Het leven is 1 groot feestquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:08 schreef versabommie het volgende:
Vanavond feest ?
Goed planquote:
Mijn oma ook, die was toen pas 83quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:09 schreef Marloesz het volgende:
[..]
das 10 jaar geleden..
toen was ik nog jong
So, whats next?quote:
quote:
Zondequote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
de hele koelkast ligt hier vol met hamburgers, ik geloof dat ze me dood willen hebben ofzo.
(dus ze liggen er nog omdat ik ze niet eet)
Amerikaans feest, zelf meenemenquote:
Wat ga je niet precies zeggen, Laysaquote:
dat ga ik niet zeggen want als ik dat wel doe...dan heb ik het toch gezegdquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat ga je niet precies zeggen, Laysa?
Schuld van Laysa... die durft niet te zeggen wat ze niet wilde zeggen.quote:
quote:
Wat een watjequote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Schuld van Laysa... die durft niet te zeggen wat ze niet wilde zeggen.
Ga je weg????quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:23 schreef D. het volgende:
Een kwartet om mee af te sluiten
Wellicht tot vanavond, anders tot morgen
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:23 schreef D. het volgende:
Een kwartet om mee af te sluiten
Wellicht tot vanavond, anders tot morgen
tuulk... altijd party hierquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:42 schreef Anniebab het volgende:
Zo mijn laatste visite is weg.ppppppppfffffffffffffff k.t,maarre is er een party tonight?
1e pagina vorig topic...... gaat nie doorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:51 schreef Anniebab het volgende:
Ik zag bij nalezen die harige bommengooier moest die niet op een bbq zitten?Of heeft ie weer ns mazzel,dat men daar laptops uitdelen bij aankomst?
wie is waar????quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
Het heeft even geduurd maar daar is ie dan
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
en weer een beetje bijgekomen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:14 schreef evaxsis het volgende:
Hallo dan,
Ik heb even een paar uurtjes geslapen![]()
Eerst maar even
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
wie is waar????
[..]
en weer een beetje bijgekomen?
En wat zijn ze leuk die gaan we natuurlijk even opslaanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
Het heeft even geduurd maar daar is ie dan
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik heb bijna de hele serie klaarquote:
Ik heb een behoorlijke druk op mijn orenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
wie is waar????
[..]
en weer een beetje bijgekomen?
Hoe doe je dat dan dat opslaan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En wat zijn ze leuk die gaan we natuurlijk even opslaan
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijke druk op mijn oren
Wel heb ik net koffie gepakt zonder out te gaan, so me is happy [ afbeelding ]
Met je rechter muisknop op het plaatje klikken en danquote:
ja heuj doe ze dan ook in een zipje,... ik sla niets 1 voor 1 op... dat vertik ik!!quote:
ok thanksquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met je rechter muisknop op het plaatje klikken en dan
[ afbeelding ]
Maar jij wilt de link en dan moet je de link kopieren
rechterknop op plaatje > eigenschappen en dan kopieren
[ afbeelding ]
coolsmilies.zipquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja heuj doe ze dan ook in een zipje,... ik sla niets 1 voor 1 op... dat vertik ik!!
die doet t heul nie!!quote:
nu welquote:
Thank you!!!quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja heuj doe ze dan ook in een zipje,... ik sla niets 1 voor 1 op... dat vertik ik!!
Door ze bv up te loaden naar een eigen webserver of tinypic ofzoquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hoe moet je ze zo dan hier gebruiken?
Ik gebruik ze vanaf jouw server vinnik een beter planquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Door ze bv up te loaden naar een eigen webserver of tinypic ofzo
Maar ze blijven ook op mijn server staan iig
quote:
Verwen jezelf maar weerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:02 schreef Anniebab het volgende:
Zo alles weer netjes hier nu zelf eerst een bakkie koffie en een stukkie taart daarna ga ik een fles wijn van kant maken, oefff zalig weer die rust na een hectische dag.....
slijmbalquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik gebruik ze vanaf jouw server vinnik een beter plan[ afbeelding ]
Ja doe ik ook , ik heb de benen uit me reet gelopen vandaag.Vrouwtje zit nu ff lekker.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Verwen jezelf maar weer [ afbeelding ]
Ik heb net tweequote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:02 schreef Anniebab het volgende:
Zo alles weer netjes hier nu zelf eerst een bakkie koffie en een stukkie taart daarna ga ik een fles wijn van kant maken, oefff zalig weer die rust na een hectische dag.....
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jaaa, wacht daar maar ff mee, eerst de zomer
Doe ik er ook nog éénquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb net tweeop en ze smaakte zo goed dat ik twijfel aan om nog eentje te nemen.
Wat voor hectisch had je allemaal vandaag?
Tegen sneeuwblindheidquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:18 schreef Chanel5 het volgende:
Ik keek alleen maar naar die kerstmuts, zag de zonnebril niet
Verjaardag van me dochter die is op vakantie jarig daarom vierde ik t eerder, maar wij hebben grote families dus dan loop je echt de hele dag en ze kwamen nogal verspreid dus das altijd rommelig maar ik leef nog hoor ik kan wel tegen een stootje, maar ben nu wel blij dat t weer rustig is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb net tweeop en ze smaakte zo goed dat ik twijfel aan om nog eentje te nemen.
Wat voor hectisch had je allemaal vandaag?
Wat denk is dat verstandig om nog meerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe ik er ook nog één [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Tsja dan maakt dat bakkie niet veel meer uit. Als je net 3 uur hebt gepit duurt t toch nog wel ff eer je weer moe bent lijkt me.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat denk is dat verstandig om nog meer [ afbeelding ] te nemen?
Dan ga ik natuurlijk nooit meer slapen want ik heb net zo'n 3 uur geslapen
Je hebt ze fijn weer het huis uit gejaagd en zit alweer op FOK!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Verjaardag van me dochter die is op vakantie jarig daarom vierde ik t eerder, maar wij hebben grote families dus dan loop je echt de hele dag en ze kwamen nogal verspreid dus das altijd rommelig maar ik leef nog hoor ik kan wel tegen een stootje, maar ben nu wel blij dat t weer rustig is.En als je nou trek hebt neem je toch nog een bakkie?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik moet elke keer aan Ray Charles denken met al die brilletjes.
14 wordt ze,en is flink aan t puberen hahahaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je hebt ze fijn weer het huis uit gejaagd en zit alweer op FOK!![]()
En hoe oud gaat je dochter worden?
Vind je dat ik er nog welmag hebben, denk wel dat ik dan ga hyperen hier.
Ik wil je niet ontmoedigen maar dat gaat nog wel ff door. Tis altijd wat met die meidenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
14 wordt ze,en is flink aan t puberen hahaha
Ik weet het niet, de meeste denken dat ik oververmoeid ben, en rade mij aan is een keer vroeg te gaan slapen en niet de hele nacht te FOK!en.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Tsja dan maakt dat bakkie niet veel meer uit. Als je net 3 uur hebt gepit duurt t toch nog wel ff eer je weer moe bent lijkt me.
quote:
Ik denk dat jij je ff moet matigen met alles, rust nemen e.d.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je hebt ze fijn weer het huis uit gejaagd en zit alweer op FOK!![]()
En hoe oud gaat je dochter worden?
Vind je dat ik er nog welmag hebben, denk wel dat ik dan ga hyperen hier.
Achjee als ik bedenk hoe erg ik was op die leeftijd, nou berg je dan maarquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
14 wordt ze,en is flink aan t puberen hahaha
eensquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je ff moet matigen met alles, rust nemen e.d.![]()
you fool.... he's not wearing sunglassesquote:
Dus dat. Heb een btje lopen goochelen en jouw klachten kunnen vele oorzaken hebben. Vandaar mijn advies het een btje rustiger aan te doen, tis maar een advies en heb het beste met je voor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik weet het niet, de meeste denken dat ik oververmoeid ben, en rade mij aan is een keer vroeg te gaan slapen en niet de hele nacht te FOK!en.
Dus geen koffie meer mamma Chanel voor mijquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je ff moet matigen met alles, rust nemen e.d.![]()
Ja je bent wel vaak laat nog bezig en misschien eist dat zijn tol, maar je weet t niet of t de warmte is of iets onder de leden, er heerst wel griep en hier waren straks mensen nog halfgebakken en nu wordt mijn zoon ook niet lekker, spugen en misselijk,maar dat heb jij weer niet maar vroeg op bed is nooit slecht natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik weet het niet, de meeste denken dat ik oververmoeid ben, en rade mij aan is een keer vroeg te gaan slapen en niet de hele nacht te FOK!en.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
eens
[..]
you fool.... he's not wearing sunglasses
Neuh gaat tie ook komenquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
eens
[..]
you fool.... he's not wearing sunglasses
quote:
Hoiquote:
nopequote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dus geen koffie meer mamma Chanel voor mij
Ik kan echt niet nog rustiger aan doen dan dittequote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dus dat. Heb een btje lopen goochelen en jouw klachten kunnen vele oorzaken hebben. Vandaar mijn advies het een btje rustiger aan te doen, tis maar een advies en heb het beste met je voor.
die welquote:
Hey Bommie waren de saucijsjes op ?Das toch een tegenvaller dat je nou zo weer thuis bent op zaterdagavond.quote:
Had al gemeld dat het feest niet doorgang lieverdquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hey Bommie waren de saucijsjes op ?Das toch een tegenvaller dat je nou zo weer thuis bent op zaterdagavond.
Kijk dat is dan wel weer verstandig. Water is altijd goed. Niet dat je 5 liter water in een uur gaat drinken waar daar komen ook weer rare dingen van,quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik kan echt niet nog rustiger aan doen dan ditte![]()
En dat 3e bakkie laat ik ook gewoon, beter voor mij neem nog wel een flesje water.
Ach daarom heb ik net 3 uurtjes geslapen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja je bent wel vaak laat nog bezig en misschien eist dat zijn tol, maar je weet t niet of t de warmte is of iets onder de leden, er heerst wel griep en hier waren straks mensen nog halfgebakken en nu wordt mijn zoon ook niet lekker, spugen en misselijk,maar dat heb jij weer niet maar vroeg op bed is nooit slecht natuurlijk.
Nee dan moet je de kustwacht bellen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kijk dat is dan wel weer verstandig. Water is altijd goed. Niet dat je 5 liter water in een uur gaat drinken waar daar komen ook weer rare dingen van,
he lekker dingquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
* MeraViglioSa komt even binnen vallen en wenst iedereen een zeer plezierig weekend
Buonaseraquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
* MeraViglioSa komt even binnen vallen en wenst iedereen een zeer plezierig weekend
De reddingsbrigrade jaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee dan moet je de kustwacht bellen.
Ben je weer aan het dansen moppie?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:40 schreef Tessio het volgende:
Ja, in!
Bleef even steken bij White Sensation 2009, kom ik weer so in the mood.
Same to you!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee meen je dat, ik drink wel echt veel water geen 5 liter maar denk zo 1 liter per uur toch gauw opquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kijk dat is dan wel weer verstandig. Water is altijd goed. Niet dat je 5 liter water in een uur gaat drinken waar daar komen ook weer rare dingen van,
Hoi meis, voor jou van hetzelfdequote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja !! Met gebak en happies en chips alles erop en eraan!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:51 schreef versabommie het volgende:
Ik heb even zitten denken he... maar als ik dus de beredenering van die gasten op een bepaald blog volg.. heb ik dan 63262 fans????en moeten die allemaal op de koffie komen ?
![]()
Ik ben in de war!
Same to you!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die heeft nog ff wat finetuning nodig, want hij klopt nog niet helemaal volgens mijquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Op deze zat ik nou echt te wachten wat een coole schatjes zijn het zo met een zonnebril op
Hahaha, nah dat niet, *loopt wel heen en weerquote:
En kan ik dan ook groupies misbruiken op de kleedkamer of wc.. net als Jan Smit enzo ?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja !! Met gebak en happies en chips alles erop en eraan!!
Jij en in de war?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:51 schreef versabommie het volgende:
Ik heb even zitten denken he... maar als ik dus de beredenering van die gasten op een bepaald blog volg.. heb ik dan 63262 fans????en moeten die allemaal op de koffie komen ?
![]()
Ik ben in de war!
Ja wel hoor hij is goed genoegquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die heeft nog ff wat finetuning nodig, want hij klopt nog niet helemaal volgens mij [ afbeelding ]
EEH nee dan verlaag je jezelf tot hun niveau en dan mag je er nooit meer iets van zeggen, of je moet dat aan je laars lappen, jou kennende...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
En kan ik dan ook groupies misbruiken op de kleedkamer of wc.. net als Jan Smit enzo ?
Das veel, 3 liter vocht per dag is normaal ,met deze warmte iets meer, maar niet gaan overdrijven. Als je behoefte aan vocht zo hoog is meldt dat dan ff komende woensdag.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee meen je dat, ik drink wel echt veel water geen 5 liter maar denk zo 1 liter per uur toch gauw op
Ohhhh nou snap ik je, jij gaat vreemdquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:54 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hahaha, nah dat niet, *loopt wel heen en weer, maar het is wel altijd leuk de topics van de feesten.
Leuke mensen ook.![]()
Daar zou ik ook van in de war rakenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:51 schreef versabommie het volgende:
![]()
Ik ben in de war!
Tja idd... nee ik ga me vandaag eens een beetje normaal en netjes gedragen....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
EEH nee dan verlaag je jezelf tot hun niveau en dan mag je er nooit meer iets van zeggen, of je moet dat aan je laars lappen, jou kennende...
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja wel hoor hij is goed genoeg [ afbeelding ]
Ooow ben je hem nu aan aan het verbeteren want de pagina bestaat niet meer?
Dat jaquote:
quote:
Wat denk je zelf, ik denk dat Bommie daar heul nie mee gaat zittenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
EEH nee dan verlaag je jezelf tot hun niveau en dan mag je er nooit meer iets van zeggen, of je moet dat aan je laars lappen, jou kennende...
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja idd... nee ik ga me vandaag eens een beetje normaal en netjes gedragen....
Wat vin jij het lekkerst Annie.. Op zijn hondjes of op je rug?
Ik ga denk ik een lijstje maken met mijn klachten en daar wil ik allemaal antwoord op krijgen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Das veel, 3 liter vocht per dag is normaal ,met deze warmte iets meer, maar niet gaan overdrijven. Als je behoefte aan vocht zo hoog is meldt dat dan ff komende woensdag.
Zit je die nu zelf te fabriceren?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die heeft nog ff wat finetuning nodig, want hij klopt nog niet helemaal volgens mij [ afbeelding ]
Dat vroeg ik toch niet, lieverd?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik ga nu me wijn voor de dag halen, want dan kan ik me beter verweren.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja idd... nee ik ga me vandaag eens een beetje normaal en netjes gedragen....
Wat vin jij het lekkerst Annie.. Op zijn hondjes of op je rug?
Nee dat net weer niet...hoewel vorige week zat ik er wel even te kletsen, maar dat was omdat ik geen kaarten meer kon krijgen. (OMG...wat een excuus, klinkt zo NIET geloofwaardig he)quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ohhhh nou snap ik je, jij gaat vreemd
even checken of ik hem weer hebquote:Op zaterdag 4 juli
2009 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die mondjes gaan zo raar achter die bril aan [ afbeelding ]
In dat geval: je hebt geen glas nodig, drink maar uit de fles!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat ik zeg ik moet me eerst moed indrinken om deze vragen te kunnen beantwoorden, dus proost!
Doe maar, hoe duidelijker je bent hoe makkelijker voor de arts. Ook laat naar bed gaan hè. Vlak voor je klachten met heeeeel harde muziek geconfronteerd geweest?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een lijstje maken met mijn klachten en daar wil ik allemaal antwoord op krijgen.
Je weet het nooit met al die smerige virussen van tegenwoordig.
Jaaaaa en Annie die gaat Lossssssssquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb net bij het loket, paar huizen verderop..ja mijn buren zijn niet veel beter dan ik, een flesje gescoord.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee maar wel met mij aan de foon telt dat ook?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Doe maar, hoe duidelijker je bent hoe makkelijker voor de arts. Ook laat naar bed gaan hè. Vlak voor je klachten met heeeeel harde muziek geconfronteerd geweest?
Ik zit ook al aan een glaasje hoor, zal zeker niet laat worden, laat ik aan die die hards hier overquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat ik zeg ik moet me eerst moed indrinken om deze vragen te kunnen beantwoorden, dus proost!
Blablablaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:06 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik heb net bij het loket, paar huizen verderop..ja mijn buren zijn niet veel beter dan ik, een flesje gescoord.
Had mij nog zo voorgenomen helemaal niks kwaadaardigs te drinken.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]ik ben ook maar een menschhhhhhhh
Ooow daar is iemand op Twitter en die heeft nog 1 kaart te koop geloof ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:04 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee dat net weer niet...hoewel vorige week zat ik er wel even te kletsen, maar dat was omdat ik geen kaarten meer kon krijgen. (OMG...wat een excuus, klinkt zo NIET geloofwaardig he)![]()
Jaja, maar dat was dan weer een ander feest.
Hahahaha, boef!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Blablabla
Geen foto's of youtubes ervan dan is het niet gebeurt!
Mijn man is de hort op dus ik kan lekker lang hier.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zit ook al aan een glaasje hoor, zal zeker niet laat worden, laat ik aan die die hards hier overedit: excl. Eva
![]()
Nee, ik heb het over een ander feest, is al geweest.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow daar is iemand op Twitter en die heeft nog 1 kaart te koop geloof ik.
Die wilde hij hier ergens op FOK! verkopen.
Deur op slot gedraaid ...en op de ketting?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Mijn man is de hort op dus ik kan lekker lang hier.
Prrrooost dat ze je wel mogen smakenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ja dat laat naar bed gaan doe ik steeds en heb best vroeg die afspraak.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Doe maar, hoe duidelijker je bent hoe makkelijker voor de arts. Ook laat naar bed gaan hè. Vlak voor je klachten met heeeeel harde muziek geconfronteerd geweest?
Ah, gelukkig contact! Een kenner...zullen we?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
Goede muziek, Sensation 2009 [ afbeelding ]
Wat ben je ?quote:
Ik heb hier ook nog een fles in de koelkast, maar die laat ik lekker staanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:06 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik heb net bij het loket, paar huizen verderop..ja mijn buren zijn niet veel beter dan ik, een flesje gescoord.
Had mij nog zo voorgenomen helemaal niks kwaadaardigs te drinken.
quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:14 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ah, gelukkig contact! Een kenner...zullen we?![]()
Al twee keer vandaag hè lief en gisteren ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:07 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee maar wel met mij aan de foon telt dat ook?
Nee Annie niet terugkrabbelen, das nergens voor nodig.quote:
You fit right inquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:18 schreef Soury het volgende:
Oh nog steeds de zogenaamde hete snollen hier
Jah want ik ben zielig nu, en vind echt wel erg dat ik niet mag drinkenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zit ook al aan een glaasje hoor, zal zeker niet laat worden, laat ik aan die die hards hier overedit: excl. Eva
![]()
Oh ja, je gaf het al door, maar toen kwam er even wat tussenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Al twee keer vandaag hè lief en gisteren ook.
Ik heb een Hotlijn met jou.
Beter doe je skype installeren dan kunnen we door de computer praten.
Nee klopt, maar ik wil wel een YT van Erick E.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat nu niet meer lukken denk ik [ afbeelding ]
Euhh ja hahahhaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:11 schreef Tessio het volgende:
[..]
Deur op slot gedraaid ...en op de ketting?![]()
Snovendam! Annie toch!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:23 schreef Anniebab het volgende:
[quote]Op zaterdag 4 juli 2009 22:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee Annie niet terugkrabbelen, das nergens voor nodig.
Ahhhh doe jij het dan voor mij want ik mag niet meer
[/quote) Jaa maar jij bent daar veel beter in, ik ben een truttige Annie uit Snovendam weet je nog?maar ik doe mijn best.
Ahhh vuile vuile bommenwerper ik mis m niet , .....ach eigenlijk ook welquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:24 schreef versabommie het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=4146481#4146481
Wie, wat, hoe, waar?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:18 schreef Soury het volgende:
Oh nog steeds de zogenaamde hete snollen hier
quote:
Leuk dat hij maar vaak lang weg mag blijvenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoe of wat/ O die vraag nou ff kijken hoor ....op mijn rug toch maarquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:27 schreef versabommie het volgende:
HEY! tis zaterdagavond .. veel te timide allemaal hier!![]()
Tess... daar staat een paal: dansen..
Annie... vertel even hoe of wat !
Eva... NAAR BED![]()
Ooow nou snap ik het niet meer hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:10 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over een ander feest, is al geweest.
Vinnik nou ook Tessquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:11 schreef Tessio het volgende:
[..]
Deur op slot gedraaid ...en op de ketting?![]()
* versabommie breekt bezem heks en geeft haar een buskaartjequote:
Ik ben niet meer van de House, is dat erg?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
Goede muziek, Sensation 2009 [ afbeelding ]
Lui wijf!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoe of wat/ O die vraag nou ff kijken hoor ....op mijn rug toch maar
waarom breek jij mijn bezem als ik vragen mag, sta je er dan wel bij stil dat ik helemaal niet de straat meer op kom, en me de hele dag op FOK moet vermakenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie breekt bezem heks en geeft haar een buskaartje
Dat zal wel gezellig zijn, maar heb vanmiddag gelezen dat ze mij dan willen ruilen voor iemand andersquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie breekt bezem heks en geeft haar een buskaartje
* versabommie doet de resten van Heks haar bezem verbranden !quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom breek jij mijn bezem als ik vragen mag, sta je er dan wel bij stil dat ik helemaal niet de straat meer op kom, en me de hele dag op FOK moet vermaken
hoi annie beetje bijgekomen en was het gezelligquote:
Ik was ff ergens anders..... Jij hebt vrij spel dus?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Doe nou maar gewoon ff installeren das veel handigerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:19 schreef Tessio het volgende:
[..]
Oh ja, je gaf het al door, maar toen kwam er even wat tussen
Begin je oud te worden?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben niet meer van de House, is dat erg?
Bommie wil zeker dat ik een vloek over hem uitspreek, of heb je liever een toverdrankje van mij??? zeg het maar hoor even in mijn spreukenboek kijken wat het beste bij jou past....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie doet de resten van Heks haar bezem verbranden !
Lets get it on!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:27 schreef HiDiHo het volgende:
http://www.sensation.com/radio/index.html
[ afbeelding ]
Joh iedereen kan dat toch, gewoon genoeg drank erin gooien en alles komt vanzelfquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:23 schreef Anniebab het volgende:
[quote]Op zaterdag 4 juli 2009 22:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee Annie niet terugkrabbelen, das nergens voor nodig.
Ahhhh doe jij het dan voor mij want ik mag niet meer
[/quote) Jaa maar jij bent daar veel beter in, ik ben een truttige Annie uit Snovendam weet je nog?maar ik doe mijn best.
Wijd open... we hebben allemaal gezien hoe het met dat gras in de Arena afliepquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
En jij Bommie hebt ook nog niet geantwoord, staat die klep nou open of is ie nog dicht,
Hidiho heeft al een aanzetje gegevenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:27 schreef versabommie het volgende:
Eva... NAAR BED![]()
Het kan me niet vol genoeg zijn, ik wil chaos, anarchie!quote:
quote:
Hoe oud is jouw kind dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:36 schreef Toverheks het volgende:
kind gaat zo naar Sensation, hoop dat het leuk voor hem wordt
WTF doe is lief tegen mij, ik ben al op bed de hele dagquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:27 schreef versabommie het volgende:
Eva... NAAR BED![]()
JIJ!quote:
ik geloof niet in sprookjes, zei de heks en starte haar bezemsteelquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom breek jij mijn bezem als ik vragen mag, sta je er dan wel bij stil dat ik helemaal niet de straat meer op kom, en me de hele dag op FOK moet vermaken
Ze hapt nietquote:
Half uurtje... daarna gaan we de ruil in details besprekenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
WTF doe is lief tegen mij, ik ben al op bed de hele dag![]()
Ik mag heus wat langer opblijven nu ik 3 uur geslapen heb toch Boms.
Ahjoh Boms
O is dat nu/? Hier zou piratenfestival zijn ,daar moest Annie dus niet heen ,maar de tent is gister stuk gewaaid en nu heeft japio buys 50.000 eurootjes schade aan de apparatuur want dat stond er al .En is erruug boosquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:36 schreef Toverheks het volgende:
kind gaat zo naar Sensation, hoop dat het leuk voor hem wordt
Hey!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als het niet op Youtube staat is het niet gebeurt
Wie gaan er nu over? En wie komen er hier?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Half uurtje... daarna gaan we de ruil in details bespreken
Jaaaaa en dan nu mag je haar bezem van mij breken Bommiequote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
aggos is japio nou nog boos????quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
O is dat nu/? Hier zou piratenfestival zijn ,daar moest Annie dus niet heen ,maar de tent is gister stuk gewaaid en nu heeft japio buys 50.000 eurootjes schade aan de apparatuur want dat stond er al .En is erruug booswant de controle heeft gefaald of zoiets.
oh zag een foto in de krant over een hele grote tent die de storm niet had overleeft, en xe moeten daar toch verzekerd voor zijn als er iets mis gaat.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
O is dat nu/? Hier zou piratenfestival zijn ,daar moest Annie dus niet heen ,maar de tent is gister stuk gewaaid en nu heeft japio buys 50.000 eurootjes schade aan de apparatuur want dat stond er al .En is erruug booswant de controle heeft gefaald of zoiets.
Heb je niet een lekker toverdrankje voor mij zodat ik weer beter wor?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bommie wil zeker dat ik een vloek over hem uitspreek, of heb je liever een toverdrankje van mij??? zeg het maar hoor even in mijn spreukenboek kijken wat het beste bij jou past....
hahahha geen grapjes maken he, nee geintje ja hij is al groot, maar uit zijn bed komen als ie werken moet ho maar, dan moet ik 3 keer roepen dat er koffie is en dan komt meneer naar beneden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:44 schreef Tessio het volgende:
[..]
Oh hmmm, 23 is toch al een grote jongen?![]()
Zal ik es roepen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha geen grapjes maken he, nee geintje ja hij is al groot, maar uit zijn bed komen als ie werken moet ho maar, dan moet ik 3 keer roepen dat er koffie is en dan komt meneer naar beneden.
Tuurlijkquote:
Ja me vriend wordt er al grijzer van Japio is liefquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
aggos is japio nou nog boos????
eerst al jan en yo en nu dit weer... die arme man toch.. hij heeft het zwaar!!
Dat antwoordt had ik van jou kunnen verwachten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het kan me niet vol genoeg zijn, ik wil chaos, anarchie!![]()
Chaos, Anarchie, komen jullie buiten spelen ?
OMFG die opbouw alleen alquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
hou jij het nu vanavond bij met een lekker koud flesje water, geen wijn, geen koffie. maar gaat alweer beter met je zoals ik lees, je hebt ook even 3 uurtjes lekker geslapen knap je ook van op.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb je niet een lekker toverdrankje voor mij zodat ik weer beter wor?
Waar dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat antwoordt had ik van jou kunnen verwachten.
Ben ff ergens anders bezig
Ja het gaat meteen al snelquote:
denk je dat hij dan wel uit zijn bed komt hahahaquote:
Daaromquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk je dat hij dan wel uit zijn bed komt hahahanee hij is lief hoor maar ja een man al he, en mannen blijven kinderen, ja toch
Zit nu mee te luistern dankzij Hidi en het is zoooooooooo wickyyyyyyyyyyyyyyquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:52 schreef Toverheks het volgende:
vannacht op ned 3, 5 over half 1 zie je sensation live
Zover ik weet gaan jij, Eva en Mooiii over en komt Kaylee hierquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wie gaan er nu over? En wie komen er hier?
Cheers my dear!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:53 schreef Anniebab het volgende:
En we nemen er nog een ...Heksje zit jij ook aan de drank?
Waarom wil je van me af of zo, gewoon zeggen en ik ben weg hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Half uurtje... daarna gaan we de ruil in details bespreken
Zover JIJ weet ja, Beer zit zich nu ook moed in te drinken op een terras, slavinnedrijvert!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zover ik weet gaan jij, Eva en Mooiii over en komt Kaylee hier
Ik kan echt slecht onderhandelen![]()
nee maar in gedachte drink ik maar met jullie mee hahaha, nee ik lust geen drank heel af en toe een wijntje, geloof de laatste keer koningennacht 1999 hahaha maar ben best gezellig hoor ook zonder drankquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:53 schreef Anniebab het volgende:
En we nemen er nog een ...Heksje zit jij ook aan de drank?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
heb je linkje dan, en het begint toch pas om 11 uur ofzo, zoon loopt hier nog in de rontequote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:53 schreef Tessio het volgende:
[..]
Zit nu mee te luistern dankzij Hidi en het is zoooooooooo wickyyyyyyyyyyyyyy
offkooorssss!!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee maar in gedachte drink ik maar met jullie mee hahaha, nee ik lust geen drank heel af en toe een wijntje, geloof de laatste keer koningennacht 1999 hahaha maar ben best gezellig hoor ook zonder drank
Yeps ik ben goed bezig na vanmorgenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hou jij het nu vanavond bij met een lekker koud flesje water, geen wijn, geen koffie. maar gaat alweer beter met je zoals ik lees, je hebt ook even 3 uurtjes lekker geslapen knap je ook van op.
Ik heb er nix van gemerkt, die tent staat een stuk buiten t dorp.Was zeker zeer plaatselijk die wind??quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heeft het zo hard bij jullie gewaaid, wat een mazzelaars zijn jullie daar in Volendam.
Hier koelt het nu ook gelukkig wat af en lig lekker met de balkondeur open in mijn bed.
Ik wil je niet weg hebben ... Beer beseft niet dat ik niets mis omdat ik op beide fora woonquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Waarom wil je van me af of zo, gewoon zeggen en ik ben weg hoor.
Net zo makkelijk of doe je negeren en scroll zo over je heen
http://www.sensation.com/radio/index.htmlquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je linkje dan, en het begint toch pas om 11 uur ofzo, zoon loopt hier nog in de ronte
Mooiquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:52 schreef Toverheks het volgende:
vannacht op ned 3, 5 over half 1 zie je sensation live
ik heb m ook aan woow... lekkelquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:00 schreef Tessio het volgende:
[..]
Thanx to Hidiho!
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zover ik weet gaan jij, Eva en Mooiii over en komt Kaylee hier
Ik kan echt slecht onderhandelen![]()
jaaaaaaaaaaaa had hem al terug gezocht zoon gaat nu weg, heb maar weer moederlijke raad gegeven, geen pillen (zijn erg slecht dit jaar) drinken uit een flesje en leuk en lekker uit je dak gaan want er lopen wat mafkezen daarquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:00 schreef Tessio het volgende:
[..]
Thanx to Hidiho!
Ja die krijgen wij mooi in onze mik geduwd Mooiiiii niet!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oja nog mooier dan wil ik wel van die Mooiiii af zijn.
Wat ben jij ongelofelijk aan het kutten![]()
Je weet hoe ze me opnaait ik dacht dat je wel een beetje gaf maar daar ben ik nu dan eindelijk van terug gekomen
En hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zover JIJ weet ja, Beer zit zich nu ook moed in te drinken op een terras, slavinnedrijvert!!![]()
![]()
idd, onderzoek van spuiten en slikken toonde aan dat er tegenwoordig bijna geen werkende stof meer inzitquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa had hem al terug gezocht zoon gaat nu weg, heb maar weer moederlijke raad gegeven, geen pillen (zijn erg slecht dit jaar) drinken uit een flesje en leuk en lekker uit je dak gaan want er lopen wat mafkezen daar![]()
Ik hoor wat valse noten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:05 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoor toch wel wat 'foutjes' af en toe [ afbeelding ]
Dat kan je dan wel zeggen jaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb er nix van gemerkt, die tent staat een stuk buiten t dorp.Was zeker zeer plaatselijk die wind??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |