...en Limburgers.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:37 schreef Wheelgunner het volgende:
Tattoo's zijn voor kampers...
Op aanvraag laten tekenen.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:50 schreef TitusPullo het volgende:
Heb je dit wemelend ontwerp aan de tatoeeerder overhandigd, of heb je in diens catalogus gebladerd?
Laat 'm toch!quote:Op zondag 5 juli 2009 21:50 schreef TitusPullo het volgende:
Heb je dit wemelend ontwerp aan de tatoeeerder overhandigd, of heb je in diens catalogus gebladerd?
Ik vind het tamelijk druk, maar ik vond ''druk'' wat denigrerend.quote:
Ik moest even slikken toen ik dit las.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:53 schreef sigme het volgende:
Zelfs keurige nudistencampings zijn tegenwoordig vergeven van de tattoos.
Afkeuren staat vrij.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik vind het tamelijk druk, maar ik vond ''druk'' wat denigrerend.
Valt een tattoo niet onder het bedekken van de schaamte dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:53 schreef sigme het volgende:
Zelfs keurige nudistencampings zijn tegenwoordig vergeven van de tattoos.
Alleen bij vrouwen keur ik het af, net als roken.quote:
Een Alziend oog, een sleutel, twee planeten en een engelenvleugel.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:47 schreef sneakypete het volgende:
[..]
uhh
[ afbeelding ]
Nog niet ingekleurd.
Dé aandachtafleider van het moment.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Valt een tattoo niet onder het bedekken van de schaamte dan?
Mijn vriendin is ook getattoeerd.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Alleen bij vrouwen keur ik het af, net als roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |