quote:Op zondag 5 juli 2009 15:38 schreef Chooselife het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)laat_man_zieken.html
Slachtoffer inmiddels overleden.
Het zal mij benieuwen, die dader. Wat voor type het is en wat z'n motief was.
Ik ben ook benieuwd naar de reactie van Job Cohen!
Taxichauffeurs daar (en bij CS) zijn bijna allemaal hufters, er zijn veeeel te veel taxi's en de werkdruk is te hoog.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:17 schreef Manono het volgende:
goed btw dat die taxistandplaats daar weggaat want die taxichauffeurs zijn veel te sfeerbepalend op het plein, het is bijna allemaal doorgesnoven gajes
Een vrouw die soms ja, en soms nee zegt, is een part-time hoer? Juistum.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:53 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Ja, misschien moet de toekomstige Verdonk de nieuwe Nederlanders bij de inburgeringscursus maar vertellen dat de gemiddelde Nederlandse vrouw een part-time hoer is. Soms zegt ze ja, soms zegt ze nee.
Precies. Dus doe je best zou ik zeggen!quote:Op zondag 5 juli 2009 15:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik voel me wel machtig nu, dit betekend dat ik de PVV kan maken en breken!
Een afwijzing! De brutaliteit! Dan maar een pak rammel uitdelen!quote:Op zondag 5 juli 2009 15:56 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Nee, ik draai de zaak niet om. De oorzaak is dat de jongen waarschijnlijk niet om kan gaan met een (brutale?)afwijzing, waardoor hij er op los slaat. Aanleiding van het hele gebeuren is de schaarse kleding en het beeld dat deze oproept.
Waar keur ik deze misdadige afranseling goed?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:58 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Een afwijzing! De brutaliteit! Dan maar een pak rammel uitdelen!
Reageer je ook zo op het andere voorbeeld dat ik noemde? Als ik een Marokkaan in elkaar timmer omdat hij te provocerend rondloopt, zeg je dan ook dat het gedrag van die Marokkaan de aanleiding is en mijn reactie "omdat ik daar nou eenmaal moeilijk mee om kan gaan"?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:56 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Nee, ik draai de zaak niet om. De oorzaak is dat de jongen waarschijnlijk niet om kan gaan met een (brutale?)afwijzing, waardoor hij er op los slaat. Aanleiding van het hele gebeuren is de schaarse kleding en het beeld dat deze oproept.
Geen toezicht maakt geen verbetering. Het vrijgeven van die markt was het domste wat ze konden doen.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:57 schreef Manono het volgende:
Taxichauffeurs daar (en bij CS) zijn bijna allemaal hufters, er zijn veeeel te veel taxi's en de werkdruk is te hoog.
Ooit was er een beleid, chauffeurs moesten zich jarenlang aan strenge regels houden en een hoop geld uitgeven aan vergunningen ed. Ineens vond de gemeente het wel prima om de markt open te gooien, waardoor iedere lamlul het brood van jarenlang streng aangepakte taxichauffeurs kon afnemen. Logisch dat die markt verwilderd (en verduistert). En niet alleen die markt, al de hanggroepchauffeurs maken de sfeer op straat grimmig en shabby. Als je uit CS komt en een taxi wil nemen wordt je belaagd door foute gasten die absurde prijzen aanhouden like, een tientje om het Damrak af te rijden.
Eigenlijk zouden er gewoon een paar honderd taxi's moeten verdwijnen.
Schuld van de VVD!quote:Op zondag 5 juli 2009 16:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geen toezicht maakt geen verbetering. Het vrijgeven van die markt was het domste wat ze konden doen.
Denk dat ze hier nog wel op terug komen.
Of het onder de TCA Taxi Criminelen Amsterdam zo lekker liep allemaal.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geen toezicht maakt geen verbetering. Het vrijgeven van die markt was het domste wat ze konden doen.
Ligt aan de aard en mate van de provocaties. Stel zo'n S-Marokkaan wil jouw moeder doen. Jij zegt wat terug, en de S-Marokkaan neemt een dreigende houding. Geheel tegen de verwachtingen sla je de Marokkaan in elkaar.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:00 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Reageer je ook zo op het andere voorbeeld dat ik noemde? Als ik een Marokkaan in elkaar timmer omdat hij te provocerend rondloopt, zeg je dan ook dat het gedrag van die Marokkaan de aanleiding is en mijn reactie "omdat ik daar nou eenmaal moeilijk mee om kan gaan"?
Keuzevrijheid geldt voor beide sekses. Dat minachting hiervoor druipt van jouw toetsenbord af.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:59 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Waarom zie je me voor een S-Marokkaan aan?
dat dusquote:Op zondag 5 juli 2009 16:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Keuzevrijheid geldt voor beide sekses. Dat minachting hiervoor druipt van jouw toetsenbord af.
.
Of je je bent een gevaarlijke gek zonder zelfbeheersing.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:03 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Ligt aan de aard en mate van de provocaties. Stel zo'n S-Marokkaan wil jouw moeder doen. Jij zegt wat terug, en de S-Marokkaan neemt een dreigende houding. Geheel tegen de verwachtingen sla je de Marokkaan in elkaar.
Dan sta je wat mij betreft in je recht. Immers, de S-Marokkaan begon met de agressie.
Daar ben ik het met je eens. Waar beweer ik het tegendeel?quote:Op zondag 5 juli 2009 16:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Keuzevrijheid geldt voor beide sekses.
Jaja. Ik hoop nooit mee te maken dat de beschaving zover afglijdt dat jouw denkbeelden door de meerderheid als normaal gezien wordt, laat ik het daar maar bij laten.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:03 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Ligt aan de aard en mate van de provocaties. Stel zo'n S-Marokkaan wil jouw moeder doen. Jij zegt wat terug, en de S-Marokkaan neemt een dreigende houding. Geheel tegen de verwachtingen sla je de Marokkaan in elkaar.
Dan sta je wat mij betreft in je recht. Immers, de S-Marokkaan begon met de agressie.
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een S-Marokkaan kan aanvoelen of jij zwak bent. Als je je als Nederlander niet hard opstelt, gaan de intimidaties gewoon door. Geef je een grote mond terug of ben je niet bang uitgevallen voor een fysieke confrontatie, dan kijkt hij wel uit.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:05 schreef Megumi het volgende:
[..]
Of je je bent een gevaarlijke gek zonder zelfbeheersing.
Vergunning intrekken chauffeur , boete naar het moederbedrijf, meer toezicht op het bedrijfsproces (topkader functie). Semi-overheid instelling van maken (zoals een nutsbedrijf).quote:Op zondag 5 juli 2009 16:03 schreef Megumi het volgende:
[..]
Of het onder de TCA Taxi Criminelen Amsterdam zo lekker liep allemaal.
Er zijn gelukkig ook goede taxi-chauffeurs, alleen zijn ze in Amsterdam echt moeilijk te vinden.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:08 schreef Manono het volgende:
[..]
ja het kan niet anders of dat hebben ze achter de schermen natuurlijk allang gedaan, het wordt nl echt een megaprobleem.
zelfs crimi roemenen kunnen nu op de taxi gaan en waarschijnlijk is de dader in dit topic ook een taxichauffeur (aangezien hij werd gesteund door iemand van de standplaats)
denk dat gemeente met de handen in het haar zit, door die wildgroei valt het lastig aan te pakken - alle zaken die zo'n invloed op het openbare leven hebben zouden veel beter doordacht moeten worden
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:03 schreef Megumi het volgende:
[..]
Of het onder de TCA Taxi Criminelen Amsterdam zo lekker liep allemaal.
Je geeft meermalen aan dat de aanleiding voor het in elkaar slaan van het meisje door die Marokkaan is dat ze schaars gekleed ging.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:06 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Daar ben ik het met je eens. Waar beweer ik het tegendeel?
Lig dan niet te miepen dat een vrouw soms ja en soms nee zegt.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:06 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Daar ben ik het met je eens. Waar beweer ik het tegendeel?
Je moet oorzaak en aanleiding niet met elkaar verwarren. Schaars geklede wijven kunnen nou eenmaal rekenen op meer aandacht van de mannen. Dat is dus inclusief negatieve aandacht.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lig dan niet te miepen dat een vrouw soms ja en soms nee zegt.
Zo zijn vrouwen (mannen ook trouwens).
Dat geeft het nog geen vrijbrief om te gaan zwaaien met de armen.
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:15 schreef Ghazi het volgende:
Nergens leg ik de schuld bij het meisje inzak de mishandeling.
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:56 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Aanleiding van het hele gebeuren is de schaarse kleding en het beeld dat deze oproept.
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:15 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Je moet oorzaak en aanleiding niet met elkaar verwarren. Schaars geklede wijven kunnen nou eenmaal rekenen op meer aandacht van de mannen. Dat is dus inclusief negatieve aandacht.
De oorzaak is echter het 'gekrenkte ego' van de man, in dit geval de S-Marokkaan, waardoor hij er op los slaat.
Nergens leg ik de schuld bij het meisje inzak de mishandeling.
Daar diskwalificeer jij je alquote:Schaars geklede wijven
Ik ben geen Nederlander leg eens uit? Los daarvan. Geef je een grote mond kun je van mij direct een ram op je bek krijgen namelijk. Want de eerste klap is een daalder waard. Doe je dat niet dan ben je de verliezer. Het zo ver niet laten komen. Ik besteed daar niet veel woorden aan. En vecht der halve zelden of nooit fysiek. Ik heb geloof ik voor het laatst gevochten zo een 20 jaar geleden. Zal me kalme en beheerste uitstraling zijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:09 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Een S-Marokkaan kan aanvoelen of jij zwak bent. Als je je als Nederlander niet hard opstelt, gaan de intimidaties gewoon door. Geef je een grote mond terug of ben je niet bang uitgevallen voor een fysieke confrontatie, dan kijkt hij wel uit.
De weinige kleding zorgde voor een ketting van reacties. Maar ik keur de nodeloze mishandeling keihard af. Want al kleed je je als een hoer, zoals de gemiddelde vrouw in Nederland tijdens de uitgaansavonden, dan nog geef je dat niet het recht om iemand een gebroken voet te geven.quote:
precies en dat trekt dus ook weer bepaalde sfeertjes aan in de stad, juist rond de grote pleinen en knooppunten waar dat al helemaal niet gewenst isquote:Op zondag 5 juli 2009 16:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vergunning intrekken chauffeur , boete naar het moederbedrijf, meer toezicht op het bedrijfsproces (topkader functie). Semi-overheid instelling van maken (zoals een nutsbedrijf).
Ze hadden dit veel beter moeten reguleren.
Een taxibedrijf maakt in mijn optiek fundamenteel deel uit van het 'openbaar' vervoer . Het laatste wat je wilt zijn Wild West Cowboys van wat het nu is verworden.
Dan woon ik dus blijkbaar in een klote stad.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:20 schreef Manono het volgende:
taxi's moeten qua prijs, kwaliteit en voorkomen representatief voor de stad zijn voordat ze op high profile locaties terecht kunnen
Kun jij niet krijgen hè. Onze Hollandse schoonheden.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:20 schreef Ghazi het volgende:
[..]
De weinige kleding zorgde voor een ketting van reacties. Maar ik keur de nodeloze mishandeling keihard af. Want al kleed je je als een hoer, zoals de gemiddelde vrouw in Nederland tijdens de uitgaansavonden, dan nog geef je dat niet het recht om iemand een gebroken voet te geven.
Om even net zo lekker te generaliseren als jij: de gemiddelde Marokkaan in Nederland denkt dat hij dat recht wel heeft.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:20 schreef Ghazi het volgende:
[..]
De weinige kleding zorgde voor een ketting van reacties. Maar ik keur de nodeloze mishandeling keihard af. Want al kleed je je als een hoer, zoals de gemiddelde vrouw in Nederland tijdens de uitgaansavonden, dan nog geef je dat niet het recht om iemand een gebroken voet te geven.
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:22 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Kun jij niet krijgen hè. Onze Hollandse schoonheden.
Nee, burka's zijn een stuk beterquote:Op zondag 5 juli 2009 16:20 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Met de gemiddelde vrouw in Nederland vrouw bedoel ik natuurlijk ook de Surinaamse, Antilliaanse, Marokkaanse, Turkse e.d vrouw mee. Ik discrimineer wat dat betreft niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:23 schreef Jalu het volgende:
[..]
Om even net zo lekker te generaliseren als jij: de gemiddelde Marokkaan in Nederland denkt dat hij dat recht wel heeft.
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dan woon ik dus blijkbaar in een klote stad.
Superieur aan wat?quote:Op zondag 5 juli 2009 16:24 schreef Ghazi het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er niet op uit om pussies te krijgen. Hollands of niet.
Ik leid namelijk een moreel superieur leven.
Ik beschuldig je ook niet van discrimineren maar van generaliseren. Iets waar allochtonen in een slachtofferrol heel graag de Nederlandse autochtonen van beschuldigen.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:27 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Met de gemiddelde vrouw in Nederland vrouw bedoel ik natuurlijk ook de Surinaamse, Antilliaanse, Marokkaanse, Turkse e.d vrouw mee. Ik discrimineer wat dat betreft niet.
ach schei toch uit, dat generaliseren gaat wel aardig beide kanten op hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 16:40 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ik beschuldig je ook niet van discrimineren maar van generaliseren. Iets waar allochtonen in een slachtofferrol heel graag de Nederlandse autochtonen van beschuldigen.
quote:Op zondag 5 juli 2009 18:06 schreef AndreaW het volgende:
Tis toch echt een schijtvolk die Berbers, Ik probeer mijn haat in te houden want het brengt niets op .. Maar het is soms moeilijk. Die agressie in het verkeer opstraat wat dan ook .. Ik hou mezelf onder controle maar som s denk ik ... .........
Ze denkt het alleen dus hoezo beter voor ieders veiligheid?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:08 schreef Manono het volgende:
[..]
ik denk dat jij een beetje overspannen bent en voor ieders veiligheid beter niet aan het stadse leven mee kan doen
if you can't stand the heat enzo
quote:Op zondag 5 juli 2009 18:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ze denkt het alleen dus hoezo beter voor ieders veiligheid?
Volgens mij willen ze niet dat wij ons aanpassen maar kunnen zij zichzelf niet aanpassen.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:31 schreef turnpoint76 het volgende:
Echter teveel woestijn migranten denken nog steeds dat wij ons moeten aanpassen aan hun middeleeuwse gewoontes en dat is onacceptabel.
AMEN !!quote:Op zondag 5 juli 2009 18:06 schreef AndreaW het volgende:
Ik probeer mijn haat in te houden want het brengt niets op .. Maar het is soms moeilijk. Die agressie in het verkeer opstraat wat dan ook .. Ik hou mezelf onder controle maar som s denk ik ... .........
Ah, een stadse wereldmeid die wél opgewassen is tegen de sterke 'persoonlijkheid' van mannelijke Finnen.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:08 schreef Manono het volgende:
[..]
ik denk dat jij een beetje overspannen bent en voor ieders veiligheid beter niet aan het stadse leven mee kan doen
if you can't stand the heat enzo
Vandaag zaten er bij mij jongetjes in de bus die zich prima hadden aangepast, het is dat ik zag dat het Nederlanders waren maar anders zou ik zweren dat het Marokkanen waren, precies hetzelfde accent. Incl. Tfoe ofzo iets.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:11 schreef For_now het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze niet dat wij ons aanpassen maar kunnen zij zichzelf niet aanpassen.
quote:Op zondag 5 juli 2009 18:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ah, een stadse wereldmeid die wél opgewassen is tegen de sterke 'persoonlijkheid' van mannelijke Finnen.
Ik zou zeggen, zoek je meest wulpse pakje uit en stort je vannacht nog in het uitgaansleven van het Leidse plein. Hopelijk kom je een leuk exemplaar tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |