abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70667931
[NWS FB] Met klagers..... Veel klagers....

[ Bericht 83% gewijzigd door paddy op 05-07-2009 18:43:04 ]
pi_70667940
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Was dat niet het topic waardoor jij gebanned werd omdat je Marokkanen in de gaskamer wilde hebben?
Nee, ik ben niet geband naar aanleiding van dat topic. Toen postte ik hier namelijk nog niet.
Op zondag 5 juli 2009 14:54 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn discussietechniek is niet netjes soms en daar kom ik openlijk voor uit.
pi_70667974
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:05 schreef plank_ het volgende:
Zelfs Mutant01 keurt die laffe daad af.
Kun je me even helpen? Waar zie je dat staan? Ik zie het namelijk niet.
pi_70667982
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee respect verliezen om het overduidelijk aanhalen van niet terzake doende bijdiscussies en daarmee de aandacht proberen af te leiden van het onderwerp. Excuses aanvaard.

Ik heb je al heel vroeg in deze discussie gevraagd wat dan de waarde van je post was in dit onderwerp. Die heb je nooit verduidelijkt en die waarde IS er ook niet imho.
De waarde van mijn post is om te laten zien dat de vrijheid om te kleden zoals eenieder wil (aangezien die discussie ook in topic 1 leep, kennelijk wezenlijk onderdeel van deze reeks), niet door eenieder op dezelfde wijze gewaardeerd wordt - ook niet door een deel van de Nederlandse gemeenschap. Ik begrijp dat jij het als bagatelliserend ervaart als ik dit constateer in een topic als deze, maar de waarde van mijn post is om het een en ander te nuanceren - aangezien ook Halcon er vanwege zijn mening er langs kreeg.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70667983
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:05 schreef plank_ het volgende:
Ontopic please: Er is een meisje door een klootzak in elkaar geramd.
Zelfs Mutant01 keurt die laffe daad af.
je hebt gelijk, actie is zeker niet goed te praten maar het verhaal van dit bij voorbaat onschuldig verklaarde meisje is vooralsnog ook niet bevestigd

en marokkaan of niet, een stad blijft een stad - het is nooit een goed idee om snachts wanneer iedereen onder invloed is een grote bek op te zetten en een gefrustreerde gast een mietje te noemen of met een glas te dreigen, dat zijn dan weer typisch van die beschermd opgevoede provinciaalse meisjesacties
Jusqu'ici tout va bien...
pi_70668003
[NWS FB] Met klagers..... Veel klagers....

[ Bericht 67% gewijzigd door paddy op 05-07-2009 18:45:35 ]
pi_70668007
RodeRidderrr volgens mij bij stiekem een Mutant01 fan en of stalker.. Vraag gewoon per mail ofdat hij/zij een sign zet op je personal picca.
to the point!
pi_70668015
,,

[ Bericht 100% gewijzigd door paddy op 05-07-2009 18:45:58 ]
pi_70668062
Het is wel eng hoor, dat iemand kennelijk zo erg geobsedeerd is door mijn reacties, dat deze tot 7 maanden daarna nog blijven hangen.

Maar goed, ontopic dan maar:

Wat een sneue, laffe daad.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70668104
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:10 schreef Manono het volgende:

[..]

je hebt gelijk, actie is zeker niet goed te praten maar het verhaal van dit bij voorbaat onschuldig verklaarde meisje is vooralsnog ook niet bevestigd

en marokkaan of niet, een stad blijft een stad - het is nooit een goed idee om snachts wanneer iedereen onder invloed is een grote bek op te zetten en een gefrustreerde gast een mietje te noemen of met een glas te dreigen, dat zijn dan weer typisch van die beschermd opgevoede provinciaalse meisjesacties
Het slaan van een meisje, wat ze ook tegen je zegt, is niet goed te praten.
Je omdraaien en weglopen is ook een optie.
pi_70668107
.

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 05-07-2009 18:46:59 ]
  zondag 5 juli 2009 @ 15:17:14 #162
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_70668175
De dader moet natuurlijk keihard gestraft worden.

Maar.. de gemiddelde Nederlandse meid moet ook haar eigen rol onderkennen en verantwoordelijkheid nemen. Besef dat als je hoerig gekleed bent met zo min mogelijk stof 'onbedoelde' verkeerde signalen uitzendt die geamplificeerd worden bij sommige mannen.
What lies in the shadow of the statue?
pi_70668176
het is toch niet bekend wat ze die nacht droeg?

iedereen mag dragen wat hij wil maar daar moet je dan ook de consequenties van aanvaarden.

je kan wel eisen dat de wereld anders in elkaar zit maar je zal er toch rekening mee moeten houden dat sommige outfits bepaalde reacties oproepen, of je nou snachts in je burka of in je bikini over het leidseplein loopt

goed btw dat die taxistandplaats daar weggaat want die taxichauffeurs zijn veel te sfeerbepalend op het plein, het is bijna allemaal doorgesnoven gajes
pi_70668185
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:15 schreef plank_ het volgende:

[..]

Het slaan van een meisje, wat ze ook tegen je zegt, is niet goed te praten.
Je omdraaien en weglopen is ook een optie.
Eens. Maar dit soort dingen gebeuren elk weekend, in het hele land, tijdens het uitgaan. Helaas.
Je wijst een lastige kerel af die je vervolgens naar de strot vliegt.
Maar waarom haalt dit geval het nieuws en moet het slachtoffer zo nodig met haar kop in de krant?
Ik heb die behoefte nooit gehad.
pi_70668236
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:17 schreef Ghazi het volgende:

Maar.. de gemiddelde Nederlandse meid moet ook haar eigen rol onderkennen en verantwoordelijkheid nemen. Besef dat als je hoerig gekleed bent met zo min mogelijk stof 'onbedoelde' verkeerde signalen uitzendt die geamplificeerd worden bij sommige mannen.
'hoerig'
Je hebt gewoon met je poten van een ander af te blijven, al lopen ze bloot op straat!
pi_70668245
quote:

Wat een bullshit.

Dat is niet het probleem van de vrouwen, maar het probleem van die bekrompen moslim-gekken. Als die hun poten niet thuis kunnen houden, dan hakken ze die dingen er maar af. Net zoals dat in hun o-zo-geprezen thuisland de gewoonte is.
pi_70668265
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:17 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Eens. Maar dit soort dingen gebeuren elk weekend, in het hele land, tijdens het uitgaan. Helaas.
Wat een onzin. En dat weet je zelf ook. Jij bent nog nooit naar je strot gevlogen omdat je een lastige kerel hebt afgewezen, dus doe ook niet of dat wel zo is.
pi_70668309
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:20 schreef RodeRidderrr het volgende:

[..]

Wat een onzin. En dat weet je zelf ook. Jij bent nog nooit naar je strot gevlogen omdat je een lastige kerel hebt afgewezen, dus doe ook niet of dat wel zo is.
Ja, want degenen die dat wel gebeurd bellen daarna allemaal de Telegraaf zeker.

Ga toch weg man.
pi_70668330
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:22 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, want degenen die dat wel gebeurd bellen daarna allemaal de Telegraaf zeker.
Als ze in het ziekenhuis belanden hoeft dat niet eens. Dan belt de Telegraaf hen wel.
quote:
Ga toch weg man.
Ga toch zelf weg, met je leugens.
pi_70668357
Arme vluchtelingen uit Afrika, die zijn veel lastiger 's avonds.
Die hebben nl het idee dat iedere vrouw hier in Nederland op hun 'mannelijkheid' zit te wachten.

Maar dat is een heel andere discussie.
pi_70668411
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:25 schreef plank_ het volgende:
Die hebben nl het idee dat iedere vrouw hier in Nederland op hun 'mannelijkheid' zit te wachten.

Nou, ik ken anders best wel wat dames, van die lelijke die niemand wil hebben (behalve Marokkanen dan, maar die willen die dames zelf niet), die naar Afrika vertrekken voor "ontwikkelingswerk" en die vervolgens met zo ene kansloze neger thuiskomen! En dat is goed. Want deze dames hebben ook recht op geluk.
  zondag 5 juli 2009 @ 15:27:55 #172
219969 Ghazi
pi_70668413
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:19 schreef plank_ het volgende:

[..]

'hoerig'
Je hebt gewoon met je poten van een ander af te blijven, al lopen ze bloot op straat!
Bloot betekent "iedereen een stukje van de taart". Er zijn dan niet zoveel vrouwen die zo over straat lopen. Anders moet half Nederland erover heen. En dat past misschien in een vijfjarenplan.
pi_70668430
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:23 schreef RodeRidderrr het volgende:

[..]

Als ze in het ziekenhuis belanden hoeft dat niet eens. Dan belt de Telegraaf hen wel.
[..]

Ga toch zelf weg, met je leugens.
Sinds wanneer lig je in het ziekenhuis als je voet gebroken is en je blauwe plekken hebt? Erg vervelend voor dit meisje, maar na behandeling op de eerste hulp is die waarschijnlijk meteen naar huis gegaan. Voor een gebroken voet sturen ze je gewoon weer naar huis hoor.
pi_70668461
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:27 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Bloot betekent "iedereen een stukje van de taart".
Wat bedoel je hier precies mee?
  zondag 5 juli 2009 @ 15:29:49 #175
219969 Ghazi
pi_70668469
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:19 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Wat een bullshit.

Dat is niet het probleem van de vrouwen, maar het probleem van die bekrompen moslim-gekken. Als die hun poten niet thuis kunnen houden, dan hakken ze die dingen er maar af. Net zoals dat in hun o-zo-geprezen thuisland de gewoonte is.
Moslim zijn heeft er niet zoveel mee te maken. Als Moslim mag je niet uitschelden om maar niet beginnen over een vrouw die onwettig voor een Moslim is. D.w.z een vrouw buiten het huwelijk.
  zondag 5 juli 2009 @ 15:30:21 #176
54615 Frasier
A.F.C.A
pi_70668482
quote:

[..]

Maar waarom haalt dit geval het nieuws en moet het slachtoffer zo nodig met haar kop in de krant?
Dit heeft niks met gewoon een vervelende kerel in de kroeg te maken. Hier ging 't waarschijnlijk om een zwaar gefrustreerd Marokkaans straatjochie die het niet kon hebben dat de zoveelste Westerse vrouw niks van 'm moest hebben. En aangezien dat soort gastjes over het algemeen al weinig respect voor vrouwen hebben vond hij dat reden genoeg haar dan maar een paar meppen te geven.
X
X
X
pi_70668496
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:28 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Sinds wanneer lig je in het ziekenhuis als je voet gebroken is en je blauwe plekken hebt?z Erg vervelend voor dit meisje, maar na behandeling op de eerste hulp is die waarschijnlijk meteen naar huis gegaan. Voor een gebroken voet sturen ze je gewoon weer naar huis hoor.
Joh! Meen je dat nou?
pi_70668510
quote:

[..]

mjah afwijzen is een kunst die je als vrouw goedschiks of kwaadschiks moet leren

aangezien de krant in kwestie verkoopt op sociale onrust vind ik het ook weer niet zo verbazend dat ze haar (ouders?) hebben overgehaald, die willen natuurlijk hun ei kwijt
  zondag 5 juli 2009 @ 15:31:19 #179
219969 Ghazi
pi_70668512
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:25 schreef plank_ het volgende:

Misschien is het beeld gecreeerd door devrouwelijke Westerse sextoeristen die bijv. naar Kenia gaan om zoveel mogelijk negers te scoren.
pi_70668572
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:30 schreef Frasier het volgende:

[..]

Dit heeft niks met gewoon een vervelende kerel in de kroeg te maken. Hier ging 't waarschijnlijk om een zwaar gefrustreerd Marokkaans straatjochie die het niet kon hebben dat de zoveelste Westerse vrouw niks van 'm moest hebben. En aangezien dat soort gastjes over het algemeen al weinig respect voor vrouwen hebben vond hij dat reden genoeg haar dan maar een paar meppen te geven.

en mag ik van u dan ook het winnende lottonummer aub?
  zondag 5 juli 2009 @ 15:34:10 #181
54615 Frasier
A.F.C.A
pi_70668594
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:31 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Misschien is het beeld gecreeerd door devrouwelijke Westerse sextoeristen die bijv. naar Kenia gaan om zoveel mogelijk negers te scoren.
Jij schut ze ook maar even uit je mouw he? Alsof de de gemiddelde Westerling zit te wachten op een paar negers in Afrika.
X
X
X
pi_70668643
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:51 schreef Mylene het volgende:
Ik heb het ook een keer meegemaakt in de Utrechtse tram dat Marokkaanse jongeren aan m'n lichaam zaten. Op de een of andere manier denken ze een vrijbrief te hebben om scheerlings met die handen een vrouw te mogen betasten. Antillianen hebben daar een handje van. Je voelt je behoorlijk machteloos omdat je toch bang bent dat je in elkaar wordt getikt.
het is onterecht maar ze zijn het gewend hollandse vrouwen te mogen aanraken for free of een breezer.

maar goed tis fout natuurlijk om te denken dat je dan alle vrouwen mag aanraken. zelfs die meer dan een breezer kosten.
  zondag 5 juli 2009 @ 15:36:17 #183
219969 Ghazi
pi_70668655
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:34 schreef Frasier het volgende:

[..]

Jij schut ze ook maar even uit je mouw he? Alsof de de gemiddelde Westerling zit te wachten op een paar negers in Afrika.
Wat verzin ik dan? Genoeg artikelen te vinden van vrouwelijke westerse sextoeristen die naar Cuba of Kenia afreizen om een zwoele Cubaan of een grote neger te berijden.
  zondag 5 juli 2009 @ 15:36:42 #184
54615 Frasier
A.F.C.A
pi_70668668
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:35 schreef licmeinIuI het volgende:

[..]

het is onterecht maar ze zijn het gewend hollandse vrouwen te mogen aanraken for free of een breezer.

maar goed tis fout natuurlijk om te denken dat je dan alle vrouwen mag aanraken. zelfs die meer dan een breezer kosten.
Ze zijn het gewend
X
X
X
pi_70668695
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:36 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Wat verzin ik dan? Genoeg artikelen te vinden van vrouwelijke westerse sextoeristen die naar Cuba of Kenia afreizen om een zwoele Cubaan of een grote neger te berijden.
Dat mag niet volgens jou?

Wat is je punt?
  zondag 5 juli 2009 @ 15:37:58 #186
54615 Frasier
A.F.C.A
pi_70668713
quote:

[..]

Nee nooit van gehoord. Maar ja, ieder z'n ding he
X
X
X
pi_70668725
http://www.spitsnieuws.nl(...)laat_man_zieken.html

Slachtoffer inmiddels overleden.

Het zal mij benieuwen, die dader. Wat voor type het is en wat z'n motief was.

Ik ben ook benieuwd naar de reactie van Job Cohen!
  zondag 5 juli 2009 @ 15:39:42 #188
54615 Frasier
A.F.C.A
pi_70668765
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:38 schreef Chooselife het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)laat_man_zieken.html

Slachtoffer inmiddels overleden.

Het zal mij benieuwen, die dader. Wat voor type het is en wat z'n motief was.

Ik ben ook benieuwd naar de reactie van Job Cohen!
We weten niet of de dader in deze een Marokkaan was he
X
X
X
pi_70668799
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:39 schreef Frasier het volgende:

[..]

We weten niet of de dader in deze een Marokkaan was he
Nee, evenmin kunnen we vaststellen dat de Paus in de bossen schijt.
pi_70668819
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:35 schreef licmeinIuI het volgende:

als dat zo is, wie heeft daar dan schuld aan?

en als wij onze meisjes snachts op tv in de uitverkoop gooien terwijl zij hun vrouwen lekker ingepakt houden, moeten wij dan de moraalridder gaan uithangen?
  zondag 5 juli 2009 @ 15:45:11 #191
54615 Frasier
A.F.C.A
pi_70668906
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:41 schreef Manono het volgende:

[..]

als dat zo is, wie heeft daar dan schuld aan?

en als wij onze meisjes snachts op tv in de uitverkoop gooien terwijl zij hun vrouwen lekker ingepakt houden, moeten wij dan de moraalridder gaan uithangen?
Misschien moeten ze dan maar is hun eigen vrouwen uitpakken en lastig gaan vallen, kijken of die dat wel fijn vinden.
X
X
X
  zondag 5 juli 2009 @ 15:46:21 #192
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_70668943
quote:

Nee. Je draait de zaak nog stééds om. Hoe dat meisje ook gekleed gaat, moet ze zelf weten. En dat er dan een keer een dronken mafketel een te handtastelijke versierpoging onderneemt, dat kan natuurlijk gebeuren. Echter als zij duidelijk maakt er niet van gediend te zijn, is het einde oefening. Dat iemand zo compleet mesjokke is om haar vervolgens in elkaar te trappen staat op geen enkele manier en verhouding met haar al dan niet uitdagende kleding, dat is puur domme agressie.

Stel nou dat er zometeen een getint jochie verrot wordt geramd door een groepje kaalkopjes, en er reageert iemand met "Ja, het zal ook wel een beetje aan zichzelf hebben gelegen, hij zal wel het stoere Marokkaantje hebben uitgehangen en dan trigger je tóch wat bij die jongens he", zou je daar niet kotsmisselijk van worden?
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  zondag 5 juli 2009 @ 15:46:53 #193
54615 Frasier
A.F.C.A
pi_70668963
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:45 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Zoesje heeft znor onder okzel en groot oprijlaan. Ik gezien heb.
Er is overal wel een markt voor.
X
X
X
pi_70668978
quote:

[..]

de gemiddelde autochtone singel die op vakantie gaat gaat om lekker geboord te worden, daarnaast niet alleen singels maar ook de dames die wel eens wat anders willen

wetenschappelijk !!
pi_70668982
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:46 schreef Frasier het volgende:

[..]

Er is overal wel een markt voor.
Zoesje achter glasje zetten. Neef doet ook.
pi_70669205
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:22 schreef RodeRidderrr het volgende:

[..]

Ik heb ook geen moeite met Mutant01. Users als Mutant01 zorgen er in hun eentje voor dat de aanhang van de PVV met duizenden stemmen per jaar groeit. Dat kan ik alleen maar toejuichen.
Ik voel me wel machtig nu, dit betekend dat ik de PVV kan maken en breken!
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 5 juli 2009 @ 15:53:44 #197
219969 Ghazi
pi_70669218
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:47 schreef licmeinIuI het volgende:

[..]

de gemiddelde autochtone singel die op vakantie gaat gaat om lekker geboord te worden, daarnaast niet alleen singels maar ook de dames die wel eens wat anders willen

wetenschappelijk !!
Ja, misschien moet de toekomstige Verdonk de nieuwe Nederlanders bij de inburgeringscursus maar vertellen dat de gemiddelde Nederlandse vrouw een part-time hoer is. Soms zegt ze ja, soms zegt ze nee.
  zondag 5 juli 2009 @ 15:55:13 #198
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_70669269
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:45 schreef Frasier het volgende:
Misschien moeten ze dan maar is hun eigen vrouwen uitpakken en lastig gaan vallen, kijken of die dat wel fijn vinden.
Doe eens een checkup in de blijf van mijn lijf huizen.
"Uit een onderzoek van het Trimbos instituut blijkt dat 60 procent van de mensen die in een Blijf-van-mijn-lijf-huis opgenomen zijn, allochtone vrouwen zijn."
Rest my case.
  zondag 5 juli 2009 @ 15:56:02 #199
219969 Ghazi
pi_70669300
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:46 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Nee. Je draait de zaak nog stééds om. Hoe dat meisje ook gekleed gaat, moet ze zelf weten. En dat er dan een keer een dronken mafketel een te handtastelijke versierpoging onderneemt, dat kan natuurlijk gebeuren. Echter als zij duidelijk maakt er niet van gediend te zijn, is het einde oefening. Dat iemand zo compleet mesjokke is om haar vervolgens in elkaar te trappen staat op geen enkele manier en verhouding met haar al dan niet uitdagende kleding, dat is puur domme agressie.

Stel nou dat er zometeen een getint jochie verrot wordt geramd door een groepje kaalkopjes, en er reageert iemand met "Ja, het zal ook wel een beetje aan zichzelf hebben gelegen, hij zal wel het stoere Marokkaantje hebben uitgehangen en dan trigger je tóch wat bij die jongens he", zou je daar niet kotsmisselijk van worden?
Nee, ik draai de zaak niet om. De oorzaak is dat de jongen waarschijnlijk niet om kan gaan met een (brutale?)afwijzing, waardoor hij er op los slaat. Aanleiding van het hele gebeuren is de schaarse kleding en het beeld dat deze oproept.
  zondag 5 juli 2009 @ 15:56:03 #200
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')