Nog 1 week ploeteren in het belastingkantoor in Rijswijk.quote:
Ook het optellen van fouten kan vruchtbaar zijn, zoodra er eenig nut van gehoopt, eenige onderwijzing mede bedoeld wordt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:02 schreef sigme het volgende:.
hatte gewiss durch den geist der reformation einen schweren stosz erhalten. einen nachklang im 17. jh. zeigt nl. gielerstaal von der gaunersprache
Het is niet verwonderlijk dat de werknemers van het kantoor overwegend allochtoon zijn. Marokkanen lichtelijk oververtegenwoordigd.quote:
En dan? Spelevaren?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nog 1 week ploeteren in het belastingkantoor in Rijswijk.
Ik gooi de wagen vol met spullen en ga 3 weken rondtrekken. Nog geen idee waar precies heen. Wrs de rustige delen van Frankrijk. We zien wel.quote:
Onlangs las ik ergens het woord 'desiderata'. Op vakantie denk ik. Dan denk ik even aan je.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:05 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ook het optellen van fouten kan vruchtbaar zijn, zoodra er eenig nut van gehoopt, eenige onderwijzing mede bedoeld wordt.
Alleen dan? De meeste vrouwen denken aan mij als ze Pride and Prejudice zien.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Onlangs las ik ergens het woord 'desiderata'. Op vakantie denk ik. Dan denk ik even aan je.
Ik zie geen Pride and Prejudice, maar misschien zou ik dan ook aan je denken, al weet ik niet precies waarom.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Alleen dan? De meeste vrouwen denken aan mij als ze Pride and Prejudice zien.
Omdat ik een treffende gelijkenis vertoon met een van de hoofdpersonen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zie geen Pride and Prejudice, maar misschien zou ik dan ook aan je denken, al weet ik niet precies waarom.
Vanwege je onvermogen normale menselijke emoties te tonen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Alleen dan? De meeste vrouwen denken aan mij als ze Pride and Prejudice zien.
* George-Butters is playing Dr. Dre - Natural born Killah.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vanwege je onvermogen normale menselijke emoties te tonen?
Spitsvondig heer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
* George-Butters is playing Dr. Dre - Natural born Killah.
Herkenbaar (ergens),quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:46 schreef sigme het volgende:
'navond.
Kantoor om zeven uur was warm. Na een twaalfuurtje bleek het kantoor toch frisser dan de markt.
Een uur in de trein gelijk sardientjes in blik maakte een half uur fietsen met stormwind in de rug tot een pleziertocht.
De humorkwab op rechts-conservatief-populisme, als-ie er al was, lijkt geheel de host ontvlucht te zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:40 schreef Picchia het volgende:
How to start each day with a positive outlook.
Pathetisch.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:40 schreef Picchia het volgende:
How to start each day with a positive outlook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |