Met je rechter muisknop op het plaatje klikken en danquote:
ja heuj doe ze dan ook in een zipje,... ik sla niets 1 voor 1 op... dat vertik ik!!quote:
ok thanksquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met je rechter muisknop op het plaatje klikken en dan
[ afbeelding ]
Maar jij wilt de link en dan moet je de link kopieren
rechterknop op plaatje > eigenschappen en dan kopieren
[ afbeelding ]
coolsmilies.zipquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja heuj doe ze dan ook in een zipje,... ik sla niets 1 voor 1 op... dat vertik ik!!
die doet t heul nie!!quote:
nu welquote:
Thank you!!!quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja heuj doe ze dan ook in een zipje,... ik sla niets 1 voor 1 op... dat vertik ik!!
Door ze bv up te loaden naar een eigen webserver of tinypic ofzoquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hoe moet je ze zo dan hier gebruiken?
Ik gebruik ze vanaf jouw server vinnik een beter planquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Door ze bv up te loaden naar een eigen webserver of tinypic ofzo
Maar ze blijven ook op mijn server staan iig
quote:
Verwen jezelf maar weerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:02 schreef Anniebab het volgende:
Zo alles weer netjes hier nu zelf eerst een bakkie koffie en een stukkie taart daarna ga ik een fles wijn van kant maken, oefff zalig weer die rust na een hectische dag.....
slijmbalquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik gebruik ze vanaf jouw server vinnik een beter plan[ afbeelding ]
Ja doe ik ook , ik heb de benen uit me reet gelopen vandaag.Vrouwtje zit nu ff lekker.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Verwen jezelf maar weer [ afbeelding ]
Ik heb net tweequote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:02 schreef Anniebab het volgende:
Zo alles weer netjes hier nu zelf eerst een bakkie koffie en een stukkie taart daarna ga ik een fles wijn van kant maken, oefff zalig weer die rust na een hectische dag.....
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jaaa, wacht daar maar ff mee, eerst de zomer
Doe ik er ook nog éénquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb net tweeop en ze smaakte zo goed dat ik twijfel aan om nog eentje te nemen.
Wat voor hectisch had je allemaal vandaag?
Tegen sneeuwblindheidquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:18 schreef Chanel5 het volgende:
Ik keek alleen maar naar die kerstmuts, zag de zonnebril niet
Verjaardag van me dochter die is op vakantie jarig daarom vierde ik t eerder, maar wij hebben grote families dus dan loop je echt de hele dag en ze kwamen nogal verspreid dus das altijd rommelig maar ik leef nog hoor ik kan wel tegen een stootje, maar ben nu wel blij dat t weer rustig is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb net tweeop en ze smaakte zo goed dat ik twijfel aan om nog eentje te nemen.
Wat voor hectisch had je allemaal vandaag?
Wat denk is dat verstandig om nog meerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe ik er ook nog één [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Tsja dan maakt dat bakkie niet veel meer uit. Als je net 3 uur hebt gepit duurt t toch nog wel ff eer je weer moe bent lijkt me.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat denk is dat verstandig om nog meer [ afbeelding ] te nemen?
Dan ga ik natuurlijk nooit meer slapen want ik heb net zo'n 3 uur geslapen
Je hebt ze fijn weer het huis uit gejaagd en zit alweer op FOK!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Verjaardag van me dochter die is op vakantie jarig daarom vierde ik t eerder, maar wij hebben grote families dus dan loop je echt de hele dag en ze kwamen nogal verspreid dus das altijd rommelig maar ik leef nog hoor ik kan wel tegen een stootje, maar ben nu wel blij dat t weer rustig is.En als je nou trek hebt neem je toch nog een bakkie?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik moet elke keer aan Ray Charles denken met al die brilletjes.
14 wordt ze,en is flink aan t puberen hahahaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je hebt ze fijn weer het huis uit gejaagd en zit alweer op FOK!![]()
En hoe oud gaat je dochter worden?
Vind je dat ik er nog welmag hebben, denk wel dat ik dan ga hyperen hier.
Ik wil je niet ontmoedigen maar dat gaat nog wel ff door. Tis altijd wat met die meidenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
14 wordt ze,en is flink aan t puberen hahaha
Ik weet het niet, de meeste denken dat ik oververmoeid ben, en rade mij aan is een keer vroeg te gaan slapen en niet de hele nacht te FOK!en.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Tsja dan maakt dat bakkie niet veel meer uit. Als je net 3 uur hebt gepit duurt t toch nog wel ff eer je weer moe bent lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |