezien wil worden. Hetzelfde geldt voor een deel van het vrouwelijke uitgaanspubliek op zaterdagavond.
Maar dat neemt niet weg dat wat Halcon zegt wel klopt. Iemand die in een burqa rondloopt zal net als iemand die halfnaakt op straat rondloopt (beiden in extremo) aandacht trekken.quote:
De vuige slet!quote:Op zondag 5 juli 2009 11:21 schreef Mylene het volgende:
Halcon heeft het denk ik over deze foto:
[ afbeelding ]
Je bent niet wijs, wat ik in het vorig topic al zei.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:15 schreef Halcon het volgende:
Wat begrijp je niet aan "een deel van" ? Zo'n moeilijke uitdrukking is dat toch niet, dunkt me.
Normaal kleden is in elk geval niet als een vleesverwerkende eenmanszaak er bij lopen, maar is ook niet een burka dragen. Zo moeilijk is het allemaal toch niet?
Ik geef slechts een inschatting. Ik zou toch maar je pilletje nemen, een glaasje water en dan nog eens kijken of begrijpend lezen dan wel voor je is weggelegd. Over slap discussieren gesproken zeg.
Je loopt wel heel erg te hameren op het feit dat kleding er misschien wel iets mee te maken heeft. En dat de dame in kwestie er niet als een hoer en een vleesverwerkingfabriek bij moet lopen. Terwijl dat eigenlijk non argumenten zijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik probeer niet de essentie van het topic te verschuiven. Een discussie is bedoeld om alle aspecten te bediscussieren of gaat het er alleen om wie de origineelste wijze weet te verzinnen om deze zandhappers uit de samenleving te laten verwijderen.
De gemiddelde billboard zou ik niet als norm willen nemen als het gaat om te bepalen wat normaal zou moeten zijn en wat niet. In de gemiddelde muziekclip lopen ze er ook als een hoer bij, moet je dat dan ook maar kopieren?
Ik weet niet op je het helemaal begrijpt, maar op de dag dat die foto genomen was, was het >25 graden celsius.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
moeten vrouwen vanwege die 'paar' primaten anders gaan kleden? kleden op een manier die ze niet slachtoffer maken van een stel losgeslagen bosmongolen?quote:Op zondag 5 juli 2009 11:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat je er vanaf hebt te blijven is helemaal waar en dat ontken ik ook nergens. Ik geef slechts aan dat sommige dames er niet bepaald zedig bijlopen en op die wijze een meer dan gemiddelde kans lopen om problemen tegen het lijf te lopen. Daar is niets mis mee en het is zelfs een feit. Ik snap niet dat sommige mensen daar zo panisch over moeten doen.
Daar ben je wel heel enthousiast.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:24 schreef plank_ het volgende:
En wat ook weer jammer is, dat een mongool weer de Marokkaanse gemeenschap schade toebrengt.
Een gemeenschap, waar 98% gewoon lekker meedraait in onze samenleving.
Ik hoop dat dit sarcastisch is want ik heb kende in NL geen enkele Marrokaan die niet in aanraking was geweest met de politie.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:24 schreef plank_ het volgende:
En wat ook weer jammer is, dat een mongool weer de Marokkaanse gemeenschap schade toebrengt.
Ik ken er genoeg, maar mss zijn de randstedelijke Marokkanen anders, dan de landelijke exemplaren.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:32 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit sarcastisch is want ik heb kende in NL geen enkele Marrokaan die niet in aanraking was geweest met de politie.
Ik heb na vijf jaar in de ratstad te hebben gewoond gezien hoe het Nederlandse volk argeloos toekijkt hoe hun (mijn) land naar de klote word geholpen door straatterroristjes van 12 tot 21 jaar.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:34 schreef plank_ het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg, maar mss zijn de randstedelijke Marokkanen anders, dan de landelijke exemplaren.
Je bent serious niet goed in je hoofd als je vindt dat het dragen van dit jurkje (is het zelf niet een topje met een korte broek?) een willekeurige gast het recht geeft om aan iemand te zetten, en zelfs iemand af te rossen. Ik snap echt niet hoe je het in je kop krijgt. Moeten alle vrouwen maar in een burqa gaan lopen omdat een stelletje achtergestelde mongolen hun handen niet thuis kunnen houden? Het zal de omgekeerde wereld zijn zeg.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:21 schreef Mylene het volgende:
Halcon heeft het denk ik over deze foto:
[ afbeelding ]
98%!quote:Op zondag 5 juli 2009 11:24 schreef plank_ het volgende:
Die slaan we toch ook niet in elkaar ondanks ergenissen.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wil niet naar doen, maar hetzelfde geldt (er zitten namelijk heel veel hypocrieten in NL) voor de Nederlandse gemeenschap. Denk aan de hele hoofddoekjes en burqa discussie.
Heel typisch dit, niet het geweld willen stoppen, maar gewoon zeggen dat ze het uitlokt.quote:"Ik raakte helemaal in shock toen een Marokkaanse taxichauffeur tegen een agent zei dat ik het had uitgelokt. Dat is toch niet te geloven? Dus het feit dat ik daar ben met een jurkje aan en blond haar geeft die jongen vrijspel om ruzie te zoeken? Vreselijk..."
Niet alleen voor hun hele gemeenschap, maar ook voor heel Nederland.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:34 schreef slaapvaak het volgende:
Wat deden de omstanders?
[..]
Heel typisch dit, niet het geweld willen stoppen, maar gewoon zeggen dat ze het uitlokt.
Deze Marokkanen zijn een vloek voor hun hele gemeenschap, de goedwillende meerderheid zit blijkbaar in Marokko...
Het nieuwsbericht komt me helaas bekend over,quote:Op zondag 5 juli 2009 11:10 schreef vanhal het volgende:
[..]
Nee, ze wilde de aandacht afleiden en probeerde dat te doen door glas op de grond te gooien.
Het nieuwsbericht:
[..]
Ja laten we dat doen, al deze "boefjes" op therapie! Dat zal vast helpen!quote:Op zondag 5 juli 2009 12:50 schreef slaapvaak het volgende:
Misschien moeten ze met ze allemaal massaal op therapie, hoe om te gaan met de medemens.
Kunnen we de onderkant van de autochtone bevolking ook gelijk erbij stoppen.
Precies. En dan samen een lekker kopje thee drinken, mét een koekje.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:50 schreef slaapvaak het volgende:
Misschien moeten ze met ze allemaal massaal op therapie, hoe om te gaan met de medemens.
Kunnen we de onderkant van de autochtone bevolking ook gelijk erbij stoppen.
Dus wij moeten ons aanpasse aan hun? Als ik een vrouw was, en ik had zin om zo over straat te lopen, dan doe ik dat toch. Anders kunnen we misschien beter alle vrouwen maar burka's gaan aandoen.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:06 schreef RodeRidderrr het volgende:
Wat ik niet snap:
je wéééét dat heel de Randstad met dit mocrotuig is besmet. Je wéééét dat je als meisje je leven niet zeker bent als dit tuig in de buurt is. Je wéééét dat dit tuig zich niet kan beheersen als er schaarsgeklede blonde dames in de buurt zijn.
Waarom ga je er dan toch zo bijlopen? Niet om de actie van die Marokkanen goed te praten, want die verdienen gewoon een nekschot. Maar een beetje dom is het wel van die meiden, dat ze de ellende bewust op deze manier opzoeken.
Ik snap overigens überhaupt niet waarom mensen nog in een verziekte stad als Amsterdam uitgaan.
Krijgen die ook regelmatig klappen van mannen die het ze niet aanstaat?quote:Op zondag 5 juli 2009 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je zult wel moeten, als je tenminste wilt overleven. Je gaat toch ook niet zwemmen in een rivier met krokodillen?quote:
Leuk, zo is het op papier, maar zo werkt het in de praktijk helaas niet. Je weet dat dit soort Marokkaanse lowlifes de Nederlandse straten bevuilen. Je weet dat de overheid daar op dit moment niets tegen onderneemt. En dus zul je daar ook rekening mee moeten houden in je eigen gedrag.quote:Als ik een vrouw was, en ik had zin om zo over straat te lopen, dan doe ik dat toch. Anders kunnen we misschien beter alle vrouwen maar burka's gaan aandoen.
Je draait 't probleem om. Gewoon handen thuis.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:06 schreef RodeRidderrr het volgende:
Wat ik niet snap:
je wéééét dat heel de Randstad met dit mocrotuig is besmet. Je wéééét dat je als meisje je leven niet zeker bent als dit tuig in de buurt is. Je wéééét dat dit tuig zich niet kan beheersen als er schaarsgeklede blonde dames in de buurt zijn.
Waarom ga je er dan toch zo bijlopen? Niet om de actie van die Marokkanen goed te praten, want die verdienen gewoon een nekschot. Maar een beetje dom is het wel van die meiden, dat ze de ellende bewust op deze manier opzoeken.
Ik snap overigens überhaupt niet waarom mensen nog in een verziekte stad als Amsterdam uitgaan.
Daar heb je wel een punt, maar ik wil je dat punt niet geven. Vind het wel echt belachelijk dat wij onszelf anders moeten gaan kleden omdat een bepaald slag volk anders niet hun handjes thuis kan houden.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:13 schreef RodeRidderrr het volgende:
[..]
Je zult wel moeten, als je tenminste wilt overleven. Je gaat toch ook niet zwemmen in een rivier met krokodillen?
Als je wilt dat meisjes weer vrij halfnaakt over straat kunnen lopen, zul je ervoor moeten zorgen dat het Marokkanentuig uit Nederland verdwijnt. Bijvoorbeeld door op de PVV te stemmen.
[..]
Leuk, zo is het op papier, maar zo werkt het in de praktijk helaas niet. Je weet dat dit soort Marokkaanse lowlifes de Nederlandse straten bevuilen. Je weet dat de overheid daar op dit moment niets tegen onderneemt. En dus zul je daar ook rekening mee moeten houden in je eigen gedrag.
Ik draai het probleem helemaal niet om. Ik vind dat deze Marokkanen uit de Nederlandse samenleving dienen te worden verwijderd, zodat de Nederlandse meisjes weer veilig zijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je draait 't probleem om. Gewoon handen thuis.
Het is ook belachelijk, maar het is ook realiteit. Dat bewijzen deze krantenkoppen.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:15 schreef wapwip het volgende:
Daar heb je wel een punt, maar ik wil je dat punt niet geven. Vind het wel echt belachelijk dat wij onszelf anders moeten gaan kleden omdat een bepaald slag volk anders niet hun handjes thuis kan houden.
Erg vreemd, aangezien je hier precies hetzelfde denkt als Wilders.quote:Ik ben behoorlijk anti wilders
Toen? Dat gebeurt nog steeds hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:21 schreef Mylene het volgende:
Maakt het echt wat uit hoe een vrouw zich kleed? Zwembaden werden toen namelijk ook zo geterroriseerd door Marokkaanse jongens.
Ja, ze moeten vanalles. Maar hoe ga je ervoor zorgen dat ze ook daadwerkelijk datgene doen wat ze volgens jou moeten doen?quote:Ze moeten gewoon hun handen thuis houden.
Dat moet je hem niet vertellen maar dat moet je 10,000 kansloze types in de binnensteden vertellen.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je draait 't probleem om. Gewoon handen thuis.
Ja je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:44 schreef vanhal het volgende:
Mijn laatste reactie uit het vorige deel:
[..]
Nee, dat weet je in dit specifieke geval niet. Je weet niet wat de reden voor de marokkaan was om noelle aan te spreken, je weet niet precies wat noelle aan had (hoe ze erbij liep) etc. Die zaken worden nu ingevuld, ten nadele van noelle.
Op zo'n manier wordt nu gedacht. Ik vind dat een gevaarlijke ontwikkeling. Er wordt daarmee gesteld dat het meisje zelf oorzaak is aan het voorval. Ik vind dat echt link. Het is in ieder geval niet mijn manier van denken.
Nee, die krijgen verboden naar hun hoofd geslingerd.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Krijgen die ook regelmatig klappen van mannen die het ze niet aanstaat?
Precies.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:25 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dat moet je hem niet vertellen maar dat moet je 10,000 kansloze types in de binnensteden vertellen.
En tot je daar klaar mee bent (laat het ons even weten) is het voor mensen toch verstandiger om bijvoorbeeld geen "mietje" tegen ze te roepen, als je niet meer klappies wil krijgen tenminste.
En hoe wil jij dat bewerkstelligen.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:32 schreef RodeRidderrr het volgende:
[..]
Precies.
We hebben deze lieden destijds zelf ons mooie landje binnengelaten, en dus moeten we nu ook zelf de consequenties dragen. Tevens moeten we er nu ook zelf voor zorgen dat we weer van hen afraken, voordat het te laat is.
Sinds wanneer zijn hoofddoekjes verboden?quote:Op zondag 5 juli 2009 13:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, die krijgen verboden naar hun hoofd geslingerd.
Dat lijkt me niet zo ingewikkeld. Er zijn meerdere manieren voor. De beste manier is door hen de Nederlandse nationaliteit weer af te nemen en terug te sturen naar Marokko.quote:
Het gaat mij om mensen die heel hypocriet verkondigen in te zien dat het hier gaat om " de vrijheid om te kleden zoals eenieder wil" en dan 3 posts later Wilders aanbidden die juist tegen dergelijke vrijheden ageert.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn hoofddoekjes verboden?
Ja idd en dat was al een jaar of 10 terug. Nu heb ik geen eens zin meer om naar het zwembad te gaan, ik denk dat ik 6/7 jaar terug voor het laatst naar het zwembad ben geweest dus geen idee hoe het nu is.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:21 schreef Mylene het volgende:
Maakt het echt wat uit hoe een vrouw zich kleed? Zwembaden werden toen namelijk ook zo geterroriseerd door Marokkaanse jongens.
Ze moeten gewoon hun handen thuis houden.
Geert Wilders zal dan allereerst de Rijkswet moeten veranderen en een aantal verdragen (lees: alle mensenrechtenverdragen - en verdragen in het kader van Europa) moeten opzeggen. Ik wens hem veel succes toe.quote:
Eh nee, je zei letterlijk dat ze niet in elkaar geslagen werden maar verboden om hun oren geslingerd kregen. Nonsens dus.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het gaat mij om mensen die heel hypocriet verkondigen in te zien dat het hier gaat om " de vrijheid om te kleden zoals eenieder wil" en dan 3 posts later Wilders aanbidden die juist tegen dergelijke vrijheden ageert.
Alsof ik het vergeleek met de vrouwen op het Leidse plein, leer lezen. Ik reageerde op iemand die het had over de vrijheid om te kleden zoals je wil - waarop ik stelde dat Burqa draagsters verboden naar hun oren kregen geslingerd - al dan niet indirect, dit deed ik om te wijzen naar de hypocrisie van een deel van de NL gemeenschap. Of zijn al die voorstellen je plotseling ontgaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh nee, je zei letterlijk dat ze niet in elkaar geslagen werden maar verboden om hun oren geslingerd kregen. Nonsens dus.
Geen verbod en geen fysiek geweld wegens het dragen van een bepaald kledingstuk. Niet te vergelijken dus met de vrouwen op het Leidse plein.
Ja, dat deed je. Daar gaat dit topic immers over. IN dit topic stelde men dat het belachelijk is dat vrouwen in elkaar geslagen worden omdat hun kleding te uitdagend is. Daarop stelde jij dat het hypocriet is en kwam je met het boerka en hoofddoekje voorbeeld. Echter worden die niet belaagd om die kledingstukken, noch zijn ze verboden.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof ik het vergeleek met de vrouwen op het Leidse plein, leer lezen. Ik reageerde op iemand die het had over de vrijheid om te kleden zoals je wil - waarop ik stelde dat Burqa draagsters verboden naar hun oren kregen geslingerd - al dan niet indirect. Of zijn al die voorstellen je plotseling ontgaan.
Neehoor, het afnemen van de Nederlandse nationaliteit is nu al mogelijk. Geen enkel probleem.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geert Wilders zal dan allereerst de Rijkswet moeten veranderen
Nou, dan doet hij dat gewoon. Maar eigenlijk hoeft dat niet eens. Die verdragen zijn in de praktijk toch niets waard. Kijk naar een land als Italië, dat heeft die verdragen ook ondertekend, maar lapt ze ook al vanaf het begin aan hun laars.quote:en een aantal verdragen (lees: alle mensenrechtenverdragen - en verdragen in het kader van Europa) moeten opzeggen.
In Chernobyl ligt nog wel wat. Heb ik me laten vertellen.quote:
Niet erg vreemd ik ben het niet op erg veel punten eens met hem. Maar op dit punt zéker wel. Dus zo raar is het nietquote:Op zondag 5 juli 2009 13:23 schreef RodeRidderrr het volgende:
[..]
Het is ook belachelijk, maar het is ook realiteit. Dat bewijzen deze krantenkoppen.
Als je deze realiteit wilt veranderen, zul je toch iets moeten ondernemen. Stilzitten en hard schreeuwen dat het belachelijk is gaat echt niks helpen. Op de PVV stemmen is al een goed begin, maar er moet meer gebeuren.
[..]
Erg vreemd, aangezien je hier precies hetzelfde denkt als Wilders.
Ach, als meisje met een spijkerbroek en truitje met lange mouwen aan krijg je nog met dat soort debielen te maken. Kleding word gebruikt als een excuus, zelfs als verklaring, maar kleding doet er in weze maar heel weinig toe.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:21 schreef Mylene het volgende:
Ze moeten gewoon hun handen thuis houden.
Onzin, ik reageerde OVERDUIDELIJK op iemand anders (let maar op de quote). Die zelf overigens weer op mij reageerde. Dat is een discussie, die neemt verscheidene wendingen. Je samenvatting klopt dus inderdaad niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, dat deed je. Daar gaat dit topic immers over. IN dit topic stelde men dat het belachelijk is dat vrouwen in elkaar geslagen worden omdat hun kleding te uitdagend is. Daarop stelde jij dat het hypocriet is en kwam je met het boerka en hoofddoekje voorbeeld. Echter worden die niet belaagd om die kledingstukken, noch zijn ze verboden.
Dus als je het NIET wilde linken aan dit topic, of als er in bovenstaande samenvatting iets niet klopt, waarom noem je het godsnaam dan? Nog los van het feit dat het dus simpelweg totaal niet klopt?
Zeker, mits aan bepaalde voorwaarden is voldaan - en dat zijn zulke stringente voorwaarde, dat Wilders de Rijkswet moet aanpassen.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:44 schreef RodeRidderrr het volgende:
Neehoor, het afnemen van de Nederlandse nationaliteit is nu al mogelijk. Geen enkel probleem.
Het gevolg is dat je een naam krijgt zoals Italië die heeft - een bananenrepubliek. Daarnaast kan je ze wel aan je laars lappen, maar bepaalde verdragen bieden (indien je ze niet opzegt) een individueel klachtrecht aan. Dit betekend dat je gewoon naar de hoogste rechter kan stappen om daar je gelijk te halen.quote:Nou, dan doet hij dat gewoon. Maar eigenlijk hoeft dat niet eens. Die verdragen zijn in de praktijk toch niets waard. Kijk naar een land als Italië, dat heeft die verdragen ook ondertekend, maar lapt ze ook al vanaf het begin aan hun laars.
Ja, je reageerde op iemand die het belachelijk vond dat vrouwen belaagd werden om hun kleding keuze. Ergo, de vrouw op het Leidse plein. Daarop ging je verkondigen dat iets soortgelijks gebeurt met moslima's. Toen je gevraagd werd of die ook in elkaar geslagen werden riep je dat die verboden naar hun hoofd geslingerd kregen. En ook dát is niet waar.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin, ik reageerde OVERDUIDELIJK op iemand anders (let maar op de quote). Die zelf overigens weer op mij reageerde. Dat is een discussie, die neemt verscheidene wendingen. Je samenvatting klopt dus inderdaad niet.
Niet mee eens de hoofdoekjes en Burka 's zijn anti westerse uitingen en drukken oa het knechten van de vrouw uit;quote:Op zondag 5 juli 2009 13:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het gaat mij om mensen die heel hypocriet verkondigen in te zien dat het hier gaat om " de vrijheid om te kleden zoals eenieder wil" en dan 3 posts later Wilders aanbidden die juist tegen dergelijke vrijheden ageert.
quote:Op zondag 5 juli 2009 14:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, je reageerde op iemand die het belachelijk vond dat vrouwen belaagd werden om hun kleding keuze. Ergo, de vrouw op het Leidse plein. Daarop ging je verkondigen dat iets soortgelijks gebeurt met moslima's. Toen je gevraagd werd of die ook in elkaar geslagen werden riep je dat die verboden naar hun hoofd geslingerd kregen. En ook dát is niet waar.
Dus wat je nu probeert te ontkennen weet ik niet, maar je vergelijk slaat als een kut op een drumstel, je weet het en gaat nu een beetje verstoppertje spelen.
Jammer. Ik had normaal nog wel respect voor je in dit soort discussies omdat je de nuance nog wel zoekt. Die ben je nu ver ver kwijt.
Waarop ik zei - met bij de eerste post nota bene een verwijzing naar de burqa discussie, dus jouw eerste vraag richting mij was meteen al irrelevant.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:13 schreef plank_ het volgende:
[..]
Daar begon het mee. Het leuke is dat jij "als derde" wel even meent te weten wat ik wel en niet probeer te zeggen - terwijl mijn discussiepartner meteen begreep waar ik het over had en mijn verhaal bevestigde.quote:Ik wil niet naar doen, maar hetzelfde geldt (er zitten namelijk heel veel hypocrieten in NL) voor de Nederlandse gemeenschap. Denk aan de hele hoofddoekjes en burqa discussie.
Nee. Maar ik zie dat je het een en ander niet kan ontkrachten.quote:
Waarde Mutant01, het ging mij puur om de opmerking van deze Marokkaanse taxichauffeur, die best wel typerend is voor het gebrek aan zelfspiegeling bij een gedeelte van de Marokkaanse gemeenschap.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:12 schreef Mutant01 het volgende:
Waarop ik zei - met bij de eerste post nota bene een verwijzing naar de burqa discussie, dus jouw eerste vraag richting mij was meteen al irrelevant.
[..]
Ik weet precies waar je het over hebt. Het ging mij meer om de random bemoeienis van derden die ineens hele discussies uit hun verband rukken.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:18 schreef plank_ het volgende:
[..]
Waarde Mutant01, het ging mij puur om de opmerking van deze Marokkaanse taxichauffeur, die best wel typerend is voor het gebrek aan zelfspiegeling bij een gedeelte van de Marokkaanse gemeenschap.
Ik haal nogmaals de verontwaardiging aan van die tasjesdief, waar zelfs een stille tocht voor werd georganiseerd.
Tevens ligt dr toch n taak bij de ouders van dit schorem wat meisjes aftuigt.
Ik heb alles in de post ervoor al ontkracht.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zie dat je het een en ander niet kan ontkrachten.
Door te stellen dat iemand links is of te insinueren dat iemand de PVDA stemt, daar ontkracht je niets mee.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:20 schreef RodeRidderrr het volgende:
[..]
Ik heb alles in de post ervoor al ontkracht.
Die voorwaarden zijn helemaal niet zo streng. Zoek ze maar eens op. Met een beetje creativiteit voldoen criminele of fundamentalistische Marokkanen nu al aan die voorwaarden. Dan is het slechts een kwestie van de wet toepassen die er nu al is.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker, mits aan bepaalde voorwaarden is voldaan - en dat zijn zulke stringente voorwaarde, dat Wilders de Rijkswet moet aanpassen.
Italië heeft niet de naam van een bananenrepubliek. Marokko overigens wel, en terecht.quote:Het gevolg is dat je een naam krijgt zoals Italië die heeft - een bananenrepubliek.
Ja, want dat gebeurt in het geval van Italië immers ook aan de lopende band!quote:Daarnaast kan je ze wel aan je laars lappen, maar bepaalde verdragen bieden (indien je ze niet opzegt) een individueel klachtrecht aan. Dit betekend dat je gewoon naar de hoogste rechter kan stappen om daar je gelijk te halen.
In die post daarvoor dus. Deze post. Ben je blind ofzo?quote:Op zondag 5 juli 2009 14:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Door te stellen dat iemand links is of te insinueren dat iemand de PVDA stemt, daar ontkracht je niets mee.
Je gesprekspartner refereert dus aan het punt over begrip voor kleding en de gevolgen daarop. Er worden GEEN hoofddoekjes stelselmatig in elkaar geslagen en er is GEEN algemeen verbod voor dergelijke kleding.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:12 schreef Mutant01 het volgende:
[quote]
Waarop ik zei - met bij de eerste post nota bene een verwijzing naar de burqa discussie, dus jouw eerste vraag richting mij was meteen al irrelevant.
Tja beste mutant, discussies nemen verschillende wendingen toch?quote:Daar begon het mee. Het leuke is dat jij "als derde" wel even meent te weten wat ik wel en niet probeer te zeggen - terwijl mijn discussiepartner meteen begreep waar ik het over had en mijn verhaal bevestigde.
Nee dat is niet waar want 'wij' willen ook hoofddoekjes verbieden.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:30 schreef plank_ het volgende:
Feit blijft, dat de daad van dit sujet, niet goed te praten is.
De lafheid van deze misselijke actie druipt er af.
Nee, mijn gesprekspartner refereerde (dat HERHAALT ze zelfs net nog) naar het gebrek aan zelfkritiek binnen een deel naar de Marokkaanse gemeenschap. De reactie die ziji gaf richtte zich op de TAXICHAUFFEUR die kennelijk niet had begrepen dat er in Nederland zoiets is als vrijheid om te dragen wat je wil. Waarop ik stelde dat een deel van de Nederlandse gemeenschap zich evenzeer niet bewust is van deze vrijheid getuige de lompe verbodsvoorstellen en discussie over burqa's.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[quote]
Je gesprekspartner refereert dus aan het punt over begrip voor kleding en de gevolgen daarop. Er worden GEEN hoofddoekjes stelselmatig in elkaar geslagen en er is GEEN algemeen verbod voor dergelijke kleding.
Zeer zeker.quote:Tja beste mutant, discussies nemen verschillende wendingen toch?
Alleen slaat je vergelijk als ene kut op een drumstel aangezien daar niet dezelfde consequenties aanhangen. Het sleutelwoord hier is 'discussies' en het leidend voorwerp uit dit topic dat met een been in het gips rondloopt.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:32 schreef Mutant01 het volgende:
[quote]
Nee, mijn gesprekspartner refereerde (dat HERHAALT ze zelfs net nog) naar het gebrek aan zelfkritiek binnen een deel naar de Marokkaanse gemeenschap. De reactie die zei gaf richtte zich op de TAXICHAUFFEUR die kennelijk niet had begrepen dat er in Nederland zoiets is als vrijheid om te dragen wat je wil. Waarop ik stelde dat een deel van de Nederlandse gemeenschap zich evenzeer niet bewust is van deze vrijheid getuige de lompe verbodsvoorstellen en discussie over burqa's.
Maar dat mag alleen voor jou gelden blijkbaar. Als iemand anders het doet jegens jou zijn het derden die zich nergens mee mogen bemoeien.... Ik begin toch langzamerhand een parallel te zien.quote:Zeer zeker.
Dus omdat iets niet dezelfde consequenties heeft, mag je het fenomeen hypocrisie of domheid niet vergelijkenquote:Op zondag 5 juli 2009 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[quote]
. Alleen slaat je vergelijk als ene kut op een drumstel aangezien daar niet dezelfde consequenties aanhangen.
Ja, zoals blijkt uit je manier van discussiëren, zie jij overal dwarsverbanden en parallellen.quote:Maar dat mag alleen voor jou gelden blijkbaar. Als iemand anders het doet jegens jou zijn het derden die zich nergens mee mogen bemoeien.... Ik begin toch langzamerhand een parallel te zien.
Doe nou niet opeens alsof je daar zelf geen handje van hebt, en ouwehoer gewoon over het onderwerp in plaats van over elkaarquote:Op zondag 5 juli 2009 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja want tenslotte is out of the blue op de man spelen volkomen normaal in een discussie
Zelfkritiek jegens twee compleet verschillende fenomenen: Discussie over verbod of Jonge vrouwen in elkaar schoppen.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[quote]
Dus omdat iets niet dezelfde consequenties heeft, mag je het fenomeen hypocrisie of domheid niet vergelijkenNogmaals, de taxichauffeur pleegde de handeling niet hoor - we hebben het hier over zijn gebrek aan zelfkritiek.
Ow, nu verzin ik dit ook al?quote:Ja, zoals blijkt uit je manier van discussiëren, zie jij overal dwarsverbanden en parallellen.
Nee daar heb ik inderdaad geen handje van. Ik reageer slechts op wat men post en ga er geen niet terzake doende zaken bijhalen.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:39 schreef eleusis het volgende:
[..]
Doe nou niet opeens alsof je daar zelf geen handje van hebt, en ouwehoer gewoon over het onderwerp in plaats van over elkaarStelletje lovebirds. Die shit lezen is zwaar oninteressant.
Heeft die taxichauffeur iemand geschopt? Nee. Richtte plankie zich op het fenomeen gebrek aan zelfkritiek en gebrek aan begrip voor het fenomeen vrijheid om te dragen wat je wil? Ja. Regeerde ik daarop, JA. Er werd door niemand een vergelijking getrokken tussen schoppen en verboden - er werd een vergelijking getrokken tussen onbegrip over de bestaande vrijheid om te dragen wat je wil binnen zowel de Nederlandse als de Marokkaanse gemeenschap.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[quote]
Zelfkritiek jegens twee compleet verschillende fenomenen: Discussie over verbod of Jonge vrouwen in elkaar schoppen.
Same herequote:Op zondag 5 juli 2009 14:55 schreef turnpoint76 het volgende:
Ik heb geen problemen met mutant01; Hij of zijn is gewoon duidelijjk.
Je bagatelliseerde. Je haalt er een volkomen niet terzake doende zij discussie bij. Er is een vrouw in elkaar geschopt. Blijkbaar om wat ze droeg. Je volkomen misplaatste gebagatelliseer over die arme moslima's die bedreigd worden met ... eh discussie over een verbod..... is stuitend.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[quote]
Heeft die taxichauffeur iemand geschopt? Nee. Richtte plankie zich op het fenomeen gebrek aan zelfkritiek en gebrek aan begrip voor het fenomeen vrijheid om te dragen wat je wil? Ja. Regeerde ik daarop, JA. Er werd door niemand een vergelijking getrokken tussen schoppen en verboden - er werd een vergelijking getrokken tussen onbegrip over de bestaande vrijheid om te dragen wat je wil binnen zowel de Nederlandse als de Marokkaanse gemeenschap.
Het een banale discussie, want als ik zeg dat ik iets NIET zo bedoel, wil jij gewoon PERSE doordrukken dat ik iets WEL zo bedoel. Met welk doel doe je dat als ik vragen mag?
Excuus, dat heb ik verkeerd gelezen. Maar dan nog vind ik je waardering daarna nergens op slaan - respect verliezen omdat je het niet met elkaar eens bent, wat een onzin.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier zie je je probleem al. Ik heb het nergens over 'een klein beetje respect' gehad. De enige die zich aan deze smerige retoriek schuldig maakt ben jij.
Als ik wilde bagatelliseren, had ik daar wel een open vorm voor gekozen - en niet specifiek iemand gequote die het specifiek het had over bepaalde lompe mensen binnen een bepaalde gemeenschap. Het enige doel waarmee jij dus mijn reactie zo uit de context rukt en interpreteert, is zodat je kan stellen dat ik het probleem zou bagatelliseren - hoe hardnekkig ik ook in meerdere posts mijn standpunt verduidelijk - jij blijft gewoon van mening dat ik persee iets anders wil met die reactie.quote:Je bagatelliseerde. Je haalt er een volkomen niet terzake doende zij discussie bij. Er is een vrouw in elkaar geschopt. Blijkbaar om wat ze droeg. Je volkomen misplaatste gebagatelliseer over die arme moslima's die bedreigd worden met ... eh discussie over een verbod..... is stuitend.
Was dat niet het topic waardoor jij gebanned werd omdat je Marokkanen in de gaskamer wilde hebben?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:00 schreef RodeRidderrr het volgende:
[..]
DIt is nog niks. Je had lieden als Mutant01 tekeer moeten zien gaan in het topic over die jongens die tijdens oudejaarsnacht door Marokkanengeweld onder de trein kwamen. Dat was pas echt... stuitend.
Nee respect verliezen om het overduidelijk aanhalen van niet terzake doende bijdiscussies en daarmee de aandacht proberen af te leiden van het onderwerp. Excuses aanvaard.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Excuus, dat heb ik verkeerd gelezen. Maar dan nog vind ik je waardering daarna nergens op slaan - respect verliezen omdat je het niet met elkaar eens bent, wat een onzin.
Ik heb je al heel vroeg in deze discussie gevraagd wat dan de waarde van je post was in dit onderwerp. Die heb je nooit verduidelijkt en die waarde IS er ook niet imho.quote:Als ik wilde bagatelliseren, had ik daar wel een open vorm voor gekozen - en niet specifiek iemand gequote die het specifiek het had over bepaalde lompe mensen binnen een bepaalde gemeenschap. Het enige doel waarmee jij dus mijn reactie zo uit de context rukt en interpreteert, is zodat je kan stellen dat ik het probleem zou bagatelliseren - hoe hardnekkig ik ook in meerdere posts mijn standpunt verduidelijk - jij blijft gewoon van mening dat ik persee iets anders wil met die reactie.
Nee, ik ben niet geband naar aanleiding van dat topic. Toen postte ik hier namelijk nog niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was dat niet het topic waardoor jij gebanned werd omdat je Marokkanen in de gaskamer wilde hebben?
Kun je me even helpen? Waar zie je dat staan? Ik zie het namelijk niet.quote:
De waarde van mijn post is om te laten zien dat de vrijheid om te kleden zoals eenieder wil (aangezien die discussie ook in topic 1 leep, kennelijk wezenlijk onderdeel van deze reeks), niet door eenieder op dezelfde wijze gewaardeerd wordt - ook niet door een deel van de Nederlandse gemeenschap. Ik begrijp dat jij het als bagatelliserend ervaart als ik dit constateer in een topic als deze, maar de waarde van mijn post is om het een en ander te nuanceren - aangezien ook Halcon er vanwege zijn mening er langs kreeg.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee respect verliezen om het overduidelijk aanhalen van niet terzake doende bijdiscussies en daarmee de aandacht proberen af te leiden van het onderwerp. Excuses aanvaard.
Ik heb je al heel vroeg in deze discussie gevraagd wat dan de waarde van je post was in dit onderwerp. Die heb je nooit verduidelijkt en die waarde IS er ook niet imho.
je hebt gelijk, actie is zeker niet goed te praten maar het verhaal van dit bij voorbaat onschuldig verklaarde meisje is vooralsnog ook niet bevestigdquote:Op zondag 5 juli 2009 15:05 schreef plank_ het volgende:
Ontopic please: Er is een meisje door een klootzak in elkaar geramd.
Zelfs Mutant01 keurt die laffe daad af.
Het slaan van een meisje, wat ze ook tegen je zegt, is niet goed te praten.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:10 schreef Manono het volgende:
[..]
je hebt gelijk, actie is zeker niet goed te praten maar het verhaal van dit bij voorbaat onschuldig verklaarde meisje is vooralsnog ook niet bevestigd
en marokkaan of niet, een stad blijft een stad - het is nooit een goed idee om snachts wanneer iedereen onder invloed is een grote bek op te zetten en een gefrustreerde gast een mietje te noemen of met een glas te dreigen, dat zijn dan weer typisch van die beschermd opgevoede provinciaalse meisjesacties
Eens. Maar dit soort dingen gebeuren elk weekend, in het hele land, tijdens het uitgaan. Helaas.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:15 schreef plank_ het volgende:
[..]
Het slaan van een meisje, wat ze ook tegen je zegt, is niet goed te praten.
Je omdraaien en weglopen is ook een optie.
'hoerig'quote:Op zondag 5 juli 2009 15:17 schreef Ghazi het volgende:
De dader moet natuurlijk keihard gestraft worden.
Maar.. de gemiddelde Nederlandse meid moet ook haar eigen rol onderkennen en verantwoordelijkheid nemen. Besef dat als je hoerig gekleed bent met zo min mogelijk stof 'onbedoelde' verkeerde signalen uitzendt die geamplificeerd worden bij sommige mannen.
Wat een bullshit.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:17 schreef Ghazi het volgende:
Maar.. de gemiddelde Nederlandse meid moet ook haar eigen rol onderkennen en verantwoordelijkheid nemen. Besef dat als je hoerig gekleed bent met zo min mogelijk stof 'onbedoelde' verkeerde signalen uitzendt die geamplificeerd worden bij sommige mannen.
Wat een onzin. En dat weet je zelf ook. Jij bent nog nooit naar je strot gevlogen omdat je een lastige kerel hebt afgewezen, dus doe ook niet of dat wel zo is.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eens. Maar dit soort dingen gebeuren elk weekend, in het hele land, tijdens het uitgaan. Helaas.
Je wijst een lastige kerel af die je vervolgens naar de strot vliegt.
Ja, want degenen die dat wel gebeurd bellen daarna allemaal de Telegraaf zeker.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:20 schreef RodeRidderrr het volgende:
[..]
Wat een onzin. En dat weet je zelf ook. Jij bent nog nooit naar je strot gevlogen omdat je een lastige kerel hebt afgewezen, dus doe ook niet of dat wel zo is.
Als ze in het ziekenhuis belanden hoeft dat niet eens. Dan belt de Telegraaf hen wel.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, want degenen die dat wel gebeurd bellen daarna allemaal de Telegraaf zeker.
Ga toch zelf weg, met je leugens.quote:Ga toch weg man.
Nou, ik ken anders best wel wat dames, van die lelijke die niemand wil hebben (behalve Marokkanen dan, maar die willen die dames zelf niet), die naar Afrika vertrekken voor "ontwikkelingswerk" en die vervolgens met zo ene kansloze neger thuiskomen! En dat is goed. Want deze dames hebben ook recht op geluk.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:25 schreef plank_ het volgende:
Arme vluchtelingen uit Afrika, die zijn veel lastiger 's avonds.
Die hebben nl het idee dat iedere vrouw hier in Nederland op hun 'mannelijkheid' zit te wachten.
Maar dat is een heel andere discussie.
Bloot betekent "iedereen een stukje van de taart". Er zijn dan niet zoveel vrouwen die zo over straat lopen. Anders moet half Nederland erover heen. En dat past misschien in een vijfjarenplan.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:19 schreef plank_ het volgende:
[..]
'hoerig'
Je hebt gewoon met je poten van een ander af te blijven, al lopen ze bloot op straat!
Sinds wanneer lig je in het ziekenhuis als je voet gebroken is en je blauwe plekken hebt? Erg vervelend voor dit meisje, maar na behandeling op de eerste hulp is die waarschijnlijk meteen naar huis gegaan. Voor een gebroken voet sturen ze je gewoon weer naar huis hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:23 schreef RodeRidderrr het volgende:
[..]
Als ze in het ziekenhuis belanden hoeft dat niet eens. Dan belt de Telegraaf hen wel.
[..]
Ga toch zelf weg, met je leugens.
Wat bedoel je hier precies mee?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:27 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Bloot betekent "iedereen een stukje van de taart".
Moslim zijn heeft er niet zoveel mee te maken. Als Moslim mag je niet uitschelden om maar niet beginnen over een vrouw die onwettig voor een Moslim is. D.w.z een vrouw buiten het huwelijk.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:19 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Dat is niet het probleem van de vrouwen, maar het probleem van die bekrompen moslim-gekken. Als die hun poten niet thuis kunnen houden, dan hakken ze die dingen er maar af. Net zoals dat in hun o-zo-geprezen thuisland de gewoonte is.
Dit heeft niks met gewoon een vervelende kerel in de kroeg te maken. Hier ging 't waarschijnlijk om een zwaar gefrustreerd Marokkaans straatjochie die het niet kon hebben dat de zoveelste Westerse vrouw niks van 'm moest hebben. En aangezien dat soort gastjes over het algemeen al weinig respect voor vrouwen hebben vond hij dat reden genoeg haar dan maar een paar meppen te geven.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eens. Maar dit soort dingen gebeuren elk weekend, in het hele land, tijdens het uitgaan. Helaas.
Maar waarom haalt dit geval het nieuws en moet het slachtoffer zo nodig met haar kop in de krant?
Ik heb die behoefte nooit gehad.
Joh! Meen je dat nou?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Sinds wanneer lig je in het ziekenhuis als je voet gebroken is en je blauwe plekken hebt?z Erg vervelend voor dit meisje, maar na behandeling op de eerste hulp is die waarschijnlijk meteen naar huis gegaan. Voor een gebroken voet sturen ze je gewoon weer naar huis hoor.
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar waarom haalt dit geval het nieuws en moet het slachtoffer zo nodig met haar kop in de krant?
Ik heb die behoefte nooit gehad.
Misschien is het beeld gecreeerd door devrouwelijke Westerse sextoeristen die bijv. naar Kenia gaan om zoveel mogelijk negers te scoren.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:25 schreef plank_ het volgende:
Arme vluchtelingen uit Afrika, die zijn veel lastiger 's avonds.
Die hebben nl het idee dat iedere vrouw hier in Nederland op hun 'mannelijkheid' zit te wachten.
Maar dat is een heel andere discussie.
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dit heeft niks met gewoon een vervelende kerel in de kroeg te maken. Hier ging 't waarschijnlijk om een zwaar gefrustreerd Marokkaans straatjochie die het niet kon hebben dat de zoveelste Westerse vrouw niks van 'm moest hebben. En aangezien dat soort gastjes over het algemeen al weinig respect voor vrouwen hebben vond hij dat reden genoeg haar dan maar een paar meppen te geven.
Jij schut ze ook maar even uit je mouw he? Alsof de de gemiddelde Westerling zit te wachten op een paar negers in Afrika.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:31 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Misschien is het beeld gecreeerd door devrouwelijke Westerse sextoeristen die bijv. naar Kenia gaan om zoveel mogelijk negers te scoren.
het is onterecht maar ze zijn het gewend hollandse vrouwen te mogen aanraken for free of een breezer.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:51 schreef Mylene het volgende:
Wat verzin ik dan? Genoeg artikelen te vinden van vrouwelijke westerse sextoeristen die naar Cuba of Kenia afreizen om een zwoele Cubaan of een grote neger te berijden.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij schut ze ook maar even uit je mouw he? Alsof de de gemiddelde Westerling zit te wachten op een paar negers in Afrika.
Ze zijn het gewendquote:Op zondag 5 juli 2009 15:35 schreef licmeinIuI het volgende:
[..]
het is onterecht maar ze zijn het gewend hollandse vrouwen te mogen aanraken for free of een breezer.
maar goed tis fout natuurlijk om te denken dat je dan alle vrouwen mag aanraken. zelfs die meer dan een breezer kosten.
Dat mag niet volgens jou?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:36 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Wat verzin ik dan? Genoeg artikelen te vinden van vrouwelijke westerse sextoeristen die naar Cuba of Kenia afreizen om een zwoele Cubaan of een grote neger te berijden.
Nee nooit van gehoord. Maar ja, ieder z'n ding hequote:Op zondag 5 juli 2009 15:36 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Wat verzin ik dan? Genoeg artikelen te vinden van vrouwelijke westerse sextoeristen die naar Cuba of Kenia afreizen om een zwoele Cubaan of een grote neger te berijden.
We weten niet of de dader in deze een Marokkaan was hequote:Op zondag 5 juli 2009 15:38 schreef Chooselife het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)laat_man_zieken.html
Slachtoffer inmiddels overleden.
Het zal mij benieuwen, die dader. Wat voor type het is en wat z'n motief was.
Ik ben ook benieuwd naar de reactie van Job Cohen!
Nee, evenmin kunnen we vaststellen dat de Paus in de bossen schijt.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
We weten niet of de dader in deze een Marokkaan was he
als dat zo is, wie heeft daar dan schuld aan?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:35 schreef licmeinIuI het volgende:
het is onterecht maar ze zijn het gewend hollandse vrouwen te mogen aanraken for free of een breezer.
Misschien moeten ze dan maar is hun eigen vrouwen uitpakken en lastig gaan vallen, kijken of die dat wel fijn vinden.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:41 schreef Manono het volgende:
[..]
als dat zo is, wie heeft daar dan schuld aan?
en als wij onze meisjes snachts op tv in de uitverkoop gooien terwijl zij hun vrouwen lekker ingepakt houden, moeten wij dan de moraalridder gaan uithangen?![]()
Nee. Je draait de zaak nog stééds om. Hoe dat meisje ook gekleed gaat, moet ze zelf weten. En dat er dan een keer een dronken mafketel een te handtastelijke versierpoging onderneemt, dat kan natuurlijk gebeuren. Echter als zij duidelijk maakt er niet van gediend te zijn, is het einde oefening. Dat iemand zo compleet mesjokke is om haar vervolgens in elkaar te trappen staat op geen enkele manier en verhouding met haar al dan niet uitdagende kleding, dat is puur domme agressie.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:17 schreef Ghazi het volgende:
Er is overal wel een markt voor.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:45 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Zoesje heeft znor onder okzel en groot oprijlaan. Ik gezien heb.
de gemiddelde autochtone singel die op vakantie gaat gaat om lekker geboord te worden, daarnaast niet alleen singels maar ook de dames die wel eens wat anders willenquote:Op zondag 5 juli 2009 15:36 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Ik voel me wel machtig nu, dit betekend dat ik de PVV kan maken en breken!quote:Op zondag 5 juli 2009 15:22 schreef RodeRidderrr het volgende:
[..]
Ik heb ook geen moeite met Mutant01. Users als Mutant01 zorgen er in hun eentje voor dat de aanhang van de PVV met duizenden stemmen per jaar groeit. Dat kan ik alleen maar toejuichen.
Ja, misschien moet de toekomstige Verdonk de nieuwe Nederlanders bij de inburgeringscursus maar vertellen dat de gemiddelde Nederlandse vrouw een part-time hoer is. Soms zegt ze ja, soms zegt ze nee.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:47 schreef licmeinIuI het volgende:
[..]
de gemiddelde autochtone singel die op vakantie gaat gaat om lekker geboord te worden, daarnaast niet alleen singels maar ook de dames die wel eens wat anders willen
wetenschappelijk !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |