Ik geloof er niets van.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:38 schreef Wheelgunner het volgende:
California
Het is Top Gear, dan heb je ook nog wat te lachen. Dat is goed voor een zuurpruim als jij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:38 schreef Monidique het volgende:
En nee, ik kijk geen filmpjes van Fok!kers. Als je het zonder Youtube niet kunt uitleggen, dan heb je het kennelijk niet begrepen.
Ik vandaag in korte broek gewerkt. Thuis, dat wel.quote:
Wel, ik denk dat je je nog verkijkt in mijn zuurheid. Ik vermoed dat ik een van de minst zure mensen ben. Ik vermoed ook dat jij, niet persoonlijk bedoeld*, een stuk zuurder bent dan de Ph-neutrale Dominique.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:39 schreef Wheelgunner het volgende:
Dat is goed voor een zuurpruim als jij.
Dat bedoel ik. Wie werkt er nou thuis?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vandaag in korte broek gewerkt. Thuis, dat wel.
De Huisman.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Wie werkt er nou thuis?
En toch een van de meest gehate.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel, ik denk dat je je nog verkijkt in mijn zuurheid. Ik vermoed dat ik een van de minst zure mensen ben.
Als je het zonder Youtube kunt uitleggen, dan heb je het kennelijk niet begrepen.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als je het zonder Youtube kunt uitleggen, dan heb je het kennelijk niet begrepen.
Autodidact legt uit dat jij het fout hebt:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:38 schreef Monidique het volgende:
En nee, ik kijk geen filmpjes van Fok!kers. Als je het zonder Youtube niet kunt uitleggen, dan heb je het kennelijk niet begrepen.
quote:Citigroup is hard op weg de meest gehate bank van de Verenigde Staten te worden. Vorige week bleek dat de bank de salarissen van ‘sleutelfunctionarissen’ met 50 procent verhoogde. Dit als reactie op de regering-Obama, die de bonussen aan banden heeft gelegd. In dat geval gooien we gewoon de vaste salarissen omhoog, was Citigroups redenering.
Nu blijkt dat Citigroup onlangs ook de rente op zijn creditcard heeft verhoogd. Wie zijn creditcardschulden niet direct kan terugbetalen, moet straks een kwart meer betalen.
De Bijstander.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Vrijheid is een groot goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
quote:Bankroet Californië betaalt in IOU’s
Wat een dolle dag.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:46 schreef sigme het volgende:
'navond.
Kantoor om zeven uur was warm. Na een twaalfuurtje bleek het kantoor toch frisser dan de markt.
Een uur in de trein gelijk sardientjes in blik maakte een half uur fietsen met stormwind in de rug tot een pleziertocht.
Nog 1 week ploeteren in het belastingkantoor in Rijswijk.quote:
Ook het optellen van fouten kan vruchtbaar zijn, zoodra er eenig nut van gehoopt, eenige onderwijzing mede bedoeld wordt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:02 schreef sigme het volgende:.
hatte gewiss durch den geist der reformation einen schweren stosz erhalten. einen nachklang im 17. jh. zeigt nl. gielerstaal von der gaunersprache
Het is niet verwonderlijk dat de werknemers van het kantoor overwegend allochtoon zijn. Marokkanen lichtelijk oververtegenwoordigd.quote:
En dan? Spelevaren?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nog 1 week ploeteren in het belastingkantoor in Rijswijk.
Ik gooi de wagen vol met spullen en ga 3 weken rondtrekken. Nog geen idee waar precies heen. Wrs de rustige delen van Frankrijk. We zien wel.quote:
Onlangs las ik ergens het woord 'desiderata'. Op vakantie denk ik. Dan denk ik even aan je.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:05 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ook het optellen van fouten kan vruchtbaar zijn, zoodra er eenig nut van gehoopt, eenige onderwijzing mede bedoeld wordt.
Alleen dan? De meeste vrouwen denken aan mij als ze Pride and Prejudice zien.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Onlangs las ik ergens het woord 'desiderata'. Op vakantie denk ik. Dan denk ik even aan je.
Ik zie geen Pride and Prejudice, maar misschien zou ik dan ook aan je denken, al weet ik niet precies waarom.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Alleen dan? De meeste vrouwen denken aan mij als ze Pride and Prejudice zien.
Omdat ik een treffende gelijkenis vertoon met een van de hoofdpersonen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zie geen Pride and Prejudice, maar misschien zou ik dan ook aan je denken, al weet ik niet precies waarom.
Vanwege je onvermogen normale menselijke emoties te tonen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
* George-Butters is playing Dr. Dre - Natural born Killah.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vanwege je onvermogen normale menselijke emoties te tonen?
Spitsvondig heer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
* George-Butters is playing Dr. Dre - Natural born Killah.
Herkenbaar (ergens),quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:46 schreef sigme het volgende:
'navond.
Kantoor om zeven uur was warm. Na een twaalfuurtje bleek het kantoor toch frisser dan de markt.
Een uur in de trein gelijk sardientjes in blik maakte een half uur fietsen met stormwind in de rug tot een pleziertocht.
De humorkwab op rechts-conservatief-populisme, als-ie er al was, lijkt geheel de host ontvlucht te zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:40 schreef Picchia het volgende:
How to start each day with a positive outlook.
Pathetisch.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:40 schreef Picchia het volgende:
How to start each day with a positive outlook.
Het woord 'opstand'? Nee, dat is een brug te ver voor Wilders. Liberale Jihad, rassenrellen, tsunami, beroepslafaard en koloniseren, dat zijn meer genuanceerde woorden.quote:''Ik stel vast dat een prominent lid van het kabinet nu een oproep doet om in opstand te komen. Een opstand. Dat zou ik eens moeten zeggen'', aldus Wilders zaterdag in een interview in de Volkskrant.
Het is weekendquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:08 schreef TitusPullo het volgende:
Of heeft gewoon werk.
Zoiets is gewoon een kwestie van wennen. De meeste auto's worden voor woon-werk verkeer gebruikt en verder niet veel. Dan is er tijd zat om ze 8 uur op te laden (thuis of op het werk). Voor de gemiddelde forens lijkt het mij een prima oplossing.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:20 schreef Wheelgunner het volgende:
Waarom steekt het kabinet overigens zoveel moeite in electrische auto's? Auto's op batterijen hebben geen toekomst, dat weet iedereen die Top Gear kijkt. Ze wedden op het verkeerde paard...
Doe iets met waterstof dan, mensen zitten niet te wachten op een voertuig dat 8 uur aan de stekker moet als het leeg is.
We moeten dan alleen even een complete waterstofinfrastructuur aanleggen. Toch een klein nadeelquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:37 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Neem even die 8 minuten om het filmpje te kijken. Je tankt gewoon waterstof, daarmee wordt de electro-motor aangedreven, geen batterijen (behalve voor de gebruikelijke doeleinden natuurlijk).
wat nou... krijgt die haatzaaier alwéér ruimte in de Volkskrant...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:37 schreef Montov het volgende:
[..]
Het woord 'opstand'? Nee, dat is een brug te ver voor Wilders. Liberale Jihad, rassenrellen, tsunami, beroepslafaard en koloniseren, dat zijn meer genuanceerde woorden.
quote:
quote:the big bang theory 20 billions year ago there was a big bang where nothing exploded into everything . 4.6 billions later The earth cooled down produce a hard rocky crust , It rained for million and millions of years on the rocks the rocks turn into soup . soup found something to marry something to eat evovled into everything we see today. THE BIGGEST HOAX OF ALL TIME. ORDER AND DESIGN POINT TO INTELLIGENT MIND LETS BE REAL HERE. MATTER AND MORALITY POINTS TO A CREATOR .
Een waterstofinfrastructuur? Ik weet niet of het je wellis is opgevallen, maar er staan langs wegen tankstations, waar je benzine, diesel of gas kan tanken. Kwestie van een tank ombouwen of er eentje bijzetten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:12 schreef du_ke het volgende:
We moeten dan alleen even een complete waterstofinfrastructuur aanleggen. Toch een klein nadeel.
Maar daar kunnen an sich de bestaande tankstations voor dienen. Voor batterij auto's zullen er ook overal laadpunten ingericht moeten worden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
We moeten dan alleen even een complete waterstofinfrastructuur aanleggen. Toch een klein nadeel.
Je zal het moeten maken en distribueren. En dat is met een erg lichtontvlambaar gas niet altijd even praktischquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een waterstofinfrastructuur? Ik weet niet of het je wellis is opgevallen, maar er staan langs wegen tankstations, waar je benzine, diesel of gas kan tanken. Kwestie van een tank ombouwen of er eentje bijzetten.
http://joshualivestro.blo(...)us-charisme-bij.htmlquote:Met nog twee maanden te gaan lijkt de rolverdeling duidelijk. Obama heeft het charisma, McCain de issues. Als het zo blijft, zal Obama’s kandidatuur waarschijnlijk als een nachtkaars uitgaan. Hij zal op de een of andere manier McCains inhoudelijke offensief tot staan moeten brengen. Of hem dat in de weinige tijd die hem nog rest ook daadwerkelijk zal lukken, is een open vraag.
Licht ontvlambaar is gas ook en alle distributiekanalen zijn er al. Buiten dat is een prutje in je auto kwakken waardoor hij meteen weer verder kan handiger dan dat ding uren aan het infuus leggen, ookal gaat het alleen om woon-werk.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je zal het moeten maken en distribueren. En dat is met een erg lichtontvlambaar gas niet altijd even praktisch. Maar goed het is technisch op te lossen natuurlijk.
Tegen Europa?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:54 schreef Mutant01 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Laten we een Europese motie voorbereiden.quote:
http://savethetitmonster.com/about.htmlquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:00 schreef JoaC het volgende:
[..]
Laten we een Europese motie voorbereiden.
Waarom?quote:
Dat kijk je alleen voor de crashes.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:53 schreef Picchia het volgende:
Net als Formule 1.
Recht door zee.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:31 schreef Mutant01 het volgende:
Geen regen, geen wind, gewoon dezelfde hitte.
Schoonspringen en darten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:51 schreef Monidique het volgende:
Hele dagen weer gevuld met die **-sport. Hetzelfde met schaatsen. Echt, alleen maar rondjes en saai gelul, wat elk jaar hetzelfde is. Je hebt toch een soort hersendood nodig om te kunnen genieten van dergelijke sporten.
Dat mag allerminst een belediging zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je blaast niet tegen een orkaan in; je want rustig tot deze over is getrokken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:37 schreef Montov het volgende:
[..]
Het woord 'opstand'? Nee, dat is een brug te ver voor Wilders. Liberale Jihad, rassenrellen, tsunami, beroepslafaard en koloniseren, dat zijn meer genuanceerde woorden.
over echte mannen gesprokenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mannen die zich door een vrouw laten vertellen waarom ze wel of geen echte man zouden zijn, zijn ook geen echte mannen natuurlijk.
die rijden al 10 jaar rond maar het is een kip ei probleem zonder tankstations geen auto`s en zonder auto`s geen stationsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mogelijk. Vooralsnog zijn batterij-auto's er, en worden steeds beter, en waterstofauto's niet of nauwelijks toepasbaar. Het is zoiets als windenergie laten liggen omdat we in de toekomst vast en zeker kernfusie hebben, ofzo.
Maar, waterstofauto's zijn toch ook gewoon auto's met een batterij, alleen zit de energie in een of ander waterstofcombinatiegedoedingetje?
\dat is benzine ook het enige probleem is dat je het moet koelen wil je het efficiënt vervoeren.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je zal het moeten maken en distribueren. En dat is met een erg lichtontvlambaar gas niet altijd even praktisch. Maar goed het is technisch op te lossen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |