denk je dat hij dan wel uit zijn bed komt hahahaquote:
Daaromquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk je dat hij dan wel uit zijn bed komt hahahanee hij is lief hoor maar ja een man al he, en mannen blijven kinderen, ja toch
Zit nu mee te luistern dankzij Hidi en het is zoooooooooo wickyyyyyyyyyyyyyyquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:52 schreef Toverheks het volgende:
vannacht op ned 3, 5 over half 1 zie je sensation live
Zover ik weet gaan jij, Eva en Mooiii over en komt Kaylee hierquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wie gaan er nu over? En wie komen er hier?
Cheers my dear!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:53 schreef Anniebab het volgende:
En we nemen er nog een ...Heksje zit jij ook aan de drank?
Waarom wil je van me af of zo, gewoon zeggen en ik ben weg hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Half uurtje... daarna gaan we de ruil in details bespreken
Zover JIJ weet ja, Beer zit zich nu ook moed in te drinken op een terras, slavinnedrijvert!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zover ik weet gaan jij, Eva en Mooiii over en komt Kaylee hier
Ik kan echt slecht onderhandelen![]()
nee maar in gedachte drink ik maar met jullie mee hahaha, nee ik lust geen drank heel af en toe een wijntje, geloof de laatste keer koningennacht 1999 hahaha maar ben best gezellig hoor ook zonder drankquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:53 schreef Anniebab het volgende:
En we nemen er nog een ...Heksje zit jij ook aan de drank?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
O is dat nu/? Hier zou piratenfestival zijn ,daar moest Annie dus niet heen ,maar de tent is gister stuk gewaaid en nu heeft japio buys 50.000 eurootjes schade aan de apparatuur want dat stond er al .En is erruug booswant de controle heeft gefaald of zoiets.
heb je linkje dan, en het begint toch pas om 11 uur ofzo, zoon loopt hier nog in de rontequote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:53 schreef Tessio het volgende:
[..]
Zit nu mee te luistern dankzij Hidi en het is zoooooooooo wickyyyyyyyyyyyyyy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |