...en Limburgers.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:37 schreef Wheelgunner het volgende:
Tattoo's zijn voor kampers...
Op aanvraag laten tekenen.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:50 schreef TitusPullo het volgende:
Heb je dit wemelend ontwerp aan de tatoeeerder overhandigd, of heb je in diens catalogus gebladerd?
Laat 'm toch!quote:Op zondag 5 juli 2009 21:50 schreef TitusPullo het volgende:
Heb je dit wemelend ontwerp aan de tatoeeerder overhandigd, of heb je in diens catalogus gebladerd?
Ik vind het tamelijk druk, maar ik vond ''druk'' wat denigrerend.quote:
Ik moest even slikken toen ik dit las.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:53 schreef sigme het volgende:
Zelfs keurige nudistencampings zijn tegenwoordig vergeven van de tattoos.
Afkeuren staat vrij.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik vind het tamelijk druk, maar ik vond ''druk'' wat denigrerend.
Valt een tattoo niet onder het bedekken van de schaamte dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:53 schreef sigme het volgende:
Zelfs keurige nudistencampings zijn tegenwoordig vergeven van de tattoos.
Alleen bij vrouwen keur ik het af, net als roken.quote:
Een Alziend oog, een sleutel, twee planeten en een engelenvleugel.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:47 schreef sneakypete het volgende:
[..]
uhh
[ afbeelding ]
Nog niet ingekleurd.
Dé aandachtafleider van het moment.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Valt een tattoo niet onder het bedekken van de schaamte dan?
Mijn vriendin is ook getattoeerd.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Alleen bij vrouwen keur ik het af, net als roken.
Waarmee is zij bedekt?quote:
Dat kan niet waar zijn: jij hebt geen fotoboek.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:03 schreef Cetera het volgende:
[..]
Ik ook. En voorzover ik weet ben ik vrouwelijk.
Tattoo Bobquote:Op zondag 5 juli 2009 22:02 schreef Nautilus_ het volgende:
Was Tattoo Bob onder invloed van een LSD-trip?
Dat is voor mij bedoeld.quote:
En dus hoort het bij getextieleerden. Overigens scheert men ook lukraak alle schaamte.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Valt een tattoo niet onder het bedekken van de schaamte dan?
quote:
Ja. Nee.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:09 schreef TitusPullo het volgende:
sigme, vertoon jij werkelijk die onwaardeerlijke welvingen in het openbaar? Is dat nostalgie naar Wolkers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
A.k.a "de plank"?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:23 schreef TitusPullo het volgende:
Laat Silmarwen het maar niet zien.
Ik doelde niet op het ontwerp, ik speculeerde over de specifieke beïnvloeding. Zou je me kunnen vertellen wat de betekenis van het ontwerp is, voordat Willem Depri me weer een trap in de schaamstreek verkoopt?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:05 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Tattoo Bob![]()
Niet te grof worden jij, daar zou ik nooit heen gaan
Maar je zou 'm inderdaad een beetje trippy kunnen vinden.
Dat is beter dan andersom.quote:
Hmmm, voor 50% zou ik meteen tekenen maar 25% is wel erg mager..quote:Aanbod BT: jaar thuisblijven tegen 25 procent loon
ANP, AFP
Gepubliceerd op 04 juli 2009 13:01, bijgewerkt op 13:06
LONDEN -
Werknemers van het Britse concern BT, het voormalige British Telecom, hebben het aanbod gekregen om een jaar lang thuis te zitten. In ruil daarvoor moeten ze wel 75 procent van hun salaris inleveren.
Het aanbod is een van de maatregelen die het telecombedrijf heeft voorgesteld om de economische crisis te lijf te gaan. BT geeft ook een bonus van 1000 pond sterling (1167 euro) aan werknemers die besluiten om in deeltijd te gaan werken. Ouders krijgen de mogelijkheid om tijdens schoolvakanties thuis te blijven tegen een lager salaris.
Volkskrant.nl
Zou wel ideaal zijn. Wat worden de werknemers anders geacht te doen?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Moeten ze thuis zitten of mogen ze ook gewoon een andere baan nemen, onder voorbehoud dat ze na een jaar weer terugkomen?
Dat vind ik nog best lastig om beknopt uit te leggen, maar ik denk dat het iets onder het kopje existentialisme is.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:32 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Ik doelde niet op het ontwerp, ik speculeerde over de specifieke beïnvloeding. Zou je me kunnen vertellen wat de betekenis van het ontwerp is, voordat Willem Depri me weer een trap in de schaamstreek verkoopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanacht welgeteld 3 uur geslapen na een feestje tot zonsopgang (zonder opiaten welteverstaan) en morgen naar social distortion, welterusten dus maar![]()
Ach, een simpel klein ontwerpje. Ik zal eens een foto zoeken..quote:Op zondag 5 juli 2009 22:50 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Ook, maar geen tribal.
Cetera wat voor iets heb jij dan?
Zeg, je hebt het tegen een dame. Geen wonder dat je altijd single zal blijven.quote:
Het tragisch lot van de Hypersuperieur.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeg, je hebt het tegen een dame. Geen wonder dat je altijd single zal blijven.
Ik krijg spontaan medelijden.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het tragisch lot van de Hypersuperieur.
Het is een keuzequote:Op zondag 5 juli 2009 21:47 schreef sneakypete het volgende:
[..]
uhh
[ afbeelding ]
Nog niet ingekleurd.
Monidique is alwetend.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:18 schreef Cetera het volgende:
[..]
Knap dat je dat kunt zien als je alleen een enkel ziet..?
Nog steeds!quote:Op maandag 6 juli 2009 11:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Alweer?
Ja natuurlijk, kneus, tegen een man zeg je zoiets niet.quote:
Wel als je homo bent.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, kneus, tegen een man zeg je zoiets niet.
Maar dan likkebaardend.quote:
Heb je enige affectie met zijn 'muziek'?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:35 schreef TitusPullo het volgende:
http://www.ad.nl/cultuur/3345617/Dj_Fokko_Versloot_overleden.html
Ik geloof dat ik die nooit bewust gehoord heb, maar ik kende hem een beetje van Geschiedenis.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb je enige affectie met zijn 'muziek'?
Een vriend van me is 5 jaar geleden overleden na een epileptische aanval.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:57 schreef TitusPullo het volgende:
Een epileptische aanval, vermoedt men geloof ik. Of z'n nachtleven zo ruig was, betwijfel ik.
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:02 schreef Reya het volgende:
http://extra.volkskrant.n(...)1/Daarom_stem_ik_PVV
Het is mij gelukt het pleidooi compleet te lezen, maar niet zonder sequentiële jichtaanvallen.
quote:Zucht. Wat wordt ik moedeloos van dit domme gereutel. Ga eens een boek lezen man!
Weer een mooi gevalletje met zulke vrienden heb je helemaal geen vijanden nodig.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:02 schreef Reya het volgende:
http://extra.volkskrant.n(...)1/Daarom_stem_ik_PVV
Het is mij gelukt het pleidooi compleet te lezen, maar niet zonder sequentiële jichtaanvallen.
Het was waarschijnlijk niet in het briljante brein van deze PVV stemmer opgekomen dat de redenering 'gematigde Duitser' en gematigd' nazisme analoog zijn aan 'gematigde Marokkaan' en gematigde Islam, niet aan 'gematigde moslims en gematigde Islam. De correcte analogie zou zijn een gematigde nazi en gematigd Nazisme.quote:Nog een voorbeeld. Rond de Tweede Wereld Oorlog bestonden er wel degelijk gematigde Duitsers en etterbakken aan geallieerde zijde. Maar dat betekent niet dat er zo iets als een acceptabel Nazisme zou bestaan.
quote:Op maandag 6 juli 2009 06:46 schreef Gia het volgende:
Als Iran niet wil praten met US over hun nucleaire programma, kan ik me voorstellen dat Amerika niet ingrijpt als Israel aanvalt.
Zie het als twee kinderen en de meester. Kind 1 (israel) klaagt bij de meester dat kind 2 (Iran) hem bedreigd heeft met een wapen. De meester vraagt aan kind 2 of die inderdaad dat wapen heeft, en dus de bedreiging serieus moet nemen, maar kind 2 wil dat niet zeggen.
Tja, als dan kind 1 gaat vechten, uit voorzorg, kan ik me voorstellen dat de meester niet ingrijpt.
Had kind 2 zijn wapen maar af moeten geven.
quote:
quote:Wat wordt ik moedeloos van dit domme gereutel.
Die spelfout is niet van mij afkomstig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |