quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:09 schreef Peterselieman het volgende:
Als het nu een echte Milf is
Ik zie het al voor me, die stem, en dan romantiek. Faal.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja zeg, die mannelijke stem, daar hoef ik geen date mee hoor
In Roermond, want dat staat op het bordje.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:54 schreef bork het volgende:
Welkom bij alweer deeltje 5 van RHS (tevens TVP) waar waren bork en jr in augustus 2008
[ afbeelding ]
Is dit een puzzel voor groep 3?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:54 schreef bork het volgende:
Welkom bij alweer deeltje 5 van RHS (tevens TVP) waar waren bork en jr in augustus 2008
[ afbeelding ]
niet gezienquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:07 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
In Roermond, want dat staat op het bordje.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:27 schreef SpeedyRich het volgende:
OT:
volgens onbevestigde berichten is de albatros nu toegelaten op het NS/HSL net![]()
Ja, als we het toch over afknappers hebbenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, die stem, en dan romantiek. Faal.
Ze zetten meerdere vrouwen in bij de omroep van dingen. Ze zijn bijgenaamd Loesquote:
Die doet het geloof ik niet voor Arriva. Ik kan het mis hebben natuurlijkquote:
Boeiend. Wie heeft de grootste TETTEN, dat teltquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:19 schreef ReisT het volgende:
Loes is van de Sprinters en Tuffie van de omroep op de stations.
Was dat niet ene Bea uit Zwolle? Die naam staat mij bij. Ze stond in een Arriva magazine (al een hele tijd geleden).quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die doet het geloof ik niet voor Arriva. Ik kan het mis hebben natuurlijk
Kan ook welquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:55 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Was dat niet ene Bea uit Zwolle? Die naam staat mij bij. Ze stond in een Arriva magazine (al een hele tijd geleden).
"Binnenkort in alle NS-treinen"? Pardon? Willen ze echt die klassieke, soms geniale HC omroepen schrappen?quote:
Da's nu wat ik nog het meest mis aan dagelijks treinen. Maar ik heb het idee dat er de afgelopen jaren toch een versobering en standardisering heeft plaastgevonden. Ik hoorde steeds minder grappen en steeds meer hetzelfde eentonige riedeltje.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:27 schreef Ireyon het volgende:
[..]
"Binnenkort in alle NS-treinen"? Pardon? Willen ze echt die klassieke, soms geniale HC omroepen schrappen?![]()
Op het moment dat de perrons ontruimd waren was er iig weinig rook te zien, je rook het welquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:06 schreef thats-me het volgende:
Schiphol is wel meer aan de hand, staat blank van de rook aldus dit nieuws bericht
Perrons Schiphol ontruimd
De treinperrons op Schiphol zijn ontruimd vanwege rookontwikkeling in de Schipholtunnel. Brandweermensen zijn ter plaatse. Er rijden geen treinen meer van en naar Schiphol. Diverse treinen zouden vaststaan in de tunnel.
Hele perrons zouden blauw hebben gestaan van de rook. Medewerkers van het vliegveld weten niet wat er aan de hand is, maar vertellen reizigers dat ze niet hoeven verwachten binnenkort in hun trein te zitten.
Het sein brandmeester zou inmiddels zijn gegeven. Vermoed wordt dat de brand werd veroorzaakt door kortsluiting.
http://www.spitsnieuws.nl(...)hiphol_ontruimd.html
"Mijn ex-man heeft ook bij de NS gewerkt..."quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:48 schreef KapiteinT het volgende:
Kwam gister dit filmpje tegen. Wel toepasselijk.
Mocht je eigenlijk gratis met de Zuidtangent? Want Schiphol - Haarlem kost anders heel wat strippen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:56 schreef Thetallguy het volgende:
Toen maar even een biertje gedaan en via Haarlem met de Zuidtangent naar Den Haag, wilde 17:43 de trein hebben, was 20:45 thuis
Vreselijk wat een zeikstralen zeg, hoe verziekt ben je als je daar boos om wordtquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:48 schreef KapiteinT het volgende:
Het werd geadviseerd door de NS-mannetjes op Schiphol Plaza. Maar ik heb toch een OV kaart.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:23 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Mocht je eigenlijk gratis met de Zuidtangent? Want Schiphol - Haarlem kost anders heel wat strippen.
Is er eigenlijk iemand die betaalt voor de Zuidtangent? Je wordt toch nooit gecontroleerd...quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:23 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Mocht je eigenlijk gratis met de Zuidtangent? Want Schiphol - Haarlem kost anders heel wat strippen.
Haha, die Marokkanen die er 'serieus' op in gaan op het einde.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:48 schreef KapiteinT het volgende:
Arie Leenman bedoel je?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja zeg, die mannelijke stem, daar hoef ik geen date mee hoor
Tussen 21 en 5 wel, dat doet de bussjoof.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:08 schreef Horloge het volgende:
[..]
Is er eigenlijk iemand die betaalt voor de Zuidtangent? Je wordt toch nooit gecontroleerd...
Met een vrije kruising in Wierden zeker?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:32 schreef dennistd het volgende:
Vanmorgen in de TC Tubantia: gedeputeerde Overijssel wil Almelo-Zwolle verdubbelen en elektrificeren. Ook zouden er vier treinen per uur moeten gaan rijden. Kosten: tientallen miljoenen, en hij heeft er al 25.
4e in drie dagen inderdaad.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:03 schreef TommyGun het volgende:
Hoeveelste in Brabant deze week?
02-07 20:49
Helmond
Deurneseweg
Persoon onder de trein 821 870 ovd en lifeliner
20:51 - ll3/mmt onderweg
20:57 - NS: Tussen Helmond en Deurne voorlopig geen treinen, later meer informatie.
En een InterCity-stopquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Met een vrije kruising in Wierden zeker?
Allemaal springers?quote:
Hoezo raar verhaal? Jij denkt aan een complot of zo? Kredietcrisis, zomermoeheid, toeval... Vier is nu ook weer niet zo'n enorm hoog getal, helaas..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal springers?Op 4 verschillende plekken? Begint wel een beetje een raar verhaal te worden....
Oh tering nee hè. Ik heb even problemen om onder woorden te brengen wat ik er van vindt dat de Tweede Kamer zich uitlaat over dit soort zaken, maar jullie zullen begrijpen dat ik niet overloop van enthousiasme.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een InterCity-stopWat Hoogeveen krijgt, moet Wierden natuurlijk ook
Het zijn terroristen, het is een complot, etc.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat niet, meer iets als "men brengt elkaar op ideeën"
Dacht ik ook, maar ik ga vaak na negen uur 's avonds nog met de 300/310 en ze hebben mij nog nooit gevraagd om een vervoersbewijs. Op internet staat ook dat dat rolluik naar het laatste deel dichtgaat na 21, maar in de praktijk kun je nog gewoon achterin instappen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 03:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tussen 21 en 5 wel, dat doet de bussjoof.
Dat komt er zowiezo alquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Met een vrije kruising in Wierden zeker?
Klopt, alleen bij de nachtbus moet je betalen (6 euro!) bij de chauffeur. En over dat controleren: er wordt best wel eens gecontroleerd hoor. Altijd leuk: in Schalkwijk stappen allemaal Turkse en Marokkaanse mensen in, en bij de volgende halte komen er controleurs binnen. Allemaal op de bon.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:32 schreef Horloge het volgende:
Misschien dat ze pas echt controleren als het nachttarief ingaat...?
Je bent verder gekomen dan ik, na 2.12 minuten had ik het al wel gehad met het 3d vehikel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:54 schreef dennistd het volgende:
Leuk dat plan van Wierden, ze maken alleen een grote fout:
[ afbeelding ]
Lekker snugger een overweg in het midden van het perron
Zometeen hebben we een treinsoort in Nederland, de sprinterquote:
Toch welquote:
Geweldig gedaan, Mastwijk. Chapeau. Maak je vrienden meequote:Hoogeveen houdt de intercity-stop. De Nederlandse Spoorwegen leggen zich neer bij het duidelijke nee vanuit Den Haag.
Dat betekent dus nog steeds die ontoereikende 3 treinen per uur, en niet (wat veel logischer en verstandiger geweest was) 2 stoppers en 2 IC's per uur.quote:De huidige dienstregeling zal daarom de komende jaren gehandhaafd blijven, volgens woordvoerder John Krijgsman van de NS.
Een overstap minder op Zwolle en enkele minuten later van huisquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:10 schreef KapiteinT het volgende:
En wat schieten ze er mee op? Eén stop minder naar Zwolle, en wel 2 naar Groningen... Woehoe?
Iemand een idee wat er aan de hand isquote:Oorzaak Tussen Harderwijk en Putten rijden minder treinen door een defect aan het spoor.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 20:00 uur verholpen.
quote:Winterswijk-Arnhem
Vrijdag 3 Juli 15:54
Oorzaak Tussen Arnhem en Winterswijk rijden minder treinen door een sein- en overwegstoring.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 30 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies
Of er is gewoon op station Winterswijk wat misquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:00 schreef Novus het volgende:
Overwegstoring Zutphen-Winterswijk
Tussen Zutphen en Winterswijk moeten reizigers rekening houden met uitval van treinen en een vertraging van ongeveer 30 minuten.
Oorzaak: een overwegstoring.
En dat is 2!
quote:Tussen Zutphen en Winterswijk blijven spoorwegovergangen gesloten door de wisselstoring. De oorzaak is niet precies bekend, maar volgens een woordvoerder kan dat heel goed ,,door het weer komen''.
Denk het niet, want nu rijden er tussen Zutphen en Winterswijk helemaal geen treinen meer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of er is gewoon op station Winterswijk wat mis
Wat een faalhazen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:13 schreef Duvel het volgende:
Stel: je bent treindienstleider in Utrecht en je ziet twee treinen op je scherm die richting Woerden moeten: de ic naar Den Haag of die goederentrein met lege kolen- of ertsbakken. Wie geef je voorrang? De goederentrein natuurlijk, inderdaad, volkomen logisch.
Satan...quote:Nijmegen-Arnhem, Utrecht Centraal-Ede-Wageningen/Rhenen
Vrijdag 3 Juli 17:09
Oorzaak Tussen Nijmegen en Utrecht Centraal rijden minder treinen door een wisselstoring.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies
Whut?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Ben ik blij dat ik gisteren dat traject verreden in plaats van gisteren.
Ja, natuurlijk! Wou je anders een perronspoor bezet houden met een lege kolentrein?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:13 schreef Duvel het volgende:
Stel: je bent treindienstleider in Utrecht en je ziet twee treinen op je scherm die richting Woerden moeten: de ic naar Den Haag of die goederentrein met lege kolen- of ertsbakken. Wie geef je voorrang? De goederentrein natuurlijk, inderdaad, volkomen logisch.
Gisteren een rondje Amsterdam-Utrecht-Arnhem-Nijmegen-Venlo-Eindhoven-Utrecht-Amsterdam gemaakt.quote:
Reizigertje pesten, favoriete hobby van prutsrailquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:13 schreef Duvel het volgende:
En NOG ziet-ie het nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gisteren een rondje Amsterdam-Utrecht-Arnhem-Nijmegen-Venlo-Eindhoven-Utrecht-Amsterdam gemaakt.
Meteen moeten rennen voor mijn eerste IC, want die vertrok van een ander spoor.
Dan moet ie alsnog overstappen, want juist die trein stopt nu niet in dat gat genaamd Hoogeveen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:27 schreef Brembo het volgende:
Laten we is even naar de biografie van Jan Mastwijk kijken, deze woont namelijk in - u raadt het al - Hoogeveen!
Wat zou natuurlijk ideaal zijn als Jan met de trein naar Den Haag zou kunnen uit Hoogeveen. Totaal verkeerd belang dus.
Oke maar in zijn gewenste situatie zou die dus kunnen overstappen in Amersfoort ipv Zwolle.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet ie alsnog overstappen, want juist die trein stopt nu niet in dat gat genaamd Hoogeveen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |