quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]ik ben ook maar een menschhhhhhhh
Ooow daar is iemand op Twitter en die heeft nog 1 kaart te koop geloof ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:04 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee dat net weer niet...hoewel vorige week zat ik er wel even te kletsen, maar dat was omdat ik geen kaarten meer kon krijgen. (OMG...wat een excuus, klinkt zo NIET geloofwaardig he)![]()
Jaja, maar dat was dan weer een ander feest.
Hahahaha, boef!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Blablabla
Geen foto's of youtubes ervan dan is het niet gebeurt!
Mijn man is de hort op dus ik kan lekker lang hier.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zit ook al aan een glaasje hoor, zal zeker niet laat worden, laat ik aan die die hards hier overedit: excl. Eva
![]()
Nee, ik heb het over een ander feest, is al geweest.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow daar is iemand op Twitter en die heeft nog 1 kaart te koop geloof ik.
Die wilde hij hier ergens op FOK! verkopen.
Deur op slot gedraaid ...en op de ketting?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Mijn man is de hort op dus ik kan lekker lang hier.
Prrrooost dat ze je wel mogen smakenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat ik zeg ik moet me eerst moed indrinken om deze vragen te kunnen beantwoorden, dus proost!
Nou ja dat laat naar bed gaan doe ik steeds en heb best vroeg die afspraak.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Doe maar, hoe duidelijker je bent hoe makkelijker voor de arts. Ook laat naar bed gaan hè. Vlak voor je klachten met heeeeel harde muziek geconfronteerd geweest?
Ah, gelukkig contact! Een kenner...zullen we?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
Goede muziek, Sensation 2009 [ afbeelding ]
Wat ben je ?quote:
Ik heb hier ook nog een fles in de koelkast, maar die laat ik lekker staanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:06 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik heb net bij het loket, paar huizen verderop..ja mijn buren zijn niet veel beter dan ik, een flesje gescoord.
Had mij nog zo voorgenomen helemaal niks kwaadaardigs te drinken.
quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:14 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ah, gelukkig contact! Een kenner...zullen we?![]()
Al twee keer vandaag hè lief en gisteren ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:07 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee maar wel met mij aan de foon telt dat ook?
Nee Annie niet terugkrabbelen, das nergens voor nodig.quote:
You fit right inquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:18 schreef Soury het volgende:
Oh nog steeds de zogenaamde hete snollen hier
Jah want ik ben zielig nu, en vind echt wel erg dat ik niet mag drinkenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zit ook al aan een glaasje hoor, zal zeker niet laat worden, laat ik aan die die hards hier overedit: excl. Eva
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |