Hebt u verdere vragen, op of aanmerkingen omdat deze OP niet duidelijk was? Meld het hier! Onze mods zullen u graag van dienst zijn het een en ander te verduidelijken!quote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback.
Ik weet niet waar je die 'walgelijke insinuaties' en het 'demoniseren' vandaan haalt, ik wil alleen mijn afkeur uitspreken over een dergelijke PI bij zo'n post. Volkomen terecht dat je de foto's post als aanvulling op de vorige user, zelfs zeer welkom, maar die PI geeft het een zeer wrange smaak. Ik begrijp ook gewoon niet waarom je zo'n PI zou kiezen, des te meer niet omdat je eronder zet dat je het blijkbaar zielig vindt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
Handen en voeten afgehakt bij Somaliėrs
Tamelijk walgelijke insinuatie richting mijn persoontje. Iemand die op basis van een misinterpretatie van mijn PI mij poogt te demoniseren. Overigens gaat deze user, ondanks uitleg van mijn zijde, gwoon verder met die walgelijke insinuaties.
Gemodquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:20 schreef timmmmm het volgende:
Japan zat van Sea Shepherd
Het gaat me hier allemaal een beetje te ver nu.
Waarom nog niet weggemodquote:
Lambiekje wat een idiootquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan dit topic niet naar BNW?
Journalist klaagt Pharma/WHO aan wegens vaccinaties
Zo'n topic was er toch ook al ergens?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:44 schreef Martijn_77 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:39 schreef woargh het volgende:
[..]
Van mij mogen ze al weg puur omdat het bruine buitenlanders zijn, al waren alle marokkanen christelijk, dan mochten ze van mij net zo hard opflikkeren.
Ja, en?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:40 schreef Meh7 het volgende:
Van mij mogen ze al weg puur omdat het bruine buitenlanders zijn, al waren alle marokkanen christelijk, dan mochten ze van mij net zo hard opflikkeren.
nee voor zover ik het kan zien is dat gewoon een fatsoenlijk topic voor NWS, maakt mij niet uit wie het geopend heeftquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik mag niet rammelen met de pispot, anders had ik dat wel gedaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:20 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ja, en?
Misschien wat meer info in wat voor context en in welk topic.
Voor een mekker valt deze post van je een beetje tegen...
Ik weet niet of jij mijn post hebt verwijderd, maar verwijder dan ook de post waarin Bommenlegger leuk denkt te doen door Meh7 te verbasteren naar mekker.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:34 schreef sp3c het volgende:
als je je per se als een kleuter moet gedragen dan raad ik je aan een zandbak op te zoeken ... kans dat het verlaten is is vrij groot dus hoef je ook niet bang te zijn dat ze je gaan pesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |