Verwen jezelf maar weerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:02 schreef Anniebab het volgende:
Zo alles weer netjes hier nu zelf eerst een bakkie koffie en een stukkie taart daarna ga ik een fles wijn van kant maken, oefff zalig weer die rust na een hectische dag.....
slijmbalquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik gebruik ze vanaf jouw server vinnik een beter plan[ afbeelding ]
Ja doe ik ook , ik heb de benen uit me reet gelopen vandaag.Vrouwtje zit nu ff lekker.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Verwen jezelf maar weer [ afbeelding ]
Ik heb net tweequote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:02 schreef Anniebab het volgende:
Zo alles weer netjes hier nu zelf eerst een bakkie koffie en een stukkie taart daarna ga ik een fles wijn van kant maken, oefff zalig weer die rust na een hectische dag.....
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jaaa, wacht daar maar ff mee, eerst de zomer
Doe ik er ook nog éénquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb net tweeop en ze smaakte zo goed dat ik twijfel aan om nog eentje te nemen.
Wat voor hectisch had je allemaal vandaag?
Tegen sneeuwblindheidquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:18 schreef Chanel5 het volgende:
Ik keek alleen maar naar die kerstmuts, zag de zonnebril niet
Verjaardag van me dochter die is op vakantie jarig daarom vierde ik t eerder, maar wij hebben grote families dus dan loop je echt de hele dag en ze kwamen nogal verspreid dus das altijd rommelig maar ik leef nog hoor ik kan wel tegen een stootje, maar ben nu wel blij dat t weer rustig is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb net tweeop en ze smaakte zo goed dat ik twijfel aan om nog eentje te nemen.
Wat voor hectisch had je allemaal vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |