...en Limburgers.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:37 schreef Wheelgunner het volgende:
Tattoo's zijn voor kampers...
Op aanvraag laten tekenen.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:50 schreef TitusPullo het volgende:
Heb je dit wemelend ontwerp aan de tatoeeerder overhandigd, of heb je in diens catalogus gebladerd?
Laat 'm toch!quote:Op zondag 5 juli 2009 21:50 schreef TitusPullo het volgende:
Heb je dit wemelend ontwerp aan de tatoeeerder overhandigd, of heb je in diens catalogus gebladerd?
Ik vind het tamelijk druk, maar ik vond ''druk'' wat denigrerend.quote:
Ik moest even slikken toen ik dit las.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:53 schreef sigme het volgende:
Zelfs keurige nudistencampings zijn tegenwoordig vergeven van de tattoos.
Afkeuren staat vrij.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik vind het tamelijk druk, maar ik vond ''druk'' wat denigrerend.
Valt een tattoo niet onder het bedekken van de schaamte dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:53 schreef sigme het volgende:
Zelfs keurige nudistencampings zijn tegenwoordig vergeven van de tattoos.
Alleen bij vrouwen keur ik het af, net als roken.quote:
Een Alziend oog, een sleutel, twee planeten en een engelenvleugel.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:47 schreef sneakypete het volgende:
[..]
uhh
[ afbeelding ]
Nog niet ingekleurd.
Dé aandachtafleider van het moment.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Valt een tattoo niet onder het bedekken van de schaamte dan?
Mijn vriendin is ook getattoeerd.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Alleen bij vrouwen keur ik het af, net als roken.
Waarmee is zij bedekt?quote:
Dat kan niet waar zijn: jij hebt geen fotoboek.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:03 schreef Cetera het volgende:
[..]
Ik ook. En voorzover ik weet ben ik vrouwelijk.
Tattoo Bobquote:Op zondag 5 juli 2009 22:02 schreef Nautilus_ het volgende:
Was Tattoo Bob onder invloed van een LSD-trip?
Dat is voor mij bedoeld.quote:
En dus hoort het bij getextieleerden. Overigens scheert men ook lukraak alle schaamte.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Valt een tattoo niet onder het bedekken van de schaamte dan?
quote:
Ja. Nee.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:09 schreef TitusPullo het volgende:
sigme, vertoon jij werkelijk die onwaardeerlijke welvingen in het openbaar? Is dat nostalgie naar Wolkers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
A.k.a "de plank"?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:23 schreef TitusPullo het volgende:
Laat Silmarwen het maar niet zien.
Ik doelde niet op het ontwerp, ik speculeerde over de specifieke beïnvloeding. Zou je me kunnen vertellen wat de betekenis van het ontwerp is, voordat Willem Depri me weer een trap in de schaamstreek verkoopt?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:05 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Tattoo Bob![]()
Niet te grof worden jij, daar zou ik nooit heen gaan
Maar je zou 'm inderdaad een beetje trippy kunnen vinden.
Dat is beter dan andersom.quote:
Hmmm, voor 50% zou ik meteen tekenen maar 25% is wel erg mager..quote:Aanbod BT: jaar thuisblijven tegen 25 procent loon
ANP, AFP
Gepubliceerd op 04 juli 2009 13:01, bijgewerkt op 13:06
LONDEN -
Werknemers van het Britse concern BT, het voormalige British Telecom, hebben het aanbod gekregen om een jaar lang thuis te zitten. In ruil daarvoor moeten ze wel 75 procent van hun salaris inleveren.
Het aanbod is een van de maatregelen die het telecombedrijf heeft voorgesteld om de economische crisis te lijf te gaan. BT geeft ook een bonus van 1000 pond sterling (1167 euro) aan werknemers die besluiten om in deeltijd te gaan werken. Ouders krijgen de mogelijkheid om tijdens schoolvakanties thuis te blijven tegen een lager salaris.
Volkskrant.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |