Oh ja, je gaf het al door, maar toen kwam er even wat tussenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Al twee keer vandaag hè lief en gisteren ook.
Ik heb een Hotlijn met jou.
Beter doe je skype installeren dan kunnen we door de computer praten.
Nee klopt, maar ik wil wel een YT van Erick E.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat nu niet meer lukken denk ik [ afbeelding ]
Euhh ja hahahhaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:11 schreef Tessio het volgende:
[..]
Deur op slot gedraaid ...en op de ketting?![]()
Snovendam! Annie toch!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:23 schreef Anniebab het volgende:
[quote]Op zaterdag 4 juli 2009 22:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee Annie niet terugkrabbelen, das nergens voor nodig.
Ahhhh doe jij het dan voor mij want ik mag niet meer
[/quote) Jaa maar jij bent daar veel beter in, ik ben een truttige Annie uit Snovendam weet je nog?maar ik doe mijn best.
Ahhh vuile vuile bommenwerper ik mis m niet , .....ach eigenlijk ook welquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:24 schreef versabommie het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=4146481#4146481
Wie, wat, hoe, waar?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:18 schreef Soury het volgende:
Oh nog steeds de zogenaamde hete snollen hier
quote:
Leuk dat hij maar vaak lang weg mag blijvenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Mijn man is de hort op dus ik kan lekker lang hier.
Hoe of wat/ O die vraag nou ff kijken hoor ....op mijn rug toch maarquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:27 schreef versabommie het volgende:
HEY! tis zaterdagavond .. veel te timide allemaal hier!![]()
Tess... daar staat een paal: dansen..
Annie... vertel even hoe of wat !
Eva... NAAR BED![]()
Ooow nou snap ik het niet meer hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:10 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over een ander feest, is al geweest.
Vinnik nou ook Tessquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:11 schreef Tessio het volgende:
[..]
Deur op slot gedraaid ...en op de ketting?![]()
* versabommie breekt bezem heks en geeft haar een buskaartjequote:
Ik ben niet meer van de House, is dat erg?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
Goede muziek, Sensation 2009 [ afbeelding ]
Lui wijf!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoe of wat/ O die vraag nou ff kijken hoor ....op mijn rug toch maar
waarom breek jij mijn bezem als ik vragen mag, sta je er dan wel bij stil dat ik helemaal niet de straat meer op kom, en me de hele dag op FOK moet vermakenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie breekt bezem heks en geeft haar een buskaartje
Dat zal wel gezellig zijn, maar heb vanmiddag gelezen dat ze mij dan willen ruilen voor iemand andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |