quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:41 schreef Greys het volgende:
Oh echt?Hmz. Dan hebben hondje en ik ons aangesteld
Ik vond het niet lekker in elk geval. Kan ook komen dat ik veel vaker wakker ben geweest dan anders en dat het warme daardoor meer opviel ofzo
Ik doe ook elke dag een gieter water uit het vijvertje halen en een gieter nieuw vers koud water er in. En dan duiken Inge, Pieter en Ian in die straal, dus dat vinden ze vast heel lekker![]()
/oninteressante mededelingen
Dank je wel!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:47 schreef Miss_S het volgende:
Veel plezier Cycleen dat klinkt als een leuke avond/nacht
nynke, alvast een goede vlucht enzo gewenst!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:46 schreef AKnynke het volgende:, wat een lieve TT!
ik ben 3 kilo afgevallen in de laatste 2 weken, kwam ik achter! Weeg ineens nog maar 80 kilo! Nog 5 kilo's te gaan, en dan vind ik het best..
Zo, en nu richting het dorp om de laatste dingen te doen..
Veel plezier!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:45 schreef cyclechick het volgende:
Dames, ik ga naar belgie, 4 dagen feesten op rock werchter, zorg goed voor elkaar en jezelf en tot maandag!
Het water had een prima temperatuur, de maan scheen, er waren eendjes en ergens op de kant zaten een paar groepen jongeren met kampvuur.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
Loveli, doe eens verslag van je middernachtelijke plonspartij?![]()
Dit! (Had ik al gepost, maar dat heb je dan gemist denk ikquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:27 schreef laziness het volgende:
Greys, wat zei de meneer van Inge, Pieter en Ian?
Ongemakkelijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Loveli, wat een heerlijk kado heeft die vriend van je gehad! Hoe stond ie?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:45 schreef AKnynke het volgende:
Thanks allemaal!
Ondertussen ben ik op het punt beland dat ik me afvraag waarom ik dit soort dingen in m'n hoofd haal, en niet gewoon voor de makkelijke weg ga. Maar goed, als ik er uiteindelijk ben komt alles vast goed!
quote:
Omdat de makkelijke weg saai is! En tuurlijk komt het goed als je er eenmaal bentquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:45 schreef AKnynke het volgende:
Thanks allemaal!
Ondertussen ben ik op het punt beland dat ik me afvraag waarom ik dit soort dingen in m'n hoofd haal, en niet gewoon voor de makkelijke weg ga. Maar goed, als ik er uiteindelijk ben komt alles vast goed!
Nee! Niet doen! Dag sexleven!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waar kan je die dingen kopen? Ik wil Kaas wel eens zien in zo'n ding
Dat is normaal, no worries. Over drie dagen voelt het al heel anders, zeker weten!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:45 schreef AKnynke het volgende:
Thanks allemaal!
Ik vind het stoer dat je het doet! Kudo's voor jou.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:45 schreef AKnynke het volgende:
Thanks allemaal!
Ik ga er vanuit dat ik in ieder geval op het werk internet heb, dus dat moet wel goed komen..quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:47 schreef laziness het volgende:
[..]
![]()
Kan je ons nog op de hoogte houden vanaf daar?
Dat klinkt wel heel evil ja!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:58 schreef ColdFeet het volgende:
In more ev0l news; ik ga vanavond weer witte-chocoladecrèmebruleetjes bakken, met frambozencoulisKrijg morgen eters, maar weinig tijd om te koken. Dan maar interessant doen met dingen die je vantevoren kunt maken
Het is echt heeeeeerlijk. Witte choco met frambozen is sowieso een gouden combi, en dan heb je dus onderin zo'n verrukkelijk koud laagje frambozenprut en een koud-naar-warmlaag witte-chococustardquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel evil ja!Maar ook wel lekker
.
Komt helemaal goed!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:45 schreef AKnynke het volgende:
Thanks allemaal!
Ik wil hetquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is echt heeeeeerlijk. Witte choco met frambozen is sowieso een gouden combi, en dan heb je dus onderin zo'n verrukkelijk koud laagje frambozenprut en een koud-naar-warmlaag witte-chococustard![]()
![]()
Mijn favo combi. Hou op, ik zit hier gewoon te kwijlenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is echt heeeeeerlijk. Witte choco met frambozen is sowieso een gouden combi, en dan heb je dus onderin zo'n verrukkelijk koud laagje frambozenprut en een koud-naar-warmlaag witte-chococustard![]()
![]()
Dan weeg ik 100 kilo en kan dat toetje er ook nog wel bijquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kan het wel maken voor de kookmeet; ik vind 't het lekkerst als ze ruim vantevoren zijn gemaakt, zodat ze echt goed koud zijn.
Tegen de tijd van de kookmeet ben je vast al zover dat je dat zonder zorgen kunt eten
Ik luv je doorgedraaide smiley!quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil het. Maar toch ook weer niet
[ afbeelding ]
Als je verzekerd wilt zijn dat ik kom: doe het.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kan het wel maken voor de kookmeet; ik vind 't het lekkerst als ze ruim vantevoren zijn gemaakt, zodat ze echt goed koud zijn.
Tegen de tijd van de kookmeet ben je vast al zover dat je dat zonder zorgen kunt eten
En als je niet wil dat Ewelina komt, doe het nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je verzekerd wilt zijn dat ik kom: doe het.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En als je niet wil dat Ewelina komt, doe het niet.
Ik zie het probleem niet zoquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Creme Brulee van witte chocolade op een slankmeet?
Stond jij erbij op de Lijst, dan? Niet toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je verzekerd wilt zijn dat ik kom: doe het.
Als hoofdgerecht kauwen we dan wel op rauwe wortels ofzoquote:
Nee, om diverse redenen. Ik weet gewoon niet of ik genoeg geld/tijd heb.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stond jij erbij op de Lijst, dan? Niet toch?
*snel checken
Lekker! Pas je 'n beetje op dat je niet veel te weinig kcal gaat eten vandaag?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:53 schreef Miss_S het volgende:
Zo als lunch heb ik nu een bord vol appels/peren en aardbeien en dan nog liggen er veel aarbeien/kiwis en watermeloen die vandaag op moeten
Ja smerig heh, warme boterhammenquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:13 schreef Chicolate het volgende:
Mijn lunch wordt denk ik een ijsje en ik neem weer geen eten mee naar de uva dus de rest zie ik wel als ik in de winkel sta. Wel duur geintje, elke dag iets halen, maar ik eet mn warmgeworden boterhammen toch niet op
.
Zo, op naar de uni, eindpresentatie van mn stage/baantje, hierna is het helemaal klaar.
Ja, daar zat ik ook mee....quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker! Pas je 'n beetje op dat je niet veel te weinig kcal gaat eten vandaag?
Dat dus.quote:
Nja, een keer een dagje wat minder kcal, daar ga je niet dood van. Je doet tenslotte ook weleens een dagje meerquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook mee....
Maar mijn ontbijt was normaal en avondeten zal ook normaal zijn
Creme Brulee van witte chocolade?
quote:
quote:
oh dat klinkt wel goed! ik ken alleen de suikervrije chocolade van cereal: ws. is die ook niet echt ongezond, maar je kunt het niet eten als "light chocolade" zeg maar, daar vergissen mensen zich snel in...cereal producten zijn voor diabetici, níet voor de slanke lijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit stond in de Zonnatura-hoek bij de AH, dus zo slecht zal het dus toch niet zijn. Ik dacht, ik neem die pasta, dan heb ik wel zo whamm 71 kcals er extra bij. Net ff gegoogled, volgens voedingswaardetabel.nl bevat normale chocopasta 36 gr vet per 100 gram en deze zit op 34, waarvan 26 onverzadigd. Lijkt me dus helemaal niet zo'n groot drama? En die eeuwige kip op m'n brood, wil ook wel eens wat anders voor 1x in de week
.
Hij smaakte lekker!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jaloers
O: Brinta
T: Twee knackebrot met Linerapate
T: Sneetje met rookvlees
L: Heb ik niet, ik heb avonddienst
D: Drie sneetjes met rookvlees
T: Appel
T: Banaan met vanilleyoghurt
T: Halve komkommer
En heel veel water *zweet*
Er zit alleen wel zoetstof in, dat is dan het enige echt slechte misschien. Het is gewoon van AH, dus niet van een of ander merk. Wel duurquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:22 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oh dat klinkt wel goed! ik ken alleen de suikervrije chocolade van cereal: ws. is die ook niet echt ongezond, maar je kunt het niet eten als "light chocolade" zeg maar, daar vergissen mensen zich snel in...cereal producten zijn voor diabetici, níet voor de slanke lijn.
maar het motief was heel goed! ik zou alleen dan pindakaas nóg beter vinden, want dat heeft hele goeie vetjes en vult ook goed enzo.
maar verder bravo dan!
Vreselijk, die laatste uren. M'n moeder en m'n zusje gaan mee naar Schiphol. Eigenlijk was ik liever alleen gegaan, denk ik. Ik hou niet zo van die emotionele afscheiden....quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
Hahaha, Nynke, die uren dat je nog helemaal niet weghoeft zijn altijd zo... raar. Maar hé, je kunt ons nog wel even vermaken
Heb je geen uitzwaaiers op Schiphol?
Ja, dat was inderdaad gister.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, hoe was je workshop? Dat was gister, toch?
Tink, kwaliteitslijst
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb gister een workshop gehad, maar het viel me een beetje tegen, eigenlijk.. Ik kan niet zeggen dat ik iets nieuws heb geleerd en soms was ik het zelfs niet eens met wat ze vertelde. Ook konden we alleen gebruik maken van de kleuren die de anderen hadden gemaakt voor het bekleden, dus ik kon bij m'n aquablauwe taart kiezen uit totaal niet matchende kleuren. Heb maar om een stukje wit gevraagd, maar dat was ook niet echt veel. Dit is het dus maar geworden:
[ afbeelding ]
Hij was wel súperlekker!
Wat dat laatste betreft: ik heb mijn taarten al het hele land doorgesjouwd hoor, in de trein. Dus dat is geen probleem, zolang je vullingen gebruikt die niet per sé in de koelkast hoeven.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat kost het om zo'n taart te laten maken door jou DaD?![]()
Mijn beste vriendinnetje is volgend weekend jarig en wel tof om haar zo'n taart te geven. Hij moet alleen wel helemaal naar Zwolle... en jij woont ergens in Groningen toch?
Hmm, misschien niet zo'n handig idee.
Helaas, ze viert het de dag daarvoor... Ze is wel die dag jarig, maar weet niet of ze thuis is of plannen heeft.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het op zondag, toevallig? Want ik ben zondagmiddag 12 juli zelf ook in Zwolle.
Goed bezig kwakquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef kwakveense het volgende:
ik heb net een heel moeilijk telefoongesprek gevoerd, en alles gezegd wat ik moest zeggen, en een beetje gehuild, en nu ben ik opgelucht en nog een beetje bibberig en heel trots (het gaat om een vriend, waar ik ook samen iets mee organiseer, en om miscommunicatie in combinatie met een veranderde vriendschap (ik vind dat hij afstand heeft genomen) en dat deed erg veel pijn... maar nu hebben we de lucht geklaard... phew... *nasnikje*)
knuf!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef kwakveense het volgende:
ik heb net een heel moeilijk telefoongesprek gevoerd, en alles gezegd wat ik moest zeggen, en een beetje gehuild, en nu ben ik opgelucht en nog een beetje bibberig en heel trots (het gaat om een vriend, waar ik ook samen iets mee organiseer, en om miscommunicatie in combinatie met een veranderde vriendschap (ik vind dat hij afstand heeft genomen) en dat deed erg veel pijn... maar nu hebben we de lucht geklaard... phew... *nasnikje*)
Euhm nee, dat is het dan. Dat zijn voor mij ongeveer de kosten, meer durf ik niet te vragen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:26 schreef Greys het volgende:
DaD, daar komen dan de kosten voor de spullen nog bij neem ik aan?
Anders is het zo goedkoop
Gekkie, je moet er toch wel een beetje winst op maken? De tijd en moeite die je er in steekt kosten ook centjes!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euhm nee, dat is het dan. Dat zijn voor mij ongeveer de kosten, meer durf ik niet te vragen..
Ja! Dus!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
En ja, je taarten zijn professioneel genoeg om méér te vragen
Wat kost een taart bij de bakker?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laat ik het dan omdraaien: welk bedrag zouden jullie bereid zijn te betalen voor een taart als bovenstaande? Ik geloof er niks van dat dat meer dan 20 euro zou zijn.
En dan een mooie met marsepein, niet zo'n doorsnee slagroomding...quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat kost een taart bij de bakker?
En dan bedoel ik dus een fatsoenlijke banketbakker, niet de troep van appie ofzo.
Als je m'n naam erop schrijft in witte letters: zeker 23-25 euroquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laat ik het dan omdraaien: welk bedrag zouden jullie bereid zijn te betalen voor een taart als bovenstaande? Ik geloof er niks van dat dat meer dan 20 euro zou zijn.
De bakker koopt een stuk goedkoper in dan jijquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen idee wat zo'n taart bij de bakker kost, maar ik ben ook geen bakker! Ik heb geen personeel, pand, grote machines, gedoe met belastingen... Geen wonder dat een bakker duurder is!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zeg CF en Greys, willen jullie wel eens ophouden mij op kosten te jagen![]()
![]()
.
Die is cool!quote:
Denk ik ook!quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:52 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij is dat blauwe kokos gekleurd met levensmiddelverf.
Ik had al iets van blauwe hagelslag bedacht (ben ook niet zo'n fan van kokos)quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daar was ik al bang voor, ik vind kokos echt vies.. 't Zou ook wel met marsepein of royal icing kunnen denk ik. Mmm...
Die hebben alledrie al geboekt & gepland. En eentje heeft pas begin september vakantie, dan is het bij ons enorm druk ivm de opening van het schooljaar.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
Syrena, ik had me vandaag voorgenomen dat ik niet naar huis mocht voor ik een klein lullig kutklusje dat ik al weken uitstel, afhebDus ik lijd met je mee. Nog één piepklein dingetje
Kun je niet met een vriendin op vakantie?
Sorryquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
En Miss_S, ik was net gestopt met bakkenJe brengt me op slechte ideeën
Zou je blauwe kokos zelf moeten maken, of zou je 't ook ergens kunnen kopen?
De nieuste Allerhande? Ik grijp altijd mis in de winkel, echt irritant. Ik weet dat ik het op internet ook wel kan vinden, maar ik vind het blad juist zo leuk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:54 schreef Greys het volgende:
Hmmm, in de Allerhande staat een lekkere salade: veldsalade met geitenkaas, pijnboompitjes en frambozen![]()
Niet dat ik ooit nog pijnboompitten ga durven eten, maar die laat ik er dan wel uit.
En kersencakejes, die zien er ook al zo lekker uit *kwijl*.
Ik ben al helemaal aan het brainstormen over zelf kleuren. En de dingen voor de ogen heb ik ook al bedacht, nou ja, het wit. Je wordt bedanktquote:
Nummer 7, het kan ook die van vorige week zijn, ik weet het niet meerquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
De nieuste Allerhande? Ik grijp altijd mis in de winkel, echt irritant. Ik weet dat ik het op internet ook wel kan vinden, maar ik vind het blad juist zo leuk.
Mag ik nog wel naar de meet komen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben al helemaal aan het brainstormen over zelf kleuren. En de dingen voor de ogen heb ik ook al bedacht, nou ja, het wit. Je wordt bedankt
ik denk dat je ook vanille botercreme blauw kan kleuren en dan met zo'n klein spuitmondje allemaal van die mini sterretjes erop spuiten...quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daar was ik al bang voor, ik vind kokos echt vies.. 't Zou ook wel met marsepein of royal icing kunnen denk ik. Mmm...
[flauw] Je weet best veel van bakken voor iemand die geen fatsoenlijke cupcakes kan makenquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik denk dat je ook vanille botercreme blauw kan kleuren en dan met zo'n klein spuitmondje allemaal van die mini sterretjes erop spuiten...
ziet er ook uit als "fur"
[ afbeelding ]
zoiets maar dan heel veel kleine, minder nette, met een kleine draai ofzo, bij elkaar.
ik hb net heerlijk twee lange hoofdstukken gelezen, in de tuin, en een bakje met wat gemengde nootjes en een bakje met uitjes en gurkjes gegeten. toen wat bladmuziek bestudeerd (de tijd dringt) en nu heb ik geen trek in rijst met kip dus ga ik lekker pasta met rode saus maken.doeiii
ik kan stiekem heel goed bakkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[flauw] Je weet best veel van bakken voor iemand die geen fatsoenlijke cupcakes kan maken![]()
[/flauw]
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
Nyn!goede reis!
Ik heb een katermaar zit wel op 't werk
4 Paulaner op gisteren
Welles, je had een hele mooie cake met cupcakevormpjes erin gebakken!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
maar op de een of andere manier krijg ik cake zonder mix, from scratch, nooit goed :S
Leuk! Tante Kwakquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:15 schreef kwakveense het volgende:
oeh! mn mama belt net! mn enige nicht is zwanger(dat ging niet helemaal vanzelf zeg maar) ik ben heel blij voor dr! en dat is het dichtst bij een nichtje of neefje dat ik voorlopig zal komen (mn broertje is nog niet zo broeds - als in is single computernerd en woont thuis, en verder geen opties in de familie) dus ik voel me een klein beetje alsof ik tante word... ook al word ik slechts achternicht...
Ja ik denk 't ook, ze houd al niet van warmte enzo..quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd Kwakketroela!
Kaas, wauw, wat zal ze het zwaar hebben nu met deze temperaturen!
Ik had zo'n afgesloten emmertje met fruitsalade van de supermarkt, t/m 4 juli goed.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:25 schreef Miss_S het volgende:
Gefeliciteerd kwak
Ik heb geen broers of zussen dus begrijp ik goed dat je dit wel erg leuk vind
Oja, de kiwi's waren niet goed meerdus nu maar watermeloen
Gebruik zeeuwse bloem ipv gewone bloem, dat scheelt zoooooo veel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik kan stiekem heel goed bakken
zo maak ik een mean ass chocolade truffeltaart (600 kcal per puntje)
perfecte slagroomsoesjes
hele fijne chocolate fudge brownies
een lekker dripping lemon cake
maar op de een of andere manier krijg ik cake zonder mix, from scratch, nooit goed :S
Dat hakt er wel in iddquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:35 schreef loveli het volgende:
Kwart liter rose en ik loop al scheefYay for hitte
Ooit van de turk om de hoek geleerd, absoluut idiot proof: couscous afwegen en in een grote schaal doen. Per gram couscous een ml kokend water erbij gieten, snel omroeren met de pollepel, 5 minuutjes laten rusten. Dan nogmaals omroeren met de lepel (het lijkt wat plakkerig, gewoon grof losroeren), nog 5 min wachten, handen wassen, handen in de kom en voorzichtig de klontjes kapotwrijven.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:15 schreef Syrena het volgende:
Kwakz0r> Ik kan geen couscous maken. Gaat altijd stinken en klonteren en smaakt echt vies.
Ik heb nog een halve zak staan, volgende week eens proberen (en een backup pizza inslaan alvastquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ooit van de turk om de hoek geleerd, absoluut idiot proof: couscous afwegen en in een grote schaal doen. Per gram couscous een ml kokend water erbij gieten, snel omroeren met de pollepel, 5 minuutjes laten rusten. Dan nogmaals omroeren met de lepel (het lijkt wat plakkerig, gewoon grof losroeren), nog 5 min wachten, handen wassen, handen in de kom en voorzichtig de klontjes kapotwrijven.
Easy
Ies echte gemakkelijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ooit van de turk om de hoek geleerd, absoluut idiot proof: couscous afwegen en in een grote schaal doen. Per gram couscous een ml kokend water erbij gieten, snel omroeren met de pollepel, 5 minuutjes laten rusten. Dan nogmaals omroeren met de lepel (het lijkt wat plakkerig, gewoon grof losroeren), nog 5 min wachten, handen wassen, handen in de kom en voorzichtig de klontjes kapotwrijven.
Easy
Mijn mossel is een beetje verlegen Kaas.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:55 schreef kaasplankje het volgende:
hoe zit dat met die mosselmovie van jou Greys?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn mossel is een beetje verlegen Kaas.
Maar ik krijg hem nog wel zo ver hoor, dat ie op de film gaat
het zijn meer luchtige chocolade vierkantjes met fudgeglazuur (brownies zijn plakkerig op een andere manier...)quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:46 schreef ColdFeet het volgende:
En kwak: gewoon verschillende recepten proberen voor cake. Hoe maak jij je fudge brownies?
Switchen naar RTL8 voor Sideways? Hij gaat nu leuk worden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
Chico, woeiiiiiiii. Da's gewoon bijna een tien!
Die wijvenfilm is haske depressingEen beetje té realistisch, waarin alle relaties op de klippen lopen en niemand echt gelukkig is met het leven dat hij/zij heeft
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu voel ik me übermegavet.
Morgen maar even balansen.
Mijn hart breekt echt als ik dit lees....quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ohh hell yeah! En morgen ook spinnen. Want ik moet zaterdag vast op zo'n eng ding zijnde een weegschaal staan![]()
![]()
.
Hoezo?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn hart breekt echt als ik dit lees....
En aan de ene kant vind ik dit topic dan zo'n foute plek voor jou
OUD!quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoezo?Welk subforum / topic acht je meer geschikt dan?
Eentje die niet over gewichtsverlies gaat, of sowieso niet over gewicht gaatquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoezo?Welk subforum / topic acht je meer geschikt dan?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:03 schreef Chicolate het volgende:
Oh en even juichen (ik wist dit al eerder, maar het was nog niet officieel bevestigd) ...![]()
Ik heb een 9,5 als eindcijfer voor een project
![]()
![]()
Die komt dus gewoon op mn eindlijst.
Oh God ja! Die B-acteur was ook zo perfect gecast, foutere Amerikaanse soapkop kàn je gewoon niet vinden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Switchen naar RTL8 voor Sideways? Hij gaat nu leuk worden.
Samenvatting: Horny B-acteur en gescheiden mislukte schrijver gaan met een Saab cabrio door Californie om wijnen te proeven. De B-acteur gaat volgende week trouwen, maar wil nog even heel veel scoren. De mislukte schrijver is niet over z'n scheiding heen en verprutst ogenschijnlijk perfecte gelegenheden met een mooie vrouw. Aanrader.
Nou, nog 2 nachtjes slapen en dan komt er een mevrouw in een witte jas met me praten hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
OUD!
Die hebben ook zo'n vertekend beeld van de werkelijkheid.
No hard feelings verder hoor, maar dit begint gewoon irri te worden.
Uit eigen ervaring: pas als je zelf in de gaten hebt hoe diep je zit, dan ga je er iets aan doen. Eerder niet. En soms moet je een stuk dieper gaan voor dat je zelf ziet wat de rest al eerder ziet. En da's best jammer, want dan is de weg uit de put een stukje moeilijker.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn hart breekt echt als ik dit lees....
En aan de ene kant vind ik dit topic dan zo'n foute plek voor jou
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:39 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oh God ja! Die B-acteur was ook zo perfect gecast, foutere Amerikaanse soapkop kàn je gewoon niet vinden.
Dat is helemaal waar....quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring: pas als je zelf in de gaten hebt hoe diep je zit, dan ga je er iets aan doen. Eerder niet. En soms moet je een stuk dieper gaan voor dat je zelf ziet wat de rest al eerder ziet. En da's best jammer, want dan is de weg uit de put een stukje moeilijker.
Dat is ook niet gek, maar heb je dan echt zo veel gegeten?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, nog 2 nachtjes slapen en dan komt er een mevrouw in een witte jas met me praten hoor.
Maar dat neemt niet weg dat ik het echt niet gek vind om ff een dagje rustig aan te doen na veel te hebben gegeten.
Maar goed, ik ga wel weer in de lurkstand heur.
Na véél te hebben gegeten wel inderdaad, maar dat hebben we jou de afgelopen maanden niet zien doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar dat neemt niet weg dat ik het echt niet gek vind om ff een dagje rustig aan te doen na veel te hebben gegeten.
Echt welquote:
Ow kokosquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:28 schreef Greys het volgende:
Oh heerlijk, kokos!
Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand dat vies vindt!
Niks mis met nerds.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Echt wel. Gelukkig was dit een samenwerkingsopdracht, dus deel ik mijn nerd-zijn met 2 andere meiden.
Bedankt voor de complimenten allemaal. Ik post natuurlijk alleen cijfers die de moeite waard zijn
.
Ja. Voor een whooping 2ECquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niks mis met nerds.Gefeliciteerd.
Komt dit nou echt op je cijferlijst?
Maar wel een whooping 9,5quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja. Voor een whooping 2EC, kleinste vak dat ik heb, maar het is toch iets.
Go chico indeed, en niet te vergeten, go mariaaaaaaaaaa!!!!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
CHICOOOOO!Jij 9,5-halert, jij!
![]()
Yours truly is binnenkort Master of Arts, met een glorieuze 7.0 voor mn thesisIk baal stiekem een beetje want ik heb eigenlijk NOOIT zevens, en dan ineens voor zo'n belangrijk stuk wel
Maar tis mn eigen schuld want ik had genoeg van dit jaar, want liep het hele jaar al achter de feiten aan
Dus volgend jaar ga ik weer ass-kicken
![]()
Back to business: Gooooooo Chicoooo!
ik ben ook wild van coconut dingen; bounty puur, of de coconutshake van de kfcquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow kokosDaar ga ik letterlijk van over mijn nek. Net als van gember trouwens
Oeh, dat klinkt ook goed.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
CHICOOOOO!Jij 9,5-halert, jij!
![]()
Yours truly is binnenkort Master of Arts, met een glorieuze 7.0 voor mn thesisIk baal stiekem een beetje want ik heb eigenlijk NOOIT zevens, en dan ineens voor zo'n belangrijk stuk wel
Maar tis mn eigen schuld want ik had genoeg van dit jaar, want liep het hele jaar al achter de feiten aan
Dus volgend jaar ga ik weer ass-kicken
![]()
Back to business: Gooooooo Chicoooo!
Cijfers zijn wel vrij belangrijk als je misschien aan de uni wil werken ooitquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt ook goed.Uiteindelijk is de titel toch belangrijker dan je cijfers.
Ooh, dan komt het nog helemaal goed!quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Cijfers zijn wel vrij belangrijk als je misschien aan de uni wil werken ooitMaar ik heb de research MA nog om even ass te kicken! Dit jaar was toch al gedeeltelijk faal wegens vage omstandigheden, dus ben eigenlijk wel blij dat ik volgend jaar een frisse start kan maken!
Tip: een duik in de plas bij de delftse hout doet wonderen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:13 schreef Merel het volgende:
Ik heb vandaag over een treinreis die een uur zou moeten duren drie uur gedaan, brand in de schipholtunnelEn nu ben ik gesmolten.
Nee het is arme Chico, de kat vond het wel prima dat ze kon ontsnappenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Arm chicokatje! Gelukkig is ie weer terecht![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:40 schreef loveli het volgende:
Om ook nog voor wat vermaak te zorgen zal ik even een eetlijstje posten:
O: Bastogne (restant ligt in de prullebak)
T: banaan
L: 3 of 4 nectarines
D: tuinbonen met spekjes, avocado, paardebiefstuk, 0.25l rose
T: chocoladeijs (bij gebrek aan chocola)
Beweging vandaag: 0
Vergeven is altijd goed, daar hoef je je excuses niet voor aan te bieden hoor!quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb het sterke gevoel dat ik iets of iemand vergeef, dus bied bij voorbaat mijn hartelijke excuses daarvoor aan.
Die is te mooi om niet te quoten!quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb het sterke gevoel dat ik iets of iemand vergeef, dus bied bij voorbaat mijn hartelijke excuses daarvoor aan.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
Vergeven is altijd goed, daar hoef je je excuses niet voor aan te bieden hoor!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:35 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga lsapen dames![]()
hopelijk kan ik morgen weer gewoon alles zien, want wil toch nog redelijk veel leren
Die wordt steeds knokkiger en is gevoelig. En ik heb 'm gestoten, dus er zit een klein wondje op. En dat geneest maar moeilijk. Maar verder gaat het goed hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
Elies, hoe gaat het met je elleboog?
Pleister d'r op in de EHBO tent?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die wordt steeds knokkiger en is gevoelig. En ik heb 'm gestoten, dus er zit een klein wondje op. En dat geneest maar moeilijk. Maar verder gaat het goed hoor
Ik ben al onderwegquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
Pleister d'r op in de EHBO tent?![]()
[ afbeelding ]
Hihihiiiiiiiiiiihihihiquote:
Slaap lekker lieve Kwakster!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:13 schreef kwakveense het volgende:
ik ga slapies doen lieve slankies. t is weer mooi geweest voor vandaag.
Da's nou jammer... *wink*quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:15 schreef conleche het volgende:
Hai!!![]()
Ik ben bijna thuis. Even een tussenstop bij de exmeneer in Belgie. En morgen weer naar A'dam!
Helaas moet ik over een week of zo weer terug naar Frankrijk, want ik zie net dat ik mijn laptop en paspoort/rijbewijs/cc nog op tafel heb laten liggen in Frankrijk. Had ik al ooit verteld dat ik geen ochtendmens ben?
Whehe dat is duidelijk. Wanneer kwam je erachter, kwart over 12 oid? (in de middagquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:15 schreef conleche het volgende:
Hai!!![]()
Ik ben bijna thuis. Even een tussenstop bij de exmeneer in Belgie. En morgen weer naar A'dam!
Helaas moet ik over een week of zo weer terug naar Frankrijk, want ik zie net dat ik mijn laptop en paspoort/rijbewijs/cc nog op tafel heb laten liggen in Frankrijk. Had ik al ooit verteld dat ik geen ochtendmens ben?
Ik probeer mezelf dat ook voor te houden.quote:
Je hebt een paspoort of je oude ID kaart nodig om een nieuwe aan te kunnen vragen. Anders kan een willekeurige illegaal wel zeggen dat hij Co is en een nieuw paspoort wilquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf dat ook voor te houden.Je zou bijna denken.........................
Maar echt, in juli is het wel wat drukjes.
Ik denk dat ik een identiteitskaart ga aanvragen en dan ga vliegen. Of heb je een paspoort nodig om een identiteitskaart aan te vragen??
Co!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf dat ook voor te houden.Je zou bijna denken.........................
Maar echt, in juli is het wel wat drukjes.
Ik denk dat ik een identiteitskaart ga aanvragen en dan ga vliegen. Of heb je een paspoort nodig om een identiteitskaart aan te vragen??
Ik kon me ineens niet meer voorstellen dat ik een bepaalde tas in de auto had gedaan. En als ik me dat niet kan visualiseren, weet ik het eigenlijk wel zeker. Natuurlijk heb ik toch bij de eerstvolgende stop toch alles uit de auto gegooid om zeker te zijn.............maar toen was het al voorbij Lyon en ik had geen zin om terug te gaan en er was een vriendin bij, die ik dat ook niet wilde aandoen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Whehe dat is duidelijk. Wanneer kwam je erachter, kwart over 12 oid? (in de middag)
IDkaart en paspoort kan wel naast elkaar. Ik heb namelijk beidenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:26 schreef mspoez het volgende:
kweeniezeker CL maar ik moest mijn IDbewijs inleveren toen ik een paspoort ging halen want je mag er maar eentje, ofzoiets.
Greys lieffie!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Co!Missed ya!
Wat ben je ook een keutel he, om die hele zooi te laten liggen
[BridgetJones] But I like you, just as you are. [/BridgetJones]
Ik welquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
MsPoez, heb je de spoiler gelezen? Dan haal ik hem weer weg namelijk![]()
Yup. Ben de mijne op het moment ook kwijt, als ik 'em weer vind vraag ik meteen een ID-kaart aan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:22 schreef conleche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door loveli op 02-07-2009 23:38:33 ]crap in = crap out
Ja, ik ga morgen wel even informeren. Om weer helemaal met de auto te gaan heb ik niet zo'n zin in en bovendien kost dat vliegen echt bijna niks meer tegenwoordig!! Ik ga even socialiseren beneden. Tot morgen en slaap lekker iedereen voor straks!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
IDkaart en paspoort kan wel naast elkaar. Ik heb namelijk beiden. Maar moet je bij aanvragen en afhalen wel kunnen bewijzen dat jij het bent.
Co, bel morgen anders eens met de gemeente, misschien bestaan er speciale regels voor dit soort gevallen. Er zijn ook zat mensen van wie het paspoort gestolen wordt (wel duur geintje) en daar bestaan ook oplossingen voor.
In het geheel niet gek voor wie dan ook!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:31 schreef loveli het volgende:
En heel even een foto van gisteravond na het zwemmen (niet quoten svp, gaat zo weer weg)
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik welTot zo in de tent
Schaam je ElisaB![]()
Net Evy les 6 gelopen. Wat zeg ik, gelopenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:25 schreef Laureline het volgende:
Dat cijfertje van Loveli van beweging:0 komt me verdacht bekend voor.
Het is al een week geleden dat ik een rondje bos rende! Maar als ik iets haat met warm weer, is het sporten. Met warm weer wil ik alleen maar eten en drinkenDus voor mijn doen beheers ik me al genoeg
QFT. En nee, je bent niet al je spieren kwijt na een maand niet sportenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In het geheel niet gek voor wie dan ook!
Het was donker, niemand zag 'em. Besides, in plas met groene drab draag ik liever een oudequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
Loveli, wai wassunt joe wèring joor nieuw bikini?
Klinkt logisch!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Het was donker, niemand zag 'em. Besides, in plas met groene drab draag ik liever een oude
En ik op jouw boezemquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt logisch!
En ik ben jaloers op je slankheid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |