Heb jij hyves?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:39 schreef Inverted_World het volgende:
Ik vind de nieuwe hyves wel prima eigenlijk, het is enkel even wennen.
quote:
Het is toch leuk dat we weer een hyvesbashtopic hebben?quote:
quote:
En met afgeschermd profielquote:
ik moet wel, altijd als ik weer eenr el ontketen heb ik stalkers en zie ik ook de stats van de aboutme pagina op me site omhoogschietenquote:
Oh Hyves..quote:"Hey hoe is het?"
- "Ja goed, met jou ook?"
"Met mij ook! Ga je nog wat doen dit weekend?"
- "Weet ik nog niet!"
"Ok.."
Ik ook, strakker en overzichtelijker.quote:
foto truukje?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:13 schreef Lakitu het volgende:
Ziet er gay uit inderdaad, maar het foto-truukje doet het nog dus mij zie je niet klagen![]()
Jekentmeniet
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:13 schreef Lakitu het volgende:
Ziet er gay uit inderdaad, maar het foto-truukje doet het nog dus mij zie je niet klagen![]()
Jekentmeniet
u heeft een aantal ongelezen berichtenquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:34 schreef Gamer_V het volgende:
Dit is een hele verbetering en iedereen die het daarmee oneens is, is zo'n autist die niet tegen verandering kan.
Ja dit is mijn relhyve als ik hem een keer weer nodig heb zoek ik nog wel ff nieuwe foto.quote:
Lieshout.. gehucht!quote:
Sorry, ik ga het niet uitleggen.quote:
Lieshout?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lieshout.. gehucht!
jekentmeniet ik snap niet waarom mensen dat erbij zetten.. ik herken toch zeker tussen de reacties wel de mensen die ik ken?
Iemand heeft het in z'n www over Lieshout en dat viel me opquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Lieshout?waar heb je het over?
Het foto-truukje!quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:13 schreef Lakitu het volgende:
Jekentmeniet
Dat is ook de bedoeling. De mensen die het nu niet snappen behoren ook niet te weten wat het is.quote:
Zo strak!quote:
Ik wil het wel weten want een meisje van 14 vond me geil op mn hyves en toen stond er ook jekentmeniet onder en nu wil ik snijdenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:54 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling. De mensen die het nu niet snappen behoren ook niet te weten wat het is.
Idd, ik kan mijn krabbels weer normaal zien.quote:
Verkapte-zie-mij-relnicht-zijn-post.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik moet wel, altijd als ik weer eenr el ontketen heb ik stalkers en zie ik ook de stats van de aboutme pagina op me site omhoogschieten
Ik ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:31 schreef koningdavid het volgende:
Nieuwe hyves is mooi.
Ik ben alleen onthoofd op mijn profielfoto.
Dat zijn dezelfde mensen die weten dat ze niet verder dan 10 vrienden komen en dus het maar niet doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:49 schreef afcajos het volgende:
Mensen die anno 2009 geen hyves hebbenook echt alleen op fok vind je ze.
Goldmember ftw.quote:
Maar dan moeten zij 'sporen' ofzo toch aan hebben? Zijn er echt veel mensen die dat hebben dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Goldmember ftw.
70% van de mensen die mijn foto's checken zijn dames.
Nee. Statistieken wordt gewoon iedereen in meegenomen. Mensen die 'sporen' aan hebben kan je zien dat ze op je profiel zijn geweest en wat ze allemaal bekeken hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Maar dan moeten zij 'sporen' ofzo toch aan hebben? Zijn er echt veel mensen die dat hebben dan?
Ahaa, en de mensen die t niet aan hebben staan komen gewoon anoniem in de statistieken terecht.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee. Statistieken wordt gewoon iedereen in meegenomen. Mensen die 'sporen' aan hebben kan je zien dat ze op je profiel zijn geweest en wat ze allemaal bekeken hebben.
Correct.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:01 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ahaa, en de mensen die t niet aan hebben staan komen gewoon anoniem in de statistieken terecht.
Niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe gebruik jij je hyves?Soort zoekt soort dan maar?
Je moet onder je profielfoto klikken op Wijzig foto.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:31 schreef koningdavid het volgende:
Nieuwe hyves is mooi.
Ik ben alleen onthoofd op mijn profielfoto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |