Heb jij hyves?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:39 schreef Inverted_World het volgende:
Ik vind de nieuwe hyves wel prima eigenlijk, het is enkel even wennen.
quote:
Het is toch leuk dat we weer een hyvesbashtopic hebben?quote:
quote:
En met afgeschermd profielquote:
ik moet wel, altijd als ik weer eenr el ontketen heb ik stalkers en zie ik ook de stats van de aboutme pagina op me site omhoogschietenquote:
Oh Hyves..quote:"Hey hoe is het?"
- "Ja goed, met jou ook?"
"Met mij ook! Ga je nog wat doen dit weekend?"
- "Weet ik nog niet!"
"Ok.."
Ik ook, strakker en overzichtelijker.quote:
foto truukje?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:13 schreef Lakitu het volgende:
Ziet er gay uit inderdaad, maar het foto-truukje doet het nog dus mij zie je niet klagen![]()
Jekentmeniet
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:13 schreef Lakitu het volgende:
Ziet er gay uit inderdaad, maar het foto-truukje doet het nog dus mij zie je niet klagen![]()
Jekentmeniet
u heeft een aantal ongelezen berichtenquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:34 schreef Gamer_V het volgende:
Dit is een hele verbetering en iedereen die het daarmee oneens is, is zo'n autist die niet tegen verandering kan.
Ja dit is mijn relhyve als ik hem een keer weer nodig heb zoek ik nog wel ff nieuwe foto.quote:
Lieshout.. gehucht!quote:
Sorry, ik ga het niet uitleggen.quote:
Lieshout?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lieshout.. gehucht!
jekentmeniet ik snap niet waarom mensen dat erbij zetten.. ik herken toch zeker tussen de reacties wel de mensen die ik ken?
Iemand heeft het in z'n www over Lieshout en dat viel me opquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Lieshout?waar heb je het over?
Het foto-truukje!quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:13 schreef Lakitu het volgende:
Jekentmeniet
Dat is ook de bedoeling. De mensen die het nu niet snappen behoren ook niet te weten wat het is.quote:
Zo strak!quote:
Ik wil het wel weten want een meisje van 14 vond me geil op mn hyves en toen stond er ook jekentmeniet onder en nu wil ik snijdenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:54 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling. De mensen die het nu niet snappen behoren ook niet te weten wat het is.
Idd, ik kan mijn krabbels weer normaal zien.quote:
Verkapte-zie-mij-relnicht-zijn-post.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik moet wel, altijd als ik weer eenr el ontketen heb ik stalkers en zie ik ook de stats van de aboutme pagina op me site omhoogschieten
Ik ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:31 schreef koningdavid het volgende:
Nieuwe hyves is mooi.
Ik ben alleen onthoofd op mijn profielfoto.
Dat zijn dezelfde mensen die weten dat ze niet verder dan 10 vrienden komen en dus het maar niet doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:49 schreef afcajos het volgende:
Mensen die anno 2009 geen hyves hebbenook echt alleen op fok vind je ze.
Goldmember ftw.quote:
Maar dan moeten zij 'sporen' ofzo toch aan hebben? Zijn er echt veel mensen die dat hebben dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Goldmember ftw.
70% van de mensen die mijn foto's checken zijn dames.
Nee. Statistieken wordt gewoon iedereen in meegenomen. Mensen die 'sporen' aan hebben kan je zien dat ze op je profiel zijn geweest en wat ze allemaal bekeken hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Maar dan moeten zij 'sporen' ofzo toch aan hebben? Zijn er echt veel mensen die dat hebben dan?
Ahaa, en de mensen die t niet aan hebben staan komen gewoon anoniem in de statistieken terecht.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee. Statistieken wordt gewoon iedereen in meegenomen. Mensen die 'sporen' aan hebben kan je zien dat ze op je profiel zijn geweest en wat ze allemaal bekeken hebben.
Correct.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:01 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ahaa, en de mensen die t niet aan hebben staan komen gewoon anoniem in de statistieken terecht.
Niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe gebruik jij je hyves?Soort zoekt soort dan maar?
Je moet onder je profielfoto klikken op Wijzig foto.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:31 schreef koningdavid het volgende:
Nieuwe hyves is mooi.
Ik ben alleen onthoofd op mijn profielfoto.
Jij bent een heldenbaas.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:10 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Je moet onder je profielfoto klikken op Wijzig foto.
Dar kan je precies uitkaderen wat er in de vierkante foto moet komen.
quote:
Ja want smaken kunnen niet verschillen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:17 schreef TC03 het volgende:
Is gewoon duizend keer mooier dan de oude layout, maar hier zitten alleen maar autisten die niet met verandering om kunnen gaan. Als jullie (=de zeikerds) 30 jaar in een Opel Kadet rijden en je krijgt een nieuwe Mercedes vinden jullie het nog steeds geen vooruitgang.Je kan best kritiek hebben, maar als je de nieuwe layout daadwerkelijk lelijker vindt dan de oude heb je gewoon geen smaak.
Kan wel. Sommige mensen vinden een Fiat Multipla mooier dan een Mercedes CLS.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja want smaken kunnen niet verschillen?Kotskind.
Wat een vergelijking, sommige vinden mannen mooier dan vrouwen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan wel. Sommige mensen vinden een Fiat Multipla mooier dan een Mercedes CLS.
Smaken verschillen dus, sommige mensen hebben een voorkeur voor lelijke dingen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wat een vergelijking, sommige vinden mannen mooier dan vrouwen.![]()
Dat is heul niet de profielpaginaquote:
Verkapte 'Kijk mijn populair zijn' reactie.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik moet wel, altijd als ik weer eenr el ontketen heb ik stalkers en zie ik ook de stats van de aboutme pagina op me site omhoogschieten
Ben je goldmember?quote:
Wordt ze alweer 34?quote:
met zo een uitspraak verdenk ik je ervan dat je zelf ook autistisch bent.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:34 schreef Gamer_V het volgende:
Dit is een hele verbetering en iedereen die het daarmee oneens is, is zo'n autist die niet tegen verandering kan.
Op het + bovenaan klikken -> foto's en dan heb je dus een tab met al die rommel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:28 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht. Ik kan de meest bekeken foto's niet meer vinden, waar moet ik nu aandachtshoeren zoeken
Door op de knop "Nieuw Topic" te drukken, in het topicoverzichtquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:56 schreef Starman89 het volgende:
VEUL overzichtelijker geworden, en eindelijk afgestapt van dat kinderlijke design
Door op de knop "Nieuw Topic" te drukken, in het topicoverzichtquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:57 schreef pepermuntje17 het volgende:
heeft even niet met hyves te maken, maar ben hier net nieuw..hoe kan ik zelf een nieuw topic aanmaken?
GR
Verdomme, daar dacht ik toch even bij de tijd te kunnen zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:38 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
je weet wat ik hier neer ga zetten dus ik zet het gewoon niet neer~! is het nieuwe jekentmeniet
Die Roos tochquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:38 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
je weet wat ik hier neer ga zetten dus ik zet het gewoon niet neer~! is het nieuwe jekentmeniet
Die optie bestaat al sinds de oprichting van Hyvesquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:04 schreef fathank het volgende:
Wat trouwens een geniale optie is op Hyves: Alle profielen in het default design laten zien. Val je tenminste niet met epilepsie van je stoel af.
Zegt 'ie dan: "Wat trouwens een geniale nieuwe optie is"?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Die optie bestaat al sinds de oprichting van Hyves
En die heb ik al aanstaan sinds ik Hyves heb slimmerikquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Die optie bestaat al sinds de oprichting van Hyves
Nee dat zegt hij niet, maar zo kwam het wel bij mij overquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zegt 'ie dan: "Wat trouwens een geniale nieuwe optie is"?
Heb je gelijk in. Het is gewoon even wennen. Toen vi.nl een compleet nieuwe lay-out krijg was ik ook in blinde paniek, maar na een paar dagen volledig aan gewendquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:17 schreef TC03 het volgende:
Is gewoon duizend keer mooier dan de oude layout, maar hier zitten alleen maar autisten die niet met verandering om kunnen gaan. Als jullie (=de zeikerds) 30 jaar in een Opel Kadet rijden en je krijgt een nieuwe Mercedes vinden jullie het nog steeds geen vooruitgang.Je kan best kritiek hebben, maar als je de nieuwe layout daadwerkelijk lelijker vindt dan de oude heb je gewoon geen smaak.
Persoonlijk vind ik die site er wel op achteruit gegaan, aangezien die stomme menu's veel trager werken dan de oude layout. Als het gebruiksgemak er op achteruit gaat kan het nog zo mooi zijn, maar dan is het geen verbetering.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Het is gewoon even wennen. Toen vi.nl een compleet nieuwe lay-out krijg was ik ook in blinde paniek, maar na een paar dagen volledig aan gewend
nein, maar de gold members hebben al een maandje kunnen wennen aan het designquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
En hoe veranderen we dit nou? Want toen op Fok een nieuwe lay-out kwam heb ik hem ook meteen op de oude gezet, tot op de dag van vandaag. Dat kan bij Hyves toch zeker ook wel?
ik wel hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ewa hoe kan je nu zien of iemand online is op hyves. Ik zie geen groen lampje meer
Zelfde plek?quote:
ik heb geen keusquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mensen die hier alleen zo -->reageren of alsof hyves triest is.
Zijn de grootste hyvers.
( uit betrouwbare bronnen)
Namen IP's alles binnen mijn bereik
Inderdaad. Mensen die geen Hyves hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mensen die hier alleen zo -->reageren of alsof hyves triest is.
Zijn de grootste hyvers.
( uit betrouwbare bronnen)
Namen IP's alles binnen mijn bereik
lezen gekquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Er is toch niks veranderd behalve de layout/theme?
Socia-lizenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:15 schreef Marurk het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die geen Hyves hebben.
alweer?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:18 schreef Renesite het volgende:
Iemand die hierover gebeld wil worden door Timur van 3FM?
Juicyhill wil wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:18 schreef Renesite het volgende:
Iemand die hierover gebeld wil worden door Timur van 3FM?
niet veranderbaar?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lezen gekhttp://www.hyves.nl/redesign
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zojuist bij Jamba de "Nakes-Hyves" applicatie gedownload.
Wanneer ik nu Hyves open in mijn mobiele browser, zie ik alle contacten die ik wil zien in hun blote spleetsje en tietjes !!!!
Verrassend hoor af en toe !!!
ik ben ook wel es bij openradio geweestquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zojuist bij Jamba de "Nakes-Hyves" applicatie gedownload.
Wanneer ik nu Hyves open in mijn mobiele browser, zie ik alle contacten die ik wil zien in hun blote spleetsje en tietjes !!!!
Verrassend hoor af en toe !!!
Laat dat maar aan hyves overquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:14 schreef Hondenbrokken het volgende:
Heb ik ook een hekel aan en niet omdat ik hem lelijk vind of dat ik hyves voor paupers vind, maar omdat de website door en door bugged is. Ik kan niet eens normaal een bericht typen of hij sprint ineens naar de hoofdpagina ofzo.
Heeft Priscilla tegenwoordig een tattoo?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
OK. Ik ben een genie, dat wisten we allemaal wel. Maar nu heb ik me zojuist het volgende bedacht:
Waarom is er geen internetdatabase waar mannen kunnen posten hoe hun veroveringen er van beneden uit zien. Dat zou een hoop drama schelen, en je hebt een database waarop iedereen man in NL kan kijken of het meisje waar hij verliefd op is toch wel zo geschikt is.
Voorbeeld:
Femke Aalsema : Bos hout voor de deur
Brigitte Daags: Kaal
Simone Imkens: Kaal, soms streepje
Priscilla Haverkamp: Kaal, tattoo
etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |