quote:
Hoe oud is jouw kind dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:36 schreef Toverheks het volgende:
kind gaat zo naar Sensation, hoop dat het leuk voor hem wordt
WTF doe is lief tegen mij, ik ben al op bed de hele dagquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:27 schreef versabommie het volgende:
HEY! tis zaterdagavond .. veel te timide allemaal hier!![]()
Tess... daar staat een paal: dansen..
Annie... vertel even hoe of wat !
Eva... NAAR BED![]()
JIJ!quote:
ik geloof niet in sprookjes, zei de heks en starte haar bezemsteelquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom breek jij mijn bezem als ik vragen mag, sta je er dan wel bij stil dat ik helemaal niet de straat meer op kom, en me de hele dag op FOK moet vermaken
Ze hapt nietquote:
Half uurtje... daarna gaan we de ruil in details besprekenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
WTF doe is lief tegen mij, ik ben al op bed de hele dag![]()
Ik mag heus wat langer opblijven nu ik 3 uur geslapen heb toch Boms.
Ahjoh Boms
O is dat nu/? Hier zou piratenfestival zijn ,daar moest Annie dus niet heen ,maar de tent is gister stuk gewaaid en nu heeft japio buys 50.000 eurootjes schade aan de apparatuur want dat stond er al .En is erruug boosquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:36 schreef Toverheks het volgende:
kind gaat zo naar Sensation, hoop dat het leuk voor hem wordt
Hey!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als het niet op Youtube staat is het niet gebeurt
Wie gaan er nu over? En wie komen er hier?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Half uurtje... daarna gaan we de ruil in details bespreken
Jaaaaa en dan nu mag je haar bezem van mij breken Bommiequote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom breek jij mijn bezem als ik vragen mag, sta je er dan wel bij stil dat ik helemaal niet de straat meer op kom, en me de hele dag op FOK moet vermaken
aggos is japio nou nog boos????quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
O is dat nu/? Hier zou piratenfestival zijn ,daar moest Annie dus niet heen ,maar de tent is gister stuk gewaaid en nu heeft japio buys 50.000 eurootjes schade aan de apparatuur want dat stond er al .En is erruug booswant de controle heeft gefaald of zoiets.
oh zag een foto in de krant over een hele grote tent die de storm niet had overleeft, en xe moeten daar toch verzekerd voor zijn als er iets mis gaat.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
O is dat nu/? Hier zou piratenfestival zijn ,daar moest Annie dus niet heen ,maar de tent is gister stuk gewaaid en nu heeft japio buys 50.000 eurootjes schade aan de apparatuur want dat stond er al .En is erruug booswant de controle heeft gefaald of zoiets.
Heb je niet een lekker toverdrankje voor mij zodat ik weer beter wor?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bommie wil zeker dat ik een vloek over hem uitspreek, of heb je liever een toverdrankje van mij??? zeg het maar hoor even in mijn spreukenboek kijken wat het beste bij jou past....
hahahha geen grapjes maken he, nee geintje ja hij is al groot, maar uit zijn bed komen als ie werken moet ho maar, dan moet ik 3 keer roepen dat er koffie is en dan komt meneer naar beneden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:44 schreef Tessio het volgende:
[..]
Oh hmmm, 23 is toch al een grote jongen?![]()
Zal ik es roepen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha geen grapjes maken he, nee geintje ja hij is al groot, maar uit zijn bed komen als ie werken moet ho maar, dan moet ik 3 keer roepen dat er koffie is en dan komt meneer naar beneden.
Tuurlijkquote:
Ja me vriend wordt er al grijzer van Japio is liefquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
aggos is japio nou nog boos????
eerst al jan en yo en nu dit weer... die arme man toch.. hij heeft het zwaar!!
Dat antwoordt had ik van jou kunnen verwachten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het kan me niet vol genoeg zijn, ik wil chaos, anarchie!![]()
Chaos, Anarchie, komen jullie buiten spelen ?
OMFG die opbouw alleen alquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
hou jij het nu vanavond bij met een lekker koud flesje water, geen wijn, geen koffie. maar gaat alweer beter met je zoals ik lees, je hebt ook even 3 uurtjes lekker geslapen knap je ook van op.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb je niet een lekker toverdrankje voor mij zodat ik weer beter wor?
Waar dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat antwoordt had ik van jou kunnen verwachten.
Ben ff ergens anders bezig
Ja het gaat meteen al snelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |