Zou wel ideaal zijn. Wat worden de werknemers anders geacht te doen?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Moeten ze thuis zitten of mogen ze ook gewoon een andere baan nemen, onder voorbehoud dat ze na een jaar weer terugkomen?
Dat vind ik nog best lastig om beknopt uit te leggen, maar ik denk dat het iets onder het kopje existentialisme is.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:32 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Ik doelde niet op het ontwerp, ik speculeerde over de specifieke beïnvloeding. Zou je me kunnen vertellen wat de betekenis van het ontwerp is, voordat Willem Depri me weer een trap in de schaamstreek verkoopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanacht welgeteld 3 uur geslapen na een feestje tot zonsopgang (zonder opiaten welteverstaan) en morgen naar social distortion, welterusten dus maar![]()
Ach, een simpel klein ontwerpje. Ik zal eens een foto zoeken..quote:Op zondag 5 juli 2009 22:50 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Ook, maar geen tribal.
Cetera wat voor iets heb jij dan?
Zeg, je hebt het tegen een dame. Geen wonder dat je altijd single zal blijven.quote:
Het tragisch lot van de Hypersuperieur.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeg, je hebt het tegen een dame. Geen wonder dat je altijd single zal blijven.
Ik krijg spontaan medelijden.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het tragisch lot van de Hypersuperieur.
Het is een keuzequote:Op zondag 5 juli 2009 21:47 schreef sneakypete het volgende:
[..]
uhh
[ afbeelding ]
Nog niet ingekleurd.
Monidique is alwetend.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:18 schreef Cetera het volgende:
[..]
Knap dat je dat kunt zien als je alleen een enkel ziet..?
Nog steeds!quote:Op maandag 6 juli 2009 11:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Alweer?
Ja natuurlijk, kneus, tegen een man zeg je zoiets niet.quote:
Wel als je homo bent.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, kneus, tegen een man zeg je zoiets niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |