Oh ja, je gaf het al door, maar toen kwam er even wat tussenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Al twee keer vandaag hè lief en gisteren ook.
Ik heb een Hotlijn met jou.
Beter doe je skype installeren dan kunnen we door de computer praten.
Nee klopt, maar ik wil wel een YT van Erick E.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat nu niet meer lukken denk ik [ afbeelding ]
Euhh ja hahahhaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:11 schreef Tessio het volgende:
[..]
Deur op slot gedraaid ...en op de ketting?![]()
Snovendam! Annie toch!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:23 schreef Anniebab het volgende:
[quote]Op zaterdag 4 juli 2009 22:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee Annie niet terugkrabbelen, das nergens voor nodig.
Ahhhh doe jij het dan voor mij want ik mag niet meer
[/quote) Jaa maar jij bent daar veel beter in, ik ben een truttige Annie uit Snovendam weet je nog?maar ik doe mijn best.
Ahhh vuile vuile bommenwerper ik mis m niet , .....ach eigenlijk ook welquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:24 schreef versabommie het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=4146481#4146481
Wie, wat, hoe, waar?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:18 schreef Soury het volgende:
Oh nog steeds de zogenaamde hete snollen hier
quote:
Leuk dat hij maar vaak lang weg mag blijvenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Mijn man is de hort op dus ik kan lekker lang hier.
Hoe of wat/ O die vraag nou ff kijken hoor ....op mijn rug toch maarquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:27 schreef versabommie het volgende:
HEY! tis zaterdagavond .. veel te timide allemaal hier!![]()
Tess... daar staat een paal: dansen..
Annie... vertel even hoe of wat !
Eva... NAAR BED![]()
Ooow nou snap ik het niet meer hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:10 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over een ander feest, is al geweest.
Vinnik nou ook Tessquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:11 schreef Tessio het volgende:
[..]
Deur op slot gedraaid ...en op de ketting?![]()
* versabommie breekt bezem heks en geeft haar een buskaartjequote:
Ik ben niet meer van de House, is dat erg?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
Goede muziek, Sensation 2009 [ afbeelding ]
Lui wijf!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoe of wat/ O die vraag nou ff kijken hoor ....op mijn rug toch maar
waarom breek jij mijn bezem als ik vragen mag, sta je er dan wel bij stil dat ik helemaal niet de straat meer op kom, en me de hele dag op FOK moet vermakenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie breekt bezem heks en geeft haar een buskaartje
Dat zal wel gezellig zijn, maar heb vanmiddag gelezen dat ze mij dan willen ruilen voor iemand andersquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie breekt bezem heks en geeft haar een buskaartje
* versabommie doet de resten van Heks haar bezem verbranden !quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom breek jij mijn bezem als ik vragen mag, sta je er dan wel bij stil dat ik helemaal niet de straat meer op kom, en me de hele dag op FOK moet vermaken
hoi annie beetje bijgekomen en was het gezelligquote:
Ik was ff ergens anders..... Jij hebt vrij spel dus?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Mijn man is de hort op dus ik kan lekker lang hier.
Doe nou maar gewoon ff installeren das veel handigerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:19 schreef Tessio het volgende:
[..]
Oh ja, je gaf het al door, maar toen kwam er even wat tussen
Begin je oud te worden?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben niet meer van de House, is dat erg?
Bommie wil zeker dat ik een vloek over hem uitspreek, of heb je liever een toverdrankje van mij??? zeg het maar hoor even in mijn spreukenboek kijken wat het beste bij jou past....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie doet de resten van Heks haar bezem verbranden !
Lets get it on!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:27 schreef HiDiHo het volgende:
http://www.sensation.com/radio/index.html
[ afbeelding ]
Joh iedereen kan dat toch, gewoon genoeg drank erin gooien en alles komt vanzelfquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:23 schreef Anniebab het volgende:
[quote]Op zaterdag 4 juli 2009 22:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee Annie niet terugkrabbelen, das nergens voor nodig.
Ahhhh doe jij het dan voor mij want ik mag niet meer
[/quote) Jaa maar jij bent daar veel beter in, ik ben een truttige Annie uit Snovendam weet je nog?maar ik doe mijn best.
Wijd open... we hebben allemaal gezien hoe het met dat gras in de Arena afliepquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
En jij Bommie hebt ook nog niet geantwoord, staat die klep nou open of is ie nog dicht,
Hidiho heeft al een aanzetje gegevenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:27 schreef versabommie het volgende:
Eva... NAAR BED![]()
Het kan me niet vol genoeg zijn, ik wil chaos, anarchie!quote:
quote:
Hoe oud is jouw kind dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:36 schreef Toverheks het volgende:
kind gaat zo naar Sensation, hoop dat het leuk voor hem wordt
WTF doe is lief tegen mij, ik ben al op bed de hele dagquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:27 schreef versabommie het volgende:
Eva... NAAR BED![]()
JIJ!quote:
ik geloof niet in sprookjes, zei de heks en starte haar bezemsteelquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom breek jij mijn bezem als ik vragen mag, sta je er dan wel bij stil dat ik helemaal niet de straat meer op kom, en me de hele dag op FOK moet vermaken
Ze hapt nietquote:
Half uurtje... daarna gaan we de ruil in details besprekenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
WTF doe is lief tegen mij, ik ben al op bed de hele dag![]()
Ik mag heus wat langer opblijven nu ik 3 uur geslapen heb toch Boms.
Ahjoh Boms
O is dat nu/? Hier zou piratenfestival zijn ,daar moest Annie dus niet heen ,maar de tent is gister stuk gewaaid en nu heeft japio buys 50.000 eurootjes schade aan de apparatuur want dat stond er al .En is erruug boosquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:36 schreef Toverheks het volgende:
kind gaat zo naar Sensation, hoop dat het leuk voor hem wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |