Das veel, 3 liter vocht per dag is normaal ,met deze warmte iets meer, maar niet gaan overdrijven. Als je behoefte aan vocht zo hoog is meldt dat dan ff komende woensdag.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee meen je dat, ik drink wel echt veel water geen 5 liter maar denk zo 1 liter per uur toch gauw op
Ohhhh nou snap ik je, jij gaat vreemdquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:54 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hahaha, nah dat niet, *loopt wel heen en weer, maar het is wel altijd leuk de topics van de feesten.
Leuke mensen ook.![]()
Daar zou ik ook van in de war rakenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:51 schreef versabommie het volgende:
Ik heb even zitten denken he... maar als ik dus de beredenering van die gasten op een bepaald blog volg.. heb ik dan 63262 fans????en moeten die allemaal op de koffie komen ?
![]()
Ik ben in de war!
Tja idd... nee ik ga me vandaag eens een beetje normaal en netjes gedragen....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
EEH nee dan verlaag je jezelf tot hun niveau en dan mag je er nooit meer iets van zeggen, of je moet dat aan je laars lappen, jou kennende...
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja wel hoor hij is goed genoeg [ afbeelding ]
Ooow ben je hem nu aan aan het verbeteren want de pagina bestaat niet meer?
Dat jaquote:
quote:
Wat denk je zelf, ik denk dat Bommie daar heul nie mee gaat zittenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
EEH nee dan verlaag je jezelf tot hun niveau en dan mag je er nooit meer iets van zeggen, of je moet dat aan je laars lappen, jou kennende...
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja idd... nee ik ga me vandaag eens een beetje normaal en netjes gedragen....
Wat vin jij het lekkerst Annie.. Op zijn hondjes of op je rug?
Ik ga denk ik een lijstje maken met mijn klachten en daar wil ik allemaal antwoord op krijgen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Das veel, 3 liter vocht per dag is normaal ,met deze warmte iets meer, maar niet gaan overdrijven. Als je behoefte aan vocht zo hoog is meldt dat dan ff komende woensdag.
Zit je die nu zelf te fabriceren?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die heeft nog ff wat finetuning nodig, want hij klopt nog niet helemaal volgens mij [ afbeelding ]
Dat vroeg ik toch niet, lieverd?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik ga nu me wijn voor de dag halen, want dan kan ik me beter verweren.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja idd... nee ik ga me vandaag eens een beetje normaal en netjes gedragen....
Wat vin jij het lekkerst Annie.. Op zijn hondjes of op je rug?
Nee dat net weer niet...hoewel vorige week zat ik er wel even te kletsen, maar dat was omdat ik geen kaarten meer kon krijgen. (OMG...wat een excuus, klinkt zo NIET geloofwaardig he)quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ohhhh nou snap ik je, jij gaat vreemd
even checken of ik hem weer hebquote:Op zaterdag 4 juli
2009 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die mondjes gaan zo raar achter die bril aan [ afbeelding ]
In dat geval: je hebt geen glas nodig, drink maar uit de fles!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat ik zeg ik moet me eerst moed indrinken om deze vragen te kunnen beantwoorden, dus proost!
Doe maar, hoe duidelijker je bent hoe makkelijker voor de arts. Ook laat naar bed gaan hè. Vlak voor je klachten met heeeeel harde muziek geconfronteerd geweest?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een lijstje maken met mijn klachten en daar wil ik allemaal antwoord op krijgen.
Je weet het nooit met al die smerige virussen van tegenwoordig.
Jaaaaa en Annie die gaat Lossssssssquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb net bij het loket, paar huizen verderop..ja mijn buren zijn niet veel beter dan ik, een flesje gescoord.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee maar wel met mij aan de foon telt dat ook?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Doe maar, hoe duidelijker je bent hoe makkelijker voor de arts. Ook laat naar bed gaan hè. Vlak voor je klachten met heeeeel harde muziek geconfronteerd geweest?
Ik zit ook al aan een glaasje hoor, zal zeker niet laat worden, laat ik aan die die hards hier overquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat ik zeg ik moet me eerst moed indrinken om deze vragen te kunnen beantwoorden, dus proost!
Blablablaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:06 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik heb net bij het loket, paar huizen verderop..ja mijn buren zijn niet veel beter dan ik, een flesje gescoord.
Had mij nog zo voorgenomen helemaal niks kwaadaardigs te drinken.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]ik ben ook maar een menschhhhhhhh
Ooow daar is iemand op Twitter en die heeft nog 1 kaart te koop geloof ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:04 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee dat net weer niet...hoewel vorige week zat ik er wel even te kletsen, maar dat was omdat ik geen kaarten meer kon krijgen. (OMG...wat een excuus, klinkt zo NIET geloofwaardig he)![]()
Jaja, maar dat was dan weer een ander feest.
Hahahaha, boef!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Blablabla
Geen foto's of youtubes ervan dan is het niet gebeurt!
Mijn man is de hort op dus ik kan lekker lang hier.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zit ook al aan een glaasje hoor, zal zeker niet laat worden, laat ik aan die die hards hier overedit: excl. Eva
![]()
Nee, ik heb het over een ander feest, is al geweest.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow daar is iemand op Twitter en die heeft nog 1 kaart te koop geloof ik.
Die wilde hij hier ergens op FOK! verkopen.
Deur op slot gedraaid ...en op de ketting?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Mijn man is de hort op dus ik kan lekker lang hier.
Prrrooost dat ze je wel mogen smakenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ja dat laat naar bed gaan doe ik steeds en heb best vroeg die afspraak.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Doe maar, hoe duidelijker je bent hoe makkelijker voor de arts. Ook laat naar bed gaan hè. Vlak voor je klachten met heeeeel harde muziek geconfronteerd geweest?
Ah, gelukkig contact! Een kenner...zullen we?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
Goede muziek, Sensation 2009 [ afbeelding ]
Wat ben je ?quote:
Ik heb hier ook nog een fles in de koelkast, maar die laat ik lekker staanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:06 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik heb net bij het loket, paar huizen verderop..ja mijn buren zijn niet veel beter dan ik, een flesje gescoord.
Had mij nog zo voorgenomen helemaal niks kwaadaardigs te drinken.
quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:14 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ah, gelukkig contact! Een kenner...zullen we?![]()
Al twee keer vandaag hè lief en gisteren ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:07 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee maar wel met mij aan de foon telt dat ook?
Nee Annie niet terugkrabbelen, das nergens voor nodig.quote:
You fit right inquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:18 schreef Soury het volgende:
Oh nog steeds de zogenaamde hete snollen hier
Jah want ik ben zielig nu, en vind echt wel erg dat ik niet mag drinkenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zit ook al aan een glaasje hoor, zal zeker niet laat worden, laat ik aan die die hards hier overedit: excl. Eva
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |